Постанова
від 27.09.2010 по справі 2а-9364/10/16/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

27.09.10 Справа №2а-9364/10/16/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі головуючого судді Александрова О.Ю., при с екретарі Габрись П.С.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Державної подат кової інспекції в м. Сімфероп олі АР Крим

до Приватного підприємств а «Торес Плюс»

про стягнення заборговано сті в сумі 33054,03 грн.,

за участю представників:

від позивача - Шилін В.С. , довіреність № 94/10 від 16.04.2010 рок у;

від відповідача - не з' яв ився;

Суть спору: Державна п одаткова інспекція в м. Сімфе рополі АР Крим звернулась до Окружного адміністративног о суду АР Крим з адміністрати вним позовом про стягнення з Приватного підприємства «То рес Плюс» заборгованості в с умі 33142,93 грн., у тому числі: 1683,28 грн . з податку на прибуток підпри ємств; 31293,30 грн. з податку на дод ану вартість; 166,35 грн. з комунал ьного податку.

Ухвалами Окружного а дміністративного суду АР Кри м від 26.07.2010 року відкрито провад ження в адміністративній спр аві, закінчено підготовче пр овадження та справу призначе но до судового розгляду.

Позивачем 03.09.2010 року над ав суду клопотання про уточн ення позовних вимог, в якому п росив суд стягнути з відпові дача 33111,93 грн. заборгованості, у тому числі 1652,28 грн. з податку на прибуток підприємств; 31293,30 грн . з податку на додану вартість ; 166,35 грн. з комунального податк у.

У судовому засіданні , відбулось 27.09.2010 року, представ ником позивача було надано к лопотання про уточнення позо вних вимог, в якому просив суд стягнути з відповідача 33054,03 гр н. заборгованості, у тому числ і 1652,28 грн. з податку на прибуток підприємств; 31235,40 грн. з податку на додану вартість; 166,35 грн. з ко мунального податку. Уточнені позовні вимог представник п озивача просив задовольнити у повному обсязі з підстав, на ведених у адміністративному позові.

Відповідач заперечення на позовну заяву до суду не нада в, явку свого представника в с удове засідання не забезпечи в, про час, дату та місце його п роведення повідомлений нале жним чином через засоби масо вої інформації, про причини н еявки суд не повідомив.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши пояснення пред ставника позивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємств о «Торес Плюс» 05.09.2006 року зареєс троване виконавчим комітето м Сімферопольської міської А Р Крим як юридична особа, що пі дтверджується свідоцтвом пр о державну реєстрацію серії А00 № 439484.

Відповідно до довідки № 131/29-0 в ід 04.12.2009 року відповідач з 09.09.2006 ро ку перебуває на обліку в ДПІ в м. Сімферополь АР Крим як плат ник податків за № 5023.

Згідно зі статтею 4 Закону У країни «Про систему оподатку вання», платниками податків і зборів (обов' язкових плат ежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів Укра їни покладений обов' язок сп лачувати податки і збори.

Пунктом 4.1 статті 4 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» в становлено, що платник подат ків самостійно обчислює суму податкового зобов' язання, яку вказує у податковій декл арації.

Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» платник податків зобо в'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язан ня, зазначену у поданій ним податковій декларації, про тягом десяти календарних д нів, наступних за останнім дн ем відповідного граничног о строку для подання податк ової декларації.

Статтею 9 Закону України «Пр о систему оподаткування» вст ановлено, що платники податк ів зобов' язані сплачувати н алежні суми податків і зборі в (обов'язкових платежів) у вст ановлені законами терміни.

Судом встановлено, що 04.10.2006 ро ку відповідачем отримано сві доцтво платника податку на д одану вартість № 00891473.

Відповідно до пункту 10.2 стат ті 10 Закону України «Про подат ок на додану вартість» платн ики податку, відповідають за дотримання достовірності та своєчасності визначення сум податку, а також за повноту та своєчасність його внесення до бюджету відповідно до зак ону.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем в поряд ку податкової звітності до Д ПІ в м. Сімферополь АР Крим бул о надано декларації з податк у на додану вартість:

- № 226515 від 20.10.2009 року за вересень 2009 року на суму 6012,00 грн.;

- № 269810 від 21.12.2009 року за листопад 2009 року на суму 2603,00 грн.;

- № 298576 від 20.01.2010 року за грудень 2 009 року на суму 863,00 грн.;

- № 26724 від 22.03.2010 року за лютий 2010 ро ку на суму 20857,00 грн.;

- № 55655 від 20.04.2010 року за березень 2010 року на суму 1783,00 грн.

Згідно з п.п. 5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » платник податків зобов'яза ний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, за значену у поданій ним податк овій декларації, протягом де сяти календарних днів, насту пних за останнім днем відпов ідного граничного строку, пе редбаченого підпунктом 4.1.4 пу нкту 4.1 статті 4 цього Закону дл я подання податкової деклара ції.

Проте, у визначені законода вством строки, відповідачем сума самостійно визначеного податкового зобов' язання з податку на додану вартість у розмірі 32118,00 грн. сплачена не бу ла.

Крім того, даними актів пров едених посадовими особами ДП І в м. Сімферополі АР Крим неви їзних документальних переві рок встановлено також інші п орушення відповідачем вимог податкового законодавства.

Так, згідно з актом № 10271/15-2/34581909 в ід 22.10.2009 року відповідачем в пор ушення п.п. 5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» не своєчасно проведено сплату п одаткових зобов' язань по де клараціях з податку на додан у вартість № 21989 від 19.03.2009 року, уточнюючого розрахунк у № 21996 від 19.03.2009 року та № 31041 від 27.04.2009 року.

Акт перевірки був направле ний відповідачу поштою, одна к не був вручений у зв' язку з відсутністю товариства за ю ридичною адресою, про що скла дено акт № 6385/15-2/34581909 від 05.11.2009 року.

На підставі акту перевірки позивачем 05.11.2009 року були прийн яті податкове повідомлення - рішення № 0018931502/0, в якому визначе но суму податкового зобов' я зання відповідача з податку на додану вартість за фінанс овими санкціями у розмірі 80,00 г рн. та податкове повідомленн я - рішення № 0018941502/0, в якому виз начено суму податкового зобо в' язання відповідача з пода тку на додану вартість за фін ансовими санкціями у розмірі 105,50 грн.

Зазначені податкові повід омлення - рішення були напр авлені відповідачу, однак, не були ним отримані, у зв' язку з відсутністю підприємства за юридичною адресою.

Згідно з підпунктом 6.2.4. пунк ту 6.2. статті 6 Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» від 21 грудня 2000 року N 2181-III встановлено, що у р азі, коли податковий орган а бо пошта не може вручити пл атнику податків податкове повідомлення або податкові в имоги у зв'язку з незнаходжен ням посадових осіб, їх відмов ою прийняти податкове повідо млення або податкову вимогу , незнаходженням фактичного місця розташування (місцезна ходження) платника податків, податковий орган розміщує п одаткове повідомлення або по даткові вимоги на дошці пода ткових оголошень, встановлен ій на вільному для огляду міс ці біля входу до приміщення п одаткового органу. При цьому день розміщення такої подат кової вимоги або повідомленн я вважається днем їх врученн я.

Оскільки в такому випадку ю ридично день розміщення вваж ається днем вручення, то підл ягає застосуванню підпункт 5 .2.1. пункту 5.2. статті 5 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов'язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами», яки й наголошує, що податкове зоб ов'язання платника податків , нараховане контролюючим о рганом відповідно до пункт ів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у ден ь отримання платником подат ків податкового повідомле ння, за винятком випадків , визначених підпунктом 5.2.2 цьо го пункту. Оскільки податков е зобов' язання було визначе но на підставі пункту 4.2. Закон у N 2181-III, суд приходить до виснов ку, що в даному випадку день ро зміщення такого податковог о повідомлення-рішення на д ошці податкових оголошень (п овідомлень) вважатиметься не тільки днем його вручення, а й днем його узгодження.

На підставі зазначено вище та акту № 9543/15-2 від 12.11.2009 року подат кові повідомлення - рішення від 05.11.2009 року № 0018931502/0 та № 0018941502/0 розм іщені на дошці податкових ог олошень (повідомлень) з 12.11.2009 ро ку.

Згідно з актом № 3728/15-2/34581909 від 19.03. 2010 року відповідачем в поруше ння п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» несво єчасно подано декларацію з п одатку на додану вартість за березень 2009 року, граничний ст рок подання якої настав 20.04.2009 ро ку, фактично декларація пода на 27.04.2009 року.

На підставі акту перевірки позивачем 29.03.2010 року прийнято п одаткове повідомлення - ріш ення № 0004821502/0, в якому визначено с уму податкового зобов' язан ня відповідача з податку на д одану вартість за фінансовим и санкціями у розмірі 170,00 грн.

Згідно з актом № 5859/15-2/34581909 від 05.05. 2010 року відповідачем в поруше ння п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» несво єчасно подано декларацію з п одатку на додану вартість за лютий 2010 року, граничний строк подання якої настав 22.03.2010 року, фактично декларація подана 25.03.2010 року.

На підставі акту перевірки позивачем 05.05.2010 року прийнято п одаткове повідомлення - ріш ення № 0006451502/0, в якому визначено с уму податкового зобов' язан ня відповідача з податку на д одану вартість за фінансовим и санкціями у розмірі 170,00 грн.

У зв' язку з несвоєчасною с платою узгодженої суми подат кових зобов' язань відповід ачу на підставі ст.16 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» бу ла нарахована пеня у розмірі 57,90 грн.

Таким чином, сума зобов' яз ань відповідача з податку на додану вартість, з урахуванн я самостійно визначних зобов ' язань та нарахованих контр олюючим органом фінансових с анкцій, становить 32581,50 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем частко во було сплачено заборговані сть з податку на додану варті сть, у зв' язку з чим загальну суму заборгованості було зм еншено до 31235,40 грн.

У порядку, визначеному ст. 71 К АС України, відповідачем не б уло надано доказів протиправ ності прийнятих позивачем по даткових повідомлень-рішень , а також доказів сплати забор гованості з податку на додан у вартість у повному обсязі.

Відповідно до наданих ДПІ в м. Сімферополі АР Крим відомо стей, відповідач є також плат ником податку на прибуток.

Порядок, підстави та строки сплати податку на прибуток, н адання податкової звітності встановлений Законом Україн и «Про оподаткування прибутк у підприємств» від 28.12.1994 року N 333 /94, п.п. 11.1 якого передбачені такі податкові періоди: календар ні квартал, півріччя, три квар тали, рік.

Таким чином, відповідач зоб ов' язаний щоквартально про тягом 40 календарних днів, наст упних за останнім календарни м днем податкового кварталу, подавати до ДПІ в м. Сімферопо лі декларації з податку на пр ибуток.

Посадовими особами Д ПІ в м. Сімферополь АР Крим 19.03.201 0 року було проведено камерал ьну перевірку платника подат ку на прибуток.

За результатами пров еденої перевірки складено ак т № 3795/15-1/34581909 від 19.03.2010 року, в якому з афіксовано порушення відпов ідачем п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств».

На підставі п.п.17.1.4 п.17.1 ст . 17 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» до відповідача були застосовані штрафні (фінанс ові) санкції у розмірі 1897,00 грн.

На підставі акту пере вірки, позивачем 31.03.2010 року прий нято податкове повідомлення -рішення №0006431501/0, в якому визначе но суму податкового зобов' я зання відповідача з податку на прибуток підприємств у ро змірі 1897,00 грн.

Вказане податкове по відомлення-рішення на підста ві акту № 2557/15-1 від 09.04.2010 року розмі щено на дошці податкових пов ідомлень (оголошень).

Як вбачається з матер іалів справи, сума заборгова ності з податку на прибуток п ідприємств відповідачем бул а сплачена частково та стано м на день розгляду справи ста новить 1652,28 грн.

Види місцевих податків і зб орів, їх граничні розміри та п орядок обчислення і спрямова ний на зміцнення бюджетів мі сцевого самоврядування визн ачені Декретом Кабінету Міні стрів України «Про місцеві п одатки і збори» від 20.05.1993 року № 56-93, відповідно до ч. 1 якого кому нальний податок належить до місцевих податків.

Згідно зі ст. 15 Декрету комун альний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджет них установ, організацій, пла ново-дотаційних та сільськог осподарських підприємств. Йо го граничний розмір не повин ен перевищувати 10 відсотків р ічного фонду оплати праці, об численого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімум у доходів громадян.

Органи місцевого самовряд ування самостійно встановлю ють і визначають порядок спл ати місцевих податків і збор ів відповідно до переліку і в межах установлених гранични х розмірів ставок.

Місцеві податки і збори пер ераховуються до бюджетів міс цевого самоврядування в поря дку, визначеному Радами наро дних депутатів, якими вони вс тановлюються. Стягнення не в несених в установлений термі н місцевих податків і зборів здійснюється згідно з чинни м законодавством.

Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» встановлено, що подат кові декларації подаються за базовий податковий (звітний ) період, що дорівнює: б) календ арному кварталу або календар ному півріччю (у тому числі пр и сплаті квартальних або пів річних авансових внесків).

Таким чином, відповідач зоб ов' язаний щоквартально пр отягом 40 календарних днів, нас тупних за останнім календарн им днем податкового кварталу , подавати до ДПІ в Бахчисарай ському районі АР Крим деклар ації з комунального податку.

Посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим 14.12.2009 року б ула проведена документальна невиїзна перевірка відповід ача з питань своєчасності по дання розрахунків і сплати к омунального податку за ІІІ к вартал 2009 року за період з 01.07.2009 р оку по 14.12.2009 року.

За результатами перевірки складено акт № 924/15-3/34581909 від 14.12.2009 ро ку, в якому зафіксовано поруш ення відповідачем п. «б» п.п.4.1.4 ст. 4 Закону України «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» в частині несвоєч асного подання розрахунку ко мунального податку за ІІІ кв артал 2009 року, граничний термі н подання якого настав 09.11.2009 рок у, фактично розрахунок подан ий 11.11.2009 року.

На підставі акту перевірки позивачем 16.12.2009 року прийнято п одаткове повідомлення-рішен ня № 0010941503/0, в якому визначено сум у зобов' язання відповідача за штрафними санкціями у роз мірі 170,00 грн.

Вказане податкове повідом лення-рішення отримане відпо відачем 21.12.2009 року, про що свідч ить відмітка на корінці цьог о рішення.

Сума заборгованості за фін ансовими санкціями відповід ачем була сплачена частково у розмірі 30,11 грн.

Крім того,у зв' язку з несво єчасною сплатою сум заборгов аності з урахуванням положен ь ст. 16 Закону України «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами» відповідачу бул а нарахована пеня у розмірі 0,9 6 грн.

Відповідачем до ДПІ в м. Сім ферополі АР Крим 08.02.2010 року в по рядку податкової звітності б уло надано податковий розрах унок комунального податку за IV квартал 2010 року № 311296 на суму 25,50 г рн.

Однак, у визначені законода вством строки відповідачем с ума заборгованості з комунал ьного податку у розмірі 25,50 грн . сплачена не була.

Таким чином, станом на день розгляду справи сума заборго ваності відповідача з комуна льного податку становить 166,35 г рн.

Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» однією із за дач органів податкової служб и є здійснення контролю за до триманням податкового закон одавства, повною і своєчасно ю сплатою до бюджетів податк ів і зборів.

Пунктом 11 статті 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні» передбаче но, що органи державної подат кової служби мають право зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку та розмірі, встановл ених законодавством.

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» дер жавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об`єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про визнання угод не дійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ни ми за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержани х без установлених законом п ідстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджет ом і державними цільовими фо ндами.

Приймаючи до уваги те, що ві дповідач не надав у порядку, п ередбаченому ст. 71 КАС України , доказів сплати заборговано сті в сумі 33054,03 грн., суд вважає, що позовні вимоги належить з адовольнити.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 27.09.2010 року, оголошено вс тупну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до вимогш ст 163 КА С України постанова оформлен а та підписана 04.10.2010 року.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163,167 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Приватного підп риємства «Торес Плюс» (95000, АР Крим, м. Сімферополь, пр. Перем оги, 241, кв. 6; ЄДРПОУ 34581909; р/р № 26000235280 1, № 260510352801 в філії КРУ АТ «Б» «Фіна нси та кредит», м. Сімферополь , МФО 384889) заборгованість:

- з податку на додану вартіс ть у розмірі 31235,40 грн. (код подат ку 14010100 в дохід державного бюдж ету м. Сімферополь на р/р 31112009700002 в ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026);

- з податку на прибуток у роз мірі 1652,28 грн. (код податку 11021000 у д охід державного бюджету м. Сі мферополь на р/р 31112009700002 в ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026);

- з комунального податку у р озмірі 166,35 грн. (код податку 16010200 у дохід державного бюджету м. С імферополь на р/р 33214828700004 в ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026).

У разі неподання апе ляційної скарги, постанова н абирає законної сили через 10 д нів з дня її проголошення.

У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття по станови у письмовому провадж енні апеляційна скарга подає ться протягом десяти днів з д ня отримання копії постанови .

Якщо суб'єкта владних повн оважень у випадках та порядк у, передбачених частиною чет вертою статті 167 цього Кодексу , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Александров О.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.09.2010
Оприлюднено06.01.2011
Номер документу13362467
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9364/10/16/0170

Постанова від 27.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Александров О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні