Постанова
від 11.11.2010 по справі 2а-8126/10/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2010 року об 11 год. 25 хв. С права № 2а-8126/10/0870

Запорізький окружний ад міністративний суд у складі головуючого - судді Стрель нікової Н.В., розглянув в поря дку письмового провадження а дміністративну справу

за позовом: Прокурора Приа зовського району Запорізько ї області в інтересах держав и в

особі органу уповноважено го державою представляти ін тереси у спірних відносинах Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті в особі територіального у правління Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті Запорізької обл асті, м. Запоріжжя

до: Товариства з об меженою відповідальністю «А грофірма Степанівка»,

с. Степанівка Приазовськог о району Запорізької област і

про стягнення фіна нсових санкцій,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Приазовського ра йону Запорізької області зве рнувся із адміністративним п озовом в інтересах держави в особі органу уповноваженого державою здійснювати відпов ідні функції у спірних відно синах, Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті в особі територіаль ного управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті Запорізьк ої області до Товариства з об меженою відповідальністю «А грофірма Степанівка», в яком у просить суд стягнути з відп овідача 1700,00 грн. фінансових са нкцій за порушення законодав ства про автомобільний транс порт.

В обґрунтування позову пос илається на те, що в результа ті проведеної Територіальни м управлінням ГДІАТ у Запорі зькій області перевірки авто транспортного засобу, який н алежить ТОВ «Агрофірма Степа нівка», складено акт № 118716 від 05.06.2010 р., в якому зафіксован о порушення законодавства пр о автомобільний транспорт, а саме - надання послуг з ванта жних перевезень без оформлен ня документів, передбачених ст. 48 Закону України «Про авто мобільний транспорт». Зазнач ає, що на підставі акту перев ірки, 22.06.2010 р. щодо відповідача п рийнята постанова № 103650 про за стосування фінансових санкц ій в розмірі 1700,00 грн. Вказує, що наразі сума фінансових сан кцій ТОВ «Агрофірма Степанів ка» не сплачена, що порушує і нтереси держави в частині не надходження до бюджету кошті в.

Представник позивача заяв ою від 25.10.2010 р. просить суд розгл янути справу за його відсутн ості. На позовних вимогах нап олягає. Прокурор підтримав з аявлене представником позив ача клопотання.

Відповідач проти позову не заперечив, письмового відзи ву не надав, представник в суд ове засідання не з' явився, п ричини неявки суду не відомі . Про час і місце розгляду спра ви був повідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС Укр аїни, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому з асіданні, визначених цією ст аттею, але прибули не всі особ и, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином по відомлені про дату, час і місц е судового розгляду, суд має п раво розглянути справу у пис ьмовому проваджені у разі ві дсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, суд визнав за д оцільне вирішити справу за н аявними в ній матеріалами, за відсутності представників п озивача та відповідача, в пор ядку письмового провадження .

Дослідивши матеріали спра ви, суд вважає, що позовні вимо ги підлягають задоволенню по вністю, виходячи з наступног о.

Відповідно до ч. 3 ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» (надалі за тексто м - Закон) центральний орган виконавчої влади з питань а втомобільного транспорту забезпечує проведення де ржавної політики на автомо більному транспорті через урядові органи державног о управління на автомобіль ному транспорті, службу між народних автомобільних пере везень та місцеві органи ви конавчої влади і органи міс цевого самоврядування.

Статтею 60 вказаного За кону передбачено, що від імен і центрального органу вико навчої влади з питань автом обільного транспорту розг лядати справи про стягненн я у вигляді штрафів за поруше ння, викладені у цій статті, м ають право посадові особи у рядового органу державного управління з питань контрол ю на автомобільному транспор ті. Порядок стягнення у вигля ді штрафу за порушення, викла дені у цій статті, та порядо к оскарження і опротестуванн я постанови по справі про пра вопорушення визначає Кабіне т Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 р. № 1567 затверджено Порядок здійс нення державного контролю на автомобільному транспорті ( надалі за текстом - Порядок ), відповідно до п. 1 якого вказ аного, що цей Порядок визнач ає процедуру здійснення де ржавного контролю за додержа нням суб'єктами господарюван ня, які провадять діяльність у сфері автомобільного тр анспорту (далі - суб'єкти госп одарювання), вимог законодав ства про автомобільний транс порт, норм та стандартів що до організації перевезень пасажирів і вантажів автомо більним транспортом, норм мі жнародних договорів про міжн ародне автомобільне сполуче ння, наявністю відповідних л іцензій і ліцензійних карток , виконанням ними ліцензійни х умов, а також процедуру зд ійснення державного нагляд у за забезпеченням такими су б'єктами господарювання безп еки автомобільних перевезен ь.

Частиною 1 ст. 48 Закону п ередбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні м ати і пред'являти особам, які у повноважені здійснювати кон троль на автомобільному тран спорті та у сфері безпеки дор ожнього руху, документи, на пі дставі яких виконують вантаж ні перевезення.

Документами для юрид ичної особи, що здійснює вант ажні перевезення на договірн их умовах, є:

для автомобільного п еревізника - ліцензія та доку мент, що засвідчує використа ння транспортного засобу на законних підставах, інші док ументи, передбачені законода вством України;

для водія - посвідченн я водія відповідної категорі ї, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензі йна картка, дорожній лист, тов арно-транспортна накладна аб о інший визначений законодав ством документ на вантаж, інш і документи, передбачені зак онодавством України.

05.06.2010 р. державними інсп екторами була проведена пере вірка додержання вимог зако нодавства про автомобільний транспорт під час виконанн я перевезень пасажирів і ван тажів автомобільним транспо ртом, транспортного засобу К амаз СЗ АП Н/причіп державний номер АР 5394 АІ, АР 2158 ХТ, що на лежить ТОВ «Агрофірма Степан івка», за результатами якої с кладено акт № 118716.

Перевіркою встановле но, що надавалися послуги з пе ревезення вантажів без оформ лення документів, перелік як их визначений ст. 48 Закону Укр аїни «Про автомобільний тра нспорт».

Відповідно до ст. 60 Зак ону за порушення законодавст ва про автомобільний трансп орт до автомобільних переві зників застосовуються санкц ії за: надання послуг з пере везень пасажирів та вантаж ів без оформлення документі в, перелік яких визначений ст аттями 39 та 48 цього Закону, - ш траф у розмірі ста неоподатк овуваних мінімумів

доход ів громадян.

Відповідно до п. 25 Поря дку справа про порушення ро зглядається в органі державн ого контролю за місцезнаход женням суб'єкта господарюва ння або за

місцем виявле ння порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення .

22.06.2010 р. начальником Тер иторіального управління Гол овної державної інспекції н а автомобільному транспорт і в Запорізькій області Вел ігошою В.М. прийнято постан ову про застосування до ТОВ « Агрофірма Степанівка» фіна нсових санкцій у розмірі 1700,00 грн.

Пунктом 28 Порядку пере дбачено, що фінансова санкці я повинна бути перерахован а суб'єктом господарювання на зазначений у постанові р ахунок не пізніше ніж

про тягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постано ви про застосування фінансо вих санкцій, про що повідом ляється орган державного ко нтролю, посадовою особою яко го винесено відповідну пост анову.

ТОВ «Агрофірма Сте панівка» суму фінансових са нкцій в добровільному поряд ку не сплатила, доказів погаш ення суми фінансових санкцій на час розгляду справи суду не надано.

Отже вимоги прокуратури та позивача слід визнати закон ними і обґрунтованими та та кими, що підлягають задоволе нню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійснені позивачем, з ві дповідача не стягуються.

На підставі викладен ого, керуючись ст. ст. 71, 158-163 КАС У країни, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний по зов Прокурора Приазовського району Запорізької області в інтересах держави в особі о ргану уповноваженого держа вою представляти інтереси у спірних відносинах Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті в особ і територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті Запорізької області до Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Агрофірма Степа нівка» про стягнення фінансо вих санкцій, - задовольнити по вністю.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Аг рофірма Степанівка» (72454, Запор ізька область, Приазовський район, с. Степанівка Перша, вул . Мартинова, 1-А, код 03750799) на корис ть Державного бюджету Приазо вського району (код БК 21081100, р/р 3 1112106700250 в ГУДКУ в Запорізькій об ласті, МФО 813015, код ЄДРПОУ 34676995) 1700 (о дна тисяча сімсот) грн. 00 коп. фі нансових санкцій.

Постанова набирає за конної сили в порядку, визнач еному ст. 254 КАС України і може б ути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду шляхом подачі че рез Запорізький окружний адм іністративний суд апеляцій ної скарги в 10-ти денний строк з дня отримання копії постан ови.

Суддя (підпис) Н.В. Стрельнікова

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2010
Оприлюднено11.01.2011
Номер документу13391787
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8126/10/0870

Постанова від 11.11.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 15.10.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні