ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
27.09.10 Справа №2а-9373/10/16/0170
(10:32)
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі судді Александр ова О.Ю., при секретарі Габрись П.С., розглянувши за участю
представника позивача Ши ліна В.С., довіреність від16.04.2 010р.,
представника відповідача Струнцової Г.Ю., довідка № 0530619/1377 від 11.12.2006р.,
у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у за позовною заявою
Державної податкової інсп екції в м. Сімферополі АР Крим
до Виробничого об'єднання "Промпобутсервіс"
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспек ція у м. Сімферополі АР Крим звернулася до Окружного адмі ністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Виробничого об'єднання "Пром побутсервіс" про стягнення фінансових санкцій у сумі 680,00г рн.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що під час проведення п еревірки відповідача встано влено порушення ним вимог За кону України “Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій в сфері торгівлі , громадського харчування та послуг” від 06.07.1995 р. №265/95-ВР, у зв' язку з чим прийнято рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій на суму 680,00г рн. Зазначені фінансові санк ції відповідачем у добровіль ному порядку не сплачені.
Представник позивача на за доволені позову наполягав з підстав, викладених у позовн ій заяві.
Представник відповідача п исьмові заперечення на позов не надав, позовні вимоги визн ав.
Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, як і є у справі за своїм внутрішн ім переконанням, що ґрунтуєт ься на їх безпосередньому, вс ебічному, повному та об'єктив ному дослідженні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги п ідлягають задоволенню, з нас тупних підстав.
Виробниче об'єднання "Промп обутсервіс" (код ЄДРПОУ 31213610) 10.11.2 000р. зареєстроване виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим як юриди чна особа (далі -відповідач).
17.11.2000р. відповідач взятий на о блік у ДПІ в м. Сімферополь АР Крим, що підтверджується дов ідкою № 62/29-0 від 16.01.2007р. (а.с.8).
05.03.2010р. за результатами перев ірки господарської одиниці - перукарні, яка належить відп овідачу, посадовими особами позивача складений акт №003297, як им зафіксовано порушення п.9 с т. 3 Закону України “Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій в сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг” від 06.07.1995 р. №265/95-ВР не роздрукування щоденно на ре єстраторах розрахункових оп ерацій фіскальних звітних че ків, а саме, Z-звіт №1254 від 21.01.2010р. ро здрукований 22.01.2010р. о 10:09, Z-звіт № 1 272 від 08.02.2010р. роздрукований 09.02.2010р . о 10:22. Акт отриманий посадовою особою відповідача Фрідрі ковою Т.І.
На підставі акту перевірки №003297 від 05.03.2010р., за невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку (порушення п. 9 с татті 3 Закону про РРО) позивач ем винесено рішення № 0004302303 від 17.03.2010р. про застосування до відповідача штрафних (фінан сових) санкцій у сумі 680,00грн., фі нансова санкція застосована згідно п.4. ст. 17 Закону про РРО , у розмірі двадцяти неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян (170,00грн.*2*2=680,00грн.).
У зв'язку з неможливістю вру чення рішення про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій у сумі 680,00грн. розміщено на дошці оголошень, про що склад ений акт № 1942/23-3 від 22.03.2010р.
Згідно з пунктом 11 статті 11 З акону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 р. №509-ХІІ органи держав ної податкової служби мають право застосовувати до платн иків податків фінансові (штр афні) санкції, стягувати до бю джетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у в ипадках, порядку і розмірах, в становлених законами Україн и.
Правові засади застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг визначені Законом Ук раїни “Про застосування реєс траторів розрахункових опер ації у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” .
Стаття 1 Закону про РРО пере дбачає, що реєстратори розра хункових операцій застосову ються фізичними особами - суб 'єктами підприємницької діял ьності або юридичними особам и (їх філіями, відділеннями, ін шими відокремленими підрозд ілами) (далі - суб'єкти підприє мницької діяльності), які зді йснюють операції з розрахунк ів в готівковій та/або в безго тівковій формі (із застосува нням платіжних карток, платі жних чеків, жетонів тощо) при п родажу товарів (наданні посл уг) у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг.
Згідно з вимогами статті 3 З акону про РРО, суб'єкти підпри ємницької діяльності, які зд ійснюють розрахункові опера ції в готівковій та/або в безг отівковій формі (із застосув анням платіжних карток, плат іжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні пос луг) у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг, з окрема, зобов'язані: 9) щоденно друкувати на реєстраторах р озрахункових операцій (за ви ключенням автоматів з продаж у товарів (послуг)) фіскальні з вітні чеки і забезпечувати ї х зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Згідно з пунктом 4 статті 17 За кону про РРО за порушення вим ог цього Закону до суб'єктів п ідприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації за товари (послуги), за рішенням відповідних органі в державної податкової служб и України застосовуються фін ансові санкції у розмірі два дцяти неоподатковуваних мі німумів доходів громадян - у р азі невиконання щоденного др уку фіскального звітного чек у або його не зберігання в кни зі обліку розрахункових опер ацій.
Таким чином, суд дійшов висн овку про правомірність засто сування до відповідача фінан сових санкцій у сумі 680,00грн.
Згідно статті 25 Закону про Р РО, суми фінансових санкцій, я кі визначені статтями 17 - 24 цьог о Закону, підлягають перерах уванню суб'єктами підприємни цької діяльності до Державно го бюджету України в десятид енний термін з дня прийняття органами державної податков ої служби України рішення пр о застосування таких фінансо вих санкцій.
У судовому засіданні не над ано відомостей про оскарженн я відповідачем у встановлено му порядку вказаного рішення про застосування фінансових санкцій.
Станом на день розгляду спр ави відповідачем, у порядку в становленому ч.1 ст. 71 КАС Украї ни, не надано доказів сплати ф інансових санкцій у сумі 680,00гр н.
За таких обставин, суд вважа є, що позовні вимоги про стягн ення фінансових санкцій у су мі 680,00грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню у пов ному обсязі.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких відпові дачем є суб'єкт владних повно важень, а відповідачем - фізич на чи юридична особа, судові в итрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються .
Під час судового засідання , яке відбулося 27.09.2010р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. У повному обсязі постанову складено 01 .10.2010р.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 158-161, 162, 163 КАС Украї ни, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов за довольнити повністю.
Стягнути Виробничого об'єд нання "Промпобутсервіс" (код ЄДРПОУ 31213610, 95000, АР Крим, вул. Мал ьченка,13, кв. 7, м. Сімферополь) штрафні (фінансові) санкції за порушення Закону України “Про застосування реєстрато рів розрахункових операції у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг” заст осованих рішенням № 0004302303 в ід 17.03.2010р. у сумі 680,00грн., код плате жу 3021080908 (р/р 31114104700002 до держ. бюдж ету м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АР Крим, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Александров О.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2010 |
Оприлюднено | 06.01.2011 |
Номер документу | 13362413 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Александров О.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні