Постанова
від 14.06.2006 по справі 281/10-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

281/10-06

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77

ПОСТАНОВА

Іменем України

"14" червня 2006 р.                                                                   Справа № 281/10-06

за позовом Державної податкової інспекції в м. Ірпені

до Приватного підприємства “Регіон –центр плюс”, м. Ірпінь

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на боці відповідача –Ірпінського міськвиконкому, м. Ірпінь

про скасування (припинення) державної реєстрації.

Представники:

від позивача: Бржезинська О.В. –представник за довіреністю №15740/5/10-0 від 21.11.2005р.;

від відповідача: не з'явися;

від третьої особи: не з'явися;

Суть спору:

До господарського суду Київської області надійшла позовна заява Державної податкової інспекції в м. Ірпені (далі –Позивач) до Приватного підприємства “Регіон –центр плюс” (далі –Відповідач) про скасування (припинення) державної реєстрації.

Ухвалою господарського суду Київської області від 22.05.2006р. було відкрито провадження в адміністративній справі №281/10-06 та призначено до розгляду на 14.06.2006р. о 12:05 год.

Судом  відповідно ст. 53 КАС України залучено у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на боці відповідача – Ірпінський міськвиконком.

Представник відповідача в судове засідання 14.06.2006р. не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, витребуваних ухвалою суду документів не подав, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Позивач в судовому засіданні 14.06.2006р. повністю підтримав позовні вимоги, посилаючись на обставини, які викладені  в адміністративному позові.

Представник третьої особи –Ірпінського міськвиконкому в судове засідання не з'явився, надіславши на адресу господарського суду Київської області заяву №01-17/949 від 07.06.2006р. в якому останній просить розглядати справу №281/10-06 без участі його представника.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши докази в сукупності суд –

в с т а н о в и в:

Приватне підприємство “Регіон –центр плюс”, зареєстроване рішенням Виконавчого комітету Ірпінського міськвиконкому згідно свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності – юридичної особи за №2132 від 08.04.2004р.

В порушення вимог ст. 9 ЗУ „Про систему оподаткування”, п. 1 ст. 14 ЗУ „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” та ст. 4 ЗУ „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Відповідач не подає до податкової інспекції податкових декларацій бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків, зборів (обов'язкових платежів) з ІІ кварталу 2004р., про що свідчить залучена до матеріалів справи довідка Державної податкової інспекції в м. Ірпені №5801/10/151 від 15.05.2006р., що є порушенням встановлених законодавством правил здійснення господарської діяльності і відповідно до вимог ч. 1 ст. 238, ст. 239 ГПК України є підставою для застосування адміністративно-господарської санкції, зокрема, у вигляді скасування державної реєстрації та ліквідації суб'єкта господарювання.            

Станом на 17.05.2006р. Відповідач податкової заборгованості не має про що свідчить залучена до матеріалів справи довідка Державної податкової інспекції в м. Ірпені за №5960/10/19-0 від 17.05.2006р.

Скасування державної реєстрації, як один із видів адміністративно-господарської санкції передбачено ч. 1 ст. 247 Господарського кодексу України та застосовується у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документом. При цьому скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно до ст. 59 цього Кодексу.

Згідно із ч. 6, 7 ст. 59 ГК України суб'єкт господарювання ліквідується, зокрема, у разі скасування його державної реєстрації у випадках передбачених законом. Скасування державної реєстрації позбавляє суб'єкта господарювання статусу юридичної особи і є підставою для вилучення його з  державного реєстру.

Статтею 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців” № 755-IV від 15.03.2003 року передбачено, що підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи є –неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до законодавства.

Враховуючи викладене, а також те, що відповідно до п. 17 ст. 11 ЗУ „Про державну податкову службу в Україні” органи державної податкової служби мають право звертатись у передбачених законом випадках до суду з заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є правомірними та обгрунтованими, відповідачем не спростовані, а відтак підлягають задоволенню.   

Відповідно до ст. 94 КАС України, суд покладає судові витрати на відповідача.

Керуючись ст. ст. 17, 94, 98, 160, 162, 163, п. 6 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Скасувати (припинити) державну реєстрацію Приватного підприємства “Регіон –центр плюс” (08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. 3-го Інтернаціоналу, буд. 152, код ЄДРПОУ №32753978).

2.  Стягнути з Приватного підприємства “Регіон –центр плюс” (08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. 3-го Інтернаціоналу, буд. 152, код ЄДРПОУ №32753978) в доход державного бюджету України 3,40 грн. (три гривні сорок копійок) судового збору.

3. Зобов'язати державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру запис про судове рішення щодо припинення юридичної особи у відповідності з вимогами ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців”.

      4.  Копію постанови надіслати сторонам у справі та державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи.

          Постанова набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня її проголошення, якщо заява про апеляційне оскарження постанови не буде подана. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана, в двадцятиденний строк після надання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя                                                                                                 Тищенко О.В.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення14.06.2006
Оприлюднено05.02.2008
Номер документу1322156
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —281/10-06

Постанова від 14.06.2006

Господарське

Господарський суд Київської області

Тищенко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні