Категорія №6.6.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
11 січня 2011 року Справа № 2а-9933/10/1270
Суддя Луганського о кружного адміністративного суду Петросян К.Є. розглянувш и у скороченому провадженні адміністративний позов Алче вської об' єднаної Державно ї податкової інспекції Луган ській області до Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Вестлайн Компані» про при пинення юридичної особи ,-
ВСТАНОВИВ:
Алчевська ОДПІ звернулась до суду із позовом до Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Вестлайн Компані» про припинення юридичної особи, посилаючись на неподання від повідачем до органу державно ї податкової служби звітност і більше одного року.
На підставі частини 4 статті 1832 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається суддею одноос обово, без проведення судово го засідання та виклику осіб , які беруть участь у справі.
Ухвалою від 20 грудня 2010 року с праву призначено до розгляду у порядку скороченого прова дження.
Відповідач в судові засіда ння жодного разу не з' являв ся, хоча про день, час та місце розгляду справи повідомлявс я завчасно та належним чином . При цьому, слід зазначити, що ухвала суду відповідачу нап равлялася за адресою, вказан ою Державною позивачем у поз овній заяві та в Єдиному Держ авному реєстрі підприємств т а організацій України. Однак , поштове відправлення повер нулось до суду з відміткою по шти «За зазначеною адресою н е проживає».
Відповідно до статті 35 Коде ксу адміністративного судоч инства України (КАС України) в важається, що юридична особа повідомлена про час та місце слухання справи, якщо судова повістка доставлена за адре сою, внесеною до відповідног о державного реєстру.
При цьому, слід враховувати , що відповідно до частини пер шої статті 18 Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців» від 15 травня 2003 року №755-IV, якщо відомості, які підля гають внесенню до Єдиного де ржавного реєстру, були внесе ні до нього, то такі відомості вважаються достовірними і м ожуть бути використані в спо рі з третьою особою, доки до ни х не внесено відповідних змі н.
В зв'язку з тим, що будь-яких в ідомостей відносно зміни міс ця реєстрації відповідач дер жавному реєстратору не надав , записи до реєстру не вносили сь, суд позбавлений можливос ті повідомити відповідача пр о розгляд даної справи за інш ою адресою.
Письмових заперечень на по зовну заяву, відповідно до ух вали суду від 20 грудня 2010 року, і нших доказів по справі, будь-я ких заяв чи клопотань керівн ик не надсилав, що свідчить пр о відсутність у них інтересу до розгляду справи.
Таким чином, на підставі вик ладеного, керуючись нормами КАС України відповідно до як их адміністративна справа ма є бути розглянута і вирішена протягом розумного строку т а виходячи зі змісту статті 128 КАС України неявка уповнова женого представника відпові дача без поважних причин або неповідомлення про причини неприбуття, не є перешкодою д ля розгляду справи протягом розумного строку, у зв' язку з чим судом ухвалено розглян ути справу за наявними в ній м атеріалами.
Розглянувши подані докуме нті і матеріали, оцінивши пов ідомлені позивачем обставин и, суд прийшов до такого висно вку.
Законом, що регулює відноси ни, які виникають у сфері держ авної реєстрації юридичних о сіб, а також фізичних осіб - п ідприємців, є Закон України “ Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - підприємців” (Закон № 755-IV).
Відповідно до частини 1 стат ті 4 Закону № 755-IV державна реєст рація юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців - засві дчення факту створення або п рипинення юридичної особи, з асвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприє мця фізичною особою, а також в чинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Зако ном, шляхом внесення відпові дних записів до Єдиного держ авного реєстру.
Відповідач, як юридична осо ба, ідентифікаційний код 34318131, з ареєстрований виконавчим ко мітетом Алчевської міської р ади 19.07.2006 р. Відповідач згідно д овідки взятий на облік в орга нах державної податкової слу жби, на час розгляду справи пе ребуває на обліку у Алчевськ ій ОДПІ в Луганській області .
Отже, відповідач, зважаючи н а вищевказане та вимоги част ини 8 статті 19, частин 1, 2 статті 5 5, частини 1 статті 58 Господарсь кого кодексу України, визнає ться суб' єктом господарюва ння та зобов' язаний своєчас но надавати податковим орган ам декларації про доходи, інш і необхідні відомості для на рахування податків та інших обов' язкових платежів.
Крім того, обов' язок платн ика податків і зборів (обов' язкових платежів) подавати д о державних податкових орган ів та інших державних органі в відповідно до законів декл арації, бухгалтерську звітні сть та інші документи і відом ості, пов' язані з обчисленн ям і сплатою податків і зборі в (обов' язкових платежів) пе редбачений пунктом 2 частини 1 статті 9 Закону України “Про систему оподаткування”.
Як свідчать матеріали спра ви, відповідач не надає до Алч евської ОДПІ в Луганській об ласті податкову звітність з червня 2009 року, що підтверджую ться висновком Алчевської ОД ПІ.
Відповідно до частини 1 стат ті 33, частини 2 статті 38 Закону № 755-IV юридична особа припиняєть ся в результаті передання вс ього свого майна, прав та обов ' язків іншим юридичним особ ам - правонаступникам у резул ьтаті злиття, приєднання, под ілу, перетворення (реорганіз ації) або в результаті ліквід ації за рішенням, прийнятим з асновниками (учасниками) юри дичної особи або уповноважен им ними органом, за судовим рі шенням або за рішенням орган у державної влади, прийнятим у випадках, передбачених зак оном; підставами для постано влення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов' язано з банкрутст вом юридичної особи, зокрема є неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону.
Згідно пункту 17 статті 11 Зако ну України “Про державну под аткову службу в Україні” орг ани державної податкової слу жби в установленому законом порядку мають право звертати сь до суду с заявою (позовною з аявою) про скасування держав ної реєстрації суб' єкта під приємницької діяльності.
Зазначені повноваження ор ганів державної податкової с лужби слід розуміти як право на позов про припинення юрид ичної особи або підприємниць кої діяльності фізичної особ и - підприємця на підставі З акону № 755-IV, а також на підставі вимог пункту 3 частини 1 статт і 10 Закону України “Про держав ну податкову службу в Україн і” відповідно якого до функц ій податкових органів належи ть контролювання своєчаснос ті подання платниками податк ів бухгалтерських звітів і б алансів, податкових декларац ій, розрахунків та інших доку ментів, пов' язаних з обчисл енням податків, інших платеж ів, а також перевірка достові рності цих документів щодо п равильності визначення об' єктів оподаткування і обчисл ення податків, інших платежі в.
За вказаних обставин, зважа ючи на неподання відповідаче м податкових декларацій та д окументів фінансової звітно сті до органу державної пода ткової служби більше одного року, суд вважає вимоги позив ача обґрунтованими та такими , що підлягають задоволенню.
Враховуючи викладене, керу ючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 105, 158-163 , 181 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Алчевської об' єднаної Державної подат кової інспекції в Луганській області до Товариства з обме женою відповідальністю «Вес тлайн Компані» про припиненн я юридичної особи задовольни ти повністю.
Припинити юридичну особу - Товариства з обмеженою відп овідальністю «Вестлайн Комп ані» (94200, Луганська область, м. А лчевськ, вул. Гагаріна, буд.24, ід ентифікаційний код 34318131).
Копію постанови, після набр ання нею законної сили, напра вити Державному реєстратору Виконавчого комітету Алчевс ької міської ради Луганської області, для внесення до Єдин ого державного реєстру запис у про судове рішення щодо при пинення юридичної особи - Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Вестлайн Компані» .
Постанова підлягає негайн ому виконанню.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Постанова може бути оскарж ена до Донецького апеляційно го адміністративного суду че рез Луганський окружний адмі ністративний суд шляхом пода ння апеляційної скарги протя гом десяти днів з моменту отр имання копії постанови з одн очасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції.
Суддя К.Є. Петросян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2011 |
Оприлюднено | 26.01.2011 |
Номер документу | 13496647 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні