Герб України

Рішення від 21.10.2025 по справі 380/25157/24

Львівський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 жовтня 2025 рокусправа № 380/25157/24

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Крутько О.В.,

за участю секретаря судового засідання Пунейко Р.Р.,

представника позивача Рісної Ю.Б.,

представника відповідача Черевки М.М.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничого підприємства «ЕЛЕКТРОН-Т»

до Головного управління ДПС у Львівській області

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ЕЛЕКТРОН-Т» (далі ТзОВ НВП «Електрон-Т», позивач) звернулось з позовом до суду у якому заявлено такі позовні вимоги до Головного управління ДПС у Львівській області: визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 12.09.2024 № 39090/13-01-23-01 та № 39079/13-01-23-01.

Згідно ухвали від 20.12.2024 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі, підготовче засідання призначено на 16.01.2025.

16.01.2025 відкладено розгляд справи в підготовчому засіданні до 20.02.2025, 20.02.2025 відкладено розгляд справи до 20.03.2025. 20.03.2025 в підготовчому засіданні оголошено перерву до 15.04.2025. 15.04.2025 відкладено розгляд справи до 13.05.2025, 13.05.2025 відкладено розгляд справи до 24.06.2025. 24.06.2025 оголошено перерву у підготовчому засіданні до 08.07.2025.

08.07.2025 згідно протокольної ухвали закрито підготовче провадження, призначено справу до судового розгляду на 04.09.2025. 02.10.025 оголошено перерву у судовому засіданні до 21.10.2025.

Аргументи учасників справи:

В обґрунтування позовних вимог позивач повідомляє, що ТзОВ НВП «ЕЛЕКТРОН-Т» укладено з ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан) контракт № 15 SNG/20 від 01.07.2020 року. На виконання даного контракту впродовж 2021 року Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ЕЛЕКТРОН-Т» відвантажено на користь ООО NEXT GENERATION PRODUCT товар на загальну суму 17 502 377,59 грн. ООО NEXT GENERATION PRODUCT) у 2021 році був платником податку на прибуток на загальних підставах у розмірі 15 %.

Позивач вказує, що відповідно до Переліку держав (територій), які відповідають критеріям, встановленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, що є додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1045, Республіка Узбекистан включена до переліку держав (території), у яких ставка податку на прибуток підприємств (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижча, ніж в Україні. Позивач вважає, що відповідач не врахував, що ставка податку на прибуток контрагента ТзОВ НВП «ЕЛЕКТРОН-Т» не є на 5 і більше відсоткових пунктів нижча, ніж в Україні, а відрізняється лише на 3 %.

Позивач вважає, що відсутні правові підстави для включення ООО NEXT GENERATION PRODUCT до числа контрагентів-нерезидентів, господарські операції з якими визнаються контрольованими.

Позивач зазначає, що граничним терміном подання звітності про контрольовані операції є 01.10.2022, а не як зазначено у розрахунку штрафних санкцій, доданих до оскаржуваних податкових повідомлень-рішень - 30.09.2022. Позивач просить позов задовольнити.

Відповідач надав суду відзив на позовну заяву, у якому зазначає, що дохід ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т за 2021 рік перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків), обсяг господарських операцій, здійснених з нерезидентом ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан), який зареєстрований в державі, що включена в перелік держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2017 № 1045, за 2021 рік перевищує 10 мільйонів гривень. Таким чином, відповідно до підпункту «в» підпункту 39.2.1.1, підпунктів 39.2.1.2, 39.2.1.4, 39.2.1.7 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 ПК Україги, господарські операції здійснені ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т з контрагентом нерезидентом ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан) за період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року, визнаються контрольованими операціями

Головним управлінням ДПС у Львівській області проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТЗОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т (ЄДРПОУ 00244676) з питань дотримання платником податків вимог податкового законодавства щодо подання (своєчасності подання) звіту про контрольовані операції за звітний 2021 рік та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за звітний 2021 рік. Перевіркою встановлено, що станом на 30.09.2022 року ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т Звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за 2021 рік не подано.

Відповідач вважає оскаржувані податкові повідомлення-рішення правомірними, просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

Обставини справи, встановлені судом.

Головним управлінням ДПС у Львівській області проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т (ЄДРПОУ 00244676) з питань дотримання платником податків вимог податкового законодавства щодо подання (своєчасності подання) звіту про контрольовані операції за звітний 2021 рік та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за звітний 2021 рік. За результатами перевірки складено акт перевірки № 34777/13-01-23-01/00244676 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ Науково-виробниче підприємство «ЕЛЕКТРОН-Т» (00244676) з питань дотримання платником податків вимог податкового законодавства щодо подання (своєчасності подання) звіту про контрольовані операції за звітний 2021 рік та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за звітний 2021 рік» від 16 серпня 2024 року.

Перевіркою встановлено, ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т в порушення вимог п.п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 ПК України, не подано Звіт про контрольовані операції за звітний 2021 рік, тобто вчинено податкове правопорушення, відповідальність за яке передбачена п. 120.3 ст. 120 Податкового кодексу, а також не подано Повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за звітний 2021 рік.

На підставі акту перевірки Головне управління ДПС у Львівській області прийняло:

податкове повідомлення-рішення від 12.09.2024 № 39090/13-01-23-01, яким застосувало до ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т штрафні (фінансові) санкції у розмірі 113 500,00 грн.

податкове повідомлення-рішення від 12.09.2024 №39079/13-01-23-01, яким застосувало до ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т штрафні (фінансові) санкції у розмірі 681 000 грн.

Позивач подав скаргу до Державної податкової служби України на оскаржувані податкові повідомлення-рішення.

Рішенням про результати розгляду скарги від 19.11.2024 року № 34808/6/99-00-06-03-01-06 оскаржувані податкові повідомлення-рішення залишені без змін, а скарга позивача без задоволення.

Позивач звернувся до суду з позовом про оскарження податкових повідомлень-рішень.

Норми права, що підлягають застосуванню та висновки щодо правозастосування.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються ПК України.

Відповідно до підпунктів 16.1.2 та 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право: проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до пункту 61.1 статті 61 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Також, підпунктом 62.1.3 пункту 62.1 статті 62 ПК України визначено, що податковий контроль здійснюється шляхом перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до підпункту 39.2.1.1 пункту 39.2.1 статті 39 ПК України, контрольованими операціями є господарські операції платника податків, що можуть впливати на об`єкт оподаткування податком на прибуток підприємств платника податків (для резидентів Дія Сіті - платників податку на особливих умовах - на фінансовий результат до оподаткування, визначений у фінансовій звітності згідно з національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності), а саме: а) господарські операції, що здійснюються з пов`язаними особами нерезидентами, в тому числі у випадках, визначених підпунктом 39.2.1.5 цього підпункту; б) зовнішньоекономічні господарські операції з продажу та/або придбання товарів та/або послуг через комісіонерів-нерезидентів; в) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, зареєстрованими у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 39.2.1.2 цього підпункту, або які є резидентами цих держав; г) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи.

Перелік організаційно-правових форм таких нерезидентів в розрізі держав (територій) затверджується Кабінетом Міністрів України.

За приписами підпункту 39.2.1.7 підпункту 39.2.1 пункту 39.1 статті 39 ПК України господарські операції, передбачені підпунктами 39.2.1.1 (крім операцій, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні) і 39.2.1.5 цього підпункту, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються такі умови: річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік; обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік. Господарські операції, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, визнаються контрольованими, якщо обсяг таких господарських операцій, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік

У разі внесення змін до переліку організаційно-правових форм нерезидентів у розрізі держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до цього підпункту, вони набирають чинності з 1 січня звітного року, що настає за календарним роком, у якому внесено такі зміни.

Якщо нерезидентом, організаційно-правова форма якого включена до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту "г" цього підпункту, у звітному році сплачувався податок на прибуток (корпоративний податок), господарські операції платника податків з таким нерезидентом за відсутності критеріїв, визначених підпунктами "а" - "в" цього підпункту, визнаються неконтрольованими; ґ) господарські операції (у тому числі внутрішньогосподарські розрахунки), що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні.

Якщо нерезидентом, організаційно-правова форма якого включена до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту "г" цього підпункту, у звітному році сплачувався податок на прибуток (корпоративний податок), господарські операції платника податків з ним за відсутності критеріїв, визначених підпунктами "а"-"в" цього підпункту, визнаються неконтрольованими.

Перевіркою встановлено, що відповідно до поданої до Головного управління ДПС у Львівській області, Львівської ДПІ (Шевченківський район м. Львова) Податкової декларації з податку на прибуток підприємства від 01.03.2022 № 9432589958, ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т за підсумками 2021 року задекларовано дохід від будь-якої діяльності у розмірі 188 315 961,0 грн., тобто перевищує 150 мільйонів гривень.

Крім того, перевіркою наявних інформаційних баз даних, а саме, ІКС «Податковий блок» та інформації з «Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби (ЄАІС)» встановлено здійснення ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т зовнішньоекономічних господарських операцій з контрагентом нерезидентом - ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан), а саме, по експорту товарів за 2021 рік на суму 17 502 377,592 грн., що перевищує 10 мільйонів гривень, відповідно до митних декларацій.

В бухгалтерському обліку з експорт товару з контрагентом нерезидентом - ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан), відображено наступними проведеннями: Дт рахунку 314 «Інші рахунки в банку в іноземній валюті» Дт рахунку 6812 «Зобов`язання за неподатковими надходженнями» Кт рахунку 362 «Розрахунки з іноземними покупцями: на загальну суму реалізованого товару 17 502 377,59 гривень

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 № 1045 (зі змінами) «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 р. № 977-р» визначено, що до зазначеного переліку віднесено таку державу як Республіка Узбекистан.

Вказана редакція постанови була чинна на момент здійснення операцій між ТзОВ НВП «ЕЛЕКТРОН-Т» та ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан) і до 01.01.2025 року

Під час проведення перевірки встановлено, що дохід ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т за 2021 рік перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків), обсяг господарських операцій, здійснених з нерезидентом ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан), який зареєстрований в державі, що включена в перелік держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2017 № 1045, за 2021 рік перевищує 10 мільйонів гривень.

Таким чином, відповідно до підпункту «в» підпункту 39.2.1.1, підпунктів 39.2.1.2, 39.2.1.4, 39.2.1.7 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу, господарські операції здійснені ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т з контрагентом - нерезидентом ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан) за період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року, визнаються контрольованими операціями.

З метою отримання пояснень та документального підтвердження щодо неподання Звіту про контрольовані операції за 2021 рік та Повідомлення про участь у міжнародній групи компаній за 2021 рік ГУ ДПС у Львівській області направлено позивачу лист від 06.08.2024 № 23624/6/13-01-23-01-16 щодо надання пояснення з питань неподання Звіту про контрольовані операції та Повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за звітний 2021 рік. Платником надано відповідь від 12.08.2024 №19/5, в якій підприємство підтверджує факт здійснення господарських операцій з нерезидентом ООО NEXT GENERATION PRODUCT (Республіка Узбекистан) та факт неподання Звіту про контрольовані операції.

Згідно з підпунктом 39.4.1 пункту 39.4 статті 39 ПК України для цілей податкового контролю за трансфертним ціноутворенням звітним періодом є календарний рік.

Згідно з підпунктом 39.4.2 пункту 39.4 статті 39 ПК України платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов`язані подавати до 1 жовтня року , що настає за звітним, звіт про контрольовані операції. Звіт про контрольовані операції подається центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», відповідно до підпункту 39.4.2 пункту 39.4 статті 39 Податкового кодексу.

Таким чином, платник податків, який у звітному 2021 році здійснював контрольовані операції, зобов`язаний подати звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній до 01 жовтня 2022 року, останнім днем строку подання звіту про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за звітний 2021 рік вважається 30 вересня 2022 року включно.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України затверджений наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 р. № 225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених підпунктом 69,1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України та перелік документів на підтвердження», який набув чинності 06.09.2022 р.

До відповідача від позивача не надходила заява щодо неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку та/або повідомлення про неможливість вивезення первинних документів із територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та з територій, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації відповідно до п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ.

Відповідно до п.120.3. ст.120 ПК України, в редакції спірних правовідносин, неподання платником податків звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення, та/або глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу), та/або звіту у розрізі країн міжнародної групи компаній, та/або повідомлення про участь у міжнародній групі компаній відповідно до вимог статті 39 цього Кодексу - тягне за собою накладення штрафу (штрафів) у розмірі:

300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання звіту про контрольовані операції;

50 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання повідомлення про участь у міжнародній групі компаній.

Згідно з п. 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішення щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій.

Перевіркою встановлено, шо в порушення вимог пп.39.4.2 п. 39.4 етапі 39 ПК України, ТзОВ НВП ,,ЕЛЕКТРОН-Т не подало Звіт про контрольовані операції за 2021 рік та Повідомлення про участь у міжнародній групі компаній за 2021 рік, що є підставою для застосування штрафних санкцій, передбачених п.120.3 ст.120 ПК України.

За вказаних обставин суд дійшов висновку, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення прийняті правомірно.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову належить відмовити в повному обсязі.

Відповідно до пункту п`ятого частини першої статті 244 КАС України під час ухвалення рішення суд вирішує як розподілити між сторонами судові витрати.

Згідно із частиною першою статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до ст. 139 КАС України повернення судових витрат позивачу, якому відмовлено у задоволенні позову не передбачено.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 14, 77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Відмовити повністю у задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничого підприємства «ЕЛЕКТРОН-Т» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

Судові витрати стягненню не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 30 днів з дня його проголошення до Восьмого апеляційного адміністративного суду. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення складено 24.10.2025.

СуддяКрутько Олена Василівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2025
Оприлюднено28.10.2025
Номер документу131269708
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на прибуток підприємств

Судовий реєстр по справі —380/25157/24

Рішення від 21.10.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні