3376.1-2007
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 322
ПОСТАНОВА
Іменем України
19.12.2007Справа №2-27/3376.1-2007
За позовом – ДПІ в м. Ялта, м. Ялта, вул.. Васильова, 16.
До відповідача - Громадське об'єднання «Дихання по Бутейко», м. Ялта, вул. Ломоносова, 27.
Про припинення юридичної особи.
Суддя Н.В. Воронцова.
При секретарі Топоріщевої Т. П.
представники:
Від позивача – Володькін, дор. у справі.
Від відповідача – не з'явився.
Сутність спору:
Позивач звернувся з позовом до відповідача про припинення юридичної особи.
Позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідач не знаходиться за юридичною адресою, податкову звітність не подає з 2 – ого кварталу 2002 р.
На підставі викладеного, просить позов задовольнити.
Ухвалою ГС АР Крим від 20.03.2007 р. по справі №2-19/3376-2007 ( суддя Мокрушин В. І. ) провадження по справі було припинено, в зв'язку з тим, що даний позов необхідно розглядати в порядку адміністративного судочинства України.
Не погодившись з вказаним, ДПІ в м. Ялта звернулося з апеляційною скаргою до Севастопольського апеляційного господарського суду.
Постановою Севастопольського апеляційного господарського суду від 21.06.2007 р. апеляційну скаргу було задоволено, а ухвалу ГС АР Крим від 20.03.2007 р. по справі №2-19/3376-2007 скасовано. Справу направлено на розгляд до господарського суду АР Крим.
Резолюцією Голови Господарського суду АР Крим Луцяк М. І. від 15.08.2007 р., справа передана до розгляду судді господарського суду АР Крим Воронцової Н.В., з привласненням справі номеру 2-27/3376.1-2007, в зв'язку з закінченням строку повноважень судді Мокрушина В. І.
Ухвалою ГС АР Крим від 19.11.2007 р. розгляду справи було розпочато у відповідності до норм КАС України.
Позивач явку представника в судове засідання не забезпечив, вимоги суду не виконав, про час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином.
Відповідач явку представника в судове засідання жодного разу не забезпечив, відзив на позов не надав, про час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином. Рекомендована кореспонденція надсилалася за юридичною адресою відповідача.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, суд, -
В С Т А Н О В И В :
Рішенням виконкому Ялтинської міської ради №546 ( 4 ) від 26.12.1997 р. було зареєстровано юридичну особу - Громадське об'єднання «Дихання по Бутейко», м. Ялта, вул. Ломоносова, 27, ЄДРПОУ 25138936.
Відповідно до п. 1.1 статуту відповідача громадське об'єднання «Дихання по Бутейко» створено на підставі вільного волевиявлення громадян, що об'єдналися на підставі загальності інтересів і здійснюють свою діяльність у відповідності до законодавства України даного статуту.
Відповідно до п. 1.5 вказаного статуту об'єднання має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку, штампи та таке інше.
Як встановлено судом, відповідач податкову звітність до відповідного податкового органу не подає з 2 – ого кварталу 2002 р., що підтверджується довідкою ДПІ в м. Ялта, наявною в матеріалах справи.
Відповідно до ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців» ненадання протягом року в органи державної податкової служби податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності відповідно до закону є підставою для постанови рішення про припинення юридичної особи.
Однак як встановлено судом, відповідача по справі був створений як добровільне об'єднання громадян.
Відповідно до ст.. 1 Закону України «Про об'єднання громадян» об'єднанням громадян є добровільне громадське формування, створене на основі єдності інтересів для спільної реалізації громадянами своїх прав і свобод. Об'єднання громадян, незалежно від назви (рух, конгрес, асоціація, фонд, спілка тощо) відповідно до цього Закону визнається політичною партією або громадською організацією.
Відповідно до ст.. 3 Закону України «Про об'єднання громадян» громадською організацією є об'єднання громадян для задоволення та захисту своїх законних соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних, спортивних та інших спільних інтересів.
Відповідно до ст.. 14 Закону України «Про об'єднання громадян» легалізація (офіційне визнання) об'єднань громадян є обов'язковою і здійснюється шляхом їх реєстрації або повідомлення про заснування. Діяльність об'єднань громадян, які нелегалізовані або примусово розпущені за рішенням суду, є протизаконною.
Легалізація громадської організації здійснюється відповідно Міністерством юстиції України, місцевими органами державної виконавчої влади, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських Рад народних депутатів. У разі, коли діяльність місцевої громадської організації поширюється на територію двох і більше адміністративно-територіальних одиниць, її легалізація здійснюється відповідним вищестоящим органом. Місцевими органами державної виконавчої влади, виконавчим комітетом сільської, селищної, міської Ради народних депутатів реєструються в обов'язковому порядку місцеві осередки зареєстрованих всеукраїнських та міжнародних об'єднань громадян, якщо така реєстрація передбачена статутними документами цих об'єднань. Про легалізацію (офіційне визнання) об'єднання громадян легалізуючий орган повідомляє у засобах масової інформації.
Відповідно до ст.. 25 Закону України «Про об'єднання громадян» державний контроль за діяльністю об'єднань громадян здійснюється державними органами у порядку, передбаченому законодавством України. Органи, що проводять легалізацію об'єднань громадян, здійснюють контроль за додержанням ними положень статуту. Представники цих органів мають право бути присутніми на заходах, що проводяться об'єднаннями громадян, вимагати необхідні документи, одержувати пояснення. Нагляд за виконанням та додержанням законності об'єднаннями громадян здійснюють органи прокуратури. Контроль за джерелами та розмірами надходжень, сплатою податків об'єднаннями громадян здійснюють відповідно фінансові органи та органи державної податкової інспекції.
Відповідно до ст.. 32 Закону України «Про об'єднання громадян» за поданням легалізуючого органу або прокурора рішенням суду об'єднання громадян примусово розпускається (ліквідується) у випадках: 1) вчинення дій, передбачених статтею 4 цього Закону; 2) систематичного або грубого порушення вимог статті 22 цього Закону; 3) продовження протиправної діяльності після накладення стягнень, передбачених цим Законом; 4) зменшення кількості членів політичної партії до числа, коли вона не визнається як така. Суд одночасно вирішує питання про припинення випуску друкованого засобу масової інформації об'єднання громадян, яке примусово розпускається. Про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян реєструючий орган протягом п'ятнадцяти днів після набрання рішенням суду законної сили повідомляє у засобах масової інформації. Рішення про примусовий розпуск всеукраїнських та міжнародних громадських організацій на території України приймається судом.
Тобто Законом України «Про об'єднання громадян» встановлено спеціальний порядок примусового розпуску громадської організації, а в даному випадку з позовом звернувся не прокурор в інтересах держави і не легалізуючий орган, а орган державної податкової служби України.
До того ж, підстави за якими ДПІ в м. Ялта просить припинити юридичну особу, не передбачені ст.. 22 Закону України «Про об'єднання громадян».
До того ж, предметом спору повинно бути не припинення юридичної особи, а примусовий розпуск громадської організації.
Також позивач вказує на той факт, що відповідач не знаходиться за юридичною адресою, на підтвердження чого представив акт обстеження підприємства за юридичною адресою від 17.02.2003 р. Однак як вбачається з вказаного акту, перевірка проводилася за адресою: м. Ялта, вул.. Єкатерининська, 2, кв. 1, а відповідно до п. 1.7 статуту відповідача його юридичною адресою є: м. Ялта, вул.. Ломоносова, 27.
При таких обставинах, суд дійшов висновку у позові відмовити.
Вступна та резолютивна частини постанови проголошено і підписано складом суду 19.12.07 р.
24.12.07 р. постанову було виготовлено у повному обсязі.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст.. 94, 98, 122, 158 – 164, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У позові відмовити.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, Постанова вступає в закону силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст.. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Дійсну постанову направити сторонам рекомендованою кореспонденцією.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Воронцова Н.В.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2007 |
Оприлюднено | 31.01.2008 |
Номер документу | 1307664 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Воронцова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні