ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
07.12.10 Справа №2а-14556/10/1/0170
(09:48) м.Сімфероп оль
Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі головуючої су дді Трещової О.Р., при секретар і Дубініній А.В., за участю
представника позивача - Ю супової Н.І.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом
Державної податкової інсп екції в м.Євпаторії АР Крим д о Відкритого акціонерного то вариства «Євпаторійський хо лодокомбінат»
про стягнення заборговано сті,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адмініс тративного суду Автономної Республіки Крим звернула ся з позовом Державна пода ткова інспекція в м.Євпаторі ї АР Крим до Відкритого акціо нерного товариства «Євпатор ійський холодокомбінат» про стягнення заборгованості п еред бюджетом у сумі 52048,92 гриве нь (в т.ч. з земельного податку з юридичних осіб у сумі 50048,92 гри вень, в т.ч. пеня у сумі 303,96 гриве нь та зі сплати штрафних санк цій у сумі 2000,00 гривень).
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 10.11.2010 року було відкрите провад ження в адміністративній спр аві, закінчено підготовче пр овадження та справу призначе но до судового розгляду.
06.12.2010 року до суду надій шла заява про зміну позовних вимог, в яких позивач просив с тягнути з Відкритого акціоне рного товариства «Євпаторій ський холодокомбінат» забор гованість перед бюджетом з з емельного податку з юридични х осіб у сумі 50048,92 гривень, в т.ч. п еня у сумі 303,96 гривень та залиш ити без розгляду адміністра тивний позов в частині стягн ення заборгованості зі сплат и штрафних санкцій у сумі 2000,00 г ривень.
У судовому засіданні 06.12.2010 ро ку представником надано заяв у про зміну позовних вимог, в я кій позивач просив стягнути з Відкритого акціонерного то вариства «Євпаторійський хо лодокомбінат» заборгованіс ть з земельного податку з юри дичних осіб у сумі 43548,92 гривень , в т.ч. пеня у розмірі 256,69 гривен ь та залишити без розгляду ад міністративний позов в части ні стягнення заборгованост і з земельного податку з юрид ичних осіб в сумі 6500,00 гривень.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 06. 12.2010 року залишено без розгляду позовні вимоги в частині стя гнення з Відкритого акціонер ного товариства «Євпаторійс ький холодокомбінат» заборг ованості зі сплати штрафних санкцій у сумі 2000,00 гривень та з емельного податку з юридични х осіб в сумі 6500,00 гривень.
Адміністративний позов мо тивований тим, що за позиваче м станом на день розгляду спр ави склалася податкова забор гованість з земельного подат ку в розмірі 43548,92 гривень, в т.ч. п еня у розмірі 256,69 гривень, яка в ідповідачем не погашена.
У судовому засіданні предс тавник позивача уточнений ад міністративний позов підтри мав, просив задовольнити поз овні вимоги у повному обсязі .
У судове засідання відпові дач не з`явився, повідомлений належним чином про дату, час і місце судового засідання, бу дь-яких клопотань на адресу с уду не надсилав.
Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им розглядати справу у відсу тності відповідача.
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до п. 5 частини 2 ст атті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поши рюється на спори за зверненн ям суб' єкта владних повнова жень у випадках, встановлени х законом.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні”від 04.12.1990 ро ку № 509-ХІІ Державна податкова адміністрація України є цен тральним органом виконавчої влади. Державні податкові ін спекції у районах, містах (крі м міст Києва та Севастополя), р айонах у містах, міжрайонні т а об'єднані державні податко ві інспекції підпорядковуют ься відповідним державним по датковим адміністраціям в Ав тономній Республіці Крим, об ластях, містах Києві та Севас тополі.
Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України “П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами”№ 2191-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.
Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, яв ляються суб' єктами владних повноважень.
Таким чином, судом вст ановлено, що Державна податк ова інспекція в м.Євпаторії А Р Крим є органом виконавчої в лади та суб' єктом владних п овноважень.
Відповідно до ст.2 Зако ну України “Про державну под аткову службу в Україні”№ 3813 в ід 24.12.1993 року головним завдання м державних податкових інспе кцій є здійснення контролю з а дотриманням податкового за конодавства, правильністю об числення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів под атків, зборів та інших платеж ів і неподаткових доходів (да лі - податків, інших платежів) і внесків до державних цільо вих фондів, встановлених зак онодавством України.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 11 Закону України “Про державну подат кову службу в Україні”від 4 гр удня 1990 року N 509-XII визначено, що п одаткові органи мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні ) санкції, стягувати до бюдже тів та державних цільових фо ндів суми недоїмки, пені у в ипадках, порядку та розміра х, встановлених законами Ук раїни.
Таким чином, судом вст ановлено, що Державна податк ова інспекція в м.Євпаторії А Р Крим уповноважена здійсню вати контроль за додержанням податкового законодавства.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку визн аються суб' єктами господар ювання.
Судом встановлено, що Відкрите акціонерне товарис тво «Євпаторійський холодок омбінат» є юридичною особою , яка зареєстрована виконавч им комітетом Євпаторійської міської ради АРК, що підтвер джується Витягом з ЄДР юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців від 02.09.2010 року.
Відповідно до Довідк и про взяття на облік платник а податків від 26.03.2002 року № 28-1/87 Відкрите акціонерне то вариство «Євпаторійський хо лодокомбінат» взято на облі к 20.12.1991 року і Євпаторійській О ДПІ.
Таким чином, судом встановл ено, що Відкрите акціонерне т овариство «Євпаторійський х олодокомбінат» є суб' єктом господарювання, юридичною о собою, платником податків, зо бов' язане виконувати обов' язки, покладені на нього зако нами у зв' язку зі здійсненн ям господарської діяльності , у тому числі стосовно належн ого нарахування та сплати по датків.
Судом встановлено, що Відкр ите акціонерне товариство «Є впаторійський холодокомбін ат» також є платником земель ного податку та орендної пла ти за землю.
Відповідно до ст. 67 Кон ституції України, кожен зобо в'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, в становлених законом.
Відповідно до п.2,3 ч.1 ст .9 Закону України “Про систему оподаткування” від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов' язані подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів); сплачув ати належні суми податків і з борів (обов'язкових платежів ) у встановлені законами терм іни.
Відповідно до п. 4.1.1. ста тті 4 Закону України “Про поря док погашення зобов'язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами”платник податків са мостійно обчислює суму подат кового зобов'язання, яку зазн ачає у податковій декларації .
Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами”встановлено, що податк ові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календ арному місяцю (у тому числі пр и сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) місяця, б) кален дарному кварталу або календа рному півріччю (у тому числі п ри сплаті квартальних або пі врічних авансових внесків), - п ротягом 40 календарних днів, на ступних за останнім календар ним днем звітного (податково го) кварталу (півріччя).
Порядок, підстави та с троки сплати земельного пода тку, а також відповідальніст ь платників та контроль за пр авильністю обчислення і спра вляння земельного податку пе редбачені Законом України “П ро плату за землю” від 03.07.1992 рок у № 2535 - ХІІ.
Відповідно до ст. 2 Зак ону використання землі в Укр аїні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земе льного податку чи орендної п лати, що визначаються в залеж ності від грошової оцінки зе мель. Власники земельних діл янок (паїв) і землекористувач і згідно з ч.2 ст. 2 Закону Україн и “Про плату за землю”сплачу ють земельний податок. Статт ею 15 даного нормативно-правов ого акту передбачено, що влас ники землі і землекористувач і платять земельний податок з дня виникнення права власн ості чи права користування з емельною ділянкою.
Відповідно до ст. 13 Зак ону підставою для нарахуванн я земельного податку є дані д ержавного земельного кадаст ру, а орендної плати за земель ну ділянку, яка перебуває у де ржавній або комунальній влас ності, - договір оренди такої з емельної ділянки.
Згідно зі ст. 14 Закону У країни “Про плату за землю”п латники земельного податку, а також орендної плати за зем ельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислю ють суму земельного податку та орендної плати щороку за с таном на 1 січня і до 1 лютого по точного року подають відпові дному органу державної подат кової служби за місцезнаходж енням земельної ділянки пода ткову декларацію на поточний рік за формою, встановленою ц ентральним податковим орган ом, з розбивкою річної суми рі вними частками за місяцями. П одання такої декларації звіл ьняє від обов'язку подання що місячних декларацій Платник податків має право подавати щомісячно нову звітну подат кову декларацію, що не звільн яє його від обов'язку подання податкової декларації до 1 лю того поточного року, у тому чи слі і за нововідведені земел ьні ділянки, що не звільняє ві д обов'язку подання податков ої декларації протягом місяц я з дня виникнення права на но вовідведену земельну ділянк у, протягом 20 календарних днів місяця наступного за звітни м.
Нарахування громадян ам сум земельного податку, а т акож орендної плати за земел ьні ділянки державної і кому нальної власності проводить ся органами державної податк ової служби, які видають плат никові до 15 липня поточного ро ку платіжне повідомлення про внесення платежу.
Згідно наданої Відкр итим акціонерним товариство м «Євпаторійський холодоком бінат» податкової деклараці ї земельного податку на 2010 р. ві д 15.01.10 вх. № 9000007337, Відповідачем самостійно нараховано, в т.ч. станом на: 30.04.10 - 8626,98 грн.: 31.05.10 - 8626,98 гр н.; 30.06.10 - 8626,98 грн.; 30.07.10 - 8626,98 грн.; 30.08.10 - 8626,98 грн.; 30.09.10 - 8626,98 грн. Тобто, на загал ьну суму 51761,88 грн.
Згідно наданої Відкр итим акціонерним товариство м «Євпаторійський холодоком бінат» уточненої податкової декларації земельного подат ку на 2010 р. від 18.05.10 р. вх.№ 9001735350, в ідповідачем самостійно змен шено податкове зобов'язання, в т.ч. станом на: 30.06.10 - 25,87 грн.; 30.07.10 - 25,87 грн.; 30.08.10 - 25,87 грн.: 30.09.10 - 25.87 грн. Тобт о, на загальну суму 103,48 грн.
Згідно наданої Відкр итим акціонерним товариство м «Євпаторійський холодоком бінат» уточненої податкової декларації земельного подат ку на 2010 р. від 16.08.2010 вх. № 9003297007, ві дповідачем самостійно зменш ено податкове зобов'язання, в т.ч. станом на: 30.09.2010 р. - 0,68 грн.
Згідно наданої відповідач ем уточненої податкової декл арації земельного податку на 2010 р. від 12.07.2010 вх. № 9002454671, відпов ідачем самостійно нарахован о станом на: 30.08.10 - 45,39 грн.; 30.09.10 - 45,39 грн . Тобто, на загальну суму 90,78 грн .
Відповідно до п. 5.1. стат ті 5 Закону України “Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами” податкове зобов'яза ння, самостійно визначене пл атником податків у податкові й декларації, вважається узг одженим з дня подання такої п одаткової декларації.
Відповідно до п. п. 5.3.1 п.5 .3 статті 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами”платник подат ків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зо бов'язання, зазначену у подан ій ним податковій декларації , протягом десяти календарни х днів, наступних за останнім днем відповідного граничног о строку, передбаченого підп унктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цьог о Закону для подання податко вої декларації.
Судом встановлено, що на підставі акту перевірки п ро результати невиїзної доку ментальної перевірки своєча сності сплати погодженої су ми податкового зобов'язання по земельному податку за 2010 р № 665/15-3 від 21.04.10 до відповідача заст осовані штрафні санкції у ро змірі 20% узгодженої суми подат кового зобов'язання, сплачен ого з затримкою у сумі 1723,20 грн., згідно із податковим повідом ленням-рішенням № 0002161503/0 від 21.04.10 р оку відповідно до підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону Укр аїни „Про погашення зобов'яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами".
Судом встановлено,що податкове повідомлення-ріше ння було отримано відповідач ем 21.04.10 року, що підтверджуєтьс я підписом представника відп овідача на корінці податково го повідомлення - рішення.
На підставі акту переві рки про результати невиїз ної документальної переві рки своєчасності сплати пог одженої суми податкового зоб ов'язання по земельному под атку за 2010 р №665/15-3 від 21.04.10 року до відповідача застосовані штр афні санкції у розмірі 10% узго дженої суми податкового зобо в'язання, сплаченого з затрим кою у сумі 862,69 грн., згідно із под атковим повідомленням-рішен ням № 0002171503/0 від 21.04.10 року відповід но до підпункту 17.1.7 пункту 17.1 с татті 17 Закону України „Про п огашення зобов'язань платни ків податків перед бюджета ми та державними цільовими фондами".
Судом встановлено,що подат кове повідомлення-рішення бу ло отримано відповідачем 21.04.10 року, що підтверджується під писом представника відповід ача на корінці податкового п овідомлення - рішення.
На підставі акту перевірки про результати невиїзної до кументальної перевірки своє часності сплати погодженої суми податкового зобов'язан ня по земельному податку за 201 0 р №1199/15-3 від 14.07.10 до відповідача з астосовані штрафні санкції у розмірі 20% узгодженої суми по даткового зобов'язання, спла ченого з затримкою у сумі 5,17 гр н., згідно із податковим повід омленням-рішенням № 0003151503/0 від 14. 07.10 року відповідно до підпунк ту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону У країни „Про погашення зобов 'язань платників податків п еред бюджетами та державним и цільовими фондами".
Судом встановлено,що подат кове повідомлення-рішення бу ло отримано відповідачем 14.07.10 року, що підтверджується під писом представника відповід ача на корінці податкового п овідомлення - рішення.
На підставі акту перевірки про результати невиїзної до кументальної перевірки своє часності сплати погодженої с уми податкового зобов'язання по земельному податку за 2010 р № 1493/15-3 від 01.09.10 року до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 20% узгодженої суми п одаткового зобов'язання, спл аченого з затримкою у сумі 1,03 г рн., згідно із податковим пові домленням-рішенням № 0003741503/0 від 01.09.10 року відповідно до підпун кту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України „Про погашення зобо в'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами".
Судом встановлено,що подат кове повідомлення-рішення бу ло отримано відповідачем 02.09.10 року, що підтверджується під писом представника відповід ача на корінці податкового п овідомлення - рішення.
На підставі акту переві рки про результати невиїз ної документальної переві рки своєчасності сплати пог одженої суми податкового зоб ов'язання по земельному под атку за 2010 р №1493/15-3 від 01.09.10 року до відповідача застосовані штр афні санкції у розмірі 50% узго дженої суми податкового зобо в'язання, сплаченого з затрим кою у сумі 3996,79 грн., згідно із по датковим повідомленням-ріше нням № 0003751503/0 від 01.09.10 року відпов ідно до підпункту 17.1.7 пункту 1 7.1 статті 17 Закону України „Пр о погашення зобов'язань пла тників податків перед бюдж етами та державними цільови ми фондами".
Судом встановлено,що подат кове повідомлення-рішення бу ло отримано відповідачем 02.09.10 року, що підтверджується під писом представника відповід ача на корінці податкового п овідомлення - рішення.
Проте судом встановлено, що на час розгляду справи сума з емельного податку відповіда чем була погашена частково, п одатковий борг відповідача з земельного податку станом н а день розгляду справи склад ає 43548,92 гривень, в т.ч. пеня в сумі 256,69 гривень, що підтверджуєтьс я обліковою карткою платника податку.
Відповідно до підпун кту 6.2.1. пункту 6.2 ст. 6 Закону Укра їни “Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами” від 21 г рудня 2000 року № 2181-III у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені с троки, податковий орган надс илає такому платнику податкі в податкові вимоги.
Відповідно до підпун кту 6.2.3. пункту 6.2 ст.6 Закону Укра їни “Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами” від 21 г рудня 2000 року № 2181-III Податкові в имоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання . Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
Отже, судом встановле но, що відповідно до Закону Ук раїни “Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами” від 21 грудня 2000 року № 2181-III інформаці я про виникнення права подат кової застави на активи плат ника податків, обов'язок пога сити суму податкового боргу та можливі наслідки непогаше ння його у строк зазначаєтьс я у першій податковій вимозі , у другій податковій вимозі м оже значиться повідомлення про дату та час проведення оп ису активів платника податкі в, що перебувають у податкові й заставі, а також про дату та час проведення публічних тор гів з їх продажу.
Судом встановлено, що 05.05.2010 ро ку ДПІ у м.Євпаторія АРК була складена перша податкова ви мога № 1/118 на суму податкового боргу ВАТ «Євпаторійський х олодокомбінат» в розмірі 8024,6 гривень. Податкова вимога бу ла направлена відповідачу, щ о підтверджується конвертом про відправку.
Але у зв' язку з повернення м кореспонденції з причини з акінчення терміну її зберіга ння податкова вимога № 1/118 від 0 5.05.2010 року була розміщена на дош ці оголошень, згідно акту № 53/24- 0 від 09.06.2010 року.
Судом встановлено, що 12.07.2010 ро ку ДПІ у м. Євпаторія АРК була складена друга податкова ви мога № 2/171 на суму податкового боргу ВАТ «Євпаторійський х олодокомбінат» в розмірі 27839,08 гривень. Податкова вимога бу ла направлена відповідачу т а ним отримана, що підтверджу ється копією поштового повід омлення.
Суд звертає увагу на т е, що відповідно до п.1.6 ст.1 Зако ну України “Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и” від 21 грудня 2000 року № 2181-III при мусове стягнення - звернення стягнення на активи платник а податків у рахунок погашен ня його податкового боргу, бе з попереднього узгодження йо го суми таким платником пода тків.
Згідно з підпунктом 3.1 .1. п.3.1 ст.3 Закону України “Про по рядок погашення зобов'язань платників податків перед бюд жетами та державними цільови ми фондами” від 21 грудня 2000 рок у № 2181-III активи платника податк ів можуть бути примусово стя гнені в рахунок погашення йо го податкового боргу виключн о за рішенням суду.
Судом встановлено, що рішенням ДПІ в м.Євпаторії № 41/24-0 від 16.08.2010 року вирішено здій снити стягнення коштів та пр одаж інших активів платника податків в рахунок погашення податкового боргу.
Але застосовані захо ди стягнення податкового бор гу будь-яких результатів не д али.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 11 Закону Укр аїни "Про державну податкову службу в Україні" органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають право, зо крема, застосовувати до плат ників податків фінансові (шт рафні) санкції, стягувати до б юджетів та державних цільови х фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розміра х, встановлених законами Укр аїни.
На підставі викладеного, су д вважає, що факт несплати від повідачем у встановлені Зак оном України “Про плату за зе млю”порядку та строки земель ного податку в розмірі 43548,92 гри вень, в т.ч. пеня в сумі 256,59 гриве нь, є повністю доведеними поз ивачем та підтверджується до казами, дослідженими у судов ому засіданні.
Приймаючи до уваги, що заборгованість у розмірі 43548,92 гривень відповідачем станом на день розгляду справи не сп лачена, вона підлягає стягне нню з відповідача, а тому уто чнені позовні вимоги підляга ють задоволенню у повному об сязі.
Відповідно до частин и 4 статті 94 КАС України, у справ ах, в яких позивачем є суб' єк т владних повноважень, і відп овідачем - фізична чи юридич на особа, судові витрати, здій снені позивачем, з відповіда ча не стягуються.
У зв' язку зі складністю сп рави судом 07 грудня 2010 року ого лошена вступна та резолютивн а частина постанови, а 13 грудн я 2010 року постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладен ого, керуючись статтями 158, 159, 160, 1 63 КАС України, суд
П ОСТАНОВИВ:
1. Уточнені позовні вим оги задовольнити у повному о бсязі.
2. Стягнути з Відкритог о акціонерного товариства "Є впаторійський Хладокомбіна т" (ЄДРПОУ 05397172, АР Крим, м.Євпато рія, Красноярське шосе, б.2) заб оргованість перед бюджетом з земельного податку з юрид ичних осіб у сумі 43548,92 гривень.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеляц ійна скарга подається протяг ом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2010 |
Оприлюднено | 06.01.2011 |
Номер документу | 13363852 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні