Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 грудня 2010 р. справа № 2а-26322/10/0570
Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17
час прийняття постанови: < година >
Донецький окружний адмін істративний суд в складі:
головуючого судді Михайли к А.С.
при секретарі Гончар О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні Донецького окружного адм іністративного суду адмініс тративну справу
за позовом Державної податкової інспе кції у Волноваському районі
до То вариства з обмеженою відпові дальністю «Рівр»
про стягнення заборгованості в с умі 19800,00 грн.
за участю:
від позивача: Майдиков С.Б. (за дов. № 4 2 від 21.08.2010 р.)
від відповідача: не з' явився
Державна податкова інспек ція у Волноваському районі з вернулася до Донецького окру жного адміністративного суд у із позовом до Товариства з о бмеженою відповідальністю « Рівр» про стягнення заборгов аності з податку з доходів фі зичних осіб в сумі 19800,00 грн. В об ґрунтування заявлених вимог позивач зазначав, що станом н а 13 жовтня 2010 року за Товариств ом з обмеженою відповідальні стю «Рівр» обліковується сум а податкового боргу у розмір і 19800,00 грн., яка виникла внаслідо к несплати суми податкових з обов' язань визначених пода тковим повідомлення - рішен ням № 0000201720/0 від 25.03.2010 року. Позивач зазначав, що прийняті ним зах оди, направлені на погашення наявної суми боргу відповід ача не призвели до позитивни х результатів, що стало підст авою для звернення позивача до суду із позовом про стягне ння з відповідача наявної су ми боргу.
Посилаючись на порушення в ідповідачем вимог статті 9 За кону України «Про систему оп одаткування», якою на платни ків податків покладений обов ' язок щодо своєчасної та по вної сплати податків та збор ів у встановлені законом тер міни, приписи підпункту 3.1.1. пун кту 3.1 статті 3, підпункту 5.4.1 пун кту 5.4., підпункту 5.3.1. пункту 5.3., ст атті 5, підпункту 4.1.4 пункту 4.1. ст атті 4 Закону України «Про по рядок погашення заборговано сті перед бюджетом та держав ними цільовими фондами», поз ивач просив суд стягнути з ві дповідача суму заборгованос ті з податку на додану вартіс ть в сумі 19800,00 грн.
В судовому засіданні предс тавник позивача в повному об сязі підтримав заявлені в по зовній заяві вимоги.
Відповідач про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином , проте, до судового засідання не з' явився, уповноваженог о представника не направив, п ричини неявки суду не повідо мив, будь-яких клопотань чи за яви про розгляд справи за йог о відсутності не надав.
Дослідивши наявні в матері алах справи докази та заслух авши пояснення представника позивача, суд -
ВСТАНОВИВ:
Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Рівр» є юридичною особою, за реєстрований та обліковуєть ся в Єдиному державному реєс трі підприємств та організац ій України за кодом 35374160, що підт верджується свідоцтвом про д ержавну реєстрацію юридично ї особи, копія якого наявна в м атеріалах справи (арк. справи 4). Відповідно до довідки про в зяття на облік платника пода тків № 684/10/29-014-1 від 22.08.2007 року, як пла тник податків відповідач пер ебуває на обліку в Державної податкової інспекції у Волн оваському районі (арк. справи 5).
25 березня 2010 року податковою інспекцією було прийнято по даткове повідомлення - ріше ння № 0000201720/0 про застосування шт рафних санкцій з податку з до ходів з фізичних осіб в сумі 19 800,00 гривень, з яких основний пл атіж - 6000,00 гривень, штрафні са нкції - 13200,00 гривень Податков е повідомлення - рішення було отримано уповноваженою особ ою відповідача 25 березня 2010 рок у, що підтверджується корінц ем податкового повідомлення - рішення № 0000201720/0 (арк. справи 6 ).
09 квітня 2010 року позивачем бу ло прийнято першу податкову вимогу № 1/52 на суму 19800,00 грн., яку б уло отримано відповідачем 12. 04.2010 року, про що свідчить підпи с уповноваженої особи відпов ідача на корінці першої пода ткової вимоги, копія якої ная вна в матеріалах справи (арк. с прави 7).
11 травня 2010 року позивачем бу ло прийнято другу податкову вимогу № 2/61 на суму 19800,00 грн., яку б уло отримано відповідачем 12. 05.2010 року, про що свідчить підпи с уповноваженої особи відпов ідача на корінці першої пода ткової вимоги, копія якої ная вна в матеріалах справи (арк. с прави 7).
Станом на 10 грудня 2010 року за і нформацією зворотного боку о блікової картки відповідача з податку з доходів фізичних осіб сума заборгованості ск ладає 19800,00 грн.
Згідно статті 2 Закону Украї ни "Про державну податкову сл ужбу в Україні", завданнями ор ганів державної податкової с лужби, зокрема, є здійснення к онтролю за додержанням подат кового законодавства, правил ьністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюд жетів, державних цільових фо ндів податків і зборів (обов'я зкових платежів), а також непо даткових доходів, установлен их законодавством.
Відповідно до пунктів 1, 2, 11 ст атті 10 Закону України "Про дер жавну податкову службу в Укр аїні" державні податкові інс пекції в районах, містах без р айонного поділу, районах у мі стах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекці ї здійснюють контроль за сво єчасністю, достовірністю, по внотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів); забезпечують о блік платників податків, інш их платежів, правильність об числення і своєчасність надх одження цих податків, платеж ів, а також здійснюють реєстр ацію фізичних осіб - платникі в податків та інших обов'язко вих платежів; подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про визнання угод недійсним и і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за так ими угодами, а в інших випадка х - коштів, одержаних без устан овлених законом підстав, а та кож про стягнення заборгован ості перед бюджетом і держав ними цільовими фондами за ра хунок їх майна.
Тобто, позивач є органом дер жавної влади, уповноваженим здійснювати функцію контрол ю за визначенням та сплатою п латником податків суми визна ченого зобов' язання з плати податку з доходів фізичних о сіб, повноваження якого на зв ернення до суду із позовом пр о стягнення податкового бор гу прямо визначені Законом У країни «Про державну податко ву службу в Україні».
Облік платників податків і зборів (обов'язкових платежі в) здійснюється органами дер жавної податкової служби та іншими державними органами в ідповідно до законодавства.
Згідно статті 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» платники податків і зборі в (обов'язкових платежів) зобо в'язані, зокрема, подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів) та сплач увати належні суми податків і зборів (обов'язкових платеж ів) у встановлені законами те рміни.
Пунктом 4 частини 1 статті 14 З акону України "Про систему оп одаткування", яким визначені принципи побудови системи о податкування в Україні, пода тки і збори (обов'язкові плате жі) до бюджетів та до державни х цільових фондів, а також пра ва, обов'язки і відповідальні сть платників, передбачено с плату податку на доходи фізи чних осіб.
Визначення платників пода тку, об'єкти, база та ставки оп одаткування, перелік неопода тковуваних та звільнених від оподаткування операцій, пор ядок обліку, звітування та вн есення податку до бюджету ви значені Законом України «Про податок з доходів фізичних о сіб».
Відповідно до підпункту д) п ункту 1.3. статті 1 Закону Україн и «Про податок з доходів фізи чних осіб» доходом з джерело м його походження з України є будь-який дохід, одержаний пл атником податку або нарахова ний на його користь від здійс нення будь-яких видів діяльн ості на території України, у т ому числі, але не виключно, у в игляді заробітної плати, нар ахованих (виплачених, надани х) внаслідок здійснення плат ником податку трудової діяль ності на території України, в ід працедавця, незалежно від того, чи є такий працедавець р езидентом або нерезидентом, а також заробітної плати, нар ахованої особі за здійснення роботи за наймом у складі екі пажу (команди) транспортного засобу, який перебуває за меж ами території України, її тер иторіальних вод (виключної е кономічної зони), у тому числі на якірних стоянках, та належ ить резиденту на правах влас ності або перебуває у його ти мчасовому (строковому) корис туванні та/або є зареєстрова ним у Державному судновому р еєстрі України чи Судновій к низі України.
Підпунктом 4.2.1. пункту 4.1. стат ті 4 зазначеного Закону перед бачено, що до складу загально го місячного оподатковувано го доходу включаються доходи у вигляді заробітної плати, і нші виплати та винагороди, на раховані (виплачені) платник у податку відповідно до умов трудового або цивільно-прав ового договору.
Статтею 7 Закону України «Пр о податок з доходів фізичних осіб» визначені ставки пода тку. Відповідно до п. 7.1. ставка податку становить 15 відсоткі в від об'єкта оподаткування, к рім випадків, визначених у пу нктах 7.2 - 7.4 цієї статті.
Порядок нарахування, утрим ання та сплати (перерахуванн я) податку до бюджету визначе ний статтею 8 Закону.
Податковий агент, який нара ховує (виплачує) оподатковув аний дохід на користь платни ка податку, утримує податок в ід суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ста вку податку, визначену у відп овідних пунктах статті 7 цьог о Закону.
Податок підлягає сплаті (пе рерахуванню) до бюджету під ч ас виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним док ументом. Банки не мають права приймати платіжні документи на виплату доходу, які не пере дбачають сплати (перерахуван ня) цього податку до бюджету. Я кщо оподатковуваний дохід на раховується, але не виплачує ться платнику податку особою , що його нараховує, то податок , який підлягає утриманню з та кого нарахованого доходу, пі длягає сплаті (перерахуванню ) до бюджету у строки, встановл ені законом для місячного по даткового періоду.
Стаття 16 Закону України «Пр о податок з доходів фізичних осіб» передбачає порядок сп лати (перерахування) податку до бюджету.
Податок, утриманий з доході в резидентів, підлягає зарах уванню до бюджету згідно з но рмами Бюджетного кодексу Укр аїни.
Цей порядок застосовуєтьс я всіма юридичними особами, у тому числі такими, що мають фі лії, відділення, інші відокре млені підрозділи, які розташ овані на території іншої тер иторіальної громади, ніж так а юридична особа, а також відо кремленими підрозділами юри дичних осіб, яким в установле ному порядку надано повноваж ення щодо нарахування, утрим ання і сплати (перерахування ) до бюджету податку (далі - упо вноважений підрозділ).
Сума податку за звітний міс яць, яка підлягає перерахува нню до місцевого бюджету за м ісцезнаходженням таких відо кремлених підрозділів, визна чається юридичною особою або уповноваженим підрозділом с амостійно, виходячи із загал ьної кількості громадян, які працюють у цих підрозділах, т а суми виплаченого (нарахова ного) оподатковуваного доход у.
Юридична особа за своїм міс цезнаходженням та місцезнах одженням своїх підрозділів, а уповноважений підрозділ за своїм місцезнаходженням, од ночасно з поданням документі в на отримання коштів для вип лати належних платникам пода тку доходів, сплачує (перерах овує) суми утриманого податк у на відповідні розподільчі рахунки, відкриті в територі альних управліннях Державно го казначейства України.
Відповідно до підпункту 16.3.4. пункту 16.3 статті 16 Закону Укра їни «Про податок з доходів фі зичних осіб» контроль за пра вильністю та своєчасністю сп лати податку здійснює податк овий орган за місцезнаходжен ням юридичної особи або її уп овноваженого підрозділу.
Відповідальність за своєч асне та повне перерахування сум податку до відповідного місцевого бюджету несе юриди чна особа або її уповноважен ий підрозділ, що нараховує (ви плачує) оподатковуваний дохі д. Особою, відповідальною за н арахування, утримання та спл ату (перерахування) до бюджет у податку з доходів у вигляді заробітної плати, є працедав ець (самозайнята особа), який в иплачує такі доходи на корис ть платника податку (такої са мозайнятої особи).
Відповідно до статті 19 Зако ну України «Про податок з дох одів фізичних осіб» платники податку зобов'язані вести об лік доходів і витрат у обсяга х, достатніх для визначення с уми загального річного опода тковуваного доходу, у разі ко ли такий платник податку зоб ов'язаний цим Законом подава ти декларацію або має право н а таке подання з метою поверн ення надміру сплачених подат ків, у тому числі при застосув анні права на податковий кре дит. Особи, які відповідно до ц ього Закону мають статус под аткових агентів, зобов'язані своєчасно та повністю нарах овувати, утримувати та сплач увати (перераховувати) до бюд жету податок з доходу, який ви плачується на користь платни ка податку та оподатковуєтьс я до або під час такої виплати та за її рахунок; надавати у с троки, встановлені законом д ля податкового кварталу, якщ о інше не визначено нормами ц ього Закону, податковий розр ахунок сум доходу, нарахован ого (сплаченого) на користь пл атників податку, а також сум у триманого з них податку пода тковому органу за місцем сво го розташування. У разі коли з азначена особа протягом звіт ного кварталу не виплачує та кі доходи або виплачує доход и не всім платникам податку, з азначена звітність не подаєт ься або подається стосовно п латників податку, які фактич но отримали такі доходи. Запр овадження інших форм звітнос ті із зазначених питань не пр ипускається.
Порядок погашення зобов'яз ань юридичних або фізичних о сіб перед бюджетами та держа вними цільовими фондами з по датків і зборів (обов'язкових платежів), нарахування і спла ти пені та штрафних санкцій, щ о застосовуються до платникі в податків контролюючими орг анами, порядок оскарження ді й органів стягнення визначен і Законом України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами».
Відповідно до пунктів 1.2, 1.3. ст . 1 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» податковим зобов'яза нням є зобов'язання платника податків сплатити до бюджет ів або державних цільових фо ндів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначе ні цим Законом або іншими зак онами України. Податковим бо ргом (недоїмкою) є зобов'язанн я (з урахуванням штрафних сан кцій за їх наявності), самості йно узгоджене платником пода тків або узгоджене в адмініс тративному чи судовому поряд ку, але не сплачене у встановл ений строк, а також пеня, нарах ована на суму такого податко вого зобов'язання.
Відповідно до пункту 6.1. стат ті 6 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами» у разі коли сума под аткового зобов'язання розрах овується контролюючим орган ом відповідно до статті 4 цьог о Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику под атків податкове повідомленн я, в якому зазначаються підст ава для такого нарахування, п осилання на норму податковог о закону, відповідно до якої б ув зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобо в'язань, сума податку чи збору (обов'язкового платежу), належ ного до сплати, та штрафних са нкцій за їх наявності, гранич ні строки їх погашення, а тако ж попередження про наслідки їх несплати в установлений с трок та граничні строки, пере дбачені законом для оскаржен ня нарахованого податкового зобов'язання (штрафних санкц ій за їх наявності).
Відповідно до абзацу 3 п.п. 5.3.1. п. 5.3. статті 5 Закону України «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетом та державними ці льовими фондами» у разі визн ачення податкового зобов'яза ння контролюючим органом за підставами, зазначеними у пі дпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пу нкту 4.2 статті 4, платник податк ів зобов'язаний погасити нар аховану суму податкового зоб ов'язання протягом десяти ка лендарних днів від дня отрим ання податкового повідомлен ня, крім випадків коли протяг ом такого строку такий платн ик податків розпочинає проце дуру апеляційного узгодженн я.
Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону N 2181 узгоджена сума податковог о зобов'язання, не сплачена пл атником податків у строки, ви значені статтею 5 вказаного З акону, визнається сумою пода ткового боргу платника подат ків.
Отже, днем вручення податко вого повідомлення-рішення № 0000201720/0 від 25 березня 2010 року про на рахування штрафних санкцій в сумі 19800,00 грн. є день вручення такого податкового повідомл ення - рішення про застосув ання штрафних санкцій платни ка податку з доходів з фізичн их осіб, тобто 25 березня 2010 року (арк. справи 6). Податкові зобов ' язання відповідача, визнач ені зазначеним податковим по відомленням-рішенням вважаю ться такими, що узгоджені 25 бе резня 2010 року. Отже, сума податк ових зобов'язань із заявлени х платежів вважається узгодж еною.
Граничний строк сплати под аткових зобов' язань, визнач ених податковим повідомленн ям - рішенням № 0000201720/0 від 25 бере зня 2010 року є 05 квітня 2010 року. Про те, на день судового розгляду , сума податкового боргу відп овідачем не сплачена.
Відповідно до підпункту "а" підпункту 6.2.3 пункту 6.2. статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» перша податкова вимог а надсилається не раніше пер шого робочого дня після закі нчення граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання. Перша подат кова вимога містить повідомл ення про факт узгодження под аткового зобов'язання та вин икнення права податкової зас тави на активи платника пода тків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можлив і наслідки непогашення його у строк.
Відповідно до підпункту "б" підпункту 6.2.3 пункту 6.2. статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» друга податкова вимог а направляється не раніше тр идцятого календарного дня ві д дня направлення (вручення) п ершої податкової вимоги, у ра зі непогашення платником под атків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга п одаткова вимога додатково до відомостей, викладених у пер шій податковій вимозі, може м істити повідомлення про дату та час проведення опису акти вів платника податків, що пер ебувають у податковій застав і, а також про дату та час пров едення публічних торгів з їх продажу.
На виконання зазначених ви мог, позивачем 09 квітня 2010 року було прийнято першу податко ву вимогу № 1/52 на суму 19800,00 грн., як у було отримано відповідаче м 12.04.2010 року, про що свідчить під пис уповноваженої особи відп овідача на корінці першої по даткової вимоги, копія якої н аявна в матеріалах справи (ар к. справи 7).
11 травня 2010 року позивачем бу ло прийнято другу податкову вимогу № 2/61 на суму 19800,00 грн., яку б уло отримано відповідачем 12. 05.2010 року, про що свідчить підпи с уповноваженої особи відпов ідача на корінці першої пода ткової вимоги, копія якої ная вна в матеріалах справи (арк. с прави 7).
Отже, наявними в матеріала х справи документами підтвер джено, що вжиті податковим ор ганом заходи направлені на п огашення податкового боргу в ідповідача не призвели до по гашення суми податкового бор гу.
Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статт і 3 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ом та державними цільовими ф ондами» встановлено, що підс тавою для примусового стягне ння активів платника податкі в в рахунок погашення його по даткового боргу є виключно р ішення суду.
Згідно статті 2 Закону Украї ни "Про державну податкову сл ужбу в Україні", завданнями ор ганів державної податкової с лужби, зокрема, є здійснення к онтролю за додержанням подат кового законодавства, правил ьністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюд жетів, державних цільових фо ндів податків і зборів (обов'я зкових платежів), а також непо даткових доходів, установлен их законодавством.
Відповідно до пунктів 1, 2, 11 ст атті 10 Закону України "Про дер жавну податкову службу в Укр аїні" державні податкові інс пекції в районах, містах без р айонного поділу, районах у мі стах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекці ї здійснюють контроль за сво єчасністю, достовірністю, по внотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів); забезпечують о блік платників податків, інш их платежів, правильність об числення і своєчасність надх одження цих податків, платеж ів, а також здійснюють реєстр ацію фізичних осіб - платникі в податків та інших обов'язко вих платежів; подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про визнання угод недійсним и і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за так ими угодами, а в інших випадка х - коштів, одержаних без устан овлених законом підстав, а та кож про стягнення заборгован ості перед бюджетом і держав ними цільовими фондами за ра хунок їх майна.
Тобто, позивач є органом дер жавної влади, уповноваженим здійснювати функцію контрол ю за визначенням та сплатою п латником податків суми самос тійно визначеного зобов' яз ання з плати податку на додан у вартість, повноваження яко го на звернення до суду із поз овом про стягнення податково го боргу прямо визначені Зак оном України «Про державну п одаткову службу в Україні».
Таким чином, виходячи із змі сту заявлених позовних вимо г, системного аналізу положе нь чинного законодавства Укр аїни та матеріалів справи, су д дійшов висновку, що викладе ні в позовній заяві доводи по зивача є обґрунтованими та т акими, що підлягають задовол енню.
Згідно приписів частини 4 ст атті 94 Кодексу адміністратив ного судочинства України у с правах, в яких позивачем є суб 'єкт владних повноважень, а ві дповідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зді йснені позивачем, з відповід ача не стягуються.
З огляду на зазначене, на пі дставі положень Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні», Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами», З акону України «Про систему о податкування» загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування», та керуючись с т.ст. 8 - 11, 40, 94, 112, 136, 158 - 163, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Державної п одаткової інспекції у Волнов аському районі до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Рівр» про стягнення забо ргованості з податку з доход ів з фізичних осіб в сумі 19800,00 гр н. задовольнити.
Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Рі вр» (код ЄДРПОУ 35374160, адреса: 85732, До нецька область, Волноваський район, смт. Новотроїцьке, вул. Кошового, 37-б/51) на користь місц евого бюджету в рахунок пог ашення податкового боргу з п одатку з доходів з фізичних о сіб грошові кошти в розмірі 1 9800,00 грн. (дев' ятнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) н а р/р 33215800700184, код платежу 5011010145, о тримувач платежу Новотроїць ка сільська рада, код ЄДРПОУ 34 683799, банк УДК у Донецькій облас ті, МФО 834016.
В судовому засіданні прого лошено вступну та резолютивн у частину постанови.
Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 20 гру дня 2010 року.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецький окружний адміністр ативний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її отриман ня апеляційної скарги.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и У випадку подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після закінчення апе ляційного розгляду справи.
Суддя Михайлик А.С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2010 |
Оприлюднено | 12.01.2011 |
Номер документу | 13325847 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Михайлик А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні