Ухвала
від 14.01.2008 по справі 8/554-на
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

8/554-НА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


УХВАЛА

"14" січня 2008 р.Справа № 8/554-НА

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Степанюк А.Г. розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали

за позовом  товариства з обмеженою відповідальністю  "Авто-Захід", м. Шепетівка    

до територіального управління Головавтотрансінспекції у Хмельницькій області, м. Хмельницький

про визнання нечинною постанови про застосування фінансових санкцій № 030886 від 14.05.07р.

Суддя  Степанюк А.Г.                    

Секретар судового засідання Світко С.В.

Представники:

від позивача - Костюк В.В. –за довіреністю №37 від 14.01.08р.

від відповідача - Савченко В.А. –за довіреністю №142 від 29.01.07р.

Суть спору: Позивач звернувся до суду з позовом до відповідача про визнання нечинною та скасування постанови №030886 від 14.05.07р. про застосування фінансових санкцій в розмірі 510 грн. за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3 ст.60 Закону України „Про автомобільний транспорт”.

Повноважний представник відповідача у судовому засіданні 21.11.07 р. подав письмове заперечення проти позову, у якому зазначив, що серед інших функцій, територіальне управління здійснює державний контроль  за виконанням суб'єктами господарювання, які проводять  діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, правил перевезення пасажирів і вантажів; дотримання вимог нормативно-правових актів, стандартів та норм, що регулюють  перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.    

Постановою заступника  територіального управління №030886 від 14.05.2007 р. до позивача застосовані фінансові санкції у розмірі 510 грн. за порушення законодавства про автомобільний транспорт. Постанова була прийнята на підставі акту 038536 від 28.04.07 р. про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час  виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

При цьому судом встановлено, що відповідач –Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області, код 33643120 значиться в ЄДРПОУ особою без права юридичної особи. Головним підприємством відповідача є Головна державна інспекція на автомобільному транспорті, м. Київ що підтверджується довідкою головного управління статистики.

Крім того, з гідно Положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, затвердженого постановою КМУ від 28.12.2005 року за № 1573/11853 Територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті (далі - територіальні управління) в областях, Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі є    територіальними структурними підрозділами Головавтотрансінспекції без права юридичної особи, утворюються відповідно до Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 року № 1190.

Враховуючи публічно-правовий характер спору дана справа є справою адміністративної юрисдикції, розгляд яких віднесено до повноважень адміністративних судів (п.п. 1 та 3 ст. 1 КАСУ). При цьому згідно п. 6 Розділу VII „ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ”  Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до ГПК України, вирішуються відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного судочинства України. При цьому підсудність таких справ визначається ГПК України.

Згідно ст. 21 ГПК сторонами в судовому процесі –позивачами та відповідачами –можуть бути підприємства та організації, зазначені у ст. 1 цього Кодексу. Статтею 1 ГПК України передбачено, що право звернення до господарського суду мають підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи.

Крім того, судом враховується, що згідно ч. 1 ст. 48 КАС України адміністративна процесуальна правоздатність –це здатність мати процесуальні права та обов'язки в адміністративному судочинстві. Остання визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Частина 3 ст. 48 КАС України встановлює здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).

Враховуючи, що позов подано до відповідача - не юридичної особи, справу не належить розглядати в порядку  адміністративного судочинства .

Згідно п.1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

За таких обставин провадження у справі підлягає закриттю. При цьому позивач не позбавлений права звернутися з позовною вимогою до належного відповідача - юридичної особи.

Керуючись ст.ст. 121, 157 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Провадження у справі закрити.

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку ухвалу повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 5 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 10 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАСУ Ухвала, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                А.Г. Степанюк

Віддрук. 3 прим. :

1 - до справи,

2 - позивачу,

3 - відповідачу.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.01.2008
Оприлюднено11.02.2008
Номер документу1342401
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8/554-на

Ухвала від 14.01.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Степанюк А.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні