Постанова
від 14.12.2010 по справі 2а-25317/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 грудня 2010 р. справа № 2а-25317/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 0.15

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Михайли к А.С.

при секретарі Гончар О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні Донецького окружного адм іністративного суду адмініс тративну справу

за позовом Державної податкової інспе кції у Київському районі м. До нецька

до Пр иватного підприємства «Донб асвуглетех»

про стягнення заборгованості в с умі 1186,60 грн.

за участю:

від позивача: Присяжний С.М. (за дов. № 45 від 06.10.2010 року)

від відповідача: не з' явився

Державна податкова інспек ція у Київському районі м. Дон ецька звернулася до Донецько го окружного адміністративн ого суду з позовною заявою до Приватного підприємства «До нбасвуглетех» про стягнення заборгованості у розмірі 1186,60 гривень.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначав, що ст аном на 05 жовтня 2010 року за прив атним підприємством «Донбас вуглетех» обліковується сум а заборгованості з податку н а прибуток, яка виникла внасл ідок несплати товариством су ми податкових зобов' язань з податку на прибуток, нарахов аних податковим повідомленн ям - рішенням № 0000381540/0 від 01 люто го 2010 року та сума заборговано сті з комунального податку, я ка виникла внаслідок несплат и товариством суми податкови х зобов' язань з комунальног о податку, нарахованих подат ковим повідомленням - рішен ням № 0000971640/0 від 01 лютого 2010 року. По зивач зазначав, що прийняті н им заходи, направлені на пога шення наявної суми боргу від повідача, не призвели до пози тивних результатів, що стало підставою для звернення поз ивача до суду із позовом про с тягнення з відповідача наявн ої суми боргу.

Посилаючись на порушення в ідповідачем вимог статті 9 За кону України «Про систему оп одаткування», якою на платни ків податків покладений обов ' язок щодо своєчасної та по вної сплати податків та збор ів у встановлені законом тер міни, приписи підпункту 3.1.1. пун кту 3.1 статті 3, підпункту 5.4.1 пун кту 5.4., підпункту 5.3.1. пункту 5.3., ст атті 5, підпункту 4.1.4 пункту 4.1. ст атті 4 Закону України «Про по рядок погашення заборговано сті перед бюджетом та держав ними цільовими фондами», поз ивач просив суд стягнути з ві дповідача суму заборгованос ті в сумі 1186,60 грн.

В судовому засіданні предс тавник позивача в повному об сязі підтримав заявлені в по зовній заяві вимоги.

Представник відповідача д о судового засідання не з' я вився. Судом відповідачу дві чі направлялась судова повіс тка за адресою, вказаною у поз овній заяві: 83114, м. Донецьк, вул. Університетська, 96, яка була п овернута поштою з відміткою «за закінченням терміну збер ігання».

З урахуванням положень час тини 8 статті 35, частини 1 статт і 40 Кодексу адміністративног о судочинства України суд ви знав за можливе розглянути с праву за відсутністю предста вника відповідача.

Дослідивши наявні в матері алах справи докази та заслух авши пояснення представникі в позивача та відповідача, су д -

ВСТАНОВИВ:

Відповідач - Приватне під приємство «Донбасвуглетех» є юридичною особою, зареєстр овано та обліковується в Єди ному державному реєстрі підп риємств та організацій Украї ни за кодом 33793168, копія якого ная вна в матеріалах справи (арк. с прави 5). Як платник податків в ідповідач зареєстрований та обліковується в Державній п одатковій інспекції у Київсь кому районі м. Донецька (позив ач у справі).

30 січня 2010 року Державною под атковою інспекцією у Київськ ому районі м. Донецька була пр оведена невиїзна документал ьна перевірка приватного під приємства «Донбасвуглетех» своєчасності надання податк ової звітності.

30 січня 2010 року за наслідками перевірки був складений акт про результати невиїзної до кументальної перевірки своє часності надання податкової звітності приватним підприє мством «Донбасвуглетех» № 653, яким було встановлено несвоє часне подання розрахунків з комунального податку (арк. сп рави 19).

01 лютого 2010 року на підставі в исновків, викладених в Акті № 653 від 30.01.2010 року, податковою інс пекцією було прийнято податк ове повідомлення - рішення № 0000971640/0 про застосування штраф них санкцій за несвоєчасне п одання розрахунків з комунал ьного податку в сумі 1020,00 гриве нь. У зв' язку із наявною пер еплатою податкових зобов' язань у розмірі 0,30 гривень ста ном на 30.01.2010 року, сума нарахова них податковим повідомлення м - рішенням № 0000971640/0 від 01.02.2010 рок у штрафних санкцій з комунал ьного податку була зменшена до 1019,70 грн.

Крім того, 30 січня 2010 року за н аслідками перевірки був скла дений акт про результати нев иїзної документальної перев ірки своєчасності надання по даткової звітності приватни м підприємством «Донбасвугл етех» № 652, яким було встановле но несвоєчасне подання декла рації з податку на прибуток (а рк. справи 22).

01 лютого 2010 року на підставі в исновків, викладених в Акті № 652 від 30.01.2010 року, податковою інс пекцією було прийнято податк ове повідомлення - рішення № 0000381540/0 про застосування штраф них санкцій за несвоєчасне п одання декларації з податку на прибуток в сумі 170,00 гривень. У зв' язку із наявною перепл атою податкових зобов' яза нь у розмірі 3,10 гривень станом на 30.01.2010 року, сума нарахованих податковим повідомленням - рішенням № 0000381540/0 від 01.02.2010 року шт рафних санкцій з податку на п рибуток була зменшена до 166,90 гр н.

Зазначені податкові повід омлення - рішення № 0000971640/0 та № 0 000381540/0 від 01.02.2010 року були направле ні на адресу відповідача лис том з повідомлення про вруче ння, проте повернуті на адрес у податкового органу з відмі ткою про неможливість вручен ня з причини закінчення терм іну зберігання, у зв' язку із чим, 15 березня 2010 року Державно ю податковою інспекцією у Ки ївському районі м. Донецька б ули складені Акт № 848 про немож ливість вручення податковог о повідомлення - рішення № 000 0381540/0 від 01.02.2010 року та Акт № 847 про не можливість вручення податко вого повідомлення - рішення № 0000971640/0 від 01.02.2010 року.

31 березня 2010 року на адресу ві дповідача позивачем було нап равлено першу податкову вимо гу № 1/544 на суму 1186,60 грн., зазначен а вимога не була отримана від повідачем, про що був складен ий Акт б/н від 16 квітня 2010 року пр о неможливість вручення перш ої податкової вимоги, зазнач ений акт був розміщений на до шці податкових оголошень (ар к. справи 12).

18 травня 2010 року на адресу від повідача позивачем було напр авлено другу податкову вимог у № 2/703 на суму 1186,60 грн., зазначена вимога не була отримана відп овідачем, про що був складени й Акт б/н від 19 травня 2010 року про неможливість вручення друго ї податкової вимоги, зазначе ний акт був розміщений на дош ці податкових оголошень (арк . справи 14).

Станом на 14 грудня 2010 року за і нформацією зворотного боку о блікової картки за відповіда чем обліковується заборгова ність з податку на прибуток у розмірі 166,90 гривень та заборго ваність з комунального подат ку у розмірі 1019,70 грн.

Згідно статті 2 Закону Украї ни "Про державну податкову сл ужбу в Україні", завданнями ор ганів державної податкової с лужби, зокрема, є здійснення к онтролю за додержанням подат кового законодавства, правил ьністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюд жетів, державних цільових фо ндів податків і зборів (обов'я зкових платежів), а також непо даткових доходів, установлен их законодавством.

Відповідно до пунктів 1, 2, 11 ст атті 10 Закону України "Про дер жавну податкову службу в Укр аїні" державні податкові інс пекції в районах, містах без р айонного поділу, районах у мі стах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекці ї здійснюють контроль за сво єчасністю, достовірністю, по внотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів); забезпечують о блік платників податків, інш их платежів, правильність об числення і своєчасність надх одження цих податків, платеж ів, а також здійснюють реєстр ацію фізичних осіб - платникі в податків та інших обов'язко вих платежів; подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про визнання угод недійсним и і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за так ими угодами, а в інших випадка х - коштів, одержаних без устан овлених законом підстав, а та кож про стягнення заборгован ості перед бюджетом і держав ними цільовими фондами за ра хунок їх майна.

Тобто, позивач є органом дер жавної влади, уповноваженим здійснювати функцію контрол ю за визначенням та сплатою п латником податків суми самос тійно визначеного зобов' яз ання з плати податку на додан у вартість, повноваження яко го на звернення до суду із поз овом про стягнення податково го боргу прямо визначені Зак оном України «Про державну п одаткову службу в Україні».

Облік платників податків і зборів (обов'язкових платежі в) здійснюється органами дер жавної податкової служби та іншими державними органами в ідповідно до законодавства.

Згідно статті 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» платники податків і зборі в (обов'язкових платежів) зобо в'язані, зокрема, подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів) та сплач увати належні суми податків і зборів (обов'язкових платеж ів) у встановлені законами те рміни.

Пунктом 3 частини 1 статті 14 З акону України "Про систему оп одаткування", яким визначені принципи побудови системи о податкування в Україні, пода тки і збори (обов'язкові плате жі) до бюджетів та до державни х цільових фондів, а також пра ва, обов'язки і відповідальні сть платників, передбачено с плату податку на прибуток пі дприємств, у тому числі дивід енди, що сплачуються до бюдже ту державними некорпоратизо ваними, казенними або комуна льними підприємствами.

Визначення платників пода тку на прибуток, об'єкти, база та ставки оподаткування, пер елік неоподатковуваних та зв ільнених від оподаткування о перацій, порядок обліку, звіт ування та внесення податку д о бюджету визначені Законом України «Про оподаткування п рибутку підприємств».

Відповідно до пункту 11.1. стат ті 11 Закону України «Про опода ткування прибутку підприємс тв» для цілей цього Закону ви користовуються такі податко ві періоди: календарні кварт ал, півріччя, три квартали, рік . Податковий період починаєт ься з першого календарного д ня податкового періоду і зак інчується останнім календар ним днем податкового періоду , крім виробників сільського сподарської продукції, визна чених статтею 14 цього Закону, для яких річний податковий п еріод починається з 1 липня по точного звітного (бюджетного ) року.

Порядок нарахування та стр оки сплати податку визначені статтею 16 зазначеного Закону .

Пунктом 16.1. визначено, що пла тники податку самостійно виз начають суми податку, що підл ягають сплаті.

Відповідно до пункту 16.4. стат ті 16 Закону України «Про опода ткування прибутку підприємс тв» податок за звітний періо д сплачується його платником до відповідного бюджету у ст рок, визначений законом для к вартального податкового пер іоду.

Відповідно до частини 3 стат ті 15 Закону України «Про систе му оподаткування» місцеві по датки і збори (обов'язкові пла тежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлю ються сільськими, селищними, міськими радами відповідно до переліку і в межах граничн их розмірів ставок, установл ених законами України. При ць ому податки і збори (обов'язко ві платежі), зазначені у пункт і 2 частини першої і пунктах 2 - 4 , 13 та 14 частини другої цієї ста тті, є обов'язковими для встан овлення сільськими, селищним и та міськими радами за наявн ості об'єктів оподаткування або умов, з якими пов'язане зап ровадження цих податків і зб орів.

Статтею 15 Декрету Кабінету Міністрів України «Про місц еві податки і збори» визначе но, що комунальний податок сп равляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, орга нізацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських пі дприємств. Його граничний ро змір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду опл ати праці, обчисленого виход ячи з розміру неоподатковува ного мінімуму доходів громад ян.

Порядок погашення зобов'яз ань юридичних або фізичних о сіб перед бюджетами та держа вними цільовими фондами з по датків і зборів (обов'язкових платежів), нарахування і спла ти пені та штрафних санкцій, щ о застосовуються до платникі в податків контролюючими орг анами, порядок оскарження ді й органів стягнення визначен і Законом України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами».

Відповідно до підпункту 4.1.4 . пункту 4.1. статті 4 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетом та держав ними цільовими фондами» пода ткові декларації подаються з а базовий податковий (звітни й) період, що дорівнює: а) кален дарному місяцю (у тому числі п ри сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) місяця; б) кален дарному кварталу або календа рному півріччю (у тому числі п ри сплаті квартальних або пі врічних авансових внесків), - п ротягом 40 календарних днів, на ступних за останнім календар ним днем звітного (податково го) кварталу (півріччя).

Підпунктом 17.1.1. пункту 17.1. стат ті 17 зазначеного Закону перед бачено, що платник податків, щ о не подає податкову деклара цію у строки, визначені закон одавством, сплачує штраф у ро змірі десяти неоподатковува них мінімумів доходів громад ян за кожне таке неподання аб о її затримку.

Як вбачається з податкових повідомлень - рішень № 0000381540/0 т а № 0000971640/0 від 01.02.2010 року, податково ю інспекцією до відповідача були застосовані штрафні сан кції за несвоєчасне подання податкової декларації з пода тку на прибуток за звітний пе ріод 9 місяців 2009 року та розрах унку з комунального податку за звітні періоди лютий - жо втень 2009 року.

Підпунктом 5.3.1 пункту 5.3. статт і 5 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ом та державними цільовими ф ондами» встановлено, що у раз і визначення податкового зоб ов'язання контролюючим орган ом за підставами, зазначеним и у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник по датків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десят и календарних днів від дня от римання податкового повідом лення, крім випадків коли про тягом такого строку такий пл атник податків розпочинає пр оцедуру апеляційного узгодж ення.

Відповідно до пункту 6.1. стат ті 6 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами» у разі коли сума под аткового зобов'язання розрах овується контролюючим орган ом відповідно до статті 4 цьог о Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику под атків податкове повідомленн я, в якому зазначаються підст ава для такого нарахування, п осилання на норму податковог о закону, відповідно до якої б ув зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобо в'язань, сума податку чи збору (обов'язкового платежу), належ ного до сплати, та штрафних са нкцій за їх наявності, гранич ні строки їх погашення, а тако ж попередження про наслідки їх несплати в установлений с трок та граничні строки, пере дбачені законом для оскаржен ня нарахованого податкового зобов'язання (штрафних санкц ій за їх наявності).

Порядок направлення орган ами державної податкової слу жби України податкових повід омлень платникам податків та рішень про застосування штр афних (фінансових) санкцій за тверджений Наказом Державн ої податкової адміністрації України № 253 від 21 червня 2001 року .

Пунктом 4.9. зазначеного Поря дку визначено, що у разі, якщо податковий орган або пошта н е може вручити платнику пода тків податкове повідомлення у зв'язку з незнаходженням по садових осіб, їх відмовою при йняти податкове повідомленн я, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезн аходження) платника податків , то працівник структурного п ідрозділу, у якому складено т аке податкове повідомлення, на підставі інформації від с труктурного підрозділу, до ф ункцій якого входить реєстра ція вхідної та вихідної коре спонденції, або відповідальн а особа, визначена керівнико м податкового органу для вик онання таких функцій, у день н адходження до податкового ор гану такої інформації оформл яє відповідний акт, у якому вк азує причину, яка призвела до неможливості вручення подат кового повідомлення. Зазначе ний акт долучається до справ и платника податків. У той сам ий день структурний підрозді л, до функцій якого входить ре єстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відпові дальна особа, визначена кері вником податкового органу дл я виконання таких функцій, ро зміщує податкове повідомлен ня на дошці податкових оголо шень (повідомлень), установле ній на вільному для огляду мі сці біля входу до приміщення податкового органу. При цьом у день розміщення такого под аткового повідомлення на дош ці податкових оголошень (пов ідомлень), зафіксований в акт і про неможливість його вруч ення платнику податків, вваж ається днем його вручення.

Тобто, днем вручення податк ових повідомлень-рішень № 00003815 40/0 та № 0000971640/0 від 01.02.2010 року про нара хування податкових зобов' я зань є день складення акту пр о неможливість вручення под аткових повідомлень - рішен ь про застосування штрафних санкцій платника податків, т обто 15 березня 2010 року. Податко ві зобов' язання відповідач а, визначені зазначеними под атковими повідомленнями - р ішеннями вважаються такими, що узгоджені 15 березня 2010 року.

Згідно частини 3 підпункту 5 .3.1. пункту 5.3. статті 5 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетом та держа вними цільовими фондами» у р азі визначення податкового з обов'язання контролюючим орг аном за підставами, зазначен ими у підпунктах "а" - "в" підпунк ту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погас ити нараховану суму податков ого зобов'язання протягом де сяти календарних днів від дн я отримання податкового пові домлення, крім випадків коли протягом такого строку таки й платник податків розпочина є процедуру апеляційного узг одження.

Отже, кінцевим днем сплати с уми податкового зобов' язан ня в сумі 1186,60 грн., визначеного п одатковими повідомленнями - рішеннями № 0000381540/0 та № 0000971640/0 від 0.02 .2010 року є 25 березня 2010 року.

Відповідно до пункту 1.3. ст. 1 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетом та державними цільовими фон дами» податковим боргом (нед оїмкою) є зобов'язання (з ураху ванням штрафних санкцій за ї х наявності), самостійно узго джене платником податків або узгоджене в адміністративно му чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений стр ок, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зоб ов'язання.

Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону N 2181 узгоджена сума податковог о зобов'язання, не сплачена пл атником податків у строки, ви значені статтею 5 вказаного З акону, визнається сумою пода ткового боргу платника подат ків.

Підпунктом 6.2.1. пункту 6.2. стат ті 6 зазначеного Закону перед бачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодже ну суму податкового зобов'яз ання в установлені строки, по датковий орган надсилає тако му платнику податків податко ві вимоги.

Відповідно до підпункту "а" підпункту 6.2.3 пункту 6.2. статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» перша податкова вимог а надсилається не раніше пер шого робочого дня після закі нчення граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання. Перша подат кова вимога містить повідомл ення про факт узгодження под аткового зобов'язання та вин икнення права податкової зас тави на активи платника пода тків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можлив і наслідки непогашення його у строк.

Відповідно до підпункту "б" підпункту 6.2.3 пункту 6.2. статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» друга податкова вимог а направляється не раніше тр идцятого календарного дня ві д дня направлення (вручення) п ершої податкової вимоги, у ра зі непогашення платником под атків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга п одаткова вимога додатково до відомостей, викладених у пер шій податковій вимозі, може м істити повідомлення про дату та час проведення опису акти вів платника податків, що пер ебувають у податковій застав і, а також про дату та час пров едення публічних торгів з їх продажу.

На виконання зазначених ви мог Закону податковим органо м 31 березня 2010 року на адресу ві дповідача позивачем було нап равлено першу податкову вимо гу № 1/544 на суму 1186,60 грн. та 18 травн я 2010 року - другу податкову ви могу № 2/703 на суму 1186,60 грн.

Порядок направлення орган ами державної податкової слу жби України податкових вимог платникам податків затвердж ений Наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и № 266 від 03 липня 2001 року.

Відповідно до пункту 5.8. зазн аченого Порядку якщо податко вий орган або пошта не може вр учити платнику податків пода ткову вимогу у зв'язку з незна ходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкову вимогу, незнаходженням факт ичного місцезнаходження (міс ця проживання) платника пода тків, то працівник структурн ого підрозділу, до функцій як ого входить реєстрація вхідн ої та вихідної кореспонденці ї, у день повернення невручен ої податкової вимоги розміщу є її на дошці податкових огол ошень (повідомлень). День розм іщення податкової вимоги на дошці податкових оголошень ( повідомлень) вважається днем вручення податкової вимоги.

Як вбачається з матеріалів справи 16 квітня 2009 року був скл адений Акт б/н про невручення першої податкової вимоги ві дповідачу (арк. справи 12), 19 трав ня 2009 року був складений Акт б /н про невручення другої пода ткової вимоги відповідачу (а рк. справи 14).

Отже, днем вручення податко вих вимог № 1/544 від 31 березня 2010 р оку та № 2/703 від 18 травня 2010 року є 16 квітня 2010 року та 19 травня 2010 ро ку відповідно.

Наявними в матеріалах спра ви документами підтверджено , що на день звернення позивач а до суду із позовом, позиваче м були вчинені всі залежні ві д нього дії, направлені на стя гнення наявної суми податков ого боргу з податку на додану вартість відповідача, проте зазначені дії не призвели до позитивних результатів, та с ума податкового боргу відпов ідача складає 1186,60 грн., з яких 1019, 70 грн. - сума заборгованості з комунального податку, 166,90 грн . - сума заборгованості з под атку на прибуток.

Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статт і 3 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ом та державними цільовими ф ондами» встановлено, що підс тавою для примусового стягне ння активів платника податкі в в рахунок погашення його по даткового боргу є виключно р ішення суду.

Таким чином, виходячи із змі сту заявлених позовних вимо г, системного аналізу положе нь чинного законодавства Укр аїни та матеріалів справи, су д дійшов висновку, що викладе ні в позовній заяві доводи по зивача є обґрунтованими та т акими, що підлягають задовол енню.

Згідно приписів частини 4 ст атті 94 Кодексу адміністратив ного судочинства України у с правах, в яких позивачем є суб 'єкт владних повноважень, а ві дповідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зді йснені позивачем, з відповід ача не стягуються.

З огляду на зазначене, на пі дставі положень Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні», Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами», З акону України «Про систему о податкування», Порядку напра влення органами державної по даткової служби України пода ткових повідомлень платника м податків та рішень про заст осування штрафних (фінансови х) санкцій, затвердженого Нак азом Державної податкової а дміністрації України № 253 від 21 червня 2001 року, Порядку напра влення органами державної по даткової служби України пода ткових вимог платникам подат ків, затвердженого Наказом Д ержавної податкової адмініс трації України № 266 від 3 липня 2 001 року та керуючись ст.ст. 8 - 11, 40 , 94, 112, 136, 158 - 163, 254 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Державної п одаткової інспекції у Київсь кому районі м. Донецька до При ватного підприємства «Донба свуглетех» про стягнення заб оргованості в сумі 1186,60 гривень задовольнити.

Стягнути з Приватного підп риємства «Донбасвуглетех» (к од ЄДРПОУ 33793168, адреса: 83114, м. Донец ьк, вул. Університетська, 96) заб оргованість

- з комунального подат ку у розмірі 1019,70 гривень (одна т исяча дев' ятнадцять гривен ь 70 копійок) на р/р 33212828700006, код пла тежу 16010200, одержувач місцевий б юджет Київського району, ОКП О 34687001, банк ГУ ДКУ в Донецькій о бласті, МФО 834016;

- з податку на прибуток у розмірі 166,90 гривень (сто шіст десят шість гривень 90 копійок ) на р/р 31118009700006, код платежу 11021000, оде ржувач Державний бюджет, ОКП О 34687001, банк ГУ ДКУ в Донецькій о бласті, МФО 834016.

В судовому засіданні прого лошено вступну та резолютивн у частину постанови.

Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 20 гру дня 2010 року.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецький окружний адміністр ативний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її отриман ня апеляційної скарги.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и У випадку подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після закінчення апе ляційного розгляду справи.

Суддя Михайлик А.С.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2010
Оприлюднено10.01.2011
Номер документу13373443
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-25317/10/0570

Постанова від 14.12.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 14.12.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 22.11.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 05.11.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні