Ухвала
від 11.01.2008 по справі 19/9282
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

19/9282

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


УХВАЛА

"11" січня 2008 р.                                                                           Справа № 19/9282

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Українське агропромислове продовольчо-сервісне підприємство "Украгропродсервіс" смт. Вовковинці Деражнянського району    

до Госпрозрахункового малого підприємства "Інвентаризатор" комунальної власності Деражнянської районної ради м. Деражня   

про зобов'язання вчинити певні дії

             Суддя  Розізнана І.В.

Представники:

позивача: Задерей Л.І. –директор товариства

відповідача: не з'явився

Суть спору : Позивач звернувся до суду з позовом про зобов'язання Госпрозрахункове мале підприємство "Інвентаризатор" комунальної власності Деражнянської районної ради вчинити певні дії, а саме провести реєстрацію нерухомого майна позивача, яке знаходиться за адресою Хмельницька обл., Деражнянський район, смт. Вовковинці вул. Макаренка, 4 та видати відповідні документи про право власності на нерухоме майно.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримує.

Відповідач в судове засідання не з'явився, подав до суду відзив на позов, в якому зазначив, що відповідач відмовив позивачу в реєстрації права власності на нерухоме майно на підставі п.п. 2.1, 3.3 ст. 19 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень”, додатку № 1 п. 2.1 Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 07.02.2002р. за №7/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.02.2002р. за №157/6445 (із змінами), просить суд проводити розгляд справи без участі представника відповідача.

 

Аналізуючи надані докази, оцінюючи їх у сукупності, судом приймається до уваги наступне.

Згідно ст. 2 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обмежень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень.

Згідно п 5. прикінцевих положень Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” передбачено, що до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру, реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.  Згідно п. 7 прикінцевих положень Закону до приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Згідно п. 1. ч. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України, який набрав чинності з 1 вересня 2005 року, спори публічно-правового характеру, в якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень підсудні адміністративним судам.

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 17 КАСУ спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктами владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності відносяться до компетенції адміністративних судів.

Відповідно до п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні справи, які були підвідомчі господарським судам відповідно ст. 12 ГПК України 1991 року, вирішуються відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного судочинства України. Однак, позовні матеріали повинні бути сформовані за правилами ст. 106 КАСУ.

За таких обставин, суд прийшов до висновку, що відповідач, здійснюючи державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, є суб'єктом, що здійснює владні управлінські функції, тому провадження у справі необхідно припинити відповідно до п.1 ст. 80 ГПК України, оскільки спір не підлягає вирішенню в господарських судах України, а є спором адміністративної юрисдикції.

Керуючись п. 1 ст. 80, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд-

УХВАЛИВ:

 

Провадження у справі № 19/9282 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Українське агропромислове продовольчо-сервісне підприємство "Украгропродсервіс" смт. Вовковинці Деражнянського району до Госпрозрахункового малого підприємства "Інвентаризатор" комунальної власності Деражнянської районної ради м. Деражня про зобов'язання вчинити певні дії припинити.

Повернути з державного бюджету України Товариству з обмеженою відповідальністю Українське агропромислове продовольчо-сервісне підприємство "Украгропродсервіс" смт. Вовковинці Деражнянського району (код 23839018) 85,00 грн. (вісімдесят п'ять грн. 00 коп.) держмита, сплаченого платіжними дорученнями № 233 від 13.12.07р., № 235 від 14.12.07р., про що видати довідку.

    Суддя                                                                      І.В. Розізнана

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення11.01.2008
Оприлюднено31.01.2008
Номер документу1311471
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/9282

Ухвала від 11.01.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Розізнана І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні