Постанова
від 24.12.2010 по справі 2а-15709/10/1/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

24.12.10 Справа №2а-15709/10/1/0170

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещової О.Р., при секр етарі Дубініній А.В., за участ ю

представника позивача - Бахаревої Н.Ю.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Кримського республіканськ ого відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів до

Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Будівельн а компанія «Моноліт»

про стягнення пені

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністрати вного суду Автономної Респуб ліки Крим звернулося з позов ом Кримське республіканське відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів до Това риства з обмеженою відпові дальністю «Будівельна компа нія «Моноліт» про стягнення з відповідача пені у розмірі 1581,00 грн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 09. 12.2010 року було відкрите провадж ення в адміністративній спра ві.

Ухвалою Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 09.12.2010 року закінчено підготовче провад ження та справу призначено д о судового розгляду.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав у повному обсязі, заявив с уду, що відповідач відповідн о до Закону України “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” зобов' яз аний виконувати норматив роб очих місць для працевлаштува ння інвалідів. Якщо середньо облікова чисельність працюю чих інвалідів менша, ніж уста новлено нормативом, відповід ач зобов' язаний сплатити ві дповідним відділенням фонду адміністративно-господарсь кі санкції, які дорівнюють се редньорічній заробітній пла ті роботодавця за кожне робо че місце, призначене для прац евлаштування інвалідів та не зайняте ними. Якщо роботодав ець на сплачує санкції, нарах овується пеня на суму заборг ованості у розмірі 120% річних о блікової ставки НБУ, яка діял а на момент оплати, нарахован ої на всю суму недоїмки за кож ний календарний день її прос трочення, включаючи день спл ати. Приймаючи до уваги, що від повідач своєчасно не сплатив адміністративно-господарсь кі санкції , в нього утворилас я заборгованість, яку він пог асив. Тому за весь час простро чки за 510 дні відповідач повин ен сплатити пеню в сумі 1581,00 грн .

У судовому засіданні предс тавник позивача наполягала н а задоволені адміністративн ого позову, пояснила, що сума з аборгованості відповідачем на день розгляду справи не сп лачена.

У судове засідання відпові дач не з' явився, повідомлен ий належним чином про час, дат у та місце розгляду справи, пр о причини неявки суд не повід омив, будь - яких клопотань н е надав.

Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі статті 128 КАС Ук раїни розглядати справу за в ідсутністю представника ві дповідача.

Вислухавши пояснення пред ставника позивача , дослідив ши в судовому засіданні всі м атеріали справи, оцінив наяв ні доказі в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги слі д задовольнити у повному обс язі з наступних підстав.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 КАС Ук раїни компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненнями суб' є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 7 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 контроль за виконанням но рмативів робочих місць та пе ревірки підприємств, установ , організацій, у тому числі під приємств, організацій громад ських організацій інвалідів , фізичних осіб, які використо вують найману працю, щодо їх р еєстрації у Фонді соціальног о захисту інвалідів, його від діленнях, подачі щорічного з віту та сплати ними адмініст ративно-господарських санкц ій, а також надання державній службі зайнятості інформаці ї, необхідної для організаці ї працевлаштування інваліді в, визначаються Кабінетом Мі ністрів України.

Правовий статус, повноваже ння та умови діяльності зазн ачено Фонду визначені Положе нням про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 року № 1434.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 N 1434, Фонд є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства праці та соціа льної політики і підпорядков ується йому.

Пунктом 3 Положення про Фонд соціального захисту інвалід ів встановлені основні завд ання Фонду, до яких відносять ся реалізація у межах своєї к омпетенції державної політи ки у сфері соціального захис ту інвалідів; контроль за вик онанням підприємствами, уста новами, організаціями, у тому числі підприємствами і орга нізаціями громадських орган ізацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприєм ства), нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, установленого Законом України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні".

Згідно з пунктом 9 зазначено го Положення для реалізації покладених на Фонд завдань з а погодженням з Мінпраці утв орюються територіальні відд ілення Фонду в межах граничн ої чисельності його працівни ків.

Правовий статус Кримськог о республіканського відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів визначений Полож енням про Кримське республік анське відділення Фонду соці ального захисту інвалідів, з атвердженого Наказом директ ора Фонду соціального захист у інвалідів № 16 від 01.03.2007 року. Пу нктом 1 Положення встановлен о, що відділення є територіал ьним органом Фонду соціально го захисту інвалідів, а відпо відно до пункту 12 Положення ві дділення має статус юридичн ої особи, та реалізує завданн я, визначені пусток 3 Положенн я, до яких належать здійсненн я контролю за додержанням пі дприємствами, установами, ор ганізаціями, фізичними особа ми, які використовують найма ну працю, нормативу робочих м ісць для працевлаштування ін валідів.

Отже, судом встановлено, що Кримське республіканське ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів є територі альним органом Фонду соціал ьного захисту інвалідів, яке визнано урядовим органом де ржавного управління.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів з мет ою контролю за виконанням но рмативу робочих місць, мають право в порядку, передбачено му Кабінетом Міністрів Украї ни, здійснювати перевірки пі дприємств, установ, організа цій, у тому числі підприємств , організацій громадських ор ганізацій інвалідів, фізични х осіб, які використовують на йману працю, щодо реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів, подачі ними звіті в про зайнятість та працевла штування інвалідів, виконанн я нормативу робочих місць, пр изначених для працевлаштува ння інвалідів, у тому числі шл яхом зарахування, та сплати н ими адміністративно-господа рських санкцій.

З метою реалізації зазначе них завдань пунктом 5 Положен ня про Фонд соціального захи сту інвалідів Фонд наділений правами проводити перевірк у підприємств щодо реєстраці ї, подання ними звітів про зай нятість і працевлаштування і нвалідів, виконання норматив у робочих місць для працевла штування інвалідів та сплати адміністративно-господарсь ких санкцій і пені, цільового використання наданих Фондом коштів. Фонд також відповідн о до покладених на нього завд ань здійснює контроль за спл атою роботодавцями адмініст ративно-господарських санкц ій і пені (підпункт 3 пункту 4 за значеного Положення).

Таким чином, судом встановл ено, що Кримське республікан ське відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів, реа лізуючи свої завдання та фун кції у відносинах з фізичним и та юридичними особами є орг аном виконавчої влади та, від повідно, суб' єктом владних повноважень.

Частиною дев'ятою, десятою с татті 20 Закону України “Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 встановлено, що спори , які виникають із правовідно син за статтями 19, 20 Закону, вир ішуються відділеннями Фонду в судовому порядку. Фонд соці ального захисту інвалідів, й ого відділення мають право з ахищати свої права та законн і інтереси, у тому числі в суді . Отже, позивачами у зазначен ій категорії справ виступают ь відділення Фонду.

Таким чином, Кримське респу бліканське відділення Фонду соціального захисту інвалід ів є органами державної влад и, які у правовідносинах з роб отодавцям, зокрема у зв'язку і з здійсненням контролю за пе рерахуванням штрафних санкц ій, передбачених статтею 20 Зак ону України “Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні” від 21.03.1991 року № 875, ре алізують владні управлінськ і функції, а право відділень Ф онду на звернення до суду у ві дповідних відносинах визнач ено в законодавчому порядку частиною 9 статті 20 Закону.

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку визн аються суб' єктами господар ювання.

Судом встановлено, що Тов ариство з обмеженою відпов ідальністю «Будівельна комп анія «Моноліт» 10.07.2002 року заре єстровано у якості юридичної особи виконавчим комітетом Керченської міської ради АР Крим, ідентифікаційний код 3206 3150, що підтверджується витяго м з єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців.

Таким чином, судом встановл ено, що Товариство з обмеж еною відповідальністю «Буді вельна компанія «Моноліт» є суб' єктом господарювання, юридичною особою, зобов' яза не виконувати обов' язки, по кладені на нього законами у з в' язку зі здійсненням госпо дарської діяльності.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Порядок, підстави та умови участі суб' єктів господарю вання в реалізації державни х гарантій для забезпечення інвалідів рівними правами з іншими громадянами регулюєт ься Законом України “Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні” від 21.03.1991 ро ку № 875.

Відповідно до статті 19 Зако ну України “Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 для підприємств, установ, органі зацій, у тому числі підприємс тв, організацій громадських організацій інвалідів, фізич них осіб, які використовують найману працю, установлюєть ся норматив робочих місць дл я працевлаштування інваліді в у розмірі чотирьох відсотк ів середньооблікової чисель ності штатних працівників об лікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кілько сті одного робочого місця.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до частини 9 ста тті 19 Закону України “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” від 21.03.1991 рок у № 875 підприємства, установи , організації, у тому числі під приємства, організації грома дських організацій інваліді в, фізичні особи, в яких за осн овним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у в ідповідних відділеннях Фонд у соціального захисту інвалі дів за своїм місцезнаходженн ям і щороку подають цим відді ленням звіт про зайнятість т а працевлаштування інваліді в.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, о рганізації, у тому числі підп риємства, організації громад ських організацій інвалідів , фізичні особи, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у, щороку сплачують відповід ним відділенням Фонду соціал ьного захисту інвалідів адмі ністративно-господарські са нкції, сума яких визначаєтьс я в розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві, установі , організації, у тому числі під приємстві, організації грома дських організацій інваліді в, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для під приємств, установ, організац ій, у тому числі підприємств, о рганізацій громадських орга нізацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 о сіб, розмір адміністративно- господарських санкцій за роб оче місце, призначене для пра цевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначаєт ься в розмірі половини серед ньої річної заробітної плати на відповідному підприємств і, в установі, організації, у т ому числі підприємстві, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, у фізичної ос оби, яка використовує найман у працю. Положення цієї части ни не поширюється на підприє мства, установи і організаці ї, що повністю утримуються за рахунок коштів державного а бо місцевих бюджетів.

Частиною 4 статті 20 Закону вс тановлено, що адміністративн о-господарські санкції розра ховуються та сплачуються під приємствами, установами, орг анізаціями, у тому числі підп риємствами, організаціями гр омадських організацій інвал ідів, фізичними особами, зазн аченими в частині першій ціє ї статті, самостійно в строк д о 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося пору шення нормативу, встановлено го частиною першою статті 19 ць ого Закону. При цьому до право відносин із стягнення адміні стративно-господарських сан кцій, передбачених цим Закон ом, не застосовуються строки , визначені статтею 250 Господа рського кодексу України.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону Порядок сплати адм іністративно-господарських санкцій і пені до відділень Ф онду соціального захисту інв алідів, їх акумуляції, обліку , а також з урахуванням пропоз ицій всеукраїнських громадс ьких організацій інвалідів - використання цих коштів зат верджується Кабінетом Мініс трів України.

Відповідно до пункту 2 Поря дку сплати підприємствами, у становами, організаціями та фізичними особами, що викори стовують найману працю, суми адміністративно-господарсь ких санкцій та пені за невико нання нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, затвердженого Постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 31 січня 2007 року № 70 роботод авці сплачують суму адмініст ративно-господарських санкц ій відділенням Фонду соціаль ного захисту інвалідів до 15 кв ітня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів .

Обчислення суми адміністр ативно-господарських санкці й проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядко м заповнення звіту про зайня тість і працевлаштування інв алідів, затвердженим Мінпрац і за погодженням з Держкомст атом.

Відповідно до частини 2, 3 ста тті 20 Закону порушення термін ів сплати адміністративно-го сподарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 ві дсотків річних облікової ста вки Національного банку Укра їни, що діяла на момент сплати , нарахованої на повну суму не доїмки за весь її строк. Сплат у адміністративно-господарс ьких санкцій і пені підприєм ства, установи, організації, у тому числі підприємства, орг анізації громадських органі зацій інвалідів, фізичні осо би, які використовують найма ну працю, проводять відповід но до закону за рахунок прибу тку, який залишається в їх роз порядженні після сплати всіх податків і зборів (обов'язков их платежів).

Згідно з пунктом 4, 5 Порядку с плати підприємствами, устано вами, організаціями та фізич ними особами, що використову ють найману працю, суми адмін істративно-господарських са нкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів порушення строків сплати су ми адміністративно-господар ських санкцій тягне за собою нарахування пені у розмірі 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку з а кожний календарний день пр острочення. Порядок нарахува ння пені та встановлення стр оку її сплати затверджуються Мінпраці.

Підпунктом 2.2. Порядку нарах ування пені та її сплати, затв ердженого наказом Міністерс тва праці та соціальної полі тики України від 15 травня 2007 ро ку № 223, зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України 30 тр авня 2007 року за № 552/13819, дано визна чення пені - це штрафна санкц ія, що обчислюється у відсотк ах від суми несвоєчасно спла ченої адміністративно-госпо дарської санкції, передбачен ої Законом, за кожний календа рний день прострочення викон ання зобов'язання.

Зазначеним Порядком також визначений механізм нарахув ання пені. Так, пунктом 3.1. Поряд ку встановлено, що порушення термінів сплати адміністрат ивно-господарських санкцій т ягне за собою нарахування пе ні у розмірі 120 відсотків річн ої облікової ставки Націонал ьного банку України за кожен календарний день прострочен ня (наведених у постановах Пр авління Національного банку України), що діяла на момент с плати, нарахованої на повну с уму недоїмки за весь її строк .

Відповідно до пункту 3.3. Поря дку документами, що підтверд жують невиконання нормативу по працевлаштуванню інвалід ів, є звіт за формою 10-ПІ (річна) "Звіт про зайнятість і працев лаштування інвалідів", затве рдженим наказом Міністерств а праці та соціальної політи ки України від 10.02.2007 № 42, зареєстр ованим в Міністерстві юстиці ї України 13.02.2007 за № 117/13384, рішення с уду, акт перевірки відділенн ям Фонду роботодавця.

Як передбачено пунктами 3.4., 3 .6. Порядку нарахування пені як роботодавцем, так і органом к онтролю здійснюється з насту пного дня граничного строку сплати адміністративно-госп одарських санкцій по день сп лати включно (тобто з 16 квітня наступного за роком, у якому в ідбулося порушення норматив у). Нарахування пені здійснює ться на дату фактичного пога шення суми боргу (частини бор гу) за кожний календарний ден ь прострочення платежу. При ч астковому погашенні боргу су ма такої частки визначається з урахуванням пені, нарахова ної на таку частку боргу.

Судом встановлено, що відпо відач Товариство з обмеж еною відповідальністю «Буді вельна компанія «Моноліт» ви користовує найману працю, та відповідно до Закону подає К римському республіканськом у відділенню Фонду соціально го захисту інвалідів звіт пр о зайнятість та працевлаштув ання інвалідів.

Відповідно до звіту про зай нятість та працевлаштування інвалідів за 2008 рік середньоо блікова кількість штатних пр ацівників обліково складу Товариства з обмеженою від повідальністю «Будівельна к омпанія «Моноліт» складає 24 о сіб. Отже, відповідно до части ни 1 статті 19 Закону для відпов ідача встановлюється нормат ив робочих місць для працевл аштування інвалідів у кілько сті одного робочого місця.

Судом встановлено, що за дан ими звіту на підприємстві у 200 8 році не працювало працівник ів, якім відповідно до чинног о законодавства встановлена інвалідність.

Судом встановлено, що відпо відно до звіту відповідач са мостійно визначив адміністр ативно-господарську санкцію за невиконання нормативу ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів в розмірі 10333,00 г ривень.

Судом встановлено, що у визн ачений Законом строк відпові дачем адміністративно-госпо дарська санкція, що була само стійно нарахована в розмірі 10333,00 гривень, своєчасно не спла чена.

Відповідно до банківської виписки УДК в м. Керчі в АР Кри м від 08.09.10 року, Товариством з обмеженою відповідальніс тю «Будівельна компанія «Мон оліт» було сплачено адмініс тративно-господарська санкц ія в розмірі 10333 гривень лише 08.09 .2010 року.

Судом встановлено, що позив ач з 15.04.2009 року до 07.09.2010 року, тобто за 510 днів прострочки нарахув ав відповідачу пеню у розмір і 1581 грн. (відповідно до обліков ої ставки НБУ на 07.09.2010 року скла ла 7,75%). Судом встановлено, що пе ня була розрахована правильн о (10333 х (7,75 х 120% : 365) х 510).

Судом встановлено, що стано м на день розгляду справи пен я не сплачена, а тому позовні в имоги щодо стягнення пені з в ідповідача за період з 15.04.2010 рок у до 07.09.2010 року у розмірі 1581 грн є обґрунтованими та підлягают ь задоволенню.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.

Судом 24.12.2010 оголошена вступна та резолютивна частини пост анови, а у повному обсязі скла дена 28 грудня 2010 року.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни,

ПОС ТАНОВИВ:

1. Задовольнити позовні вимо ги у повному обсязі.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальніс тю «Будівельна компанія «Мон оліт» (ідентифікаційний код 32063150) пеню у розмірі 1581 грн. на кор исть Кримського республікан ського відділення Фонду соці ального захисту інвалідів (р /р 31219230700019, ЄДРПОУ 34740946, МФО 824026, Держбю джет м. Керч АР Крим, призначен ня платежу - пеня за несвоєч асну сплату адміністративно - господарської санкції за 2008 рік).

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.12.2010
Оприлюднено06.01.2011
Номер документу13363613
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-15709/10/1/0170

Постанова від 24.12.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні