Харківський окружний ад міністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 грудня 2010 р. № 2-а- 7663/10/2070
Харківський окружний ад міністративний суд у складі
головуючого судді Чалого І,С.,
при секретарі судового зас ідання Елоян Ж.Г.,
за участю представників ст орін:
позивача Малахової Н.В. ,
відповідача - ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі су ду справу за адміністративни м позовом суб'єкта підприємн ицької діяльності фізичної о соби - підприємця ОСОБА_3 д о Харківської об'єднаної Де ржавної податкової інспекц ії Харківської області про визнання податкового повідо млення-рішення недійсним
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувшись до Харківського окружного адмі ністративного суду з позовом до Державної податкової інс пекції в Харківській області , з урахуванням уточнень позо вних вимог, просить суд скасу вати податкові повідомленн я - рішення відповідача №0000901720/0 в ід 13.05.2010 року та №0000901720/1 від 23.06.2010 року з податку на додану вартість на суму 7833,00 грн.; №0000891720/0 від 13.05.2010 рок у та №0000891720/1 від 23.06.2010 року по прибу тковому податку на суму 3916,50 гр н.; №0000881720/0 від 13.05.2010 року та №0000881720/1 ві д 23.06.2010 року з податку з доходів фізичних осіб в сумі 207,0 грн.; рі шення про застосування штраф них санкцій від 13.05.2010 року №0000911720 н а суму 2040,0 грн.
В судовому засіданні предс тавник позивача повністю під тримав позовні вимоги та над ав суду пояснення, які відпов ідають позиції викладеної в адміністративному позові та заяві про уточнення позовни х вимог.
Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнав, надав суду пояснення відповідно до письмових зап еречень.
Заслухавши пояснення стор ін, перевіривши за матеріал ами справи наведені у позові та запереченнях до нього дов оди, суд вважає, що позов підля гає частковому задоволенню з таких підстав.
На підставі п.1 ст. 11-1 Закону Ук раїни "Про державну податков у службу в Україні", відповідн о до направлення від 30 березня 2010 року №187 та від 09.04.2010р. № 210 видано го Харківською об'єднаною де ржавною податковою інспекці єю відповідачем була проведе на документальна планова виї зна перевірка фінансово - гос подарської діяльності з пита нь дотримання позивачем вимо г податкового, валютного та і ншого законодавства за періо д з 01.04.2008 року по 30.09.2009 року.
Перевіркою правильності в изначення витрат, відображен их у деклараціях про доходи, б езпосередньо пов'язаних з од ержанням доходу та документа льно підтверджених, з даними про суми витрат, визначеними в ході перевірки встановлен о розбіжності у сумі 26110,00 грн. за 1 квартал 2009року. До валових ви трат за 1 квартал 2009року позива чем віднесено витрати на при дбання основних фондів у фір ми «Кур'єр - 92»код за ЄДРПО 21241541 по податковим накладним №5 від 20 .01.09 року на суму 1945,00 грн. (без ПДВ) (придбано ящик для грошей, тор гівельне обладнання); податк ова накладна №7 від 22.01.09 р. на сум у 24165,00грн. (без ПДВ) (придбано хол одильне обладнання, шафи, віт рина).
Відповідно п.п.8.2.1. п. 8.2 ст.8 Зако ну України «Про оподаткуванн я прибутку підприємств»від 2 8.12.1994 р. №334/94-ВР (зі змінами та допо вненнями) під терміном "основ ні фонди" слід розуміти матер іальні цінності, що признача ються платником податку для використання у господарські й діяльності платника податк у протягом періоду, який пере вищує 365 календарних днів з да ти введення в експлуатацію т аких матеріальних цінностей , та вартість яких перевищує 1000 гривень і поступово зменшу ється у зв'язку з фізичним або моральним зносом.
Суб'єкт господарювання, як ий придбав виробниче обладна ння для здійснення підприємн ицької діяльності, відповідн о до Цивільного кодексу Укра їни набуває право власності з моменту його придбання на п ідставі операції з купівлі-п родажу майна (товару), володін ня, користування та розпоряд ження яким здійснює на власн ий розсуд та має право вчинят и щодо свого майна дії, які не суперечать закону.
Включення вартості придба них основних фондів до витра т у статті 5 Закону № 334 не зазна чена та здійснюється шляхом амортизаційних відрахувань . У статті 8."Амортизація" визна чені основні положення щодо поступового віднесення витр ат проведених на придбання о сновних фондів і нематеріаль них активів у межах норм амор тизаційних відрахувань.
Нарахування шляхом застос ування норм амортизації до б алансової вартості груп осно вних фондів фізичною особою - суб'єктом підприємницької д іяльності можливо лише у вип адку ведення бухгалтерськог о обліку балансової вартості груп основних фондів відпов ідно до Порядку, який встанов люється Міністерством фінан сів України, (додатку 7 Інструк ції про прибутковий податок з громадян №12)
Порядок обліку інформації про основні засоби визначен о наказом Міністерства фінан сів України від 27.04.2000 № 92 "Про зат вердження Положення (Стандар ту) бухгалтерського обліку 7 "О сновні засоби" і норми цього П оложення (стандарту) 7 застосо вуються лише підприємствами , організаціями та іншими юри дичними особами (далі - підпри ємства) усіх форм власності (к рім бюджетних установ).
Крім цього, частиною першою статті 2 Закону України від 16 л ипня 1999 року № 996-XIV „Про бухгалте рський облік та фінансову зв ітність в Україні" (далі - Зако н № 996) передбачено, що Закон пош ирюється на всіх юридичних о сіб, створених відповідно до законодавства України, неза лежно від їх організаційно-п равових форм і форм власност і, а також на представництва і ноземних суб'єктів господарс ької діяльності (далі - підп риємства), які зобов'язані вес ти бухгалтерський облік та п одавати фінансову звітність згідно з законодавством.
Частиною 2 статті 3 також заз начено, що бухгалтерський об лік є обов'язковим видом облі ку, який ведеться підприємст вом.
Отже, для фізичної особи - пі дприємця, нормативно-правові акти, що визначають основи фо рмування в бухгалтерському о бліку інформації про ті або і нші показники відсутні. Стос овно права ведення бухгалтер ського обліку підприємця, як юридичними особами законода вством не визначено.
Фізичні особі - підприємці, зобов'язані вести лише облік доходів, одержаних протягом року, і витрат, безпосередньо пов'язаних з їх одержанням, за формою, що встановлена Голов ною державною податковою інс пекцією України, а саме за фор мою книги обліку доходів і ви трат, наведеній у додатку № 10 д о Інструкції про прибутковий податок з громадян.
Таким чином, підприємцем бу ло завищена сума витрат на су му 26110,00 грн., що призвело до пере кручення даних у деклараціях та є порушенням п.4 ст.14, ст. 13 Дек рету Кабінету Міністрів Ук раїни від 26.12.92р. N 13-92 "Про прибутко вий податок з громадян" із змі нами та доповненнями.
Враховуючі вищенаведене, п ерекручення даних витрат у д еклараціях про доходи за 1-3 кв .2009 р. призвело до перекручення сум оподатковуваного доходу , у деклараціях за 1-3 кв.2009р.,
Це порушення призвело до за ниження податку з доходів фі зичних осіб від підприємниць кої діяльності на суму 3916,50грн. , що порушенням ст.13 п.4 ст.14 Декре ту Кабінету Міністрів Україн и від 26.12.92р. N 13-92 "Про прибутковий п одаток з громадян".
Склад валових витрат навед ено у пункті 5.2 статті 5 Закону N 334/94-ВР. Згідно з цим пунктом до с кладу валових витрат включаю ться суми будь-яких витрат, сп лачених (нарахованих) протяг ом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією , веденням виробництва, реалі зацією продукції (робіт, посл уг) і охороною праці, з урахува нням певних обмежень (п. 5.2 ст. 5 ц ього Закону).
Положення статті 5 цього Зак ону застосовуються в частині підтвердження первинними до кументами витрачених сум згі дно з операціями (які відпові дають переліку статті 5), за ре зультатами або за участю яки х у податковому періоді (у зві тному кварталі) безпосереднь о отримано дохід.
Також до складу валових вит рат включаються суми внесени х (нарахованих) податків, збор ів (обов'язкових платежів), уст ановлених Законом України ві д 25.06.91 р. N 1251-XII "Про систему оподатк ування" (зі змінами та доповне ннями), за винятком податків, з борів (обов'язкових платежів ), передбачених підпунктом 5.3.3 п ункту 5.3 статті 5 Закону N 334/94-ВР, з окрема податку на додану вар тість, включеного до ціни тов арів (робіт, послуг), що придба ваються платником податку дл я виробничого або невиробнич ого використання.
Фізична особа - платник пода тку не є платником податку на прибуток, не має обов'язку вес ти бухгалтерський облік, том у тільки формує витрати згід но з переліком статті 5 "Валові витрати" зазначеного Закону .
Також суд зазначає, що вимог и п.п. 11.2.1 п.11.2 ст. 11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»від 28.12.1994 р. №334/94-ВР ( зі змінами та доповненнями) р озповсюджується лише при формуванні валових витрат су б'єктами господарської діяль ності - юридичними особами.
Перевіркою встановлено вк лючення до податкового креди ту за січень 2009року (дата подан ня декларації ПДВ - 20.02.2009року) су м податку на додану вартість у зв'язку із придбанням основ них засобів , а саме: ящик грош овий, торгівельне обладнання , шафи прямі, шафи кухонні, хол одильне обладнання, шафи віт ринні, які були придбані у Фір мі "Кур'єр-92»код за ЄДРПОУ 21241541 по наступним податковим наклад ним:
- податкова накладна №5 ві д 20.01.2009р. на суму 2334,00грн. у т.ч. ПДВ 389 ,00грн.;
- податкова накладна №7 ві д 22.01.2009р. на суму 28998,00грн. у т.ч. ПДВ 48 33,00грн.
Всього включено фізичною о собою - підприємцем ОСОБА_3 до податкового кредиту за сі чень 2009року суми ПДВ у зв'язку і з придбанням товару не пов'яз аним з торгівельною діяльніс ть у Фірмі "Кур'єр-92»ЄДРПОУ 21241541 н а суму ПДВ - 5222,0грн.
Загальний порядок формува ння податкового кредиту з по датку на додану вартість як д ля юридичних, так і для фізичн их осіб, зареєстрованих плат никами ПДВ, регламентується пунктом 7.4 статті 7 Закону Укра їни „Про податок на додану ва ртість " №168/97-ВР від 03.04.97р. із зміна ми та доповненнями. Згідно з п ідпунктом 7.4.1 цього пункту под атковий кредит звітного пері оду визначається виходячи із договірної (контрактної) вар тості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у ра зі якщо договірна ціна на так і товари (послуги) відрізняєт ься більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі то вари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податк у за ставкою, встановленою пу нктом 6.1 статті 6 та статтею 81 ць ого Закону, протягом такого з вітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;
придбанням (будівництвом, с порудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числ і інших необоротних матеріал ьних активів та незавершених капітальних інвестицій в не оборотні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня у виробництві та/або поста вці товарів (послуг) для опода тковуваних операцій у межах господарської діяльності пл атника податку.
Таким чином, одним з визнача льних факторів для формуванн я податкового кредиту при пр идбанні нерухомого майна фіз ичною особою - суб'єктом під приємницької діяльності, зар еєстрованим як платник ПДВ, є їх подальше використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті такої особи - платника по датку.
При формуванні податковог о кредиту з податку на додану вартість суб'єктами підприє мницької діяльності - фізичн ими особами, які є зареєстров аними платниками податку на додану вартість слід врахову вати окремі положення застос ування нормативно - законода вчих актів.
Так відповідно до статті 325 Ц ивільного кодексу України су б'єктом права приватної влас ності є саме фізична особа. Ци вільний кодекс не встановлює такого суб'єкта права приват ної власності як фізична осо ба - підприємець. Реєстрація п рава власності на майно за фі зичною особою - суб'єктом підп риємницької діяльності чинн им законодавством не передба чено.
Одночасно визначено, що суб 'єкт господарювання, який при дбав виробниче обладнання дл я здійснення підприємницько ї діяльності, відповідно до Ц ивільного кодексу України на буває право власності з моме нту його придбання на підста ві операції з купівлі-продаж у майна (товару), володіння, ко ристування та розпорядження яким здійснює на власний роз суд та має право вчиняти щодо свого майна дії, які не супере чать закону.
Порядок обліку інформації про основні засоби визначен о наказом Міністерства фінан сів України від 27.04.2000 № 92 "Про зат вердження Положення (Стандар ту) бухгалтерського обліку 7 "О сновні засоби" і норми цього П оложення (стандарту) 7 застосо вуються лише підприємствами , організаціями та іншими юри дичними особами (далі - підпри ємства) усіх форм власності (к рім бюджетних установ).
Таким чином, в порушення п.п .7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України „Про п одаток на додану вартість" №168 /97-ВР від 03.04.97р. із змінами та допо вненнями ФО- П ОСОБА_3 не пр авомірно включено до податко вого кредиту ПДВ за січень 2009р оку на суму 5222,0грн. у зв'язку із п ридбанням товару не пов'язан им з торгівельною діяльністю .
Щодо дотримання порядку за стосування та використання Р РО , КОРО, суд зазначає наступн е:
Перевірку дотримання поря дку застосування та використ ання РРО проведено відповідн о до вимог Закону України "Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг" від 01.06.2000 р. № 1 776-ІІІ.
ФО-П ОСОБА_3 здійснювала роздрібну торгівлю горілкою , тютюновими виробами, посудо ю, з використанням належним ч ином зареєстрованих РРО, роз ташованих за адресою :
АДРЕСА_1 Діяльність здійс нюється з використанням заре єстрованого належним чином Р РО, а саме Оаіекз РР -3530Т, реєстр . № 2023003135. Книга обліку розрах ункових операцій №2023002987р/8-3530 від 15.11.2006р.
АДРЕСА_2, Діяльність з дійснюється зареєстрованог о належним чином РРО, а са ме Баіекз РР -3530Т розрахункови х операцій №2023003151р/3530 від 01.01.08
використанням Книга об ліку
м.Мерефа мінімаркет «Ол еко»Діяльність здійснюєтьс я з використанням зареєстров аного належним чином РРО, а са ме Оаіекз РР -3530Т Книга обліку р озрахункових операцій №2023003323в ід20.11.07р
Облік реалізацій товарів ч ерез РРО ФО-П ОСОБА_3 розра хункових операцій, зареєстро ваних у ХОДПІ веде у книгах об ліку
Відповідно п.9 ст. 3 Закону Укр аїни "Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг " в ід 01.06.2000р. № 1776- IІІ (із змінами та до повненнями) суб'єкти підприє мницької діяльності, які зді йснюють розрахункові операц ії в готівковій та/або в безго тівковій формі (із застосува нням платіжних карток, платі жних чеків, жетонів тощо) при п родажу товарів (наданні посл уг) у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг зо бов'язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахунков их операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх збер ігання в книгах обліку розра хункових операцій . ФО-П ОСО БА_3 не роздруковувала не за безпечила зберігання фіскал ьних звітних чеків :
Грудень 2008 р. № 401 в ОРО за № 202300 3323 від 30.12.2008 р., Грудень 2008р. № 490 в О РО за № 2023003323 від 27.03.2009р., Червен ь 2009р. №584 в ОРО за № 2023003323 від 26.06.0 9р Липень 2009р № 1082 в ОРО за № 2023002987 від 30.07.09р Серпень 2009р № 1085,1086 за № 2023002987 від 01.08.09р що є порушення м п.9 ст.3 вищевказаного Закону .
За це порушення, відповідно п.4 ст.17 Закону України " Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг " від 01.06.2000р. № 1776- III (і з змінами та доповненнями) пе редбачено застосування фіна нсової санкції у сумі 1700,00 грн , н а сторінці 27 розділу 2.6.3 "Дотрим ання порядку застосування та використання РРО, КОРО" акту п еревірки № 1446/17-2364302622 від 23.04.2010р. та по датковому повідомленню-ріше нню № 0000911720 від 13.05.2010р була доп ущена арифметична помилка в частині посилання на загальн у кількість чеків, які не збер ігалися, а саме : замість загал ьної кількості чеків - 6 шт. на с уму 2040,0 грн. було помилково заз начено чеків у кількості 5 шт. на суму 1700,0 грн.
У зв'язку з чим слід вважати остаточною та вірною суму шт рафної санкції -2040,0 грн. - за не зберігання чеків у кількості 6 шт.
Крім того, за результатами п еревірки встановлено, що ФО-П ОСОБА_3 сплачувались грош ові кошти приватним нотаріус ам за вчинення ними нотаріал ьних дій: ОСОБА_4 - сплачено 460,0грн. у 2009р..
Відповідно до вимог п.1.9 ст.1 З акону України від 22 травня 2003 р оку №889-ІУ "Про податок з доході в фізичних осіб" (далі - Закон) н езалежна професійна діяльні сть це діяльність, що полягає в участі фізичних осіб у наук овій, літературній, артистич ній, художній, освітній або ви кладацькій діяльності, так с амо як діяльності лікарів (у т ому числі стоматологів, зубн их техніків), адвокатів, прива тних нотаріусів, аудиторів, б ухгалтерів, оцінників, інжен ерів чи архітекторів та помі чників зазначених осіб або о сіб, зайнятих релігійною (міс іонерською) діяльністю, інші й подібній діяльності, за умо ви якщо такі особи не є найман ими працівниками чи суб'єкта ми підприємницької діяльнос ті.
Відповідно до вимог п. 1.15 ст. 1 Закону податковий агент - юри дична особа (її філія, відділе ння, інший відокремлений під розділ) або фізична особа чи п редставництво нерезидента - юридичної особи, які незалеж но від їх організаційно-прав ового статусу та способу опо даткування іншими податками зобов'язані нараховувати, ут римувати та сплачувати цей п одаток до бюджету від імені т а за рахунок платника податк у, вести податковий облік та п одавати податкову звітність податковим органам відповід но до закону, а також нести від повідальність за порушення н орм цього Закону.
Діяльність нотаріусів, зок рема, приватних нотаріусів р егулюється також Законом Укр аїни „Про нотаріат", згідно як ого приватні нотаріуси не мо жуть бути зареєстровані суб' єктами підприємницької діял ьності.
Тобто, приватний нотаріус з дійснює незалежну професійн у діяльність і є самозайнято ю особою. Нотаріус самостійн о включає суму отриманих дох одів до складу загального рі чного доходу і надає річну де кларацію відповідно до пп.8.2.1 с т. 8 Закону України №889.
Відповідно до вимог п.п.16.3.3 п. 16.3 ст. 16 Закону фізична особа, ві дповідальна згідно з вимогам и цього Закону за нарахуванн я та утримання податку, сплач ує (перераховує) його до відпо відного бюджету: у випадку, ко ли така фізична особа є подат ковим агентом, - за місцем реєс трації у податкових органах; в інших випадках - за її подат ковою адресою.
В судовому засіданні судом була досліджена книга облік у доходів і витрат, наведеній у додатку № 10 до Інструкції ФО -П ОСОБА_3, з якої вбачаєтьс я, що запис щодо сплати грошов их коштів приватним нотаріус ом за вчинення ними нотаріал ьних дій відсутній. Книга по ф ормі Ф-10 пронумерована, скріпл ена печаткою ДПА України, ціл існість печатки не порушена, виправлень та коригувань у к низі немає.
Крім того, довідку про сплат у за вчинення нотаріальних д ій у розмірі 460 грн., на яку поси лається відповідач в акті пе ревірки (аркуш 15), до судового з асіданні відповідачем надан о не було.
А отже, твердження відповід ача про наявність довідки пр о сплату за вчинення нотаріа льних дій у судовому засідан ні свого підтвердження не зн айшло.
Згідно п. 2 ст. 71 КАСУ в адміні стративних справах про прот иправність рішень, дій чи без діяльності суб' єкта владни х повноважень обов' язок щод о доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіял ьності покладається на відпо відача, якщо він заперечує пр оти адміністративного позов у.
Суд дійшов до висновку, що в ідповідач ні документально, ні нормативно не довів право мірність прийнятого ними спі рного податкового повідомле ння-рішення №0000881720 від 13.05.2010 року п о податку з доходів фізичних осіб на суму 207,00 грн.
Відповідно до ст. 2 Кодексу а дміністративного судочинст ва України Завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб'єктів при здійсненні ни ми владних управлінських фун кцій на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень, шляхом справедливого, неупереджено го та своєчасного розгляду а дміністративних справ.
Згідно з ч. 3 ст. 2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни у справах щодо оскарж ення рішень, дій чи бездіяльн ості суб'єктів владних повно важень адміністративні суди серед іншого перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на під ставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конс титуцією та законами України , обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин справи.
При розгляді даної справи с удом встановлено, що оскаржу ване податкове повідомлення -рішення №0000881720 від 13.05.2010 року по по датку з доходів фізичних осі б на суму 207,00 грн. прийняття без належного обґрунтування та не на підставах, передбачени х чинним законодавством Укра їни.
Також, суд зазначає, що підп унктом 4.6 пункту 4 Порядку напр авлення органами державної п одаткової служби України под аткових повідомлень платник ам податків, затвердженого н аказом Державної податкової адміністрації України від 21.0 6.2001 року №253, із змінами та допов неннями, зареєстрованого в М ін'юсті України №06.07.2001 року №567/5758, в якому зазначено, що за резул ьтатами розгляду скарг винос иться податкове повідомленн я-рішення та через дріб номер скарги, щодо якої надсилаєть ся податкове повідомлення-рі шення.
Рішенням відповідача за №178 /3/25-18 від 07.06.2010 р., скаргу позивача б уло залишено без задоволення , у зв' язку із цим винесено по даткове повідомлення - рішен ня №0000881720/1 від 23.06.2010 року.
З урахуванням наведеного, с уд приходить до висновку щод о часткового задоволення поз овних вимог, а саме в частині с касування податкового повід омлення-рішення №0000881720/0 від 13.05.2010 р оку та №0000881720/1 від 23.06.2010 по податку з доходів фізичних осіб на су му 207,00 грн., решта позовних вимо г задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 8 і 19 Констит уції України, ст.ст. 7-11, ч. 1 ст. 158, с т. 159, ч. ч. 1, 2 ст. 160, ст. 161, ч. 1 ст. 162, ст. 163 К АС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов суб'єкта підприємницької ді яльності фізичної особи - під приємця ОСОБА_3 до Харків ської об'єднаної Державної податкової інспекції Харкі вської області про визнання податкового повідомлення-рі шення недійсним - задовольни ти частково..
Скасувати податкове повід омлення-рішення Харківської об'єднаної державної податк ової інспекції Харківської о бласті №0000881720/0 від 13.05.2010 року та №00 00881720/1 від 23.06.2010 року з податку з дох одів фізичних осіб в сумі 207,0 гр н.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь суб'єк та підприємницької діяльнос ті фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 судові витрати в розмірі 1,70 грн.
Решта позовних вимог задов оленню не підлягає. .
Постанова може бути оскарж ена в Харківський апеляційни й адміністративний суд через Харківський окружний адміні стративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десяти денний строк з дня її проголо шення, копія апеляційної ска рги одночасно надсилається о собою, яка її подає, до суду ап еляційної інстанції. У разі з астосування судом частини тр етьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.
Повний текст постанови виг отовлено 24.12.2010 року
Суддя п ідпис< Текст > І.С.Чалий
Постанова не набрала чинно сті.Оригінал знаходиться у с праві.Копія.Вірно< Текст >
Суддя І.С.Чал ий секретар Ж.Г.Елоян< Текст >
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2010 |
Оприлюднено | 12.01.2011 |
Номер документу | 13310367 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Чалий І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні