Постанова
від 19.01.2011 по справі 2а-10186/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.6.4

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 січня 2011 року Справа № 2а-10186/10/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді

головуючого судді Чернявс ької Т.І.,

за участю

секретаря судового засіда ння Ігнатович О.А.

та

представників сторін:

від позивача - головний державний податковий

інспектор юридичного відділу

Кудим В.О. (довірені сть від 02.11.2010 № 46/10-025)

від відповідача - не прибув

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку

справу за адміністративни м позовом

Краснодонської об`єднаної державної податкової інспек ції Луганської області

до товариства з обмеженою в ідповідальністю „Конта-серв іс”

про стягнення податкового боргу з податку на прибуток п ідприємства у розмірі 680,00 грн.,

ВСТАНОВИВ:

22 грудня 2010 року до Луг анського окружного адмініст ративного суду надійшов адм іністративний позов Краснод онської об`єднаної державної податкової інспекції Луганс ької області до товариства з обмеженою відповідальністю „Конта-сервіс” про стягненн я податкового боргу з податк у на додану вартість у розмір і 510,00 грн. та з податку на прибут ок підприємства у розмірі 680,00 г рн.

Ухвалою суду від 27 гр удня 2010 року адміністративний позов Краснодонської об`єдн аної державної податкової ін спекції Луганської області д о товариства з обмеженою від повідальністю «Конта-сервіс » в частині позовних вимог пр о стягнення податкового борг у з податку на додану вартіст ь у розмірі 510,00 грн. залишено бе з розгляду, в частині позовни х вимог про стягнення податк ового боргу з податку на приб уток підприємства у розмірі 680,00 грн. провадження у справі відкрито.

В обґрунтування позо вних вимог позивач зазначив таке.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Конта-сервіс » знаходиться на обліку в Кра снодонській об' єднаній дер жавній податковій інспекції Луганської області як платн ик податків.

Враховуючи, що товариство з обмеженою відповідальністю «Конта-сервіс» самостійно п одатковий борг з податку на п рибуток підприємства не спла тило, позивач просить стягну ти його в судовому порядку, ос кільки відповідно до підпунк ту 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону У країни від 21 грудня 2000 року № 2181-II I «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами» активи платника податків можуть бу ти примусово стягнені в раху нок погашення його податково го боргу виключно за рішення м суду.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, надав пояснення, аналогічн і викладеним у позові.

Відповідач у судове засіда ння не прибув, про дату, місце та час слухання справи повід омлявся належним чином (арк. с прави 33-34). На адресу Луганськог о окружного адміністративно го суду 06 січня 2011 року поверну лось поштове відправлення із судовою повісткою, направле не на адресу відповідача. Згі дно довідки форми ф. 20 адресат за зазначеною адресою не про живає. Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністра тивного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, я ка не вручена адресату з неза лежних від суду причин, вважа ється, що така повістка вруче на належним чином.

Відповідно до части ни 6 статті 71 КАС України суд ви рішує справу на основі наявн их в матеріалах справи доказ ів.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню повністю з таких підстав .

Товариство з обмеженою від повідальністю «Конта-сервіс » як платник податків знаход иться на обліку в Краснодонс ькій об' єднаній державній п одатковій інспекції Лугансь кої області з 10 листопада 2008 ро ку за № 11033, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 10 листо пада 2008 року № 186/29-122 (арк. справи 15).

Відповідно до вимог підпун кту 2.1.1 пункту 2.1 статті 2 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334 /94-ВР «Про оподаткування прибу тку підприємств» товариство з обмеженою відповідальніст ю «Конта-сервіс» є платником податку на прибуток підприє мства.

Згідно із абзацом 2 пункту 16.4 статті 16 Закону України від 28 г рудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оп одаткування прибутку підпри ємств» платники податку у ст роки, визначені законом, пода ють до податкового органу по даткову декларацію про прибу ток за звітний період, розрах овану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного зна чення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відпов ідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітні кв артал, півріччя та три кварта ли платники податку подають спрощену декларацію, а за рез ультатами звітного року - пов ну.

Платник податків, що не пода є податкову декларацію у стр оки, визначені законодавство м, відповідно до підпункту 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону Украї ни від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» (який був чин ним на дату виникнення спірн их правовідносин та зверненн я до суду з даним позовом) спла чує штраф у розмірі десяти не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян за кожне так е неподання або її затримку.

На підставі акта про резуль тати невиїзної документальн ої перевірки своєчасності по дання податкової звітності в ід 17 серпня 2010 року № 1152/1540-35998821 за по рушення пункту 16.4 статті 16 Зако ну України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткування пр ибутку підприємств» та підпу нкту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 21 81-III «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» товар иству з обмеженою відповідал ьністю «Конта-сервіс» згідно із підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 ста тті 17 Закону України від 21 груд ня 2000 року № 2181-III «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» податковим повідомленн ям-рішенням від 17 серпня 2010 рок у № 0001171540/0 визначено податкове з обов' язання за штрафними (ф інансовими) санкціями у розм ірі 680,00 грн. (арк. справи 21, 50-51).

З метою забезпечення впров адження Закону України «Про державну податкову службу в Україні», статті 6 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами», Зако ну України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг», законів з питань зовніш ньоекономічної діяльності т а інших законодавчих актів, в ідповідно до яких органам де ржавної податкової служби Ук раїни надано право застосову вати штрафні (фінансові санк ції), наказом Державної подат кової адміністрації України від 21 червня 2001 року № 253 (у редакц ії наказу Державної податков ої адміністрації України від 27 травня 2003 року № 247), зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 11 червня 2003 року за № 467/778 8, затверджений Порядок напра влення органами державної по даткової служби України пода ткових повідомлень платника м податків та рішень про заст осування штрафних (фінансови х) санкцій.

Пунктом 4.9 розділу 4 Порядку н аправлення органами державн ої податкової служби України податкових повідомлень плат никам податків та рішень про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій, затверджено го наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 21 червня 2001 року № 253 (у редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 27 т равня 2003 року № 247) та зареєстров аного в Міністерстві юстиції України 11 червня 2003 року за № 467/77 88 (який був чинним на дату вини кнення спірних правовідноси н та звернення до суду з даним позовом), регламентовано, що я кщо податковий орган або пош та не може вручити платнику п одатків податкове повідомле ння у зв'язку з незнаходження м посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомл ення, незнаходженням фактичн ого місця розташування (місц езнаходження) платника подат ків, то працівник структурно го підрозділу, у якому складе но таке податкове повідомлен ня, на підставі інформації ві д структурного підрозділу, д о функцій якого входить реєс трація вхідної та вихідної к ореспонденції, або відповіда льна особа, визначена керівн иком податкового органу для виконання таких функцій, у де нь надходження до податковог о органу такої інформації оф ормляє відповідний акт, у яко му вказує причину, яка призве ла до неможливості вручення податкового повідомлення. За значений акт долучається до справи платника податків. У т ой самий день структурний пі дрозділ, до функцій якого вхо дить реєстрація вхідної та в ихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначе на керівником податкового ор гану для виконання таких фун кцій, розміщує податкове пов ідомлення на дошці податкови х оголошень (повідомлень), уст ановленій на вільному для ог ляду місці біля входу до прим іщення податкового органу. П ри цьому день розміщення так ого податкового повідомленн я на дошці податкових оголош ень (повідомлень), зафіксован ий в акті про неможливість йо го вручення платнику податкі в, вважається днем його вруче ння.

Згідно довідки з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб - підприє мців від 10 січня 2011 року № 8047052 (арк . справи 36-37) 21 січня 2009 року та 30 че рвня 2010 року до Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено записи відповідно № 1 387 143 0001 001007 та № 1 387 143 0003 001007 - внесенн я інформації щодо відсутност і юридичної особи за вказано ю адресою.

На виконання вимог пункту 4. 9 розділу 4 Порядку направленн я органами державної податко вої служби України податкови х повідомлень платникам пода тків та рішень про застосува ння штрафних (фінансових) сан кцій, затвердженого наказом Державної податкової адміні страції України від 21 червня 2 001 року № 253 (у редакції наказу Де ржавної податкової адмініст рації України від 27 травня 2003 р оку № 247) та зареєстрованого в М іністерстві юстиції України 11 червня 2003 року за № 467/7788, у зв' я зку із внесенням до Єдиного д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців інформації щодо відсут ності юридичної особи за вка заною адресою Краснодонсько ю об' єднаною державною пода тковою інспекцією Лугансько ї області складено акт від 17 с ерпня 2010 року № 194 про неможливі сть вручення податкового пов ідомлення-рішення від 17 серпн я 2010 року № 0001171540/0 та його р озміщення на дошці податкови х оголошень разом з актом пер евірки від 17 серпня 2010 року № 1152/15 40-35998821 (арк. справи 20).

З огляду на вимоги пу нкту 4.9 розділу 4 Порядку напра влення органами державної по даткової служби України пода ткових повідомлень платника м податків та рішень про заст осування штрафних (фінансови х) санкцій, затвердженого нак азом Державної податкової ад міністрації України від 21 чер вня 2001 року № 253 (у редакції наказ у Державної податкової адмін істрації України від 27 травня 2003 року № 247) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції Укра їни 11 червня 2003 року за № 467/7788, пода ткове повідомлення-рішення в ід 17 серпня 2010 року № 0001171540/0 вважає ться врученим товариству з о бмеженою відповідальністю „ Конта-сервіс” у день його роз міщення на дошці податкових оголошень, - 17 серпня 2010 року.

Відповідно до підпункту 5.2.1 п ункту 5.2 статті 5 Закону Україн и від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» податкове зоб ов'язання платника податків, нараховане контролюючим орг аном відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вваж ається узгодженим у день отр имання платником податків по даткового повідомлення, за в инятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Згідно із підпунктом 5.2.2 пунк ту 5.2 статті 5 Закону України ві д 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» у разі коли платни к податків вважає, що контрол юючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язан ня або прийняв будь-яке інше р ішення, що суперечить законо давству з питань оподаткуван ня або виходить за межі його к омпетенції, встановленої зак оном, такий платник податків має право звернутися до конт ролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, я ка подається у письмовій фор мі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податк ів вважає за потрібне надати .

Абзацом 6 підпункту 5.2.4 пункт у 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами» регламентовано , що день закінчення процедур и адміністративного оскарже ння вважається днем узгоджен ня податкового зобов'язання платника податків. При зверн енні платника податків до су ду з позовом щодо визнання не дійсним рішення контролюючо го органу податкове зобов'яз ання вважається неузгоджени м до розгляду судом справи по суті та прийняття відповідн ого рішення.

Податкове повідомлення - рішення Краснодонської об' єднаної державної податково ї інспекції Луганської облас ті від 17 серпня 2010 року № 0001171540/0 від повідач ні в адміністративно му, ні в судовому порядку не ос каржував, тому визначені ним податкові зобов' язання згі дно із підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 с татті 5 Закону України від 21 гр удня 2000 року № 2181-III «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» вважаються узгоджени ми у день отримання платнико м податків податкового повід омлення - рішення.

В порушення вимог підпункт у 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону Ук раїни від 21 грудня 2000 року № 2181-III « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» сума штраф них (фінансових) санкцій прот ягом десяти календарних днів від дня отримання податково го повідомлення-рішення відп овідачем не сплачена.

Відповідно до статті 6 Закон у України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» у ра зі коли платник податків не с плачує узгоджену суму податк ового зобов' язання в устано влені строки, податковий орг ан надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Податкові вимоги також над силаються платникам податкі в, які самостійно подали пода ткові декларації, але не пога сили суму податкових зобов' язань у встановлені законом строки, без попереднього нап равлення (вручення) податков ого повідомлення.

Податкові вимоги надсилаю ться:

а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків, обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.

На виконання вищезазначен их положень Закону України в ід 21 грудня 2000 року № 2181-III « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» Краснодон ською об' єднаною державною податковою інспекцією Луган ської області товариству з о бмеженою відповідальністю „ Конта-сервіс” було надіслан о першу податкову вимогу від 01 квітня 2010 року № 1/92 та другу под аткову вимогу від 15 червня 2010 р оку № 2/166, які розміщені на дошц і податкових оголошень, про щ о свідчать акти відповідно в ід 13 травня 2010 року № 85 та від 16 че рвня 2010 року № 118 (арк. справи 11, 12, 13, 14).

Але зазначені заходи не при звели до погашення податково го боргу відповідача.

Оскільки відповідач за час судового розгляду справи у д обровільному порядку податк овий борг (штрафні (фінансові ) санкції) з податку на прибуто к підприємства у розмірі 680,00 гр н. не сплатив, що підтверджуєт ься зворотнім боком обліково ї картки платника станом на 15 вересня 2010 року та довідкою пр о суми податкового боргу пла тника податків від 19 січня 2010 р оку б/н (арк. справи 24, 52), позовні вимоги визнаються судом обґ рунтованими, доведеними і та кими, що підлягають повному з адоволенню.

Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до п ункту 15 частини 1 статті 4 Декре ту Кабінету Міністрів Україн и від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про дер жавне мито» від сплати держа вного мита (судового збору) зв ільнений, судові витрати у ці й справі не підлягають стягн енню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважен ь, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витра ти, здійснені позивачем, з від повідача не стягуються.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 19 січня 2011 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено до 24 січня 2011 року, про що згідно вимог частини 2 стат ті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин пост анови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71 , 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний по зов задовольнити повністю.

Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Конта-сервіс» (ідентифік аційний код 35998821, місцезнаходж ення: 94420, Луганська область, м. Краснодон, м. Сухо дільськ, вул. Шосейна, буд. 5) в д оход Державного бюджету Укра їни податковий борг з податк у на прибуток підприємства у розмірі 680,00 грн. (шістсот вісім десят гривень нуль копійок) н а р/р 31115009700028 в ГУ ДКУ у Луганській області, одержувач - УДК у м. Кр аснодон ГУ ДКУ у Луганській о бласті, код одержувача 24048922, МФО 804013, код платежу 11021000.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Відповідно до частини 3 ста тті 160 КАС України постанова с кладена у повному обсязі 24 січ ня 2011 року.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.01.2011
Оприлюднено24.01.2011
Номер документу13477224
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10186/10/1270

Постанова від 19.01.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні