Київський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяКИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 жовтня 2025 року м.Київ №320/14970/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціальної та ветеранської політики Бориспільської районної державної адміністрації Київської області про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з позовом до Управління соціальної та ветеранської політики Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, у якому просить суд:
- визнати відмову Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області - у нарахуванні та виплаті ОСОБА_1 допомоги при народженні дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 народженні - протиправною;
- стягнути з Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (ЄДРПОУ 03193778) на користь ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ) державну допомогу при народженні дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у розмірі, встановленому ст. 12 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» - у розмірі 41280 (сорок одна тисяча двісті вісімдесят) гривень.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ІНФОРМАЦІЯ_1 у неї народилась дитина в ході проведення домашніх пологів. Відповідно до рішення Бориспільського міськрайонного суду Київської області у справі № 359/13227/21 від 15.06.2022 встановлено факт народження ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянкою України, дитини жіночої статі - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . Після набрання рішенням суду законної сили та отримання його копії, ОСОБА_4 було пред`явлено його до виконання до Бориспільського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бориспільському районі Київської області Центрального МУ МЮ (м. Київ), яким 15.08.2023 було вчинено актовий запис про народження ОСОБА_2 (прізвище дитини зазначено « ОСОБА_5 » на підставі заяви батьків, враховуючи реєстрацію шлюбу між ними на момент вчинення цього актового запису) та 17.08.2023 видано свідоцтво про народження серії НОМЕР_2 . У січні 2024 ОСОБА_4 звернулась до УСВП Бориспільської РДА з заявою, за встановленою формою, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 - про виплату державної допомоги у зв`язку із вагітністю та пологами. Проте, УСВП Київської РДА відмовлено у наданні державної допомоги сім`ям з дітьми, ОСОБА_1 не має права на допомогу при народженні дитини, тому що пройшло 12 місяців з дати народження (усиновлення) дитини ОСОБА_2 . З вказаною відмовою відповідача ОСОБА_1 не згодна, та звернулась до суду з цим позовом.
Ухвалою суду відкрито спрощене позовне провадження без виклику сторін.
Відповідач не скористався своїм правом щодо подання відзиву на позовну заяву, заяв/клопотань суду не направлено, а відтак враховуючи положення частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.
06.09.2021 у позивачки, ОСОБА_6 , та ОСОБА_7 народилась дитина - ОСОБА_8 , в ході проведення домашніх пологів.
Відповідно до рішення Бориспільського міськрайонного суду Київської області у справі № 359/13227/21 від 15.06.2022 встановлено факт народження ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянкою України, дитини жіночої статі - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та зобов`язано записати в актовому записі про народження дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 відомості про матір - ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянка України.
Відповідно до свідоцтва про шлюб серії НОМЕР_3 від 14.04.2022, 14.04.2022 між ОСОБА_7 та ОСОБА_3 було зареєстровано шлюб, після реєстрація якого дружині присвоєно прізвище « ОСОБА_5 ».
Рішення Бориспільського міськрайонного суду Київської області від 15.06.2022 у справі № 359/13227/21 з метою внесення актового запису про народження дитини було пред`явлено позивачем до виконання до Бориспільського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бориспільському районі Київської області.
Відповідно до листа Бориспільського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бориспільському районі Київської області від 16.02.2023 № 442/308-322 ОСОБА_9 повідомлено про неможливість виконання вказаного рішення суду - через виявлену невідповідність змісту рішення нормам закону, а саме: в мотивувальній частині рішення суд задовольняє позовні вимоги ОСОБА_3 частково, водночас не вбачає підстав для задоволення заяви позивачки в частині зобов`язання записати в актовому записі про народження дитини батьком - ОСОБА_7 . Однак, в резолютивній частині рішення встановлено факт народження дитини за прізвищем « ОСОБА_5 ».
Враховуючи викладені обставини, ОСОБА_4 звернулась до Бориспільського міськрайонного суду Київської області з заявою про ухвалення додаткового рішення суду, яка була судом задоволена.
Згідно із додатковим рішенням Бориспільського міськрайонного суду Київської області від 05.05.2023 у справі № 359/13227/21 було встановлено факт народження ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянкою України, дитини жіночої статі - ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , місце народження: с. Велика Олександрівка, Бориспільського району, Київської області, зазначивши вказану інформацію у актовому записі про народження ОСОБА_10 .
Вказане додаткове рішення Бориспільського міськрайонного суду Київської області набрало законної сили 06.06.2023.
Після набрання додатковим рішенням суду законної сили та отримання його копії, ОСОБА_4 було пред`явлено його до виконання до Бориспільського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бориспільському районі Київської області Центрального МУ МЮ (м. Київ), яким 15.08.2023 було вчинено актовий запис про народження ОСОБА_2 (прізвище дитини зазначено « ОСОБА_5 » на підставі заяви батьків, враховуючи реєстрацію шлюбу між ними на момент вчинення цього актового запису) та 17.08.2023 видано свідоцтво про народження серії НОМЕР_2 .
У січні 2024 ОСОБА_4 звернулась до УСВП Бориспільської РДА з заявою, за встановленою формою, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 - про виплату державної допомоги у зв`язку із вагітністю та пологами.
Однак, відповідно до повідомлення УСВП Київської РДА від 07.02.224 « 4/217 про відмову у наданні державної допомоги сім`ям з дітьми, ОСОБА_1 не має права на допомогу при народженні дитини, тому що пройшло 12 місяців з дати народження (усиновлення) дитини ОСОБА_2 .
З даним рішенням відповідача, яке викладено у формі повідомлення про відмову у наданні державної допомоги сім`ям з дітьми, ОСОБА_1 не згодна, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.
Статтею 3 Конституції України закріплене визнання найвищою соціальною цінністю в України людини, її життя і здоров`я, честі і гідності, недоторканності і безпеки, відповідальність держави перед людиною за свою діяльність та головний обов`язок держави щодо утвердження і забезпечення прав і свобод людини.
Відповідно до частини першої статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 46 Конституції України закріплено право громадян на соціальний захист.
Згідно статті 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Відповідно до ч. 7 ст. 7 Сімейного кодексу України дитина має бути забезпечена можливістю здійснення її прав, установлених Конституцією України, Конвенцією про права дитини, іншими міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про охорону дитинства» з метою створення належних матеріальних умов для виховання дітей у сім`ях, держава надає батькам або особам, які їх замінюють, соціальну допомогу, передбачену Законом № 2811-XII та іншими законами України.
Законом України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» визначений гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» громадяни України, в сім`ях яких виховуються та проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу у випадках та на умовах, передбачених цим Законом та іншими законами України.
Пунктом 2 частини 1 статті 3 ЗУ «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» передбачено, що відповідно до цього Закону призначаються такі види державної допомоги сім`ям з дітьми, зокрема, допомога при народженні дитини.
Відповідно до статті 10 ЗУ «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» допомога при народженні дитини за цим Законом надається одному з батьків дитини (опікуну), який постійно проживає разом з дитиною.
Згідно ст. 11 ЗУ «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» допомога батькам при народженні дитини призначається на підставі свідоцтва про народження дитини. Опікунам зазначена допомога призначається на підставі рішення про встановлення опіки.
Для призначення допомоги при народженні дитини до органу праці та соціального захисту населення за умови пред`явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, та свідоцтва про народження дитини подається одним з батьків (опікуном), з яким постійно проживає дитина, заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та копія свідоцтва про народження дитини. Даний перелік документів є вичерпним.
Орган праці та соціального захисту населення за місцем проживання одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, має право отримувати від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій відомості, необхідні для призначення допомоги при народженні дитини.
Допомога при народженні дитини призначається за умови, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше дванадцяти місяців з дня народження дитини.
Умови призначення і виплати таких видів державної допомоги сім`ям з дітьми, передбачених Законом України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми", зокрема, допомога при народженні дитини (пункт 10-16 цього Порядку) визначає Порядок призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1751.
Відповідно до п. 10-11 Порядку № 1751 допомога при народженні дитини надається одному з батьків дитини, опікуну, які постійно проживають разом з дитиною, з метою створення належних умов для її повноцінного утримання та виховання.
Для призначення допомоги при народженні дитини за умови пред`явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подається: 1) заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики; 2) копія свідоцтва про народження дитини (з пред`явленням оригіналу).
Заява, зазначена у підпункті 1 цього пункту, може бути подана в електронній формі (з використанням інформаційно-комунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону України Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги (далі - кваліфікований електронний підпис)) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. В такому разі факт народження дитини на території України підтверджується за інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, отриманою шляхом електронної взаємодії у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мін`юстом. У разі надходження надісланої з використанням інформаційно-комунікаційних систем заяви без кваліфікованого електронного підпису громадянина орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, що допомога при народженні дитини призначається лише після підписання у місячний строк зазначеної заяви. У разі непідписання заяви у зазначений строк подається нова заява.
Жінки, які мають задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) на території України і народили дитину під час тимчасового перебування за межами України, подають видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
У період воєнного стану для призначення допомоги при народженні дитини один із батьків (опікун), який тимчасово перебуває за межами України (крім осіб, які перебувають на території держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором щодо України), надсилає за допомогою засобів поштового зв`язку органу соціального захисту населення за своїм зареєстрованим (задекларованим) місцем проживання (перебування) заяву та копії виданих компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, з перекладом на українську мову (далі - заява та документи). Вірність перекладу або справжність підпису перекладача повинні бути засвідчені нотаріально.
Згідно п. 12 Порядку № 1751 допомога при народженні дитини призначається за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини.
Відповідно до п. 13 Порядку № 1751 допомога при народженні дитини надається у розмірі, встановленому на дату народження дитини. Допомога при народженні першої та кожної наступної дитини, яка народилася після 30 червня 2014 р., надається у розмірі 41280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами.
Так, повідомленням УСВП Київської РДА від 07.02.224 « 4/217 про відмову у наданні державної допомоги сім`ям з дітьми, ОСОБА_1 не має права на допомогу при народженні дитини, тому що пройшло 12 місяців з дати народження (усиновлення) дитини ОСОБА_2 .
При цьому, лише рішенням рішення Бориспільського міськрайонного суду Київської області у справі № 359/13227/21 від 15.06.2022 встановлено факт народження ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянкою України, дитини жіночої статі - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та зобов`язано записати в актовому записі про народження дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 відомості про матір - ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянка України.
Додатковим рішенням Бориспільського міськрайонного суду Київської області від 05.05.2023 у справі № 359/13227/21 було встановлено факт народження ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , громадянкою України, дитини жіночої статі - ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , місце народження: с. Велика Олександрівка, Бориспільського району, Київської області, зазначивши вказану інформацію у актовому записі про народження ОСОБА_10 .
Вказане додаткове рішення Бориспільського міськрайонного суду Київської області набрало законної сили 06.06.2023.
Лише після набрання додатковим рішенням суду законної сили та отримання його копії,
ОСОБА_4 було пред`явлено його до виконання до Бориспільського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бориспільському районі Київської області Центрального МУ МЮ (м. Київ), яким 15.08.2023 було вчинено актовий запис про народження ОСОБА_2 (прізвище дитини зазначено « ОСОБА_5 » на підставі заяви батьків, враховуючи реєстрацію шлюбу між ними на момент вчинення цього актового запису) та 17.08.2023 видано свідоцтво про народження серії НОМЕР_2 .
Разом з тим, саме свідоцтво про народження дитини є обов`язковим документом для отримання допомоги на дитину.
Так, допомога при народженні дитини, на відміну від допомоги у зв`язку із вагітністю та пологами, за своєю природою є допомогою самій дитині, а не її батькам. Неможливість своєчасного звернення одним з батьків до органу, який здійснює призначення допомоги при народженні дитини, призводить до порушення інтересів дитини.
Аналогічний висновок щодо застосування норм матеріального права у подібних відносинах викладено також Верховним Судом у постановах від 16.07.2020 року по справі № 265/4175/16-а, від 14.02.2018 року по справі № 591/610/16-а, від 12.03.2019 року по справі № 760/183158/16-а.
Верховний Суд у постановах від 14.02.2018 року по справі № 591/610/16-а та від 02.10.2018 року по справі № 495/3711/17, зазначив, що визначений частиною сьомою статті 11 Закону № 2811-XII строк підлягає поновленню, а допомога при народженні дитині підлягає призначенню у разі наявності поважних причин такого пропуску, оскільки неможливість своєчасного звернення батьків порушує інтереси дитини, що є неприпустимим.
Згідно ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Відповідно до частини 7 статті 7 Сімейного Кодексу України дитина має бути забезпечена можливістю здійснення її прав, установлених Конституцією України, Конвенцією про права дитини, іншими міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Пункт 1 ст. 3 Конвенції про права дитини від 20.11.1989 року (в редакції зі змінами, схваленими резолюцією 50/155 Генеральної Асамблеї ООН від 21.12.1995 року), яку ратифіковано Постановою Верховної Ради України від 27.02.1991 № 789-XII, встановлює, що усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється як найкращому забезпеченню інтересів дитини.
Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях неодноразово нагадував, що будь-яке втручання у право особи має бути: 1) здійснено згідно з законом; 2) переслідувати легітимну мету або цілі; 3) бути необхідним у демократичному суспільстві (тобто пропорційним цілям, які мали бути досягнуті та виправданим).
За таких підстав, суд дійшов висновку, що при прийнятті рішення від 07.02.2024 року про відмову в призначенні допомоги, відповідач діяв необґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття.
Разом з тим, позивач просить суд стягнути з Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області стягнути з Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (ЄДРПОУ 03193778) на користь ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ) державну допомогу при народженні дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у розмірі, встановленому ст. 12 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» - у розмірі 41280 (сорок одна тисяча двісті вісімдесят) гривень.
В той же час, з аналізу приписів Закону України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми" та Порядку № 1751, слідує, що вирішення питання про призначення допомоги при народженні дитини відноситься до дискреційних повноважень відповідача, а тому суд дійшов висновку, що належним та достатнім способом захисту буде зобов`язання Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області повторно розглянути заяву ОСОБА_2 про призначення допомоги при народженні дитини, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
На підставі вищевикладеного, розглянувши справу на підставі наданих доказів, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає частковому задоволенню шляхом визнання протиправним та скасування рішення Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області від 07.02.2024 №4/217 про відмову у нарахуванні та виплаті ОСОБА_1 допомоги при народженні дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 народженні та зобов`язання Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення допомоги при народженні дитини, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
В задоволенні решти позовних вимог слід відмовити.
При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України, з Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 слід стягнути судовий збір у розмірі 1211,20 грн.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області від 07.02.2024 №4/217 про відмову у нарахуванні та виплаті ОСОБА_1 допомоги при народженні дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 народженні.
Зобов`язати Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (код ЄДРПОУ - 03193778, вул.Головатого, буд.4, м.Бориспіль, Київська область) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) про призначення допомоги при народженні дитини, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Відмовити у задоволенні решти позовних вимог.
Стягнути з Управління соціальної та ветеранської підтримки Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (код ЄДРПОУ - 03193778, вул.Головатого, буд.4, м.Бориспіль, Київська область) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лисенко В.І.
| Суд | Київський окружний адміністративний суд |
| Дата ухвалення рішення | 02.10.2025 |
| Оприлюднено | 06.10.2025 |
| Номер документу | 130728113 |
| Судочинство | Адміністративне |
| Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них сімей із дітьми |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лисенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні