ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 грудня 2010 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-6215/10/1670
Суддя Полтавського окру жного адміністративного суд у Алєксєєва Н.Ю., розглянувши в порядку скороченого прова дження справу за адміністрат ивним позовом Миргородськ ої об"єднаної державної под аткової інспекції до Хомуте цького споживчого товариств а про стягнення боргу, -
В С Т А Н О В И В:
01 грудня 2010 року позивач Миргородська об"єднана д ержавна податкова інспекція звернувся до Полтавського о кружного адміністративного суду з адміністративним поз овом до Хомутецького споживч ого товариства про стягненн я боргу у розмірі 1060 грн, який в иник в результаті часткової несплати сум нарахованих штр афних (фінансових) санкцій за порушення вимог Закону Укра їни "Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг", ви явленого за результатами пер евірки та задокументованого в акті № 0079/16/20/23/04543884 від 26.05.2010. На підс таві даного акту перевірки п рийняте рішення про застосув ання штрафних (фінансових) са нкцій № 0000982303 від 31.05.2010 на суму 3060,00 грн.
11.11.2010 відповідачем отримано к опію ухвали про відкриття ск ороченого провадження, що пі дтверджується відміткою про отримання у повідомленні пр о вручення рекомендованого поштового відправлення. Раз ом із тим, у строк, встановлени й частиною 3 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинс тва України, відповідачем не подано до суду заперечень пр оти позову.
Відтак, суд дійшов висновку , що спір підлягає вирішенню н а підставі наявних у матеріа лах справи доказів, оскільки вони повно та всебічно висві тлюють обставини спірних пра вовідносин.
Відповідно до положень пу нктів 2, 11 статті 11 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу в Україні” органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають право зд ійснювати контроль за додерж анням порядку проведення гот івкових розрахунків за товар и (послуги) у встановленому за коном порядку; наявністю сві доцтв про державну реєстраці ю суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на пров адження видів господарської діяльності, що підлягають лі цензуванню відповідно до зак ону, з наступною передачею ма теріалів про виявлені поруше ння органам, які видали ці док ументи, торгових патентів; за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадка х, порядку та розмірах, встано влених законами України.
Контроль за додержанням с уб'єктами підприємницької ді яльності порядку проведення розрахунків за товари (послу ги), інших вимог Закону Україн и “Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг”, від повідно до статті 15 зазначено го закону, здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення п ланових або позапланових пер евірок згідно із законодавст вом України.
Як свідчать матеріали спра ви, 26.05.2010 працівниками Миргор одської ОДПІ проведено пе ревірку господарської одини ці кафе "Закусочна", розташова ного за адресою: с. Хомутець, в ул. Леніна, 149, який належить Хом утецькому споживчому товари ству, з питань дотримання пор ядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з ре гулювання обігу готівки, ная вності торгових патентів і л іцензій. Перевірка проводила ся в присутності буфетниці ОСОБА_2.
Відповідно до акту, в ході п еревірки було встановлено зо крема порушення відповідаче м вимог пункту 9 статті 3 Закон у України "Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг", яке зафіксоване в акті пер евірки № 0079/16/20/23/04543884 від 26.05.2010. При цьо му зауважень до акту перевір ки не виникало.
Відповідно до статті 238 Гос подарського кодексу України за порушення встановлених з аконодавчими актами правил з дійснення господарської дія льності до суб'єктів господа рювання можуть бути застосов ані уповноваженими органами державної влади або органам и місцевого самоврядування а дміністративно-господарськ і санкції, тобто заходи орган ізаційно-правового або майно вого характеру, спрямовані н а припинення правопорушення суб'єкта господарювання та л іквідацію його наслідків. Ви ди адміністративно-господар ських санкцій, умови та поряд ок їх застосування визначают ься цим Кодексом, іншими зако нодавчими актами. Адміністра тивно-господарські санкції м ожуть бути встановлені виклю чно законами.
Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння відповідно до своїх повн оважень та в порядку, встанов леному законом, можуть засто совувати до суб'єктів господ арювання такі адміністратив но-господарські санкції: вил учення прибутку (доходу); адмі ністративно-господарський ш траф; стягнення зборів (обов'я зкових платежів); застосуван ня антидемпінгових заходів; припинення експортно-імпорт них операцій; застосування і ндивідуального режим) ліценз ування; зупинення дії ліценз ії (патенту) па здійснення суб 'єктом господарювання певних видів господарської діяльно сті; анулювання ліцензії (пат енту) на здійснення суб'єктом господарювання окремих виді в господарської діяльності; обмеження або зупинення діял ьності суб'єкта господарюван ня; скасування державної реє страції та ліквідації суб'єк та господарювання; інші адмі ністративно-господарські са нкції, встановлені ним Кодек сом та іншими законами.
Згідно зі статтею 241 цього Ко дексу адміністративно-госпо дарський штраф - це грошова су ма, що сплачується суб'єктом г осподарювання до відповідно го бюджету в разі порушення н им встановлених правил здійс нення господарської діяльно сті. Перелік порушень, за які з суб'єкта господарювання стя гується штраф, розмір і поряд ок його стягнення визначають ся законами, що регулюють под аткові та інші відносини, в як их допущено правопорушення.
За результатами перевірк и, на підставі акту № 0079/16/20/23/04543884 ві д 26.05.2010, позивачем було винесено рішення № 0000982303 від 31.05.2010 про з астосування до відповідача ш трафних (фінансових) санкцій в розмірі 3060,00 грн, яке було вруч ене особисто керівнику Хомут ецького споживчого товарист ва Бабській В.І., про що сві дчить її підпис на корінці рі шення про застосування штраф них (фінансових) санкцій.
Відповідно до пункту 9 статт і 3 Закону України "Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг" суб'єкти підприємн ицької діяльності, які здійс нюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготі вковій формі (із застосуванн ям платіжних карток, платіжн их чеків, жетонів тощо) при про дажу товарів (наданні послуг ) у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг зобо в'язані забезпечувати щоденн о друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за в иключенням автоматів з прод ажу товарів (послуг) фіскаль ні звітні чеки і забезпечу вати їх зберігання в книга х обліку розрахункових опер ацій.
Із матеріалів перевірки вс тановлено, що в супереч вищез азначеній нормі, відповідач не забезпечив щоденного друк ування на реєстраторах розра хункових операцій (за виключ енням автоматів з продажу т оварів (послуг) фіскальних зв ітніх чеків, а саме Z-звіти за п еріод: 17.01.2009, 04.02.2009, 13.02.2009, 18.02.2009, 01.06.2009, 05.06.2009, 02.04. 2010, а також не забезпечив збер ігання в книзі обліку розра хункових операцій № 1620001131р/4 фіс кальних звітніх чеків № 883 від 16.08.2008 та № 1011 від 22.12.2008.
Згідно пункту 4 статті 17 Зако ну у разі невиконання щоденн ого друку фіскального звітно го чеку або його незберіганн я в книзі обліку розрахунков их операцій до порушника зас тосовуються фінансові санкц ії у розмірі двадцяти неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що відповідачем д опущено порушення вимог пун кту 9 статті 3 Закону України "П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг", тому по зивачем вірно застосовано шт рафні (фінансові) санкції згі дно із пунктом 4 статті 17 цього Закону.
Відповідач не скористався своїм правом на оскарження р ішення Миргородської ОД ПІ у порядку процедури адмін істративного або судового ос карження та частково погасив заборгованість на суму 2000,00 гр н.
Таким чином, Хомутецьке спо живче товариство має заборго ваність перед бюджетом в роз мірі 1060,00 грн. (3060,00 грн - 2000 грн).
Відповідно до статті 25 Зако ну України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг", суми фінансових санкцій , які визначені статтями 17 - 24 ць ого Закону, підлягають перер ахуванню суб'єктами підприєм ницької діяльності до Держав ного бюджету України в десят иденний термін з дня прийнят тя органами Державної податк ової служби України рішення про застосування таких фінан сових санкцій.
Виходячи з вищенаведеного , позивач правомірно звернув ся до суду з вимогою про стягн ення штрафних (фінансових) са нкцій в сумі 1060,00 грн.
Таким чином, з урахуванням в ищевикладених обставин, суд вважає, що позовні вимоги М иргородської об"єднаної де ржавної податкової інспекці ї до Хомутецького споживчого товариства про стягнення бо ргу у розмірі 1060,00 грн обґрунто вані, підтверджені матеріала ми справи та підлягають задо воленню.
Відповідно до частини 1 стат ті 256 Кодексу адміністративно го судочинства України поста нови суду, прийняті в порядку скороченого провадження, ви конуються негайно.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-162, 183- 2 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов Миргородської об"єдна ної державної податкової інс пекції до Хомутецького спожи вчого товариства про стягнен ня боргу задовольнити.
Стягнути з Хомутецького сп оживчого товариства (ідентиф ікаційний код 04543884) суму штрафн их (фінансових) санкцій в розм ірі 1060,00 гривень (тисячу шістде сят гривень нуль копійок) шля хом перерахування вказаної с уми на розрахунковий рахунок 31118104700012, код платежу 3021080900, одер жувач ГУДКУ в Полтавській об ласті, в установі банку ГУДКУ в Полтавській області, код ЄД РПОУ 34698720, МФО 831019.
Постанова підлягає негайн ому виконанню.
Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляц ійної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набир ає законної сили після повер нення апеляційної скарги, ві дмови у відкритті апеляційно го провадження або набрання законної сили рішенням за на слідками апеляційного прова дження.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з момен ту отримання копії постанови з одночасним поданням її коп ії до суду апеляційної інста нції.
Суддя Н.Ю. Алєксєєва
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2010 |
Оприлюднено | 11.01.2011 |
Номер документу | 13308686 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.Ю. Алєксєєва
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні