Постанова
від 27.12.2010 по справі 2а-26158/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 грудня 2010 р. справа № 2а-26158/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Зеленов а А. С.

при секретарі Кобець О.А.

за участю представника п озивача Заїк и О.С.,

за участю представника від повідача Новіко ва В.І.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у за адресою: м. Донецьк, 83017, вул. 50-ї Гвардійської дивізії, 17, ад міністративну справу за позо вом Державної податкової інс пекції в Орджонікідзевськом у районі м. Маріуполя до Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Ремстройтехінвест» про зобов' язання вчинити п евні дії, -

В С Т А Н О В И В:

16.11.2010 Державна податкова інс пекція в Орджонікідзевськом у районі м. Маріуполя звернул ась до суду з позовом до Това риства з обмеженою відповіда льністю «Ремстройтехінвест », в якому просила:

зобов' язати посадових ос іб ТОВ «Ремстройтехінвест» д опустити посадових осіб ДПІ в Орджонікідзевському район і м. Маріуполя, яких буде призн ачено керівництвом інспекці ї, до проведення позапланово ї документальної перевірки з питань своєчасності, достов ірності, повноти нарахування та сплати податків по взаємо відносинам із ТОВ «Донстройт ранс» (ЄДРПОУ 36306165) за період з 01.0 1.2009 по 31.06.2010;

зобов' язати ТОВ «Ремстро йтехінвест» надати під час п еревірки фінансово-господар ські та бухгалтерські докуме нти за період з 01.01.2009 по 31.06.2010;

початком проведення перев ірки ТОВ «Ремстройтехінвест » вважати дату фактичного до пущення до перевірки.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що ним було направлено запит до ТОВ «Ремстройтехінвест» від 17.09.201 0 щодо надання засвідчених ко пій документів та надання по яснень щодо взаємовідносин з платником податків ТОВ «Дон стройтранс», під час перевір ки яких було встановлено укл адення нікчемних угод з ТОВ « Ремстройтехінвест». Відпові дач надавати інформацію, що б ула витребувана, відмовився. Наказом ДПІ у Орджонікідзев ському районі м. Маріуполя № 85 9 від 19.10.2010 було призначено пров едення позапланової перевір ки ТОВ «Ремстройтехінвест» з питань своєчасності, достов ірності, повноти нарахування та сплати податків по взаємо відносинам з ТОВ «Донстройтр анс» за період з 01.01.2009 по 31.06.2010. Так ож, начальником податкової і нспекції було виписано напра влення на перевірку від 19.10.2010 № 001048/518.

19.10.2010 перевіряючими було здій снено вихід на перевірку, дир ектору ТОВ «Ремстройтехінве ст» було вручено копію наказ у про призначення перевірки та направлення, однак у допус ку до проведення перевірки п еревіряючим було відмовлено , про що складено відповідний акт. 20.10.2010 у відношенні директо ра ТОВ «Ремстройтехінвест» б ув складений протокол про ад міністративне правопорушен ня, передбачене ст. 163-3 КУпАП, як ий направлено до розгляду до Орджонікідзевського районн ого суду м. Маріуполя.

Посилаючись на п.п. 1,4 ст. 10, п.п. 1,8 ст. 11, п. 1 ч. 6, ч. 8 ст. 11-1, ст. 11-2 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні», ч. 1 п. 4 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», позивач вва жає, що в нього наявні усі пере дбачені законом підстави для проведення перевірки ТОВ «Р емстройтехінвест», у зв' язк у із чим просить задовольнит и позовні вимоги (а.с. 2-4)

Представник позивача у суд овому засіданні надав поясне ння аналогічні викладеним у позові, просив суд задовольн ити позов.

Представник відповідача в судовому засіданні проти за доволення позову заперечува в, надав письмові запереченн я проти позову, у яких зазначи в, що 07.09.2010 позивач направив на а дресу ТОВ «Ремстройтехінвес т» письмовий запит про надан ня документів по взаємовідно синам із ТОВ «Донстройтранс» , пов' язаних зі сплатою ПДВ з а період з 01.01.2009 по 30.06.2010, а також по яснень з цього питання. Однак , п. 3 ст. 11 Закону України «Про де ржавну податкову службу в Ук раїні» передбачено право под аткового органу вимагати від платника податків надання п ояснень тільки при проведенн і перевірки. Оскільки на час н аправлення запиту перевірка відповідача не проводилась, підприємство обґрунтовано в ідмовило у задоволенні цих в имог ДПІ в Орджонікідзевсько му районі м. Маріуполя.

ТОВ «Ремстройтехінвест» с воєчасно і у повному обсязі п одало за місцем своєї реєстр ації необхідні звіти і декла рації, у т.ч. по взаємовідносин ам з ТОВ «Донстройтранс», пов ' язаними зі сплатою ПДВ за п еріод з 01.01.2009 по 31.06.2010. За таких обс тавин, позивач мав усі можлив ості провести камеральну пер евірку відповідно до п. 1 ст. 11 З акону України «Про державну податкову службу в Україні». Отже, відсутні підстави для н адання відповідачем будь-яки х документів та пояснень.

Також, представник відпові дача вважає необґрунтованим и посилання ДПІ в Орджонікід зевському районі м. Маріупол я на п. 1 ч. 6 ст. 11-1 Закону України « Про державну податкову служб у в Україні», оскільки ані у за питі, ані у позовній заяві поз ивач не вказав, в якого платни ка податків при проведенні п еревірки були виявлені поруш ення податкового законодавс тва. Також, позивач не надав ві дповідного рішення суду, яке б дозволяло проводити позап ланову перевірку. Вважає, що п ідприємство цілком обґрунто вано не допустило посадових осіб податкового органу до п роведення перевірки, у зв' я зку з чим просить відмовити у задоволенні позову (а.с. 33).

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши обставини справи та перевір ивши їх доказами у межах заяв лених позовних вимог, суд вст ановив наступне.

Позивач - Державна податков а інспекція в Орджонікідзевс ькому районі м. Маріуполя є су б' єктом владних повноважен ь, якій в даних правовідносин ах реалізує надані йому Зако ном України «Про державну по даткову службу в Україні» по вноваження.

Відповідач - товариство з об меженою відповідальністю «Р емстройтехінвест» зареєстр овано як юридична особа 12.04.2007 ви конавчим комітетом Маріупол ьської міської ради Донецько ї області, включено до ЄДРПОУ за № 34908941, що підтверджується Св ідоцтвом про державну реєстр ацію юридичної особи серії А 00 № 653920 (а.с. 8), довідкою Управлінн я статистики у м. Маріуполі № 0 2-19-461 від 17.04.2007 (а.с. 7). Відповідач взя тий на облік до ДПІ в Орджонік ідзевському районі м. Маріуп оля як платник податків 13.04.2007 (а .с. 6).

Судом встановлено, що ДПІ у Київському районі м. Донецьк а на адресу податкових орган ів Донецької області направл ено акт № 3251/23-2/36615845 від 26.08.2010 про немо жливість проведення зустріч ної перевірки ТОВ «Донстройт ранс» (ЄДРПОУ 36306165) з питань підт вердження відомостей, отрима них від платників податків, у т.ч. від ТОВ «Ремстройтехінве ст» (ЄДРПОУ 34908941) за період з 01.09.2009 п о 30.06.2010 (а.с. 16-18), за змістом якого у ТОВ «Донстройтранс» та його постачальників відсутні нео бхідні умови для ведення гос подарської діяльності, відсу тні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, с кладські приміщення, транспо ртні засоби, у зв' язку із чим укладені з контрагентами уг оди відповідно до ч.ч. 1, 5 ст. 203, п.п . 1, 2 ст. 215, ст. 228 ЦК України, мають о знаки нікчемності.

На підставі вказаних відом остей ДПІ в Орджонікідзевськ ому районі м. Маріуполя було н аправлено запит № 17175/10/23-113 від 07.09.20 10 на адресу ТОВ «Ремстройтехі нвест» про надання пояснень та документальних підтвердж ень взаємовідносин підприєм ства із ТОВ «Донстройтранс» за період з 01.09.2009 по 30.06.2010, зокрема , щодо укладених угод, форм роз рахунків, підтверджень викон ання угод.

Листом від 30.09.2010 № 63 відповідач відмовив ДПІ в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя у наданні документів та письм ових пояснень (а.с. 14).

Наказом начальника ДПІ в Ор джонікідзевському районі м. Маріуполя від 19.10.2010 № 859 призначе на з 19.10.2010 позапланова документ альна перевірка ТОВ «Ремстро йтехінвест» з питань своєчас ності, достовірності, повнот и нарахування та сплати пода тків по взаємовідносинам із ТОВ «Донстройтранс» за періо д з 01.01.2009 по 31.06.2010 тривалістю 10 робо чих днів (а.с. 9).

Також, 19.10.2010 начальником ДПІ в Орджонікідзевському районі м. Маріуполя було видано напр авлення на перевірки № 001048/518, зг ідно з яким посадовим особам інспекції доручено провести з 19.10.2010 позапланову виїзну пере вірку ТОВ «Ремстройтехінве ст» тривалістю 10 робочих днів (а.с. 10).

Відповідно до ст. 11 Закону Ук раїни „Про державну податков у службу в Україні” органи де ржавної податкової служби у випадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених з аконами України, мають право , в тому числі, здійснювати док ументальні невиїзні перевір ки (на підставі поданих подат кових декларацій, звітів та і нших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою пода тків та зборів (обов'язкових п латежів) незалежно від спосо бу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні переві рки своєчасності, достовірно сті, повноти нарахування і сп лати податків та зборів (обов 'язкових платежів), додержанн я валютного законодавства юр идичними особами, їх філіями , відділеннями, іншими відокр емленими підрозділами, що не мають статусу юридичної осо би, а також фізичними особами , які мають статус суб'єктів пі дприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на як их згідно із законами Україн и покладено обов'язок утриму вати та/або сплачувати подат ки і збори (обов'язкові платеж і), крім Національного банку У країни та його установ.

У відповідності до ч. 6 ст. 11-1 З акону України «Про державну податкову службу в Україні», позаплановою виїзною переві ркою вважається перевірка, я ка не передбачена в планах ро боти органу державної податк ової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з так их обставин:

за наслідками перевірок ін ших платників податків виявл ено факти, які свідчать про по рушення платником податків з аконів України про оподаткув ання, валютного законодавств а, якщо платник податків не на дасть пояснення та їх докуме нтальні підтвердження на обо в'язковий письмовий запит ор гану державної податкової сл ужби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;

платником податків не пода но в установлений строк пода ткову декларацію або розраху нки, якщо їх подання передбач ено законом;

виявлено недостовірність даних, що містяться у податко вій декларації, поданій плат ником податків, якщо платник податків не надасть пояснен ня та їх документальні підтв ердження на обов'язковий пис ьмовий запит органу державно ї податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отр имання запиту;

платник податків подав у вс тановленому порядку скаргу п ро порушення законодавства п осадовими особами органу дер жавної податкової служби під час проведення планової чи п озапланової виїзної перевір ки, в якій вимагає повного або часткового скасування резул ьтатів відповідної перевірк и;

у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отрим аних від особи, яка мала право ві відносини з платником под атків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх до кументальні підтвердження н а обов'язковий письмовий зап ит органу державної податков ої служби протягом десяти ро бочих днів з дня отримання за питу;

проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства;

стосовно платника податкі в (посадової особи платника п одатків) у порядку, встановле ному законом, податковою міл іцією заведено оперативно-ро зшукову справу, у зв'язку з чим є потреба у проведенні позап ланової виїзної перевірки фі нансово-господарської діяль ності такого платника податк ів;

у разі, коли вищестоящий орг ан державної податкової служ би в порядку контролю за дост овірністю висновків нижчест оящого органу державної пода ткової служби здійснив перев ірку документів обов'язкової звітності платника податків або висновків акта перевірк и, складеного нижчестоящим к онтролюючим органом, та вияв ив їх невідповідність вимога м законів, що призвело до нена дходження до бюджетів сум по датків та зборів (обов'язкови х платежів). Позапланова виїз на перевірка в цьому випадку може ініціюватися вищестоящ им органом державної податко вої служби лише у тому разі, ко ли стосовно посадових або сл ужбових осіб нижчестоящого о ргану державної податкової с лужби, які проводили планову або позапланову виїзну пере вірку зазначеного платника п одатків, розпочато службове розслідування або порушено к римінальну справу;

платником подано декларац ію з від'ємним значенням з под атку на додану вартість, яке с тановить більше 100 тис. гривен ь.

Позаплановими перевірками вважаються також перевірки в межах повноважень податков их органів, визначених закон ами України «Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг», «Про державне регулюв ання виробництва і обігу спи рту етилового, коньячного і п лодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а в інш их випадках - за рішенням суду .

Позапланова виїзна переві рка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орг ан державної податкової служ би, який ініціює проведення п озапланової виїзної перевір ки, подає до суду письмове обґ рунтування підстав такої пер евірки та дати її початку і за кінчення, склад осіб, які буду ть проводити таку перевірку, документи, які відповідно до частини шостої цієї статті с відчать про виникнення підст ав для проведення такої пере вірки, інформацію про вид та к ількість перевірок, проведен их органами державної податк ової служби щодо суб'єкта гос подарської діяльності та нас лідки таких перевірок за поп ередні три роки, а також на вим огу суду - інші відомості. У ро згляді питання про надання д озволу на проведення позапла нової виїзної перевірки мают ь право брати участь предста вники суб'єкта господарської діяльності. Повідомлення пр о місце, дату та час розгляду п итання про надання дозволу н а проведення позапланової ви їзної перевірки направляєть ся не пізніше ніж за три робоч і дні до дати такого розгляду .

Позапланова виїзна переві рка здійснюється на підставі виникнення обставин, виклад ених у цій статті, за рішенням керівника податкового орган у, яке оформляється наказом.

У даному випадку підставою для проведення позапланової документальної перевірки ві дповідача є виявлення податк овим органом при перевірці і ншого платника податків - Т ОВ «Донстройтранс» фактів, я кі свідчать про порушення пл атником податків законів Укр аїни про оподаткування, валю тного законодавства, а також не надання відповідачем поя снень та їх документальних п ідтверджень на обов'язковий письмовий запит органу держа вної податкової служби протя гом десяти робочих днів з дня отримання запиту, тобто п. 1 ч. 6 ст. 11-1 Закону України «Про держ авну податкову службу в Укра їні».

Згідно зі ст. 11-2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» посадові ос оби органу державної податко вої служби вправі приступити до проведення планової або п озапланової виїзної перевір ки за наявності підстав для ї х проведення, визначених цим та іншими законами України, т а за умови надання платнику п одатків під розписку:

направлення на перевірку, в якому зазначаються дата йог о видачі, назва органу держав ної податкової служби, мета, в ид (планова або позапланова), п ідстави, дата початку та дата закінчення перевірки, посад и, звання та прізвища посадов их осіб органу державної под аткової служби, які проводит имуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умо ви наявності підпису керівни ка органу державної податков ої служби, скріпленого печат кою органу державної податко вої служби;

копії наказу керівника под аткового органу про проведен ня позапланової виїзної пере вірки, в якому зазначаються п ідстави проведення позаплан ової виїзної перевірки, дата її початку та дата закінченн я.

Відповідно до вказаних вищ е вимог, директору ТОВ «Ремст ройтехінвест» були надані ви щезазначені документи, що та кож не заперечувалося у судо вому засіданні представнико м відповідача. Таким чином, по зивачем були дотримані усі н еобхідні умови для здійсненн я перевірки відповідача, пер едбачені законодавством.

Однак, директором ТОВ «Ремс тройтехінвест» було відмовл ено у допуску посадових осіб ДПІ в Орджонікідзевському р айоні м. Маріуполя до проведе ння перевірки, про що складен о акт від 20.10.2010 № 297/23-111/34908941 (а.с. 11).

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 11 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» орг ани державної податкової слу жби у випадках, в межах компет енції та у порядку, встановле них законами України, мають п раво вимагати від платників податків, діяльність яких пе ревіряється, усунення виявле них порушень податкового зак онодавства, контролювати вик онання законних вимог посадо вих осіб органів державної п одаткової служби, а також при пинення дій, які перешкоджаю ть здійсненню повноважень по садовими особами органів дер жавної податкової служби.

Згідно ст. 2 Закону України « Про державну податкову служб у в Україні», завданнями орга нів державної податкової слу жби є здійснення контролю за додержанням податкового зак онодавства, правильністю обч ислення, повнотою і своєчасн істю сплати до бюджетів, держ авних цільових фондів податк ів і зборів (обов'язкових плат ежів), а також неподаткових до ходів, установлених законода вством (далі - податки, інші пл атежі); внесення у встановлен ому порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового з аконодавства; прийняття у ви падках, передбачених законом , нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з п итань оподаткування; формува ння та ведення Державного ре єстру фізичних осіб - платник ів податків та інших обов'язк ових платежів та Єдиного бан ку даних про платників подат ків - юридичних осіб; роз'яснен ня законодавства з питань оп одаткування серед платників податків; запобігання злочи нам та іншим правопорушенням , віднесеним законом до компе тенції податкової міліції, ї х розкриття, припинення, розс лідування та провадження у с правах про адміністративні п равопорушення.

Перелік функцій державних податкових інспекцій в райо нах, містах без районного под ілу, районах у містах, міжрайо нних та об'єднаних державних податкових інспекцій містит ься в ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні».

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 11-1 вказаного з акону, органи державної пода ткової служби у випадках, в ме жах компетенції та у порядку , встановлених законами Укра їни, мають право здійснювати документальні невиїзні пере вірки (на підставі поданих по даткових декларацій, звітів та інших документів, пов'язан их з нарахуванням і сплатою п одатків та зборів (обов'язков их платежів) незалежно від сп особу їх подачі), а також плано ві та позапланові виїзні пер евірки своєчасності, достові рності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (о бов'язкових платежів), додерж ання валютного законодавств а юридичними особами, їх філі ями, відділеннями, іншими від окремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної о соби, а також фізичними особа ми, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами Укра їни покладено обов'язок утри мувати та/або сплачувати под атки і збори (обов'язкові плат ежі), крім Національного банк у України та його установ.

Аналізуючи вказані норми З акону України «Про державну податкову службу в Україні», суд приходить до висновку, що органи державної податкової служби повинні виконувати п окладені на них функції та зд ійснювати надані законом пов новаження з неухильним дотри манням законодавства Україн и, в межах компетенції та у пор ядку, встановлених законами України.

У відповідності до ст. 19 Конс титуції України органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов'язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.

Статтею 9 Закону Украї ни „Про систему оподаткуванн я” встановлений обов' язок п латника податків і зборів (об ов' язкових платежів) допуск ати посадових осіб державних податкових органів до обсте ження приміщень, що використ овуються для одержання доход ів чи пов'язані з утриманням о б'єктів оподаткування, а тако ж для перевірок з питань обчи слення і сплати податків і зб орів (обов'язкових платежів). К ерівники і відповідні посадо ві особи юридичних осіб та фі зичні особи під час перевірк и, що проводиться державними податковими органами, зобов 'язані давати пояснення з пит ань оподаткування у випадках , передбачених законами, вико нувати вимоги державних пода ткових органів щодо усунення виявлених порушень законів про оподаткування і підписат и акт про проведення перевір ки.

Оскільки відповідач у пору шення зазначених приписів ст . 9 Закону України „Про систему оподаткування” не допустив посадових осіб державних под аткових органів до проведенн я позапланової виїзної перев ірки з питань обчислення і сп лати податків і зборів (обов'я зкових платежів), не надав док ументи бухгалтерської і пода ткової звітності, що необхід ні для проведення такої пере вірки, це позбавляє позивача реалізації його основних за вдань, встановлених ст. 2 Зако ну України „Про державну под аткову службу в Україні”, а са ме - здійснення контролю за до держанням податкового закон одавства, правильністю обчис лення, повнотою і своєчасніс тю сплати до бюджетів, держав них цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом.

Таким чином, є обґрунтовани ми позовні вимоги органу дер жавної податкової служби щод о зобов' язання відповідача допустити до проведення пер евірки посадових осіб ДПІ в О рджонікідзевському районі м . Маріуполя та надати для пере вірки усі необхідні документ и.

Разом із тим, суд вважає так ими, що не ґрунтуються на зако ні, позовні вимоги про те, що п очатком проведення перевірк и ТОВ «Ремстройтехінвест» сл ід вважати дату фактичного д опущення до перевірки. Жодни м нормативно-правовим актом не передбачено право податко вого органу звертатися до су ду з такими позовними вимога ми. Крім того, суд зауважує, що зазначення початку і закінч ення проведення перевірки є обов' язком податкового орг ану при оформленні акту (дові дки), складеного за наслідкам и перевірки, відповідно до пр иписів п.п. 2.2.1 п. 2.2 розділу 2 Поряд ку оформлення результатів не виїзних документальних, виїз них планових та позапланових перевірок з питань дотриман ня податкового, валютного та іншого законодавства, затве рдженого наказом Державної п одаткової адміністрації Укр аїни від 10.08.2005 N 327, зареє строваним в Міністерстві юст иції України 25.08.2005 за N 925/11205.

З урахуванням викладених о бставин, суд задовольняє поз овні вимоги частково та зобо в' язує ТОВ «Ремстройтехін вест» допустити посадових ос іб ДПІ в Орджонікідзевському районі м. Маріуполя, яких буде призначено керівництвом інс пекції, до проведення позапл анової документальної перев ірки з питань своєчасності, д остовірності, повноти нараху вання та сплати податків по в заємовідносинам із ТОВ «Донс тройтранс» за період з 01.01.2009 по 31.06.2010, та надати під час перевір ки відповідні фінансово-госп одарські та бухгалтерські до кументи за вказаний період д іяльності.

Керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56- 59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Де ржавної податкової інспекці ї в Орджонікідзевському райо ні м. Маріуполя до Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Ремстройтехінвест» про зо бов' язання вчинити певні ді ї - задовольнити частково.

Зобов' язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремстройтехінвест» (ЄДРПОУ 34908941) допустити посадових осіб Державної податкової інспек ції в Орджонікідзевському ра йоні м. Маріуполя, яких буде пр изначено керівництвом інспе кції, до проведення позаплан ової документальної перевір ки з питань своєчасності, дос товірності, повноти нарахува ння та сплати податків по вза ємовідносинам із Товариство м з обмеженою відповідальніс тю «Донстройтранс» (ЄДРПОУ 3630 6165) за період з 01.01.2009 по 31.06.2010, та нада ти під час перевірки відпові дні фінансово-господарські т а бухгалтерські документи за період з 01.01.2009 по 31.06.2010.

У задоволенні іншої частин и позовних вимог - відмовит и.

Постанова постановлена у н арадчій кімнаті та проголоше на її вступна та резолютивна частина у судовому засіданн і 27 грудня 2010 року в присутност і представників сторін. Пост анова виготовлена в повному обсязі 04 січня 2011 року.

Апеляційну скаргу на поста нову може бути подано до Доне цького апеляційного адмініс тративного суду через Донець кий окружний адміністративн ий суд протягом десяти днів з дня отримання копії постано ви. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особ ою, яка її подає, до суду апеля ційної інстанції.

Суддя Зеленов А. С.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2010
Оприлюднено20.01.2011
Номер документу13455478
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-26158/10/0570

Постанова від 27.12.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

Ухвала від 17.12.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

Ухвала від 17.12.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

Ухвала від 18.11.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні