Герб України

Ухвала від 06.10.2025 по справі 10/б-711

Господарський суд тернопільської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

06 жовтня 2025 рокуСправа № 10/Б-711УХВАЛА

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Охотницької Н.В.

за участі секретаря судового засідання Коляски І.І.

розглянув клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції б/н від 02.09.2025 (вх. №6212) про відсторонення від виконання повноважень арбітражного керуючого Окряка А.В., а також лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025), заяву арбітражного керуючого Окряка А.В. (вх.№5227е від 16.07.2025) у справі №10/Б-711

за заявою кредитора Акціонерно-комерційного банку соціального розвитку "Укрсоцбанк", м. Київ через Тернопільську обласну філію Акціонерно-комерційного банку соціального розвитку "Укрсоцбанк", м. Тернопіль, вул. С. Качали, 5

до боржника: Державного підприємства "Ягільницький кінний завод", с. Нагірянка Чортківського району Тернопільської області

про визнання банкрутом

за участі:

Міністерства юстиції України, м. Київ, вул. Городецького,13

Фонду державного майна України, 01133, м. Kиїв, вул. Генерала Алмазова, 18/9

за участі представників:

банкрута: не прибув;

Фонду державного майна України: Прикмета І.П. (в режимі відеоконференції);

Центрального відділу з питань банкрутства Управління банкрутства Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції: Мархівка І.А.

В порядку ст. ст. 8, 222 Господарського процесуального кодексу України, здійснюється повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів.

Суть справи:

Ухвалою Господарського суду Тернопільської області від 23.01.2006 за заявою Акціонерно-комерційного банку соціального розвитку "Укрсоцбанк" через Тернопільську обласну філію Акціонерно-комерційного банку соціального розвитку "Укрсоцбанк" порушено провадження у справі №10/Б-711 про визнання банкрутом Державного підприємства "Ягільницький кінний завод", с. Нагірянка Чортківського району Тернопільської області в порядку ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Постановою Господарського суду Тернопільської області від 18.08.2011 боржника Державне підприємство "Ягільницький кінний завод", визнано банкрутом; припинено повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, а також повноваження власника (власників) майна банкрута; відкрито ліквідаційну процедуру банкрута; призначено ліквідатором арбітражного керуючого Окряка Aнатолія Володимировича, ліцензія на право провадження діяльності арбітражного керуючого серії AB № 499077 від 25.12.2009.

Ухвалою Господарського суду Тернопільської області від 18.04.2019 продовжено строк здійснення ліквідаційної процедури у справі №10/Б-711 на 6 (шість) місяців до 25.09.2019, а також зобов`язано ліквідатора банкрута, не пізніше 24 вересня 2019 року подати господарському суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідає вимогам Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Надалі, розгляд справи судом неодноразово відкладався, востаннє ухвалою суду від 09.06.2025 до 17 листопада 2025 року до 10:00 год. Крім того, даною ухвалою зобов`язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Окряка А.В.: вжити всіх необхідних заходів, визначених Кодексом України з процедур банкрутства, для завершення ліквідаційної процедури; по закінченню ліквідаційної процедури, але не пізніше 10 листопада 2025 року надати суду звіт про здійснені заходи в ліквідаційній процедурі; направити Фонду державного майна України звіт про здійснені заходи в ліквідаційній процедурі.

11.07.2025 на адресу Господарського суду Тернопільської області надійшов лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103), у якому повідомлено, що Департаментом з питань банкрутства Міністерства юстиції України, керуючись абзацом другим пункту 8 Порядку тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17.10.2019 №3192/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 21.10.2019 №1122/34093, внесено до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України інформацію про тимчасове зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого Окряка А.В. строком на 120 днів на підставі наказу Міністерства юстиції України №1675/5 від 16.06.2025 "Про застосування до арбітражного керуючого дисциплінарного стягнення у вигляді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого".

16.07.2025 до Господарського суду Тернопільської області також надійшла заява арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича (вх.№5227е), у якій останній повідомив, що 10.06.2025 за результатами розгляду Дисциплінарною комісією арбітражних керуючих було прийнято рішення оформлене протоколом №5/25, яким вирішено застосувати до нього дисциплінарне стягнення у вигляді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого строком на 120 днів на підставі подання структурного підрозділу Міністерства юстиції України №49-25 від 08.05.2025 та вчинення арбітражним керуючим дисциплінарного проступку. Надалі, 16.06.2025 Міністерством юстиції України видано наказ №1675/5 про застосування до арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича дисциплінарного стягнення у вигляді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого строком 120 днів.

Поряд з цим, арбітражний керуючий повідомив, що ним подана до Тернопільського окружного адміністративного суду позовна заява про скасування наказу №1675/5 Міністерства юстиції України від 16 червня 2025 року "Про застосування до арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича дисциплінарного стягнення у виді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого", як такого, що прийнятий у зв`язку з неправильним застосуванням норм законодавства при розгляді дисциплінарного провадження. Одночасно з поданням позову, заявником подано клопотання про забезпечення позову про призупинення дії наказу №1675/5 Міністерства юстиції України від 16 червня 2025 року "Про застосування до арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича дисциплінарного стягнення у виді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого" до ухвалення рішення у справі відповідно до ч. 1 ст. 149 КАС України. Тернопільським окружним адміністративним судом прийнято до розгляду даний позов (справа №500/422925).

Слід зазначити, що суддя Охотницька Н.В. у період з 21.07.2025 по 29.08.2025 перебувала у відпустці, у зв`язку з чим розгляд таких заяв у вказаний період не відбувся.

02 вересня 2025 року через систему "Електронний суд" від Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшло клопотання б/н від 02.09.2025 (вх. №6212), відповідно до якого останнє просить суд відсторонити від виконання повноважень ліквідатора у справі №10/Б-711 про банкрутство ДП "Ягільницький кінний завод" арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича, який виконує повноваження без правових підстав, визначених частиною дев`ятою статті 96 Кодексу та призначити арбітражного керуючого, який відповідає вимогам частини дев`ятої статті 96 Кодексу.

В обґрунтування поданого клопотання заявник вказує на те, що за наслідками аналізу інформації, визначеної пунктом 27 розділу VI Положення про систему підготовки і перепідготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації арбітражних керуючих, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 13.08.2019 №2536/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.08.2019 за №926/33897, встановлено, що арбітражний керуючий Окряк Анатолій Володимирович виконує повноваження ліквідатора у справі №10/Б-711 про банкрутство ДП "Ягільницький кінний завод" без свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Ухвалою суду від 04.09.2025 для розгляду клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції б/н від 02.09.2025 (вх. №6212) про відсторонення арбітражного керуючого Окряка А.В. від виконання повноважень ліквідатора у справі №10/Б-711 призначено судове засідання на 15 вересня 2025 року о 12:00 год.; зобов`язано арбітражного керуючого Окряка А.В. надати суду пояснення по суті поданого клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.

11.09.2025 через систему "Електронний суд" від арбітражного керуючого Окряка А.В. надійшло клопотання вих.№10/09/10/Б-711 від 11.09.2025 (вх.№6404), у якому останній виклав свої пояснення щодо клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх. №6212 від 02.09.2025). Зокрема, вказує на те, що ні Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 20.03.2023 №2971-ІХ, ні КУзПБ та Наказ Міністерства України від 13.08.2019 №2536/5 "Про затвердження Положення про систему підготовки і перепідготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого, підвищення кваліфікації та перепідготовки арбітражний керуючих, їх підготовки у справах про банкрутство страхових організацій та у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариства, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі", не містять строку, в тому числі присічного, для складання зазначеного іспиту. Окрім того арбітражний керуючий Окряк А.В. вказує на те, що відсторонення діючого і призначення нового ліквідатора на цьому етапі є недоцільним, адже це може призвести до затягування процедури банкрутства та негативно вплинути на інтереси всіх учасників справи, оскільки новому ліквідатору знадобиться час для ознайомлення з численними матеріалами справи, вникнення в суть усіх проблемних питань та налагодження роботи, що може суттєво загальмувати провадження.

Зазначає, що відповідно до пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 20.03.2023 №2971-IX, що набрав чинності 15.04.2023, протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом призначення арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств або господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, здійснюється господарськими судами без наявності свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі. Арбітражні керуючі, призначені у справах про банкрутство державних підприємств або господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, до дня набрання чинності цим Законом та протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом здійснюють свої повноваження до складання іспиту за програмою підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Також арбітражний керуючий Окряк А.В. повідомив, що 05.09.2025 уклав з Міжнародним інститутом бізнесу договір №258/146 щодо надання освітніх послуг з питань підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі та проведено платіжною інструкцією №225 від 05.09.2025 оплату за дане навчання. В зв`язку з безпековими питаннями дані курси переносились у часі. На даний час встановлено дати навчання з 08 по 16 жовтня 2025 року.

З урахуванням вищенаведеного, арбітражний керуючий не вбачає правових підстав для задоволення клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про його відсторонення від виконання повноважень ліквідатора Державного підприємства "Ягільницький кінний завод", оскільки вимога цього клопотання не ґрунтується на нормах діючого законодавства, та просить у задоволенні такого відмовити.

В судовому засіданні 15.09.2025, враховуючи клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля" (вх.№6437 від 12.09.2025) та усне клопотання представника Фонду державного майна України про відкладення судового засідання, з метою надання можливості учасникам справи подати свої пояснення щодо листа Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025) і заяви ОСОБА_1 (вх.№5227е від 16.07.2025), у яких повідомлено інформацію про тимчасове зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого Окряка А.В. строком на 120 днів, суд відклав судове засідання у справі на 25.09.2025 на 10:00 год., встановивши строк для подання письмових пояснень до 24.09.2025, без постановлення окремого процесуального документа з зазначенням про це у протоколі судового засідання відповідно до пункту 7 частини 2 статті 223 ГПК України, про що присутніх в засіданні представників Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області та ліквідатора Окряка А.В. повідомлено під розписку, а представника Фонду державного майна України - в режимі відеоконференції, інших учасників повідомлено відповідною ухвалою суду.

25.09.2025 через систему "Електронний суд" від арбітражного керуючого Окряка А.В. надійшло клопотання б/н від 24.09.2025 (вх. №6773 від 25.09.2025) згідно якого останній просить суд відкласти розгляд справи у зв`язку із погіршенням стану здоров`я його матері ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) та необхідністю її супроводу на медичний огляд та можливе стаціонарне лікування.

Враховуючи зазначене, беручи до уваги клопотання арбітражного керуючого Окряка А.В. про відкладення судового засідання та усне клопотання представника Фонду державного майна України, з метою надання можливості Фонду державного майна України подати пояснення щодо листа Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025), заяви ОСОБА_1 (вх.№5227е від 16.07.2025) та клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції б/н від 02.09.2025 (вх. №6212) про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора у справі №10/Б-711, суд визнав за доцільне відкласти судове засідання у цій справі на 06.10.2025 на 11:00 год., встановивши строк для подання письмових пояснень до 30.09.2025, без постановлення окремого процесуального документа з зазначенням про це у протоколі судового засідання відповідно до пункту 7 частини 2 статті 223 ГПК України, про що присутнього в засіданні представника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, повідомлено під розписку, а представника Фонду державного майна України - в режимі відеоконференції.

29.09.2025 від Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшов лист №11.1-31/862-25 від 25.09.2025 (вх.№6838) про долучення до матеріалів справи №10/Б-711 переліку арбітражних керуючих, які склали іспит за програмою підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, та отримали відповідні свідоцтва, з Єдиного реєстру арбітражних керуючих станом на 11.08.2025.

03.10.2025 від Міністерства юстиції України надійшов лист №142827/170075-22-25/20.3.1 від 02.10.2025 (вх.№6966), яким повідомлено, що Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України направив Управлінню забезпечення примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції для відома та врахування в роботі ухвалу Господарського суду Тернопільської області від 25.09.2025 №10/Б-711.

Також, 03.10.2025 від Фонду державного майна України надійшли письмові пояснення (вх.№6978) щодо клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 02.09.2025 (вх. №6212) про відсторонення від виконання повноважень арбітражного керуючого Окряка А.В. У яких зазначає, що станом на даний час, у арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича відсутні правові підстави виконувати повноваження ліквідатора боржника у цій справі, оскільки за інформацією з Єдиного реєстру арбітражних керуючих України (посилання на державний реєстр https://asbn.minjust.gov.ua/ak/list) у останнього відсутнє свідоцтво про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі. Відтак просить задовольнити клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України від 02.09.2025 та відсторонити арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича від виконання повноважень ліквідатора Державного підприємства "Ягільницький кінний завод"; призначити у цій справі іншого арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора ДП "Ягільницький кінний завод" за допомогою автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство, який відповідатиме вимогам ч.9 ст.96 КУзПБ.

Крім того, 03.10.2025 від арбітражного керуючого Окряка А.В. надійшли письмові пояснення у справі (вх.№6984 від 03.10.2025), у яких останнім наведено свою позицію, як позивача, у справі №500/4229/25 за позовом до Міністерства юстиції України, Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих, третя особа: Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції про визнання протиправними та скасування наказу Міністерства від 16.06.2025 №1675/5 про застосування до арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича дисциплінарного стягнення у виді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого строком на 120 (сто двадцять) днів. Зокрема, щодо підстав звернення з вказаним позовом, підстав для вжиття заходів забезпечення позову у справі №500/4229/25, підстав, з яких останній не погоджується із ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 18.07.2025 у справі №500/4229/25, якою відмовлено у задоволенні заяви про забезпечення адміністративного позову. До того ж, повідомив, що на виконання вимог ухвали від 27.08.2025 Восьмого апеляційного адміністративного суду по справі №500/4229/25 ОСОБА_1 усунуто недоліки апеляційної скарги в частині доплати судового збору, триває судовий розгляд.

Вважає, що поки триває апеляційний розгляд заяви про забезпечення адміністративного позову ОСОБА_1 до Міністерства юстиції України та Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих про визнання протиправним та скасування наказу, неправомірним є посилання на правову позицію, яка ще не набула чинності на момент прийняття рішення. Зазначає, що у разі задоволення апеляційної скарги ОСОБА_1 буде призупинена дія оскаржуваного наказу та призупинено дію дисциплінарного стягнення у вигляді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого строком на 120 днів.

У зв`язку із наведеним, просить відкласти розгляд клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції б/н від 02.09.2025 (вх. №6212) та листа Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025) до винесення рішення Восьмим апеляційним адміністративним судом по справі №500/4229/25.

06.10.2025 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля" надійшли додаткові пояснення у справі (вх.№6996), у яких останнє зазначає, що учасниками у справі про банкрутство (неплатоспроможність) є сторони, арбітражний керуючий, державний орган з питань банкрутства, інші учасники справи про банкрутство, щодо прав або обов`язків яких існує спір, а також у випадках, передбачених цим Кодексом, Фонд державного майна України, Національний банк України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника.

При цьому, статтею 3 КУзПБ не передбачено повноважень Державного органу з питань банкрутства щодо ініціювання пропозицій про відсторонення та призначення нового арбітражного керуючого.

Зазначає, що відповідно п.1 ст. 28 КУзПБ арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи) чи зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи). Відповідно до ст.48 цього Кодексу до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення у справі про банкрутство.

Таким чином, враховуючи дані правові норми, товариство вважає, що клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції б/н від 02.09.2025 (вх. №6212) підлягає розгляду на засіданні комітету кредиторів ДП "Ягільницький кінний завод". Таким чином, на підставі вищенаведеного, просить відкласти розгляд даного клопотання до розгляду його на засіданні комітету кредиторів ДП "Ягільницький кінний завод".

Крім того, 06.10.2025 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля" надійшло клопотання (вх.№7001) про відкладення розгляду справи на іншу дату у зв`язку із терміновим відрядженням представника ТОВ "Свято Трипілля" та неможливістю останнього взяти участь у судовому засіданні по справі №10/Б-711, яке призначене на 06.10.2025 об 11:00 год. (доказів в підтвердження наведених обставин до заяви не долучено).

В судове засідання 06.10.2025 прибув представник Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та повністю підтримав попередньо подане ним клопотання (вх.№6212 від 02.09.2025) про відсторонення від виконання повноважень арбітражного керуючого. У вирішенні інших клопотань учасників справи поклався на розсуд суду.

В судовому засіданні 06.10.2025 також взяв участь в режимі відеоконференції представник Фонду державного майна України, який підтримав клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 02.09.2025. Просить відсторонити арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича від виконання повноважень ліквідатора Державного підприємства "Ягільницький кінний завод" та призначити у цій справі іншого арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора ДП "Ягільницький кінний завод", який відповідатиме вимогам ч.9 ст.96 КУзПБ.

Крім того, зауважує, що відповідно до ст. 28 КУзПБ за наявності підстав для відсторонення арбітражного керуючого від виконання повноважень господарський суд протягом 14 днів постановляє ухвалу про відсторонення арбітражного керуючого від виконання повноважень та призначення іншого арбітражного керуючого.

Клопотання арбітражного керуючого Окряка А.В. про відкладення розгляду клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 02.09.2025 (вх. №6212) та листа Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025) до винесення рішення Восьмим апеляційним адміністративним судом по справі №500/4229/25 вважає необґрунтованим, зокрема з огляду на відсутність доказів відкриття апеляційного провадження у вказаній адміністративній справі.

Також представник Фонду державного майна заперечив щодо клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля" про відкладення розгляду справи на іншу дату у зв`язку із терміновим відрядженням представника ТОВ "Свято Трипілля", вважає таке безпідставним і зловживанням процесуальним правом зі сторони кредитора.

Розглянувши клопотання арбітражного керуючого Окряка А.В., викладене у письмових поясненнях (вх.№6984 від 03.10.2025), про відкладення розгляду клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№6212 від 02.09.2025) та листа Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025), а також клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля" (вх.№7001 від 06.10.2025) про відкладення розгляду справи, суд відмовляє у їх задоволенні, з огляду на таке.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 216 ГПК України суд відкладає розгляд справи у випадках, встановлених частиною другою статті 202 цього Кодексу. Якщо спір, розгляд якого по суті розпочато, не може бути вирішено в даному судовому засіданні, судом може бути оголошено перерву в межах встановлених цим Кодексом строків розгляду справи, тривалість якої визначається відповідно до обставин, що її викликали, з наступною вказівкою про це в рішенні або ухвалі.

Відповідно до ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку, з таких підстав: 1) неявка в судове засідання учасника справи, щодо якого немає відомостей про направлення йому ухвали з повідомленням про дату, час і місце судового засідання; 2) перша неявка в судове засідання учасника справи, якого повідомлено про дату, час і місце судового засідання, якщо він повідомив про причини неявки, які судом визнано поважними; 3) виникнення технічних проблем, що унеможливлюють участь особи у судовому засіданні в режимі відеоконференції, крім випадків, коли відповідно до цього Кодексу судове засідання може відбутися без участі такої особи; 4) необхідність витребування нових доказів, у випадку коли учасник справи обґрунтував неможливість заявлення відповідного клопотання в межах підготовчого провадження.

Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: 1) неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки; 2) повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника) незалежно від причин неявки; 3) неявки представника в судове засідання, якщо в судове засідання з`явилася особа, яку він представляє, або інший її представник; 4) неявки в судове засідання учасника справи, якщо з`явився його представник, крім випадків, коли суд визнав явку учасника справи обов`язковою.

Судом враховано, що участь уповноважених представників учасників справи в судовому засіданні 06.10.2025 обов`язковою не визнавалась, а розгляд справи (щодо вирішення питання про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора арбітражного керуючого Окряка А.В.) вже судом неодноразово відкладався, зокрема 15.09.2025 з урахуванням клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля", а також 25.09.2025 за клопотанням арбітражного керуючого Окряка А.В.

За таких обставин, враховуючи, що кредитор - ТОВ "Свято Трипілля" та арбітражний керуючий Окряк А.В. висловили свою позицію щодо клопотань, які є предметом розгляду (письмові пояснення містяться в матеріалах справи), з огляду на положення абзацу 13 ч.4 ст.28 КУзПБ, суд відмовляє у задоволенні клопотань кредитора та арбітражного керуючого про відкладення розгляду справи з підстав, викладених останніми у клопотаннях, як необґрунтованих.

При цьому, суд не вбачає неможливості розгляду питання про відсторонення арбітражного керуючого від виконання повноважень ліквідатора у цій справі до винесення рішення Восьмим апеляційним адміністративним судом по справі №500/4229/25.

Розглянувши клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 02.09.2025 (вх. №6212) про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора у справі №10/Б-711 про банкрутство ДП "Ягільницький кінний завод" арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича, а також лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх. №5103 від 11.07.2025) про тимчасове зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого Окряка А.В., заяву арбітражного керуючого Окряка А.В. (вх.№5227е від 16.07.2025), заслухавши присутніх у судовому засіданні учасників справи, суд відзначає таке.

Відповідно до ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства учасники у справі про банкрутство (неплатоспроможність) - сторони, арбітражний керуючий, державний орган з питань банкрутства, інші учасники справи про банкрутство, щодо прав або обов`язків яких існує спір, а також у випадках, передбачених цим Кодексом, Фонд державного майна України, Національний банк України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника.

Згідно з п.1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 №228 (з наступними змінами і доповненнями), Міністерство юстиції України (Мін`юст) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Мін`юст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства та державну політику у сфері запобігання неплатоспроможності боржників, у сфері нотаріату, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації обтяжень рухомого майна, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб - підприємців та відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, реєстрації статуту територіальної громади м. Києва, реєстрації статутів Національної академії наук та національних галузевих академій наук, у сфері виконання кримінальних покарань та пробації, з питань утримання військовополонених, у сфері правової освіти населення; забезпечує формування державної політики у сфері архівної справи і діловодства та створення і функціонування державної системи страхового фонду документації; забезпечує реалізацію державної політики у сфері стягнення в дохід держави активів осіб, щодо яких застосовано санкції.

Мін`юст є державним органом з питань банкрутства.

Окрім того, ухвалою суду від 29.08.2012 Міністерство юстиції України залучено учасником провадження у справі №10/Б-711.

Відповідно до пункту 7 Положення про Міністерство юстиції України, Мін`юст здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи Мін`юсту.

Міжрегіональні управління Міністерства підпорядковуються Міністерству та є його територіальними органами (пункт 1 Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011 №1707/5 зі змінами (далі Положення № 1707/5).

Відповідно до підпункту 4.32 пункту 4 Положення №1707/5, міжрегіональне управління відповідно до покладених на нього завдань за дорученням Мін`юсту представляє інтереси, бере участь, діє від імені та в інтересах Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, держави у випадках, передбачених законом (самопредставництво органу державної влади), в судах України, готує матеріали до розгляду цих справ.

Відповідно до підпункту 4.8 пункту 4 Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, міжрегіональне управління відповідно до покладених на нього завдань бере участь за дорученням Мін`юсту у справі про банкрутство і користується процесуальними правами та несе процесуальні обов`язки учасника у справі про банкрутство.

Враховуючи вищенаведене, Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції від 02.09.2025 (вх. №6212), як територіальний орган Мін`юсту, звернулося з клопотанням про відсторонення від виконання повноважень арбітражного керуючого Окряка А.В. в межах визначених повноважень, користується процесуальними правами та несе процесуальні обов`язки учасника у справі про банкрутство №10/Б-711.

З урахуванням вищенаведеного, твердження кредитора ТОВ "Свято Трипілля" у письмових поясненнях (вх.№6996 від 06.10.2025) про те, що Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції не наділене повноваженнями щодо ініціювання пропозицій про відсторонення та призначення нового арбітражного керуючого у справі, оскільки вказані повноваження останнього як Державного органу з питань банкрутства не передбачені статтею 3 КУзПБ, є безпідставними.

Відповідно до абзацу третього частини четвертої статті 28 Кодексу України з процедур банкрутства відсторонення арбітражного керуючого від виконання повноважень здійснюється господарським судом за клопотанням учасника провадження у справі або за власною ініціативою у разі невиконання або неналежного виконання обов`язків, покладених на арбітражного керуючого.

Згідно з абзацом тринадцятим частини четвертої статті 28 Кодексу України з процедур банкрутства, за наявності підстав для відсторонення арбітражного керуючого від виконання повноважень або за клопотанням комітету кредиторів господарський суд протягом 14 днів постановляє ухвалу про відсторонення арбітражного керуючого від виконання повноважень та призначення іншого арбітражного керуючого.

Відповідно до частини дев`ятої статті 96 Кодексу України з процедур банкрутства припинення, продовження повноважень та відсторонення від виконання обов`язків керуючих санацією, ліквідаторів державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, здійснюються господарським судом за наявності підстав та в порядку, встановленому цим Кодексом.

Арбітражний керуючий у справі про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, повинен скласти іспит за програмою підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі (частина 2 статті 96 КУзПБ із змінами, внесеними згідно із Законом № 2971-IX від 20.03.2023 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України", який набрав чинності 15.04.2023).

Відповідно до пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 20.03.2023 №2971-IX, протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом призначення арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств або господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, здійснюється господарськими судами без наявності свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Арбітражні керуючі, призначені у справах про банкрутство державних підприємств або господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, до дня набрання чинності цим Законом та протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом здійснюють свої повноваження до складання іспиту за програмою підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Враховуючи вищевикладене, до 15.10.2023 арбітражні керуючі, які призначені у справах про банкрутство державних підприємств або господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, до дня набрання чинності Законом №2971-IX від 20.03.2023, повинні були скласти іспит за програмою підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Порядок підготовки і перепідготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого, порядок підвищення кваліфікації і перепідготовки арбітражних керуючих та порядок підготовки і підвищення кваліфікації арбітражних керуючих у справах про банкрутство небанківських фінансових установ та порядок підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, визначається Положенням про систему підготовки і перепідготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації арбітражних керуючих, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 13.08.2019 №2536/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15.08.2019 за №926/33897).

Відповідно до пунктів 1, 3-5 розділу VІ вказаного Положення, для призначення і здійснення повноважень у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, арбітражний керуючий повинен скласти іспит за програмою з підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, в порядку, встановленому цим розділом, та отримати свідоцтво про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Підготовка арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, організовується та проводиться закладами, які включено до Переліку закладів, відповідно до пункту 6 розділу II цього Положення.

Підготовка арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, полягає у проведенні закладами навчальних курсів з отримання знань у сфері банкрутства державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, з видачею свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Арбітражний керуючий проходить курси з отримання знань у сфері банкрутства державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, на підставі договору, укладеного між ним і закладом.

У разі успішного складення іспиту заклад не пізніше ніж у п`ятиденний строк з дня складення іспиту видає арбітражним керуючим свідоцтво про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі (п.23 Положення).

Згідно з пунктом 27 Положення, структурний підрозділ Мін`юсту веде узагальнений облік арбітражних керуючих, яким видано свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Як зазначає заявник, за наслідками аналізу інформації, визначеної пунктом 27 розділу VI Положення, встановлено, що арбітражний керуючий Окряк Анатолій Володимирович виконує повноваження ліквідатора у справі №10/Б-711 про банкрутство ДП "Ягільницький кінний завод" без свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Наведене також підтверджується Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (лист №11.1-31/862-25 від 25.09.2025, вх.№6838 від 29.09.2025), до якого долучено перелік арбітражних керуючих, які склали іспит за програмою підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, та отримали відповідні свідоцтва, з Єдиного реєстру арбітражних керуючих станом на 11.08.2025, з якого вбачається, що арбітражний керуючий Окряк А.В. у переліку відсутній.

Арбітражним керуючим Окряком А.В. не заперечується відсутність у нього свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, що в свою чергу підтверджується повідомленою ним інформацією про укладення 05.09.2025 з Міжнародним інститутом бізнесу договору №258/146 щодо надання освітніх послуг з питань підготовки арбітражних керуючих у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі (дати навчання з 08 по 16 жовтня 2025 року).

Окрім того, як свідчать матеріали справи, згідно наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2025 №1675/5 "Про застосування до арбітражного керуючого дисциплінарного стягнення у вигляді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого" Департаментом з питань банкрутства Міністерства юстиції України внесено до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України інформацію про тимчасове зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого Окряка А.В. строком на 120 днів.

До Єдиного реєстру арбітражних керуючих України внесено інформацію про статус арбітражного керуючого - тимчасово зупинено.

Частиною четвертою статті 29 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у разі тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого на строк понад 30 днів господарський суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство (неплатоспроможність), призначає іншого арбітражного керуючого в порядку, встановленому цим Кодексом.

Отже, за вказаних обставин у справі №10/Б-711 про визнання банкрутом державного підприємства "Ягільницький кінний завод", з огляду на відсутність у арбітражного керуючого свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, враховуючи лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 11.07.2025 (вх. №5103) про тимчасове зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого Окряка А.В. та заяву арбітражного керуючого Окряка А.В. (вх.№5227е від 16.07.2025), у якій останній повідомив про застосування до нього дисциплінарного стягнення у вигляді тимчасового зупинення права на здійснення діяльності арбітражного керуючого згідно наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2025 №1675/5 строком на 120 днів, суд дійшов висновку, що арбітражного керуючого Окряка А.В. слід відсторонити від виконання повноважень ліквідатора у справі №10/Б-711 про визнання банкрутом Державного підприємства "Ягільницький кінний завод" і призначити для виконання цих повноважень іншого арбітражного керуючого.

До призначення у справі про банкрутство (неплатоспроможність) іншого арбітражного керуючого арбітражний керуючий, право на здійснення діяльності якого тимчасово зупинено, не має права здійснювати будь-які повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, визначені законодавством, крім вжиття заходів до забезпечення захисту та збереження майна боржника (банкрута), за винятком випадків, коли вжиття таких заходів неможливе з поважних причин, та передачі документів іншому арбітражному керуючому (абзац другий частини четвертої статті 29 КУзПБ).

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 28 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи) чи зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи), про що вірно зазначено кредитором ТОВ "Свято Трипілля" у додаткових поясненнях від 06.10.2025 (вх.№6996).

З огляду на викладене, суд вважає за необхідне зобов`язати комітет кредиторів надати рішення комітету кредиторів (належним чином оформлений протокол комітету кредиторів) з пропозицією щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у справі №10/Б-711 про визнання банкрутом Державного підприємства "Ягільницький кінний завод".

При визначенні кандидатури арбітражного керуючого для призначення у справі про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, господарський суд досліджує питання про наявність у такої особи свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

В врахуванням викладеного, розгляд справи слід відкласти для вирішення питання про призначення іншого арбітражного керуючого ліквідатором Державного підприємства "Ягільницький кінний завод".

Керуючись ст.ст. 1-3, 28, 29, 96 Кодексу України з процедур банкрутства ст. ст. 2, 120, 121, 216, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

УХВАЛИВ:

1. У задоволенні клопотання арбітражного керуючого Окряка А.В., викладеного у письмових поясненнях (вх.№6984 від 03.10.2025), про відкладення розгляду клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№6212 від 02.09.2025) та листа Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (вх.№5103 від 11.07.2025), а також клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Свято Трипілля" (вх.№7001 від 06.10.2025) про відкладення розгляду справи відмовити.

2. Клопотання Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції б/н від 02.09.2025 (вх. №6212) про відсторонення від виконання повноважень арбітражного керуючого Окряка А.В. у справі №10/Б-711 - задоволити.

3. Відсторонити арбітражного керуючого Окряка Анатолія Володимировича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №400 від 28.02.2013, вул. Липова, 17/7, м. Тернопіль) від виконання повноважень ліквідатора у справі №10/Б-711 про визнання банкрутом Державного підприємства "Ягільницький кінний завод", с. Нагірянка, Чортківський район, Тернопільська область.

4. Арбітражному керуючому Окряку А.В. забезпечити збереження усієї реєстраційної, бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей Державного підприємства "Ягільницький кінний завод" до призначення судом іншого (нового) арбітражного керуючого ліквідатором у цій справі.

5. Зобов`язати комітет кредиторів ДП "Ягільницький кінний завод" в строк до 20.10.2025 надати господарському суду рішення комітету кредиторів щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута у справі №10/Б-711, разом із заявою такого арбітражного керуючого про згоду на участь у справі про банкрутство Державного підприємства "Ягільницький кінний завод" (до заяви арбітражного керуючого додати: копію свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого; копію свідоцтва про проходження підготовки у справах про банкрутство державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі; та інші відомості, визначені ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства).

6. Відкласти розгляд справи №10/Б-711 на 23 жовтня 2025 року о 10:00 год., яке відбудеться в приміщенні Господарського суду Тернопільської області, м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 14 а (зал засідань №3, 5 поверх).

7. Копію ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили, відповідно до ст. 235 Господарського процесуального кодексу України, негайно після її оголошення.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається в порядку та строки, встановлені статтями 254 - 257 Господарського процесуального кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному вебпорталі судової влади України в мережі Інтернет за вебадресою: https://te.court.gov.ua/sud5022.

Повну ухвалу підписано 07.10.2025.

СуддяН.В. Охотницька

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення06.10.2025
Оприлюднено08.10.2025
Номер документу130792380
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —10/б-711

Ухвала від 23.10.2025

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 23.10.2025

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 22.10.2025

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 22.10.2025

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 06.10.2025

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 06.10.2025

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 29.09.2025

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 25.09.2025

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 15.09.2025

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 04.09.2025

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні