Постанова
від 15.07.2010 по справі 2а-6433/10/10/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

15.07.10 Справа №2а-6433/10/10/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі:

головуючого судді Кудряшової А.М. ,

при секретарі судового зас ідання Лєбєдєвій О.М.,

за участю представників ст орін:

від позивача - Бахарева Н.Ю., довіреність № 04-5/04 від 04.01.201 0року;

від відповідача - не з' яв ився,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Кримського респ убліканського відділення Фо нду соціального захисту інва лідів

до Товариства з обмежен ою відповідальністю «Актаке м»

про стягнення адміністрат ивно-господарської санкції,

ВСТАНОВИВ:

Кримське республіканське відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів звернуло сь до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з адмініст ративним позовом до Товари ства з обмеженою відповіда льністю Товариства з обм еженою відповідальністю «Ак такем» із вимогами про стягн ення адміністративно-господ арських санкцій в розмірі 14625,00 гривень за невиконання норм ативу робочих місць для прац евлаштування інвалідів за 2009 рік. Позовні вимоги мотивова ні тим, що відповідач відпові дно до Закону України «Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні» зобов' язаний виконувати норматив р обочих місць для працевлашту вання інвалідів. Якщо середн ьооблікова чисельність прац юючих інвалідів менша, ніж ус тановлено нормативом, то від повідач зобов' язаний сплат ити відповідним відділенням фонду адміністративно-госпо дарські санкції, які дорівню ють середньорічній заробітн ій платі роботодавця за кожн е робоче місце, призначене дл я працевлаштування інваліді в та не зайняте ними. Приймаюч и до уваги, що відповідач пови нен був забезпечити у 2009 році п рацевлаштування одного інва ліду на даному підприємстві, у нього фактично не працювал о ні одного інваліда, що підтв ерджується відомостями нада ного відповідачем звіту за ф ормою №10-ПІ. Отже, відповідач п овинен сплатити адміністрат ивно-господарську санкцію в розмірі 14625,00 гривень, що дорівн ює одній середньорічній заро бітній платі роботодавця на підприємстві.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і та просив адміністративний позов задовольнити з підста в, зазначених у позовній заяв і та письмових пояснень, зазн ачив, що на час розгляду справ и адміністративна-господарс ька санкція відповідачем не сплачена.

Відповідач у судове засіда ння явку представників не за безпечив, про дату, час та місц е розгляду справи повідомлен ий завчасно та належним чино м, заперечення на позов до суд у не надав та про причини неяв ки не повідомив.

Суд, враховуючі думку предс тавника позивача щодо можлив ості розгляду справи за відс утністю відповідача, приймаю чи до уваги ненадання відпов ідачем доказів неможливості участі його представника у с удовому засіданні з поважних причин, відсутність у матері алах справи клопотання про н еможливість розгляду справи без участі відповідача або й ого представника, враховуючі , що в матеріалах справи доста тньо доказів для з' ясування обставин по справі, керуючис ь ст.128 КАС України, вважає можл ивим розглянути справу на пі дставі наявних доказів за ві дсутності не з' явившегося в ідповідача.

Дослідивши подані докумен ти та матеріали справи, всебі чно і повно з' ясувавши всі ф актичні обставини, на яких ґр унтуються позовні вимоги, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, судом встано влене наступне.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненнями суб' є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 7 стат ті 20 Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» від 21.03.1991 року № 875 контроль за виконанням но рмативів робочих місць та пе ревірки підприємств, установ , організацій, у тому числі під приємств, організацій громад ських організацій інвалідів , фізичних осіб, які використо вують найману працю, щодо їх р еєстрації у Фонді соціальног о захисту інвалідів, його від діленнях, подачі щорічного з віту та сплати ними адмініст ративно-господарських санкц ій, а також надання державній службі зайнятості інформаці ї, необхідної для організаці ї працевлаштування інваліді в, визначаються Кабінетом Мі ністрів України.

Правовий статус, повноваже ння та умови діяльності зазн ачено Фонду визначені Положе нням про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 року № 1434.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 N 1434, Фонд є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства праці та соціа льної політики і підпорядков ується йому.

Пунктом 3 Положення про Фонд соціального захисту інвалід ів встановлені основні завд ання Фонду, до яких відносять ся реалізація у межах своєї к омпетенції державної політи ки у сфері соціального захис ту інвалідів; контроль за вик онанням підприємствами, уста новами, організаціями, у тому числі підприємствами і орга нізаціями громадських орган ізацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприєм ства), нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, установленого Законом України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні"

Згідно з пунктом 9 зазначено го Положення для реалізації покладених на Фонд завдань з а погодженням з Мінпраці утв орюються територіальні відд ілення Фонду в межах граничн ої чисельності його працівни ків.

Правовий статус Кримськог о республіканського відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів визначений Полож енням про Кримське республік анське відділення Фонду соці ального захисту інвалідів, з атвердженого Наказом директ ора Фонду соціального захист у інвалідів № 16 від 01.03.2007 року. Пу нктом 1 Положення встановлен о, що відділення являється те риторіальним органом Фонду с оціального захисту інваліді в, а відповідно до пункту 12 Пол оження відділення має стату с юридичної особи, та реалізу є завдання, визначені пусток 3 Положення, до яких належать здійснення контролю за додер жанням підприємствами, устан овами, організаціями, фізичн ими особами, які використову ють найману працю, нормативу робочих місць для працевлаш тування інвалідів.

Отже, судом встановлено, що Кримське республіканське ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів являється територіальним органом Фон ду соціального захисту інвал ідів, яке визнано урядовим ор ганом державного управління .

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні ” від 21.03.1991 рок у № 875 відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів з ме тою контролю за виконанням н ормативу робочих місць, мают ь право в порядку, передбачен ому Кабінетом Міністрів Укра їни, здійснювати перевірки п ідприємств, установ, організ ацій, у тому числі підприємст в, організацій громадських о рганізацій інвалідів, фізичн их осіб, які використовують н айману працю, щодо реєстраці ї у Фонді соціального захист у інвалідів, подачі ними звіт ів про зайнятість та працевл аштування інвалідів, виконан ня нормативу робочих місць, п ризначених для працевлаштув ання інвалідів, у тому числі ш ляхом зарахування, та сплати ними адміністративно-господ арських санкцій.

З метою реалізації зазначе них завдань пунктом 5 Положен ня про Фонд соціального захи сту інвалідів Фонд наділений правами проводити перевірк у підприємств щодо реєстраці ї, подання ними звітів про зай нятість і працевлаштування і нвалідів, виконання норматив у робочих місць для працевла штування інвалідів та сплати адміністративно-господарсь ких санкцій і пені, цільового використання наданих Фондом коштів. Фонд також відповідн о до покладених на нього завд ань здійснює контроль за спл атою роботодавцями адмініст ративно-господарських санкц ій і пені (підпункт 3 пункту 4 за значеного Положення).

Таким чином, судом встановл ено, що Кримське республікан ське відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів, реа лізуючи свої завдання та фун кції у відносинах з фізичним и та юридичними особами явля ється органом виконавчої вла ди та, відповідно, суб' єктом владних повноважень.

Частиною дев'ятою, десятою с татті 20 Закону України “Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні ” від 21.03.1991 року № 875 встановлено, що спор и, які виникають із правовідн осин за статтями 19, 20 Закону, ви рішуються відділеннями Фонд у в судовому порядку. Фонд соц іального захисту інвалідів, його відділення мають право захищати свої права та закон ні інтереси, у тому числі в суд і. Отже, позивачами у зазначе ній категорії справ виступаю ть відділення Фонду.

Таким чином, Кримське респу бліканське відділення Фонду соціального захисту інвалід ів є органами державної влад и, які у правовідносинах з роб отодавцям, зокрема у зв'язку і з здійсненням контролю за пе рерахуванням штрафних санкц ій, передбачених статтею 20 Зак ону України «Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні» від 21.03.1991 року № 875, ре алізують владні управлінськ і функції, а право відділень Ф онду на звернення до суду у ві дповідних відносинах визнач ено в законодавчому порядку частиною 9 статті 20 Закону.

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу У країни суб' єктом господарю вання визнаються учасники го сподарських відносин, які зд ійснюють господарську діяль ність, реалізуючи господарсь ку компетенцію (сукупність г осподарських прав та обов' я зків), мають відокремлене май но і несуть відповідальність за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випад ків встановлених законом. Зг ідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК У країни юридичні особи, створ ені відповідно до Цивільного кодексу України, підприємст ва, створені відповідно до Го сподарського кодексу Україн и та зареєстровані в установ лено законом порядку визнают ься суб' єктами господарюва ння.

Судом встановлено, що Тов ариство з обмеженою відпов ідальністю «Актакем» (код ЄД РПОУ 24035641, юридична адреса: 95053, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Будь онного, буд. 39), зареєстрований у якості юридичної особи вик онавчим комітетом Сімферопо льської міської ради АР Крим 13.02.2008 року, дані внесені до Єдин ого державного реєстру підпр иємств і організацій України (а.с.7 зворотна сторінка).

Таким чином, відповідач є су б' єктом господарювання, юри дичною особою, зобов' язаний виконувати обов' язки, покл адені на нього законами у зв' язку зі здійсненням господар ської діяльності.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Порядок, підстави та умови у часті суб' єктів господарюв ання в реалізації державний гарантій для забезпечення ін валідів рівними правами з ін шими громадянами регулюєтьс я Законом України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні ” від 21.03.1991 рок у № 875.

Відповідно до статті 19 Зако ну України «Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні» від 21.03.1991 року № 875 для підприємств, установ, органі зацій, у тому числі підприємс тв, організацій громадських організацій інвалідів, фізич них осіб, які використовують найману працю, установлюєть ся норматив робочих місць дл я працевлаштування інваліді в у розмірі чотирьох відсотк ів середньооблікової чисель ності штатних працівників об лікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кілько сті одного робочого місця.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до частини 9 стат ті 19 Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основ ним місцем роботи працює 8 і бі льше осіб, реєструються у від повідних відділеннях Фонду с оціального захисту інваліді в за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділе нням звіт про зайнятість та п рацевлаштування інвалідів.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у, щороку сплачують відповід ним відділенням Фонду соціал ьного захисту інвалідів адмі ністративно-господарські са нкції, сума яких визначаєтьс я в розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві, установі , організації, у тому числі під приємстві, організації грома дських організацій інваліді в, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Частиною 4 статті 20 Закону вс тановлено, що адміністративн о-господарські санкції розра ховуються та сплачуються під приємствами, установами, орг анізаціями, у тому числі підп риємствами, організаціями гр омадських організацій інвал ідів, фізичними особами, зазн аченими в частині першій ціє ї статті, самостійно в строк д о 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося пору шення нормативу, встановлено го частиною першою статті 19 ць ого Закону. При цьому до право відносин із стягнення адміні стративно-господарських сан кцій, передбачених цим Закон ом, не застосовуються строки , визначені статтею 250 Господа рського кодексу України.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону Порядок сплати адм іністративно-господарських санкцій і пені до відділень Ф онду соціального захисту інв алідів, їх акумуляції, обліку , а також з урахуванням пропоз ицій всеукраїнських громадс ьких організацій інвалідів - використання цих коштів зат верджується Кабінетом Мініс трів України.

Відповідно до пункту 2 Поряд ку сплати підприємствами, ус тановами, організаціями та ф ізичними особами, що викорис товують найману працю, суми а дміністративно-господарськ их санкцій та пені за невикон ання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалі дів, затвердженого Постаново ю Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року №70, роботода вці сплачують суму адміністр ативно-господарських санкці й відділенням Фонду соціальн ого захисту інвалідів до 15 кві тня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів.

Обчислення суми адміністр ативно-господарських санкці й проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядко м заповнення звіту про зайня тість і працевлаштування інв алідів, затвердженим Мінпрац і за погодженням з Держкомст атом.

Судом встановлено, що відпо відач Товариство з обмеж еною відповідальністю «Акта кем» використовує найману пр ацю, та відповідно до Закону п одає Кримському республікан ському відділенню Фонду соці ального захисту інвалідів зв іт про зайнятість та працевл аштування інвалідів.

Звітом про зайнятість та пр ацевлаштування інвалідів за 2009 рік за формою № 10-ПІ, затвердж еною наказом Міністерства пр аці і соціальної політики Ук раїни від 10.02.2007р. № 42, відповідач визначив норматив робочих мі сць для працевлаштування інв алідів у кількості одного мі сця. Він зазначив середньооб лікову чисельність штатних п рацівників облікового склад у, що працювали у 2009 році у кіль кості 16 осіб, з них середньооб лікова кількість штатних пра цівників, яким відповідно до чинного законодавства встан овлена інвалідність склала 0 осіб; кількість інвалідів - штатних працівників, які пов инні працювати на робочих мі сцях, створених відповідно д о вимог ст. 19 Закону України «П ро основи соціальної захищен ості інвалідів в Україні» ск лала 1 особу; фонд оплати праці штатних працівників склав 234 тис. гривен, при цьому середнь орічна заробітна плата штатн ого працівника становіть - 14625,00 гривень (а.с.10).

Згідно самостійно поданог о звіту за формою №10-ПІ відпов ідач повинен був забезпечити у 2009 році працевлаштування ін валіда на одному робочому мі сці, фактично у 2009 році не праце влаштовано жодного інваліда . Судом встановлено, що в 2009 роц і середньорічна заробітна пл ата в Товаристві з обмеже ною відповідальністю «Актак ем» складає 14625,00 гривень (зага льний розмір оплати праці 234000 : кількість працівників 16), що т акож підтверджується звітом відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалід ів, у якому відповідачем само стійно визначена адміністра тивно-господарських санкцій у розмірі 14625,00 гривень (а.с.9-10).

Судом встановлено, що на від повідача не поширюється піль га передбачена частиною 1 ста тті 20 Закону, яка встановлює с плату санкції в розмірі 50% сер едньорічної заробітної плат и, оскільки така пільга перед бачена виключно для підприєм ств, на яких працює від 8 до 15 ос іб.

Таким чином, відповідач був повинен до 15 квітня 2009 року сам остійно визначити та сплатит и адміністративно-господарс ьку санкцію за невиконання н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів.

На день судового розгляду с прави по суті у суду відсутні відомості, що у визначений За коном строк відповідачем адм іністративно-господарська с анкція сплачена, що підтверд жується довідкою Кримського республіканського відділен ня Фонду соціального захисту інвалідів від 15.07.2010 року № 04-4/2628 та поясненнями представника по зивача, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Актакем» порушено вимоги с татей 19, 20 Закону України «Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні» від 21.03.1 991 року № 875.

Під час судового розгляду с прави, судом встановлено, що в ідповідачем до Сімферопольс ького районного центру зайня тості не надавалась інформац ія про потребу в робітниках з числа осіб з обмеженими фізи чними можливостями за формою звітності №3-ПН «Про наявніст ь вакансії», що підтверджуєт ься довідкою Сімферопольськ ого районного центру зайнято сті від 13.05.2010 року № 05-1630.

Однак, у відповідності до по ложень ч. 4 статті 20 Закону "Про зайнятість населення" підпри ємства, установи і організац ії незалежно від форми власн ості реєструються у місцевих центрах зайнятості за їх міс цезнаходженням як платники з бору до Фонду загальнообов'я зкового державного соціальн ого страхування України на в ипадок безробіття, щомісяця подають цим центрам адмініст ративні дані у повному обсяз і про наявність вільних робо чих місць (вакансій), у тому чи слі призначених для працевла штування інвалідів, та про пр ацівників, які працюють непо вний робочий день (тиждень), як що це не передбачено трудови м договором, або не працюють у зв'язку з простоєм виробницт ва з не залежних від них причи н, і в десятиденний строк - про всіх прийнятих працівників у порядку, встановленому зак онодавством. Несвоєчасна реє страція або відмова від неї, п орушення порядку подання адм іністративних даних тягне за собою відповідальність, пер едбачену законом. Приймаючі до уваги, що створення робочо го місця та працевлаштування інваліду можливо лише після виконання відповідачем обов ' язку, передбаченого частин ою 4 ст. 20 Закону України «Про за йнятість населення» про необ хідність подання до центру з айнятості відповідних звіті в, які подаються щомісячно, то ді як цього обов' язку відпо відач не виконав та не подав з віти за формою № 3-ПН з інформа цією про наявність вакантних місць для працевлаштування інвалідів.

Таким чином, суд вважає, що у 2009 році відповідач не довів на лежним чином інформування ві дповідних державних органів з працевлаштування про віль ні робочі місця, призначені д ля працевлаштування інвалід ів відповідно до діючого зак онодавства.

В порядку ст. 71 КАС України ві дповідачем не надано доказів працевлаштування у 2009 році од ного інваліду, також не надан о доказів сплати за не працев лаштування інваліда адмініс тративно-господарської санк ції у розмірі 14625,00 гривень, нато мість позивач надав суду ная вність такої заборгованості .

Крім, того, аналізуючи норми Закону України «Про основи с оціальної захищеності інвал ідів в Україні», суд вважає, щ о штрафні санкції за недотри мання нормативу робочих місц ь, призначених для працевлаш тування інвалідів, носять ха рактер альтернативного зобо в'язання, тобто підприємство або дотримує норматив, або с плачує конкретну суму до дер жбюджету України. При цьому з аконом не встановлено, що для сплати штрафних санкцій у пі дприємства повинна бути вста новлена наявність вини. Між п озивачем та відповідачем у р езультаті невиконання остан нім нормативу по працевлашту ванню інвалідів та несплати штрафних санкцій виникли пу блічно-правові відносини, як і взагалі не передбачають м ожливості існування питання про відповідальність, пов' язану з винними діями особи, що не є суб' єктом владних по вноважень, оскільки питання про наявність вини може розг лядатися тільки у цивільних (господарських) відносинах.

При цьому зі змісту статей 1 9 й 20 Закону вбачається, що штр аф має компенсаційну форму з а невиконання нормативу, оск ільки згідно з ч.5 ст.20 Закону су ми штрафних санкцій використ аються Фондом для фінансуван ня соціальних витрат на проф есійне навчання непрацюючих інвалідів, видачу підприємс твам цільових кредитів на ст ворення робочих місць для ін валідів, надання фінансової допомоги на здійснення мер п о соціальній, трудовій, фізку льтурно-оздоровчій і професі йній реабілітації інвалідів і т.п., і у суб'єкта підприємниц ької діяльності є альтернати вний обов'язок або виконанн я нормативу шляхом працевлаш тування інвалідів або оплат а штрафних санкцій.

Також необхідно зазначити , що згідно з пп. 1 п.1 ст. 29 Бюджетн ого кодексу України, до склад у доходів Державного бюджету України включаються доходи, що надходять відповідно до З акону України «Про основи со ціальної захищеності інвалі дів».

Таким чином, суд вважає, що К онституцією України гарант ований соціальний захист інв алідів, який здійснюється, зо крема, відповідно до Закону У країни «Про основи соціальн ої захищеності інвалідів» шл яхом зобов' язання підприєм ства створити для інваліда р обоче місце (тобто забезпечи ти його роботою) з витікаючим и наслідками (одержання зарп лати, лікарняних, відпускних , матеріальної допомоги, пенс ійне забезпечення, страхуван ня та інше) та шляхом фінансу вання витрат бюджету на соці альне забезпечення інваліді в, що не працюють, у тому числі і за рахунок штрафних санкці й, яки сплачують підприємств а у разі невиконання нормати вів щодо працевлаштування ін валідів.

За таких обставин, позовні в имоги Кримського республіка нського відділення Фонду соц іального захисту інвалідів є обґрунтованими та підлягают ь задоволенню у повному обся зі.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються, тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.

Вступна та резолютивна час тини постанови були оголошен і у судовому засіданні 15.07.2010 рок у. Повний текст постанови був виготовлений та підписаний 19.07.2010 року.

З урахуванням викладеного , керуючись ст. ст. 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити повні стю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальніс тю «Актакем» (код ЄДРПОУ 24035641, юр идична адреса: 95053, АР Крим, м. Сім ферополь, вул. Будьонного, буд . 39), адміністративно-господар ські санкції за 2009 рік у розмір і 14625 (чотирнадцять тисяч шістс от двадцять п' ять) гривень 00 копійок (р/р 31215230700002 в УДК в АР Крим , м. Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740405, одержувач: Держбюджет м. Сі мферополя 50070000; господарські с анкції за робочі місця незай няті інвалідами за 2009 рік).

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення у повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го адміністративного апеляц ійного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може бути подана ап еляційна скарга.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження (10 днів).

Суддя Кудряшова А.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення15.07.2010
Оприлюднено21.01.2011
Номер документу13461625
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6433/10/10/0170

Постанова від 15.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні