Миколаївський окружний адміністративний суд
вул. Заводська, 11, м. Микол аїв, 54055
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Миколаїв.
31.08.2010 р. №2а-4861/10/1470
Миколаївський окружни й адміністративний суд у скл аді головуючого судді Мельни ка О.М. вирішив адміністратив ну справу
за позовом ДПІ у Ленінському районі м . Миколаєва, вул. Гмирьова, 1/1, м. М иколаїв, 54028
до ТОВ "Еко-Спектр", пр. Жовтн евий, 52, кв. 28, м. Миколаїв, 54042
про припинення юридичної особ и,
за участю представників :
від позивача: не прибув;
від відповідача: не прибув.
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до ч.6 ст.128 К АС України, справа розглядає ться в порядку письмового пр овадження, оскільки сторони були повідомлення належним ч ином про дату, час і місце судо вого розгляду, не повідомили про причини неприбуття та не має потреби заслухати свідка чи експерта.
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про припинення юридичної осо би відповідача на підставі с т. 11 п. 17 Закону України "Про держ авну податкову службу", посил аючись на те, що відповідач не подає звітність до державно ї податкової інспекції більш е одного року.
Ухвала суду від 22.07.10 р. та позо вна заява з додатком направл ені за юридичною адресою від повідача, повернулись з відм іткою поштової установи про незнаходження відповідача з а вказаною адресою.
Відповідач відповідно до с т.ст.19,22 Закону України "Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців" змін до відомостей про ф ізичну особу-підприємця не в ніс, про що свідчить довідка у правління статистики (а.с.7). Пр иписи Кодексу адміністратив ного судочинства України не передбачають з' ясування су дом або стороною по справі фа ктичного місцезнаходження і ншої сторони та здійснення ї ї розшуку.
Відповідач відповідно до с т.ст.19,22 Закону України "Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців" змін до відомостей про ф ізичну особу-підприємця не в ніс, про що свідчить довідка у правління статистики (а.с.8). Пр иписи Кодексу адміністратив ного судочинства України не передбачають з' ясування су дом або стороною по справі фа ктичного місцезнаходження і ншої сторони та здійснення ї ї розшуку.
Згідно довідки з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців, відповідач зареєстрова ний виконавчим комітетом Мик олаївської міської ради 11.09.06 р . р. за № 1 522 102 0000 010327 (а. с. 6).
Відповідно до вимог ст. 145 ч. 6 Г осподарського кодексу Украї ни відповідач, як суб' єкт го сподарювання, зобов' язаний на основі даних бухгалтерсь кого обліку складати фінансо ву звітність за формами, пере дбаченими законодавством, пр оводити інвентаризацію нале жного йому майна для забезпе чення достовірності даних бу хгалтерського обліку та звіт ності, надавати фінансову зв ітність відповідно до вимог закону та своїх установчих д окументів.
Строки подання податкових декларацій встановлені ст. 4 п . 4.1.4. Закону України “Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами”.
Згідно акту дотримання под аткового законодавства №425/15-10/ 34606839 від 02.11.09 р., відповідач не над ає податкові декларації про отримані доходи, документи б ухгалтерської звітності з 01.07 .08 р. (а. с. 5).
Довідка ДПІ у Ленінському р айоні м. Миколаєва свідчить, щ о у відповідача відсутня заб оргованість перед бюджетом ( а. с. 16).
Згідно довідок Управління Пенсійного фонду України в Л енінському районі м. Миколає ва, відділення виконавчої ди рекції Фонду соціального стр ахування від нещасних випадк ів на виробництві та професі йних захворювань України в Л енінському районі м. Миколає ва, Ленінської районної вико навчої дирекції Фонду соціал ьного страхування з тимчасов ої втрати працездатності Мик олаївського обласного відді лення, заборгованість відпов ідача перед державними цільо вими фондами також відсутня (а. с. 13,14,15).
Згідно ст. 33 ч. 1 Закону Україн и "Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців", юридична особ а припиняється в результаті передання всього свого майна , прав та обов'язків іншим юрид ичним особам - правонаступни кам у результаті злиття, приє днання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результ аті ліквідації за рішенням, п рийнятим засновниками (учасн иками) юридичної особи або уп овноваженим ними органом, за судовим рішенням або за ріше нням органу державної влади, прийнятим у випадках, передб ачених законом.
Відповідно до ст. 38 ч. 2 п. 4 Зако ну України "Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб-підприємців", підс тавою для постановлення судо вого рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'яза но з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону.
Відповідно до ст. 11 п. 17 Закону України "Про державну податк ову службу", органи державної податкової служби у випадка х, в межах компетенції та у пор ядку, встановлених законами України, мають право звертат ися у передбачених законом в ипадках до судових органів і з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстр ації суб'єкта підприємницько ї діяльності.
11.07.10 р. ДПІ у Ленінському райо ні м. Миколаєва, винесено розп орядження про звернення до с уду про припинення підприємн ицької діяльності, на підста ві п. 8.6 Інструкції Про порядок обліку платників податку (а.с . 17).
Відповідно до ст. ст. 11, 71 ч. 1 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних су дах здійснюються на засадах змагальності сторін та свобо ди в наданні ними суду своїх д оказів і у доведенні перед су дом їх переконливості, кожна сторона повинна довести ті о бставини, на яких ґрунтуютьс я її вимоги та заперечення. Ві дповідач своїм правом не ско ристався.
Згідно п.15 ст.58 Господарськог о кодексу України скасування (припинення) державної реєст рації суб' єкта господарюва ння здійснюється за його осо бистою заявою, а також на підс таві рішення суду, або в інших випадках, передбачених зако ном.
Як вбачається зі ст.247 Господ арського кодексу України, у р азі здійснення суб' єктом го сподарювання діяльності, що суперечить закону чи установ чим документам, до нього може бути застосовано адміністра тивно-господарську санкцію у вигляді скасування державно ї реєстрації цього суб'єкта т а його ліквідації.
Оскільки засновники в судо ве засідання не прмибули, не є стороною у справі, суд не знах одить підстав призначати лік відаційну комісію.
Враховуючи викладене, суд в важає позовні вимоги обґрунт ованими, підтвердженими мате ріалами справи та такими, що п ідлягають задоволенню в повн ому обсязі.
Відповідно до ст. 38 ч. 3 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців", держав ний реєстратор повинен не пі зніше наступного робочого дн я з дати надходження судовог о рішення щодо припинення юр идичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної ос оби, внести до Єдиного держав ного реєстру запис щодо цьог о судового рішення та в той же день повідомити органи стат истики, державної податкової служби, Пенсійного фонду Укр аїни, фондів соціального стр ахування та юридичну особу, щ одо якої було прийнято судов е рішення, про внесення до Єди ного державного реєстру тако го запису.
Керуючись ст. ст. 11, 71, 86, 159-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити в по вному обсязі.
2. Припинити юридичну особу - товариство з обмеженою ві дповідальністю "Еко-Спектр" ( пр. Жовтневий, 52, кв. 28, м. Миколаї в, код ЄДРПОУ 34606839) зареєстров ане виконавчим комітетом Мик олаївської міської ради 11.09.06 р . за №1 522 102 0000 010327.
3. У день набрання постаново ю законної сили направити її копію для виконання Державн ому реєстратору виконавчого комітету Миколаївської місь кої ради, якого зобов' язати повідомити суд про внесення до Єдиного державного реєст ру запису про судове рішення
Постанова набирає закон ної сили після закінчення 10-де нного строку з дня проголоше ння/отримання постанови, якщ о протягом цього часу не буде подано апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили постанови за наслідками апе ляційного провадження.
Порядок та строки апеляці йного оскарження визначені с т. 186 КАС України.
Апеляційна скарга подаєть ся до Одеського апеляційного адміністративного суду чере з Миколаївський окружний адм іністративний суд. Копія апе ляційної скарги одночасно на дсилається особою, яка її под ає, до Одеського апеляційног о адміністративного суду.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга, подана після закінчення встановлен их строків залишається без р озгляду, якщо суд апеляційно ї інстанції за заявою особи, я ка її подала, не знайде підста в для поновлення строку.
Суддя О.М. Мельник
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2010 |
Оприлюднено | 10.01.2011 |
Номер документу | 13379190 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мельник О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні