Постанова
від 08.09.2006 по справі 15/257-06-6913а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

15/257-06-6913А

             

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

       "08" вересня 2006 р. Справа  № 15/257-06-6913А

          15 год. 55 хв.                                                                              м. Одеса

Господарський суд Одеської області у складі:

судді                                                Петрова В.С.

при секретарі                                  Ільєвій Л.М.

За участю представників сторін:

від позивача –            Кутафін Д.В.;  

від відповідача –        Кучін В.В.

    

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю „Ігра” до Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси про скасування рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій та зобов'язання здійснити певні дії,

    ВСТАНОВИВ:  

     Товариство  з обмеженою  відповідальністю  „Ігра”  звернулось  до  господарського  суду  Одеської  області   з  адміністративним  позовом  про  скасування  рішень  Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси  № 0000872306/2, № 0000862306/1, № 0000842306/1, № 0000852306/2, № 0000882306/1, № 0000892306/2, № 0000912306/2, № 0000902306/1 від 13.06.2006р.,  прийнятих  на  підставі  актів  перевірок    від  18.03.2006р. №  1554/23-20/ №000378, від  18.03.2006р. №  1554/23-20/ №000374, від  18.03.2006р. №  1554/23-20/ №000330, від  17.03.2006р. №  1554/23-20/ №000371 та  рішення  про  результати  розгляду  повторних  скарг  від 13.06.2006р.  №10817/25-0007,  посилаючись  на  безпідставні  та  незаконні  дії  відповідача  відносно  проведення     зазначених  перевірок  та  винесення  рішень  про  сплату  фінансових  санкцій ТОВ “Ігра”  внаслідок  проведення  перевірок.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 13 липня 2006 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 15/257-06-6913А.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 01 серпня 2006 р. закінчено підготовче провадження та справу № 15/257-06-6913А призначено до судового розгляду в засіданні суду на 14 серпня 2006 р.

       В  засідання суду від 14.08.206 р. позивач  звернувся до суду із заявою про зміну   позовних вимог, в якій просить суд скасувати рішення ДПІ у Суворовському районі м. Одеси № 0000912306/2, № 0000892306/2, № 0000872306/2 в частині накладення на ТОВ “Ігра” штрафних (фінансових) санкцій за порушення порядку отримання торгових патентів на електронні  рулетки  „Сasino Мadrid”  на суму 38688,60 грн.  та  зобов'язати ДПІ у Суворовському районі м. Одеси зробити перерахунки штрафних (фінансових) санкцій за вказаними рішеннями, відповідно до реально допущених ТОВ „Ігра” порушень порядку придбання та використання торгових патентів на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу, а саме на загальну суму 4807,00 грн.

     Представник  відповідача  адміністративний  позов  не  визнає,  оскільки  вважає  його  необґрунтованим,  у  зв'язку  з  чим  просив  у  його  задоволенні  відмовити,  про  що  зазначено  у  запереченнях  на  позов.

У зв'язку з набранням 01 вересня 2005 р. чинності Кодексом адміністративного судочинства України, господарський суд Одеської області зазначає, що згідно з п. 6 розділу VII Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України, до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішуються відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного судочинства України. При цьому підсудність таких справ визначається Господарським процесуальним кодексом України.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши всі письмові докази, які містяться в матеріалах справи, господарський суд дійшов наступних висновків.

       17.03.2006 р. та 18.03.2006 р. Державною податковою інспекцією у Суворовському  районі м. Одеси було здійснено перевірки  ТОВ “Ігра” (код ЄДРПОУ  33721690) щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності.

За результатами проведених перевірок ДПІ у Суворовському районі м. Одеси   складені  акти  перевірок  від  17.03.2006 р. №  1554/23-20/ №000371,  від   18.03.2006 р. №  1554/23-20/№000378, від 18.03.2006 р. № 1554/23-20/№000374, від 18.03.2006 р. №  1554/23-20/№000330, на підставі яких прийнято рішення про застосування фінансових санкцій № 0000872306/0, 0000862306/0, 0000842306/0, 0000852306/0, 0000882306/0, 0000892306/0, 0000912306/0, 0000902306/0  від  27.03.2006 р.

        Позивач оскаржив зазначені вище рішення ДПІ в Суворовському районі м. Одеси до ДПІ у Суворовському районі м. Одеси та Державної податкової адміністрації в Одеській області. За результатами розгляду скарг Державною податковою адміністрацією в Одеській області прийнято рішення про результати розгляду повторних скарг від 13.06.2006 р. № 10817/25-0007, яким скасовані частково рішення ДПІ  у  Суворовському  районі м. Одеси від 27.03.2006 р. № 0000912306/0 в частині 46142,10 грн., № 0000892306/0 в частині 51 664,64 грн., № 0000872306/0 в частині 57022,00 грн., № 0000852306/0 в частині 18 312,78 грн. У зв'язку з цим 13.06.2006 р. ДПІ у Суворовському районі м. Одеси винесені рішення № 0000872306/2, 0000862306/1, 0000842306/1, 0000852306/2, 0000882306/1, 0000892306/2, 0000912306/2, 0000902306/1.

Як встановлено в ході розгляду справи, позивач не заперечує проти застосованих до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення вимог діючого законодавства у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і порядку отримання та використання торгових патентів, накладених    рішеннями ДПІ у Суворовському районі м. Одеси від 13.06.2006 р. № 0000902306/1, № 0000882306/1, № 0000862306/1, № 0000842306/1, № 0000852306/2. Крім того, накладені зазначеними рішеннями штрафні санкції позивачем сплачено частково, в розмірі 2927,50 грн.

Таким чином, позивач просить скасувати рішення ДПІ у Суворовському районі м. Одеси № 0000912306/2, № 0000892306/2, № 0000872306/2 від 13.06.2006 р. в частині накладення на ТОВ “Ігра” штрафних (фінансових) санкцій на суму 38688,60 грн., проти  решти суми нарахованих штрафних санкцій позивач не заперечує.

Згідно розрахунків розміру накладених оскаржуваними рішеннями штрафних санкцій, приведених відповідачем в письмових запереченнях на позов, позивачу нараховані наступні штрафні санкції:

-          рішенням № 0000912306/2 від 13.06.2006 р. нараховано штрафну санкцію в розмірі 14 893, 00 грн., у т.ч. 2450 грн. за порушення порядку використання торгового патенту (патент не був доступний для огляду),  587 грн. за здійснення діяльності без одержання торгового патенту з 16 по 17 березня 2006 р., 11 802 грн. у зв'язку з використанням 1 патенту на 5 гральних місць. Крім того, з даного розрахунку вбачається, що відповідачем допущено арифметичну помилку при зазначенні в оскаржуваному рішенні суми штрафних санкцій, а саме: замість 14 839 грн. в рішенні вказано 14 893 грн.

-          рішенням № 0000892306/2 від 13.06.2006 р. нараховано штрафну санкцію в розмірі 13 367, 20 грн., у т.ч.  632,20 грн. за здійснення діяльності без одержання торгового патенту з 16 по 17 березня 2006 р., 12 735 грн. у зв'язку з використанням 1 патенту на 5 гральних місць.;

-          рішенням № 0000872306/2 від 13.06.2006 р. нараховано штрафну санкцію в розмірі 15 235, 60 грн., у т.ч. 1083,80 грн. за здійснення діяльності без одержання торгового патенту з 16 по 18 березня 2006 р., 14 151,60 грн. у зв'язку з використанням 1 патенту на 5 гральних місць. Крім того, з даного розрахунку вбачається, що відповідачем допущено арифметичну помилку при зазначенні в оскаржуваному рішенні суми штрафних санкцій, а саме: замість 15 235,40 грн. в рішенні вказано 15 235,60 грн.

Так, відповідач посилається на те, що на гральні автомати „Сasino Мadrid”, які перевірялись відповідачем за адресами: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, № 6; м. Одеса, вул. Академіка Вільямса, №62/2; м. Одеса, вул. Академіка Корольова, № 46, позивачу необхідно було придбати торгові патенти  кратності відповідно до кількості гравців. Проте, ці посилання податкової інспекції судом оцінюється критично, оскільки суперечать Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”.

Згідно ст. 1 Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”, об'єктом правового регулювання є, зокрема, діяльність з надання послуг у сфері грального бізнесу.

Під гральним бізнесом у цьому Законі слід розуміти діяльність, пов'язану з влаштуванням казино, інших гральних місць (домів), гральних автоматів з грошовим або майновим виграшем, проведенням лотерей (крім державних) та розиграшів з видачею грошових виграшів у готівковій або майновій формі.

Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”, об'єктами оподаткування є наступні види грального бізнесу: гральний автомат з грошовим або майновим виграшем; гральний стіл з кільцем рулетки для казино; інші гральні столи (спеціальні столи для казино, крім столів для більярду); кегельбани, що вводяться у дію за допомогою жетона, монети або без них; столи для більярду, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них, крім столів для більярду, що використовуються для спортивних аматорських змагань; інші види грального бізнесу, включаючи розиграші з видачею грошових виграшів у готівковій формі поза банківські установи або у майновій формі на місці.

Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності" торговий патент на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу має бути виданий на кожне окреме гральне місце (гральний автомат, гральний стіл).

В цій нормі закону законодавець терміни „гральне місце”, „гральний автомат” та „гральний стіл” ототожнює. Тобто один гральний автомат є одним гральним місцем та один гральний стіл є також одним гральним місцем в незалежності від того, скільки гравців одночасно можуть брати участь в азартній грі. Одночасно за гральним столом, гральним автоматом або за кільцем рулетки можуть грати кілька гравців (навіть необмежена кількість гравців).

Крім того, згідно технічного паспорту грального автомату електронна рулетка „Сasino Мadrid” дійсно є одним гральним автоматом, всі елементи якого діють під єдиним  програмним забезпеченням.

Таким чином, на гральні автомати електронна рулетка „Сasino Мadrid”  позивачем правомірно отримано по одному торговому патенту на кожний гральний автомат –ТПА №509839 (м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, № 6), ТПА № 509832 (м. Одеса, вул. Академіка Вільямса, № 62/2), ТПА № 555475 (м. Одеса, вул. Академіка Корольова, № 46).

У зв'язку з вищевикладеним суд вважає, що відповідачем неправомірно нараховані штрафні санкції позивачу за надання послуг в сфері грального бізнесу без одержання торгових патентів, а саме: в частині 11 802 грн. згідно рішення № 0000912306/2 від 13.06.2006 р., в частині 12 735 грн. згідно рішення № 0000892306/2 від 13.06.2006 р., в частині 14 151, 60 грн. згідно рішення № 0000872306/2 від 13.06.2006 р.     

Крім того, відповідачем були допущені порушення порядку проведення перевірок.

Як встановлено в ході розгляду справи, проведені відповідачем перевірки, внаслідок яких позивачу було нараховано штрафні санкції, є позаплановими.  

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження податкового органу щодо проведення перевірок встановлені Законом України „Про державну податкову службу в Україні”, Законом України ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, Указом Президента „Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності”.

Статтею 11-1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" встановлено, що перевірки в межах повноважень податкових органів, визначених законами України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" вважаються позаплановими.

Відповідно до ст.11-2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" посадові особи ОДПС, зокрема ДПІ у Суворовському районі м. Одеси мають право приступити до проведення позапланової перевірки, якщо вони надали платнику (СПД) під розписку направлення на перевірку та копію наказу керівника податкового органу державної податкової служби. Однак, в порушення зазначеної норми, фахівцями ДПІ у Суворовському районі м. Одеси під час проведення перевірки не надані під розписку позивачу ні направлення на перевірку, ні копію наказу про проведення позапланової виїзної перевірки.

Згідно „Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства”, затвердженого наказом ДПА України від 10.08.2005р. №327, зареєстрований Мін'юстом України 25.08.2005р. №925/11205 позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї із обставин, визначених Законом України "Про державну податкову службу в Україні" та іншими законодавчими актами.

Згідно ст.11-1 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” позапланова виїзна перевірка проводиться лише за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за наслідками перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків законів України про оподаткування, валютного законодавства, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту; 2) платником податків не подано в установлений строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом; 3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податковій декларації, поданій платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту; 4) платник податків подав у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу державної податкової служби під час проведення планової чи позапланової виїзної перевірки, в якій вимагає повного або часткового скасування результатів відповідної перевірки; 5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту; 6) проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства; 7) стосовно платника податків (посадової особи платника податків) у порядку, встановленому законом, податковою міліцією заведено оперативно-розшукову справу, у зв'язку з чим є потреба у проведенні позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності такого платника податків; 8) у разі, коли вищестоящий орган державної податкової служби в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державної податкової служби здійснив перевірку документів обов'язкової звітності платника податків або висновків акта перевірки, складеного нижчестоящим контролюючим органом, та виявив їх невідповідність вимогам законів, що призвело до ненадходження до бюджетів сум податків та зборів (обов'язкових платежів). Позапланова виїзна перевірка в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державної податкової служби лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планову або позапланову виїзну перевірку зазначеного платника податків, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу; 9) платником подано декларацію з від'ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.

Одна з перелічених підстав обов'язково повинна бути зазначена в направленні та наказі під час проведення позапланової перевірки.

Також, згідно ст. 15 Закону України ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” №265/95-ВР від 06.07.1995р.  (із змінами та доповненнями) контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари, інших вимог цього Закону здійснюють орган державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.

Згідно ст. 16 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” № 265/95-ВР від 06.07.1995р. (із змінами та доповненнями) контролюючі органи мають право відповідно до законодавства здійснювати планові або позапланові перевірки осіб, які підпадають під дію цього Закону.

Планова перевірка здійснюється органами, уповноваженими законом нараховувати або стягувати податки і збори (обов'язкові платежі) з осіб, що використовують спрощену систему оподаткування згідно з пунктами 5 - 9 статті 9 цього Закону. Така перевірка здійснюється не частіше одного разу за наслідками звітного календарного року, але не раніше строків, визначених законодавством для подання річного податкового звіту (декларації) такими особами з такого податку.

Планова виїзна перевірка –перевірка, яка передбачена у плані роботи. Право податкового органу на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли податковий орган не пізніше ніж за десять днів до дня проведення перевірки надіслав суб'єкту підприємницької діяльності письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення перевірки.

Позапланова перевірка, що провадиться уповноваженими контролюючими органами стосовно осіб, визначених у частині другій ст.16 Закону України №265, може здійснюватися виключно на підставі постанови слідчого, органу дізнання або відповідно до рішення суду.

Таким чином, підставами для проведення фахівцями ДПІ позапланової перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу підприємства є підстави, зазначені у Законі України „Про державну податкову службу в Україні” та постанова слідчого, органу дізнання або рішення суду відповідно до вимог Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.

Проте, про проведення перевірок діяльності позивача з надання послуг у сфері грального бізнесу співробітниками ДПІ у Суворовському районі м. Одеси  позивач повідомлений не був.

Згідно ст. 16 Цивільного кодексу України, засобом захисту цивільних прав та інтересів, крім іншого, є визнання незаконним рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади АРК або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про: 1) визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; 2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача коштів; 5) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; 6) примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; 7) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України; 8) визнання наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а згідно ч. 3 ст. 105 КАС України позивач має право вимагати скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та й спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За таких обставин, господарський суд вважає, що рішення Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси № 0000912306/2, № 0000892306/2, № 0000872306/2 від 13.06.2006 р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 38 688, 60 грн. прийняті в порушення вимог чинного законодавства, у зв'язку з чим підлягають скасуванню в цій частині.

Щодо позовних вимог про зобов'язання ДПІ у Суворовському районі м. Одеси зробити перерахунки штрафних (фінансових) санкцій за вказаними рішеннями на загальну суму 4807,00 грн., то суд зазначає наступне.

У зв'язку з тим, що відповідачем було допущено арифметичну помилку при нарахуванні штрафних санкцій, то відповідно позивачем також допущено помилку при зазначенні суми 4 807,00 грн., проте згідно розрахунків відповідача ця сума складає 4 753 грн.

Крім того, оскільки позивач не оскаржує суму нарахованих штрафних санкцій за інші порушення щодо порядку придбання та використання торгівельних патентів на  здійснення операцій  з  надання  послуг  у  сфері  грального  бізнесу, в т.ч. за здійснення діяльності без одержання торгового патенту, що складає 4 753 грн., а інша частина штрафних санкцій, як зазначено вище, судом скасовано, то суд вважає за необхідне відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог щодо зобов'язання  ДПІ у  Суворовському  районі  м.  Одеси  зробити  перерахунки  штрафних  (фінансових)  санкцій  за  оскаржуваними  рішеннями.

      

Керуючись ст. ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

               ПОСТАНОВИВ:

1.          Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю „Ігра” до Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси про скасування рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій та зобов'язання здійснити певні дії задовольнити частково.

2.          СКАСУВАТИ рішення Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0000912306/2 від 13.06.2006 р. щодо нарахування штрафних санкцій в частині  11 802 грн., в решті частині рішення залишити без змін.

3.          СКАСУВАТИ рішення Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0000892306/2 від 13.06.2006 р. щодо нарахування штрафних санкцій в частині 12 735  грн., в решті частині рішення залишити без змін.

4.          СКАСУВАТИ рішення Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0000872306/2 від 13.06.2006 р. щодо нарахування штрафних санкцій в частині 14151,60  грн., в решті частині рішення залишити без змін.

5.          В задоволенні решти позовних вимог відмовити.  

Постанову суду може бути оскаржено в порядку, передбаченому ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови складено 14.09.2006 р.

            Суддя                                                                                 Петров В.С.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення08.09.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу134967
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —15/257-06-6913а

Постанова від 08.09.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Петров В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні