9/4-08-02-2
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
У Х В А Л А
про відмову в прийнятті позовної заяви
29 січня 2008 р. Справа № 9/4-08-02-2
Суддя господарського суду Балтак О.О. , розглянувши матеріали
за позовом:Староміської районної ради м. Вінниці (21100, вул. Островського, 85, м. Вінниця)
до:Вінницької міської ради (21100, вул. Соборна, 59, м. Вінниця)
про визнання недійсним та скасування свідоцтва про право власності наадмінбудинок та визнання недійсним розпорядження голови міської ради
ВСТАНОВИВ:
До господарського суду Вінницької області надійшла позовна заява № 46від 24.01.2008 року (вх. № 152 від 28.01.2008 року) з вимогами: визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності на адмінбудинок видане Вінницькою міською радою Територіальній громаді м. Вінниці від 2006 року та з метою забезпечення позову заборонити відповідачу вчиняти будь-які дії, щодо розпорядження зазначеним адмінбудинком, на підставі чого визнати розпорядження голови міської ради від 10.10.2007 року № 172-р недійсним.
Дана позовна заява не підлягає розгляду в господарських судах України.
Відповідно до ч.1 ст. 12 ГПК України, господарським судам підвідомчі: 1) справи у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні господарських договорів, у тому числі щодо приватизації майна, та з інших підстав, крім: спорів про приватизацію державного житлового фонду; спорів, що виникають при погодженні стандартів та технічних умов; спорів про встановлення цін на продукцію (товари), а також тарифів на послуги (виконання робіт), якщо ці ціни і тарифи відповідно до законодавства не можуть бути встановлені за угодою сторін; спорів, що виникають із публічно-правових відносин та віднесені до компетенції Конституційного Суду України та адміністративних судів; інших спорів, вирішення яких відповідно до законів України та міжнародних договорів України віднесено до відання інших органів; 2) справи про банкрутство; 3) справи за заявами органів Антимонопольного комітету України, Рахункової палати з питань, віднесених законодавчими актами до їх компетенції; 4) справи, що виникають з корпоративних відносин у спорах між господарським товариством та його учасником (засновником, акціонером), у тому числі учасником, який вибув, а також між учасниками (засновниками, акціонерами) господарських товариств, що пов'язані із створенням, діяльністю, управлінням та припиненням діяльності цього товариства, крім трудових спорів.
Оглянувши матеріали позовної заяви № 46 від 24.01.2008 року суд з'ясував: і позивач і відповідач є суб'єктами владних повноважень, а саме - органами місцевого самоврядування (які, в свою чергу здійснюють владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень).
З 1 вересня 2005 року набрав чинності Кодекс адміністративного судочинства України, завданням якого згідно ст. 2 є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно - правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійснені ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Визначення поняття справа адміністративної юрисдикції дано в ст. 3 КАС України, згідно якої це - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Щодо розгляду спорів фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень про оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; відповідно до п.1 ч.1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України, поширюється компетенція адміністративних судів.
До того ж, в силу ч.2 ст. 18 КАС України справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, їх посадова чи службова особа, крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки підсудні окружним адміністративним судам.
А тому, враховуючи викладене, в прийнятті позову має бути відмовлено, а позовну заяву разом з матеріалами слід повернути позивачу.
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 62 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. У прийнятті позовної заяви № 46 від 24.01.08 відмовити.
2. Позовні матеріали на 12-тиаркушах повернути позивачу.
3. У відповідності з п. 2 ст. 8 Декрету Кабінету Міністрів України “Про державне мито” від 21.10.93 р. № 7-93 державне мито у сумі 85,00 грн., перераховане за платіжним дорученням № 2 від 22.01.2008 р. , підлягає поверненню.
4. Відповідно до п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1258 від 21.12.05 "Про затвердження Порядку оплати витрат з інформаційно-технічного забезпечення судових процесів, пов'язаних з розглядом цивільних та господарських справ", внесені для оплати витрат з інформаційно-технічного забезпечення судового процесу грошові кошти в сумі 118,00 грн., перераховані за платіжним дорученням № 1 від 22.01.2008 р. , підлягають поверненню.
5. Ухвалу разом з позовними матеріалами на 12-ти аркушах надіслати позивачу.
6. Копію ухвали надіслати відповідачу.
Суддя Балтак О.О.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2008 |
Оприлюднено | 05.02.2008 |
Номер документу | 1327888 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Балтак О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні