ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 листопада 2010 р.
Справа № 2-а-8856/09/2170
Херсонський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді: Горшков В.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ "Таврійська продовольча компанія" про стягнення адміністративно-господарських санкцій,
встановив:
Херсонське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось з адміністративним позовом до ТОВ "Таврійська продовольча компанія" про стягнення адміністративно-господарських санкцій за 2006 рік в сумі 5237,94 грн. та пені в сумі 1501,50 грн. Загальна сума складає 6739,44 грн. В обґрунтування позовних вимог позивач посилається, на нормами ст.ст. 19, 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, відповідно до яких підприємства, установи, організації самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону. У разі меншої чисельності працевлаштованих інвалідів ніж це необхідно до визначених норм закону, підприємству нараховується адміністративно-господарські санкції, та пеня за несвоєчасну сплату санкцій. Відповідно до чого відповідачу нарахована адміністративно-господарську санкцію та пеню у сумі 6739,44 грн.
Представник позивача до суду надав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Відповідач до суду не прибув, заперечень на позов не надав, про розгляд справи був повідомлений належним чином, про що в матеріалах справи є поштове повідомлення з відміткою про вручення повістки.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеного суд вважає за можливим розглядати справу в порядку письмового провадження.
Суд, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.
Відповідно до звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік норматив працевлаштування інвалідів становив 2 чоловіки. У зв'язку з невиконанням працевлаштування інвалідів відповідач самостійно нарахував собі штрафну санкцію за 2 нестворених робочих місця для працевлаштування інвалідів в сумі 16462,06 грн. яку добровільно сплатив.
Згідно з Актом перевірки від 07.11.2008, відповідно до норм середньооблікової кількості штатних працівників яка складає 44 особи, а не 58 як зазначив відповідач, відповідно до чого і розмір штрафної санкції становить 21700,00 грн. а не 16462,06 грн.
Таким чином з урахуванням часткової сплати адміністративної санкції за відповідачем рахується заборгованість в сумі 5237,94 грн. та пеня 1501,50 грн.
Згідно до ст. 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.
Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно до ч.1 ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Відповідно до ч.1 ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Частиною 2 цієї ж статті передбачено, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Оскільки вищезазначені суми відповідачем не сплачено, утворилася заборгованість у розмірі 6739,44 грн.
Таким чином, приймаючи до уваги вищевикладене, а також те, що заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені, відповідачем не сплачено, сума заборгованості складає 6739,44 грн.
Керуючись ст.ст. 8, 9, 12, 19, 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив:
Позов задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Таврійська продовольча компанія" (код ЄДРПОУ 32391691, МФО 335537, р/р 26006959968919, філія Першого Українського Міжнародного Банку) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (одержувач УДК у м. Херсоні, банк отримувача ГУДКУ по Херсонській області, МФО 852010, р/р 31219230700002, ЕДРПОУ 24104230) адміністративно-господарські санкції у розмірі 5237,94 грн. (п'ять тисяч двісті тридцять сім грн. 94 коп.) та пеню в сумі 1501,50 грн. (одна тисяча п'ятсот одна грн. 50 коп.).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Горшков В.М.
кат. 6.11
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2010 |
Оприлюднено | 11.01.2011 |
Номер документу | 13309334 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Горшков В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні