ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 серпня 2010 р. № 2а-7044/10/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Мартинюка В.Я.
при секретарі Новосад В.М.
з участю представників:
від позивача –не з’явилися,
від відповідача –не з’явилися,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Львові адміністративну справу за позовом Управління Пенсійного фонду України у м.Стрию Львівської області до Відділу державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції Львівської області про визнання неправомірними дій та скасування постанови, -
в с т а н о в и в :
Управління Пенсійного фонду України у м.Стрию Львівської області звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Відділу Державної виконавчої служби Стрийського міськрайонного управління юстиції про визнання неправомірними дій та скасування постанови від 13.07.2010 року за ВП №20218202 про відкриття виконавчого провадження.
Підставами позову, як зазначено в позовній заяві, є те, що позивачем на виконання оспорюваної постанови було надіслано заяву про зупинення виконавчого провадження та те, що ним подано апеляційну скаргу на ухвалу про роз’яснення судового рішення на підставі якого був виданий виконавчий документ.
Відповідач в запереченні на позовну заяву проти позову заперечив, вважає, що постанова про відкриття виконавчого провадження прийнята у повній відповідності до чинного законодавства. Окрім того, клопотанням просить справу розглядати без участі його представника.
Позивач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, хоча належним чином повідомлявся про час та місце судового розгляду справи.
Технічна фіксація судового процесу не здійснюється у відповідності до вимог ст.41 КАС України.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд даючи правову оцінку спірним правовідносинам виходив з наступного.
Постановою про відкриття виконавчого провадження від 13.07.2010 року за ВП №20218202 відкрито виконавче провадження на виконання виконавчого листа №2а-106, виданого 09.02.2010 року Стрийським міськрайонним судом Львівської області, про зобов’язання Управління Пенсійного фонду України в м.Стрию Львівської області розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення пенсії за віком на пільгових умовах.
Як передбачено ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно вимог ст.24 Закону України «Про виконавче провадження»від 21.04.1999 року за № 606-XIV (з наступними змінами та доповненнями), державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не закінчився строк пред'явлення виконавчого документа до виконання і цей документ відповідає вимогам, передбаченим цим Законом, та пред'явлений до виконання до органу державної виконавчої служби за належним місцем виконання рішення.
Державний виконавець у 3-денний строк з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. В постанові державний виконавець встановлює строк для добровільного виконання рішення, який не може перевищувати семи днів, а рішень про примусове виселення - п'ятнадцяти днів, та попереджає боржника про примусове виконання рішення після закінчення встановленого строку зі стягненням з нього виконавчого збору і витрат, пов'язаних з провадженням виконавчих дій, передбачених цим Законом.
Відповідно до вимог ч.3 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З врахуванням вищенаведеного та того, що в матеріалах справи відсутні докази, які б підтверджували обставини неправомірності винесення відповідачем постанови про відкриття виконавчого провадження, суд приходить до висновку, що органом державної виконавчої служби правомірно на підставі, у межах та у спосіб, передбачених законом, винесено постанову про відкриття виконавчого провадження.
Щодо обставин надіслання позивачем заяви про зупинення виконавчого провадження та подання апеляційної скарги на ухвалу про роз’яснення судового рішення, на підставі якого був виданий виконавчий документ, то такі судом до уваги не беруться, оскільки жодним чином не впливають на правомірність винесення постанови про відкриття виконавчого провадження.
Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими, а тому в задоволенні позову слід відмовити.
Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, судові витрати не належить стягувати з сторін.
Керуючись ст.ст. 21, 69, 70, 160-163 КАС України, суд –
П О С Т А Н О В И В :
1. В задоволенні позову відмовити.
3. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
4. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний 20 серпня 2010 року.
Суддя В.Я.Мартинюк
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.08.2010 |
Оприлюднено | 05.01.2011 |
Номер документу | 13338821 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні