Постанова
від 27.12.2010 по справі 2а-4180/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

            ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                              ПОСТАНОВА

                                                      ІМЕНЕМ     УКРАЇНИ

 "27" грудня 2010 р.                                                     Справа № 2a-4180/10/0970

 м. Івано-Франківськ  

          Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Кишинський М.І., розглянувши в порядку скороченого провадження матеріали адміністративної справи за позовом Головавтотрансінспекції в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області до приватного підприємства «Івакіс»про стягнення фінансових санкцій в сумі 680,00 грн.,-

В С Т А Н О В И В :

25.11.2010 року Головавтотрансінспекція в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області (надалі–позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до приватного підприємства «Івакіс»(надалі–відповідач) про стягнення фінансових санкцій в сумі 680,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в Вінницькій області виявлені порушення вимог Закону України ‘‘Про автомобільний транспорт’’допущені відповідачем, а саме: під час надання ПП «Івакіс»послуг з міжнародних перевезень. Під час перевірки виявлено, що водій ОСОБА_1. здійснював управління транспортним засобом в міжнародному сполучені «Україна–Молдова»з вимкненим контрольним пристроєм (тахографом) реєстрації режимів праці та відпочинку водіїв. Виявлені порушення зафіксовані в акті за № 137864 від 23.10.2009 року. За наслідками розгляду вказаного акту за вчинені правопорушення начальником територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано–Франківській області винесено постанову про застосування фінансових санкцій №092644 від 19.11.2009 року на суму 680,00 грн. У передбачений строк сума застосованих фінансових санкцій в розмірі 680,00 грн. відповідачем добровільно не сплачена. Одночасно з позовною заявою позивачем подано заяву про поновлення строків, яка мотивована тим, що 07.07.2010 року Законом України «Про судоустрій і статус суддів»внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України щодо скорочення терміну позовної давності до 6 місяців, однак до внесення змін суб’єкту владних повноважень надавався річний строк пред’явлення адміністративного позову. Також позивачем для порушника надавався термін для добровільної сплати фінансових санкцій, а тому суд, вважає, що строк пропущено з поважних причин та існують підстави для його поновлення.

29.11.2010 року відповідно до пункту 4 частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України винесено ухвалу про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі, яку разом із копією позовної заяви та доданими до неї документів направлено відповідачу 29.11.2010 року для подання заперечення або заяви про визнання позову.

15.12.2010 року на адресу суду повернулося повідомлення про вручення поштового відправлення, однак відповідачем не подано заперечення проти адміністративного позову чи заяви про визнання позову.

Згідно із пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцем знаходженням відповідача.

Враховуючи, що до суду не було подано заперечення відповідача проти заявленого позову та те, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача, поданий Головавтотрансінспекцією в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області адміністративний позов до приватного підприємства «Івакіс» про стягнення фінансових санкцій в сумі 680,00 грн. підлягає розгляду в строк визначений пунктом 2 частиною 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суд, в порядку скороченого провадження, відповідно до вимог статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, прийшов до висновку, що позов обгрунтований та такий, що підлягає до задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що 23.10.2009 року працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в Вінницькій області складено акт №137864 про порушення Закону України «Про автомобільний транспорт»під час надання ПП «Івакіс»послуг з міжнародних перевезень. Під час перевірки виявлено, що водій ОСОБА_1. здійснював управління транспортним засобом в міжнародному сполучені «Україна–Молдова»з вимкненим контрольним пристроєм (тахографом) реєстрації режимів праці та відпочинку водіїв. Порушник з актом ознайомився та погодився. За вказане порушення 19.11.2009 року  начальником територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано–Франківській області, щодо порушника винесено постанову № 092644 на суму 680,000 грн.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту в Україні визначені Законом України ‘‘Про автомобільний транспорт’’.

Державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України за № 1190 від 08.09.2004 року “Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті” визначено, що урядовим органом державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, що діє у складі Міністерства транспорту та зв'язку і йому підпорядковується, є головна державна інспекція на автомобільному транспорті (Головавтотрансінспекція).

Згідно вимог пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року за              № 1567 ‘‘Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті’’органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим, м. Києві та м. Севастополі.

Абзац 10 частини 1 статті 60 Закону України ‘‘Про автомобільний транспорт’’є спеціальною нормою, якою встановлено, що за управління транспортними  засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без  контрольних  пристроїв  (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку –штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Частинами 4 та 5 статті 60 Закону України ‘‘Про автомобільний транспорт’’встановлено, що від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті. Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.

Відповідно до пунктів 21, 27 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року за № 1567 ‘‘Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті’’державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. При виявлені порушення законодавства складається акт, на підставі якого керівник органу державного контролю виносить постанову про застосування фінансових санкцій, що є обов’язковою до виконання.

Пунктом 28 вказаної Постанови Кабінету Міністрів України фінансова санкція повинна бути перерахована суб’єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п’ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

У передбачений законом термін сума застосованих фінансових санкцій відповідачем добровільно не сплачена. Дана постанова направлялась відповідачу 20.11.2009 року. В порядку передбаченому пунктом 32 ‘‘Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті’’до вищого за підпорядкуванням органу державного контролю протягом 10 днів після її винесення чи до суду відповідачем не оскаржувались.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення в дохід Державного бюджету з приватного підприємства «Івакіс»фінансових санкцій в розмірі 680,00 грн. за постановою про застосування фінансових санкцій № 092644 від 19.11.2009 року є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158–163 та 183–2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути на користь державного бюджету на рахунок № 31110106700002, УДК в місті Івано-Франківську, код платежу 21081100, МФО – 836014, код одержувача –20568100, з приватного підприємства «Івакіс», код ЄДРПОУ 13665505 фінансові санкції в розмірі 680 (шістсот вісімдесят) гривень 00 копійок по постанові № 092644 від 19.11.2009 року.

Відповідно до частини 9 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до                     статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України у разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарження не підлягає.

          

          Суддя:                                        /підпис/                              Кишинський М.І.

          

          Постанова складена в повному обсязі 27.12.2010 року.  

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2010
Оприлюднено11.01.2011
Номер документу13314365
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4180/10/0970

Ухвала від 29.11.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кишинський М.І.

Постанова від 27.12.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кишинський М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні