Постанова
від 20.12.2010 по справі 2а-14901/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

20.12.2010 13.12.2010

< копія >

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 грудня 2010 р. Справа № 2а-14901/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі судді Кононенко О .В. , розглянувши в порядку ско роченого провадження адміні стративний позов Державної податкової інспекції у Амур - Нижньодніпровському район і м.Дніпропетровська до при ватного підприємства "Сирови на" про припинення юридично ї особи , -

ВСТАНОВИВ:

15 листопада 2010 року Держ авної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському ра йоні м. Дніпропетровська зве рнулась до Дніпропетровсько го окружного адміністративн ого суду з позовною заявою, в я кий просить припинити юридич ну особу приватного підприєм ства «Сировина».

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Державній податковій інспе кції у Амур-Нижньодніпровськ ому районі м. Дніпропетровсь ка як платник податків та інш их обов'язкових платежів, про те при здійсненні своєї діял ьності порушує вимоги діючог о законодавства, а саме не под ає звітність про отримані до ходи з 06.02.2009 року, що не дає можли вості контролюючим органам з дійснювати контроль за додер жанням вимог податкового та іншого законодавства, заборг ованості по платежам до бюдж ету не має.

Відповідач належним чином повідомлений про розгляд сп рави Дніпропетровським окру жним адміністративним судом , що підтверджується поштови м конвертом з відміткою про н езнаходження особи за офіцій ною адресою від 01.12.2010 р. Відпові дач протягом десяти днів не н аддав до суду заперечень про ти позову та позов не визнав.

Згідно пункту 2 частини 5 ста тті 183-2 Кодексу адміністратив ного судочинства України спр ава повинна бути розглянута у порядку скороченого провад ження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, перед баченого для надання запереч ень або заяви про визнання по зову, якщо до суду не було пода но заперечення відповідача т а за умови, що справа розгляда ється судом за місцезнаходже нням відповідача.

Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.

Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Дніпр опетровської міської ради 11.04 .2002 року (а.с. - 6).

Згідно довідки Державної п одаткової інспекції у Амур-Н ижньодніпровському районі м . Дніпропетровська відповіда ч з 06.02.2009 року не подає декларац ії та документи податкової з вітності, що є грубим порушен ням чинного законодавства Ук раїни, порушенням законних і нтересів держави (а.с. - 10).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.

Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.

Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).

Згідно зі ст.38 Закону Україн и « Про державну реєстрацію ю ридичних і фізичних осіб - п ідприємців» підставами для п остановлення судового рішен ня про припинення юридичної особи є неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року (а.с. - 10).

Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .

Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.

Позивачем надано довідку, п ро відсутність у приватного підприємства «Сировина» заб оргованості перед бюджетом ( а.с.10) та розпорядження началь ника Державної податкової ін спекції у Амур-Нижньодніпров ському районі м. Дніпропетро вська від 17.09.2010 року № 285 (а.с. 13) про звернення з відповідним позо вом до суду.

З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .

Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 86, 159-163, 1832 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у Амур-Нижньодніпровсь кому районі м. Дніпропетровс ька до приватного підприємст ва «Сировина»про припинення юридичної особи задовольнит и повністю.

Припинити юридичну особу - приватного підприємства «Си ровина» (49081,м.Дніпропетровськ , вул. Бажова,буд. 11А, код ЄДРПОУ 31971209).

Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оків подання апеляційної ска рги, якщо вона була подана у вс тановлені строки. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня отримання копі ї постанови апеляційної скар ги, з подачею її копій відпові дно до кількості осіб, які бер уть участь у справі.

Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .

< Повний текст постанови складений > < Текст >

Суддя < (підпис) >

< Список >

< Список >

< Список > О.В. Кононенко

< Текст >

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2010
Оприлюднено12.01.2011
Номер документу13323463
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14901/10/0470

Ухвала від 16.11.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Постанова від 20.12.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні