Копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 січня 2011 р. Справа № 2а-9607/10/1870
Сумський окружний адміністративний суд в особі судді Шевченко І.Г., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом прокурора Путивльського району в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Кролевецький льонозавод" про стягнення суми штрафу ,-
В С Т А Н О В И В:
Прокурор Путивльського району в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту - позивач, ДКЦПФР), звернувся до суду з адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства "Кролевецький льонозавод" (далі по тексту - позивач, ВАТ "Кролевецький льонозавод") про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі 10 200,00грн. Свої вимоги мотивує тим, що відносно відповідача, за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів були винесені постанови від 24.09.2010 року № 94-СУ, № 95-СУ, та № 96-СУ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу в загальному розмірі 10 200,00грн. Дані постанови відповідачем не були оскаржені, однак, штраф станом на момент звернення з позовом до суду в добровільному порядку сплачений не був.
Відповідачу у відповідності з приписами ст. 183-2 КАС України надіслано копію ухвали, позову, пропонувалось протягом 10 днів з дня отримання копії ухвали надати свої письмові заперечення проти позову та докази, якими вони обґрунтовуються або заяву про визнання позову. У визначений строк відповідачем не було надано заперечень, чи заяви про визнання позову.
Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, вважає, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступного.
Частиною 1 статті 1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Згідно з ч. 1 ст. 5 вищевказаного Закону державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам.
07.09.2010р. уповноваженою особою ДКЦПФР на підставі аналізу розкриття акціонерними товариствами регулярної річної інформації за 2009р. були встановлені порушення відповідачем вимог ст. 40 Закону України "Про цінні папери і фондовий ринок" , п. 16 Розділу І, п.1 глави 1, п.1 глави 7 Розділу V "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006р. № 1591, а саме щодо обов’язку емітента цінних паперів розкривати регулярну річну інформацію, в тому числі шляхом розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним. Враховуючи викладене 07.09.2010р. Сумським територіальним управлінням ДКЦПФР були порушені справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.13,19,25) та 15.09.2010р. складені акти про правопорушення на ринку цінних паперів №95-СУ, №96-СУ, №97-СУ (а.с.12,18,24). Порядок та строки розгляду ДКЦПФР справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів врегульовано “Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій”, затвердженими рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року №2272. Відповідно до п. 5 Розділу І Правил уповноважені особи комісії в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.
15.09.2010р. на адресу відповідача були надіслані акти про правопорушення на ринку цінних паперів та постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, в яких були зазначено час, дата і місце розгляду даних справ (а.с.10-11,16-17,22-23).
Відповідно до п. 1 Розділу VII Правил розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення за справою. Рішення уповноваженої особи за справою оформлюється у вигляді постанови.
За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів відносно ВАТ "Кролевецький льонозавод", враховуючи ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” 24.09.2010р. були винесені постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів:
№ 94-СУ – за нерозміщення в термін до 30.04.2010р.регулярної річної інформації за 2009рік в загальнодоступній інформаційні базі Комісії - в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 3 400,00 грн. (а.с.8);
№ 95-СУ – за не опублікування в термін до 30.04.2010р. регулярної річної інформації за 2009рік в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів чи ДКЦПФР - в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 3 400,00 грн. (а.с.14);
№ 96-СУ – за неподання до територіального управління Комісії в термін до 01.06.2010р. регулярної річної інформації за 2009рік - в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 3 400,00 грн. (а.с.20).
Згідно ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Як встановлено судом, постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, були надіслані на адресу відповідача разом з розпорядженнями про усунення порушень чинного законодавства про цінні папери поштою 24.09.2010р. (а.с.9,15,21),станом на момент розгляду справи не оскаржені, штраф в загальному розмірі 10200,00 грн. в добровільному порядку не сплачений, заперечень з цього приводу чи докази погашення заборгованості відповідачем не надано. Таким чином, суд, враховуючи норми ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення з відповідача штрафу є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 183-2, 186, 254, 256 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов прокурора Путивльського району в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Кролевецький льонозавод" про стягнення суми штрафу – задовольнити.
Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Кролевецький льонозавод" (код ЄДРПОУ 00306182) на користь держави (р/р31116106700191, ГУДКУ у Сумській області, код 23635221, МФО 837013, код платежу 21081100) заборгованість зі сплати штрафу, застосованого за порушення на ринку цінних паперів на підставі постанов від 24.09.2010 року №94-СУ, №95-СУ, та №96-СУ в загальному розмірі 10200,00грн.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.
Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя (підпис) І.Г. Шевченко
З оригіналом згідно
Суддя І.Г. Шевченко
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.01.2011 |
Оприлюднено | 26.01.2011 |
Номер документу | 13496822 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
І.Г. Шевченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні