6/1376-НМ
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
УХВАЛА
"31" січня 2008 р. Справа № 6/1376-НМ
За позовом Приватного підприємства "Музей воєнних трофеїв і знахідок" (м. Київ)
до Новогуйвинської селищної ради (смт.Новогуйвинськ)
про скасування рішень
Суддя Терлецька-Байдюк Н.Я.
Присутні:
від позивача: Михайленко М.Г. - директор Вернидуб Д.В. - довіреність від 25.12.07
від відповідача: Остапчук О.Г. - довіреність №1 від 02.01.08
Позивач звернувся з позовом про визнання законним рішення Новогуйвинської селищної ради від 06.03.06 "Про затвердження технічної документації із землеустрою та складання договору оренди". Також просить скасувати рішення селищної ради від 23.03.07, прийняті за результатами розгляду протестів прокурора Житомирського району на рішення селищної ради від 21.12.06 "Про надання земельної ділянки в оренду з правом викупу під створення рекреаційної зони та інфраструктури міжнародного туризму" та на рішення селищної ради від 06.03.06 "Про затвердження технічної документації із землеустрою та складання договору оренди".
В судовому засіданні представники позивача позов підтримали з підстав, зазначених у заяві.
Представник відповідача проти позову заперечує, вважає, що оскаржувані рішення, прийняті селищною радою за результатами розгляду протестів прокурора, правомірні, оскільки на території земельної ділянки, наданої в оренду позивачу, знаходиться Братська могила, яка є пам'ятником історії та культури і перебуває на державному обліку з 1969р. Земельна ділянка була надана позивачу в оренду без дотримання вимог чинного законодавства щодо встановлення охоронної зони навколо Братської могили.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, господарський суд приходить до висновку про припинення провадження у справі на підставі п.1 ст.80 ГПК України, оскільки даний спір не підлягає вирішенню в госаподарських судах України.
Відповідно до п.1 ч. 1 ст.12 ГПК України господарським судам підвідомчі:
1) справи у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні господарських договорів, у тому числі щодо приватизації майна, та з інших підстав, крім:
спорів про приватизацію державного житлового фонду;
спорів, що виникають при погодженні стандартів та технічних умов;
спорів про встановлення цін на продукцію (товари), а також тарифів на послуги (виконання робіт), якщо ці ціни і тарифи відповідно до законодавства не можуть бути встановлені за угодою сторін;
спорів, що виникають із публічно-правових відносин та віднесені до компетенції Конституційного Суду України та адміністративних судів;
інших спорів, вирішення яких відповідно до законів України та міжнародних договорів України віднесено до відання інших органів;
2) справи про банкрутство;
3) справи за заявами органів Антимонопольного комітету України, Рахункової палати з питань, віднесених законодавчими актами до їх компетенції;
4) справи, що виникають з корпоративних відносин у спорах між господарським товариством та його учасником (засновником, акціонером), у тому числі учасником, який вибув, а також між учасниками (засновниками, акціонерами) господарських товариств, що пов'язані із створенням, діяльністю, управлінням та припиненням діяльності цього товариства, крім трудових спорів.
З 1 вересня 2005 року набрав чинності Кодекс адміністративного судочинства України, який визначає повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції. Згідно з пунктом 1 частини першої статті 17 КАС України вирішення спорів юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії) віднесено до компетенції адміністративних судів.
За визначенням термінів, що надається у статті 3 цього Кодексу:
справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (пункт 1 частини першої);
адміністративний позов - звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів у публічно-правових відносинах (пункт 6 частини першої);
суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (пункт 7 частини першої).
Виходячи із зазначених норм, спір є публічно-правовим і підлягає розгляду в порядку адміністративної юрисдикції, оскільки він виник із публічно-правових відносин за участю суб'єкта владних повноважень, який саме у цих відносинах здійснює надані йому чинним законодавством владні управлінські функції.
Керуючись ст.ст.1, 12, 80 п.1,86 ГПК України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Провадження у справі припинити.
Повернути Приватному підприємству"Музей воєнних трофеїв і знахідок" (01039, м.Київ, проїзд Саперно-Слобідський, 3 кім.23, код 30968703) з державного бюджету сплачене ним на підставі квитанції №14101/з17 від 27.11.07, яка знаходиться в матеріалах справи, державне мито в сумі 85,00грн.
Ухвалу господарського суду про припинення провадження у справіможе бути оскаржено у встановленому законом порядку.
Суддя Терлецька-Байдюк Н.Я.
Друк. :
1 - в справу
2,3 - сторонам
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2008 |
Оприлюднено | 11.02.2008 |
Номер документу | 1343361 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Терлецька-Байдюк Н.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні