Постанова
від 21.12.2010 по справі 2а-14924/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 грудня 2010 р. Справа № 2а-14924/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі судді Кононенко О .В. , розглянувши в порядку ско роченого провадження адміні стративний позов Державна п одаткова інспекція у Амур-Ни жньодніпровському районі м. Дніпропетровська до Товари ство з обмеженою відповідаль ністю "Орсана" про припиненн я юридичної особи , -

ВСТАНОВИВ:

15 листопада 2010 року Держ авна податкова інспекція у А мур-Нижньодніпровському рай оні м. Дніпропетровська звер нулась до Дніпропетровськог о окружного адміністративно го суду з позовною заявою, в як ій просить припинити юридичн у особу Товариства з обмежен ою відповідальністю «Орсана ».

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Державній податковій інспе кції у Амур-Нижньодніпровськ ому районі м. Дніпропетровсь ка як платник податків та інш их обов'язкових платежів, про те при здійсненні своєї діял ьності порушує вимоги діючог о законодавства, а саме не под ає звітність про отримані до ходи з 15.12.2008 року, що не дає можли вості контролюючим органам з дійснювати контроль за додер жанням вимог податкового та іншого законодавства, заборг ованості по платежам до бюдж ету не має.

Відповідач належним чином повідомлений про розгляд сп рави Дніпропетровським окру жним адміністративним судом , що підтверджується поштово ю кореспонденцією з відмітко ю поштового відділення за за значеною адресою не проживає від 29.11.2010 року.

Згідно пункту 2 частини 5 ста тті 1832 Кодексу адміністративн ого судочинства України спра ва повинна бути розглянута у порядку скороченого провадж ення не пізніше трьох днів з д ня закінчення строку, передб аченого для надання заперече нь або заяви про визнання поз ову, якщо до суду не було подан о заперечення відповідача та за умови, що справа розглядає ться судом за місцезнаходжен ням відповідача.

Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.

Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Дніпр опетровської міської ради 19.04 .2006 року (а.с. - 4).

Згідно акту від 06.09.2010 № 23194/10/231 рок у Державної податкової інспе кції у Амур-Нижньодніпровськ ому районі м. Дніпропетровсь ка відповідач з 15.12.2008 року не по дає декларації та документи податкової звітності, що є гр убим порушенням чинного зако нодавства України, порушення м законних інтересів держави (а.с. - 12).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.

Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.

Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).

Згідно з ч. 2 ст. 46 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового ріше ння про припинення підприєм ницької діяльності фізичної особи - підприємця є неподанн я протягом року органам держ авної податкової служби пода ткових декларацій, документі в фінансової звітності відпо відно до закону.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року (а.с. - 12).

Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .

Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.

Позивачем надано довідку, п ро відсутність у Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Орсана» заборгованості пе ред бюджетом (а.с. - 14) та розпоря дження начальника Державної податкової інспекції у Амур -Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська від 17.09.2010 р оку № 327-р (а.с. - 15) про звернення з відповідним позовом до суд у.

З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .

Керуючись 11, 14, 70, 71, 86, 159-163, 1832 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у Амур-Нижньодніпровсь кому районі м. Дніпропетровс ька до Товариства з обмежено ю відповідальністю «Орсана» про припинення юридичної ос оби задовольнити.

Припинити юридичну особу Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Орсана» (49087, м. Дні пропетровськ, вул. Калинова, б уд. 72, ЄДРПОУ 34365113).

Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оків подання апеляційної ска рги, якщо вона була подана у вс тановлені строки. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня отримання копі ї постанови апеляційної скар ги, з подачею її копій відпові дно до кількості осіб, які бер уть участь у справі.

Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .

Повний текст постанови с кладений

Суддя

О.В. Кононенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2010
Оприлюднено11.01.2011
Номер документу13391623
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14924/10/0470

Ухвала від 16.11.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Постанова від 21.12.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні