Постанова
від 12.10.2006 по справі 13481-2006а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

13481-2006А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 317

ПОСТАНОВА

Іменем України

12.10.2006Справа №2-16/13481-2006А

За позовом – Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів (95017, м. Сімферополь, пр. Кірова, № 51-51/10а Одержувач : Державний бюджет Ленінського району 50070000 Банк одержувача :Управління Державного казначейства в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, ЗКПО 24043215, р/р 31219230600164, Призначення платежу :*ЄДРПОУ  платника;50070000;01;4% за незайняті інвалідами робочі місця)

До відповідача  -  Малого комунального підприємства «Гермес Плюс» (98200, с.м.т. Леніне, вул. Енгельса, 11-А, ЗКПО 23437107)

Про  стягнення 2770,00 грн.

                                                                      Суддя В.А.Омельченко

                                                                      Секретар судового засідання  Бочарова Н.А.                                                                                                       

ПРЕДСТАВНИКИ:

від позивача –  Глазкова В.М.,  головний фахівець дов. № 04-4/11 від 21.04.2006 року

від відповідача – не з'явився

          Суть  спору: Позивач – Кримське республіканське  відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Сімферополь звернувся до господарського суду АРК з адміністративним позовом до відповідача  Малого комунального підприємства «Гермес Плюс», с.м.т Леніне  про  стягнення з останнього 2 770, 00 грн. та зобов'язання відповідача вчинити розрахунок  та сплату пені за період з 17.04.2006 року по день сплати.

Позовні вимоги мотивовані тим, що  відповідач  повинен був  забезпечити у 2005 році працевлаштування  інвалідів  на 1 робочим місці, однак не було працевлаштоване жодного інваліда, у зв'язку з чим відповідач повинен сплатити позивачеві штрафні санкції  у розмірі 2 770,00 грн.

          Також  позивач надав  заяву про  виключення з прохальної  частини  позовної заяви пункту 2, а саме :  зобов'язати відповідача вчинити розрахунок та сплату пені за період з 17.04.2006 року по день сплати.

Відповідач  у  судове засідання не з'явився, заперечення  на адміністративний позов не надав, про дату, час і місце судового розгляду був повідомлений належним чином, про причини неприбуття  не повідомив.

На підставі ст. 128 КАС України  суд вважає, що справа може бути вирішена  на підставі  наявних у ній доказів.

Після  вияснення  усіх обставин справи, та перевірення доказів, суд перейшов до судових дебатів, які почалися в судовому засіданні, що відбулося   12.10.2006 року.

Після закінчення дебатів  сторін, суд  віддалявся  для  ухвалення рішення по даній справі до нарадчої кімнати.

Розглянувши  матеріали справи та дослідивши  письмові докази, а також заслухавши  представника позивача, суд, -

                                                         В С Т А Н О В И В :

Матеріалами справи встановлено, що Кримське республіканське відділення Фонду соціального захисту інвалідів діє відповідно затверджених на підставі ст. 10 та ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, Порядку сплати підприємствами (об'єднаннями), установами і організаціями штрафних санкцій до відділень Фонду соціального захисту інвалідів, акумуляції, обліку та використанню цих коштів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1767 від 28.12.2001р. та Положення  про Фонд України соціальної захищеності інвалідів затв. Постановою КМУ № 92 від 18.07.91р.

Абзацом  4 част. 3 вказаного Положення Фонд України соціального захисту інвалідів здійснює контроль за своєчасним і повним надходженням до бюджету коштів від підприємств (об'єднань), установ и організацій, які не  забезпечують установлених  нормативів робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів.

Згідно звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 р., кількість робочих місць, яки необхідно було створити для працевлаштування інвалідів склала 1 місце, та не було працевлаштоване жодного інваліда. Відповідно до даних розрахунку (стор. справи  6) середньооблікова чисельність, фонд оплати праці, середньорічна заробітна плата на підприємстві на одного працівника складає у 2005 р. 5540,00 грн.

Статтею 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, встановлено, що для підприємств (об'єднань) установ  і організацій незалежно від форми власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування  інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від загальної численності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік – у кількості одного робочого місця.

Згідно зі статтею 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” та п.3, 4 «Порядку сплати підприємствам (об'єднаннями) установами і організаціями штрафних санкцій до відділень Фонду соціального захисту інвалідів, акумуляції, обліку і використання цих коштів», затвердженого Постановою КМУ від 28.12.2001 року № 1767 (далі Порядок), підприємства (об'єднання),  установи і організації незалежно від форми власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим частиною першою статті 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду України  соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві (в об'єднані), в установі, організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір штрафних санкцій  за робоче місце, не зайняте  інвалідом, визначається у розмірі половини середньої  річної заробітної плати на відповідному підприємстві (об'єднанні), у відповідній установі, організації.

Вказана сума штрафних санкцій також підтверджена розрахунком позивача: 2770,00грн. (середньорічна заробітна плата5540,00 грн.):2 х 1 (кількість  робочих міст, незайнятих інвалідами) =  2770,00 грн. (стор. справи 6).

Штрафні  санкції  розраховуються  та сплачуються  підприємствами, установами та  організаціями самостійно в строк до 15  квітня  року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу. Порушення термінів  сплати штрафних санкцій тягне за собою нарахування пені. Пня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки НБУ, що діяла на момент сплати,  нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Контроль за своєчасним і повним надходженням штрафних санкцій   від  підприємств, які не забезпечують нормативу робочих місць, здійснюють відділення   Фонду відповідно до законодавства. У разі несплати штрафних санкцій  в установлений термін, відділення Фонду вживають заходів щодо їх стягнення в судовому порядку.

Штрафні санкції у Фонд соціального захисту інвалідів обов'язкові  до сплати і здійснюються  в безперечному порядку, незалежно від фінансового стану  підприємства і наслідків фінансово – господарської діяльності, тому що згідно до ЗУ «Про державний бюджет», є складовою частиною державного бюджету України і стягуються в дохід держави.

        

Аналогічна підстава вказана у п.1.1 ст. 29 Бюджетного кодексу України , якою визначена , що до составу доходів Державного бюджету України включаються доходи, що надходять згідно закону України “ Про основи соціального захисту інвалідів в України”

Що стосується заяви позивача, про скасування  п. 2 з прохальної  частини позовної заяви, то суд вважає подану заяву  відмовою від  адміністративного позову в порядку  ч.1 п.2 ст. 157 КАС України.

          При вказаних обставинах  суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню. В частині  зобов'язання відповідача вчинити розрахунок  та сплату пені за період з 17.04.2006 року по день сплати провадження по справі закрити на підставі  відмови  позивача в даній частині від позову на підставі  ч.1 п.2  ст. 157  КАС України.            

          На підставі викладеного, та керуючись ч.1 ст.94,  ч.ч 1-3 ст. ст.160,162, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

          

                                            П О С Т А Н О В И В:

1.          Позов задовольнити частково.

2.          Стягнути з Малого комунального підприємства «Гермес Плюс» (98200, с.м.т. Леніне, вул. Енгельса, 11-А, ЗКПО 23437107) до Державного  бюджету Ленінського району 50070000 Банк одержувача :Управління Державного казначейства в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, ЗКПО 24043215, р/р 31219230600164, Призначення платежу :*ЄДРПОУ  платника;50070000;01;4% за незайняті інвалідами робочі місця 2 770,00 грн.

3.          В інший частині позовних вимог  провадження  по справі закрити.

          Постанова  може бути оскаржена  до Севастопольського апеляційного господарського суду через  господарський суд АР Крим шляхом  подачі заяви  про апеляційне оскарження постанови в  десятиденний строк з дня її проголошення, з  подальшим поданням апеляційної скарги на постанову протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження та в порядку передбаченому ч.5 ст. 186 КАС України.

          Постанова  набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, у разі не подання відповідної заяви ( ст. 254 КАС України)

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Омельченко В.А.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.10.2006
Оприлюднено31.01.2008
Номер документу1307376
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13481-2006а

Постанова від 12.10.2006

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Омельченко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні