Категорія №6.7
ПОСТАНОВА
Іменем України
20 січня 2011 року Справа № 2а-9211/10/1270
Луганський окруж ний адміністративний суд у с кладі:
судді: Лагу тіна А.А.;
при секретарі: Кашкар овій Г.Є.;
за участю представників ст орін:
від позивача: Банк І .А. (довіреність № 407 від 20.01.2011 ро ку);
Мусюра Г.О. (довіре ність № 7-2011 від 04.01.2011 року);
від відповідача: Шел упец Н.В. (довіреність від 17.12. 2010 року, б/н);
третя особа: не з ' явився;
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Ко нтрольно-ревізійного управл іння в Луганській області до Алчевської виправної колоні ї № 13 управління державного де партаменту виконання покара нь у Луганській області, трет я особа яка не заявляє самост ійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - депа ртамент виконання покарань у Луганській області про зобо в' язання виконати вимогу ві д 01.07.2010 року № 130-14/695 в частині відшк одування грошових коштів,-
ВСТАНОВИВ:
15.12.2009 року Контрольно-ревізі йне управління в Луганській області (далі-Позивач) зверну лось до суду з позовом до Алче вської виправної колонії № 13 у правління державного департ аменту виконання покарань у Луганській області (далі-Від повідач) про зобов' язання в иконати вимогу від 01.07.2010 року № 130-14/695 в частині відшкодування 83 7718,20 грн., у тому числі: зайво вип лачених сум з оплати праці у с умі 23298,41 грн.; завищених витрат н а оплату праці у сумі 589844,46 грн.; з айво сплачених внесків до де ржавних цільових фондів у су мі 224575,33 грн.
В обґрунтування позовних в имоги, зазначає, що на виконан ня п.2.34 Плану роботи Головного КРУ України на II квартал 2010 рок у КРВ у м. Алчевську була прове дена планова ревізія фінансо во - господарської діяльност і Алчевської виправної колон ії №13 Управління Державного д епартаменту виконання покар ань у Луганській області за п еріод з 01.01.2008 по 30.04.2010 року.
За результатами ревізії бу ло складено акт ревізії від 23. 06.2010 №130-21/013, підписаний об'єктом ко нтролю із запереченнями, на я кі надано висновки від 01.07.2010 рок у №130-14/698.
Відповідно до п.7 ст.10 За кону України «Про державну к онтрольно-ревізійну службу в Україні» відповідачу було с прямовано вимогу щодо усунен ня виявлених ревізією поруше нь від 01.07.2010 року за №130-14/695. Однак н а цей час відповідачем не від шкодовано порушення, що приз вели до збитків на загальну с уму 837718,20 грн.
1. Ревізією правильності вст ановлення надбавок за вислуг у років особам рядового і нач альницького складу за 2008, 2009 та с ічень-травень 2010 року встанов лено, що при призначенні надб авки за вислугу років особам рядового і начальницького с кладу Відповідача, до вислуг и років включалися періоди н авчання у цивільних вищих на вчальних закладах чим поруше но вимоги п.1 «Порядку обчисле ння вислуги років, призначен ня та виплати пенсії і грошов ої допомоги особам офіцерськ ого складу, прапорщикам, мічм анам, військовослужбовцям на дстрокової служби та військо вої служби за контрактом, осо бам начальницького і рядовог о складу органів внутрішніх справ та членам їх сімей», зат вердженого постановою КМУ ві д 17.07.1992 року №393 (далі - Порядок № 393), який містить перелік робіт , які зараховуються до стажу і серед якого відсутнє навчан ня у цивільних навчальних за кладах.
Відповідно до п.2 Порядку №393 час навчання у цивільних вуз ах зараховується до вислуги років додатково лише при при значенні пенсії згідно з п. а с т.12 Закону України «Про пенсій не забезпечення військовосл ужбовців та осіб начальницьк ого і рядового складу органі в внутрішніх справ».
Зазначене порушення призв ело до завищення витрат на оп лату праці внаслідок завищен ня надбавок за вислугу років 18-ти особам середнього і стар шого начальницького складу в ідповідача на загальну суму 23 298,41 грн. та відповідно до зайв ого нарахування та перерахув ання внесків до державних ці льових фондів на суму 8 480,61 грив ень.
2. Ревізією дотримання закон одавства при встановленні, н арахуванні та виплаті відсот кової надбавки за вислугу ро ків вільнонайманим працівни кам відповідача встановлено , що протягом 2008, 2009 років та стан ом на 01.06.2010 за рахунок коштів за гального фонду державного бю джету вільнонайманим праців никам колонії (в тому числі ме дичним працівникам туберкул ьозної лікарні) нараховуєтьс я та виплачується відсоткова надбавка за вислугу років (за безперервну роботу), яка не пе редбачена вимогами чинного з аконодавства для даної катег орії працівників.
Згідно додатку №4 до Постано ви КМУ від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату п раці працівників на основі Є диної тарифної сітки розряді в і коефіцієнтів з оплати пра ці працівників установ, закл адів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» зат верджено схему тарифних розр ядів посад (професій) робітни ків та у п. 3 Постанови визначе но перелік надбавок та допла т до них. Аналогічні умови опл ати праці затверджені наказо м Державного департаменту Ук раїни з питань виконання пок арань «Про впорядкування умо в оплати праці працівників Д ержавної кримінально-викона вчої служби України, які не ма ють спеціальних знань рядово го і начальницького складу» від 11.11.2005 року №184.
Зазначені нормативно-прав ові акти не передбачають вст ановлення надбавки за вислуг у років та безперервну робот у.
Проте, протягом періоду з 01.01 .2008 року по 31.12.2009 року працівника м туберкульозної лікарні при колонії нарахована та сплач ена надбавка за вислугу рокі в (безперервну роботу) на зага льну суму 533 064,50 грн., що не відпов ідає вимогам п.4 спільного нак азу Міністерства праці та со ціальної політики і міністер ства охорони здоров'я Україн и від 05.10.2005 року №308/519 «Про впорядк ування умов оплати праці пра цівників закладів охорони зд оров'я та установ соціальног о захисту населення», що приз вело до проведення завищених витрат на оплату праці у зага льній сумі 533 064,50 гривень.
Крім того, позивач зазначив , що потягом періоду з 01.01.2008 року по 31.12.2009 року працівникам відпо відача, які не належать до вій ськовослужбовців та не мають звань рядового і начальниць кого складу, не є державними с лужбовцями, нарахована та сп лачена відсоткова надбавка з а вислугу років (безперервну роботу) у загальній сумі 60 318,11 г рн., що не відповідає вимогам п .6 Постанови КМУ «Про упорядку вання структури та умов грош ового забезпечення військов ослужбовців, осіб рядового і начальницького складу» від 07.11.2007 року № 1294 та не передбачена вимогами Постанови КМУ від 30. 08.2002 року № 1298 «Про оплату праці п рацівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і ко ефіцієнтів з оплати праці пр ацівників установ, закладів та організацій окремих галуз ей бюджетної сфери».
Зазначене порушення призв ело до проведення завищених витрат на оплату праці на заг альну суму 60 318,11 грн.
Таким чином, загалом відпов ідачем безпідставно встанов лено відсоткову надбавку за вислугу років окремим праців никам колонії на загальну су му 593 382,61 грн. (533 064,50 грн. + 60 318,11), з яких в ідшкодовано 3 538,15 гривень.
3. Також, як наслідок по незак онно оплачених сумах з оплат и праці зайво сплачено внеск и до державних цільових фонд ів на загальну суму 224 575,33 грн.
Відповідно до п.2 ст.15 Закону України «Про державну контро льно-ревізійну службу в Укра їні» законні вимоги службови х осіб державної контрольно- ревізійної служби є обов'язк овими для виконання службови ми особами об'єктів, що ревізу ються.
З урахуванням зазначеного , представники позивача прос или суд зобов'язати Алчевськ у виправну колонію №13 виконат и Вимогу від 01.07.2010 року № 130-14/695 в ча стині відшкодування 837 718,20 грн., у тому числі: зайво виплачени х сум з оплати праці у сумі 23 298,4 1 грн.; завищених витрат на опл ату праці у сумі 589 844,46 грн.; зайво сплачених внесків до держав них цільових фондів у сумі 224 57 5,33 грн.
В судовому засіданні предс тавники позивача позов підтр имали, надали пояснення анал огічні викладеним у позові т а просили задовольнити позов ні вимоги у повному обсязі.
Відповідач в судовому засі данні проти задоволення позо вних вимог заперечував та на дав письмові пояснення з цьо го приводу, в яких обґрунтову вав свої заперечення наступн им.
Згідно п.1 Положення про Алч евську виправну колонію № 13 уп равління Державного департа менту України з питань викон ання покарань у Луганській о бласті (далі - Алчевська ВК № 13) підпорядковується управлі нню державного департаменту України з питань виконання п окарань в Луганській області у тому числі і в питаннях нара хування грошового забезпече ння та заробітної плати. Перс оналом державного департаме нту безпосередньо (щомісяця) здійснювався контроль за ви трачанням коштів, перевірка основних фінансових докумен тів та надання нормативної б ази для вивчення та застосув ання в роботі.
Стосовно встановлення над бавок за вислугу років особа м рядового і начальницького складу за 2008 рік, січень 2009 року - травень 2010 року представни к відповідача пояснив, що бух галтерією Алчевської ВК № 13 на рахування надбавки за вислуг у років здійснювалось на під ставі витягів з наказів упра вління державного департаме нту України з питань виконан ня покарань у Луганській обл асті, які були доведені до пер соналу установи. А саме: Листа державного департаменту за № 90/2-5259 від 23.12.2004 року «Щодо окреми х питань обчислення стажу сл ужби для виплати відсоткової надбавки за вислугу років ос обам рядового та начальницьк ого складу кримінально-викон авчої системи» та п.2 Постанов и від 17.07.1992 року № 393 «Про порядок обчислення вислуги років, пр изначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам н ачальницького і рядового скл аду органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей».
Відносно нарахування та ви плати відсоткової надбавки з а безперервну роботу (вислуг у років) вільнонайманим прац івникам представник відпові дача зазначив, що нарахуванн я даної надбавки проводилось на підставі наказу державно го департаменту від 25.05.2000 року з а № 98 «Про затвердження інстру кції про порядок виплати про центної надбавки за безперер вну роботу робітникам і служ бовцям підприємств, установ, організацій та навчальних з акладів кримінально-виконав чої системи», який був обов' язковим для виконання устано вою.
В судовому засіданні предс тавник відповідача усно визн ав позов у повному обсязі та п ояснив, що дійсно мали місце п орушення, які були виявлені в ході ревізії, однак Алчевськ а ВК № 13 відповідно до свого по ложення та відомчих наказів була зобов' язана діяти саме таким чином.
Згідно з ч.3 ст.72 КАС України о бставини, які визнаються сто ронами, можуть не доказувати ся перед судом, якщо проти цьо го не заперечують сторони і в суду не виникає сумніву щодо достовірності цих обставин та добровільності їх визнанн я.
У суду не виникає сумнівів, що представник відповідача д остовірно та добровільно виз нав зазначені обставини у сп раві, а відтак зазначені обст авини, що є предметом розгляд у у цій справі можуть не доказ уватися перед судом.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на боці відповідача - де ржавний департамент України з питань виконання покарань у Луганській області в судов е засідання не з' явився, про дату, час та місце судового за сіданні був повідомлений нал ежним чином з боку представн ика відповідача по справі, що не суперечить вимогам, встан овленим КАС України стосовно повідомлення осіб про судов ий розгляд адміністративної справи.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог ст.ст. 6 9-72 КАС України, суд дійшов висн овку про обґрунтованість зая влених вимог з огляду на таке .
Відповідно до п.2.34 Плану робо ти Головного КРУ України на II квартал 2010 року КРВ у м. Алчевсь ку була проведена планова ре візія фінансово - господарсь кої діяльності Алчевської ви правної колонії №13 Управлінн я Державного департаменту ви конання покарань у Луганські й області за період з 01.01.2008 по 30.04.2 010 року.
За результатами ревізії бу ло складено акт ревізії від 23. 06.2010 №130-21/013, підписаний об'єктом ко нтролю із запереченнями, на я кі надано висновки від 01.07.2010 рок у №130-14/698 (аркуші справи 6-36).
Відповідно до п.7 ст.10 За кону України «Про державну к онтрольно-ревізійну службу в Україні» відповідачу було с прямовано вимогу щодо усунен ня виявлених ревізією поруше нь від 01.07.2010 року за №130-14/695 (аркуші справи 37-39). Однак на цей час у су ду відсутні докази того, що ві дповідачем відшкодовано пор ушення, які були виявлені в хо ді зазначеної ревізії, що при звели до збитків на загальну суму 837718,20 грн.
Ревізією було встановлено , по-перше: ревізією правильно сті встановлення надбавок за вислугу років особам рядово го і начальницького складу з а 2008, 2009 та січень-травень 2010 року встановлено, що при призначе нні надбавки за вислугу рокі в особам рядового і начальни цького складу відповідача, д о вислуги років включалися п еріоди навчання у цивільних вищих навчальних закладах чи м порушено вимоги п.1 «Порядку обчислення вислуги років, пр изначення та виплати пенсії і грошової допомоги особам о фіцерського складу, прапорщи кам, мічманам, військовослуж бовцям надстрокової служби т а військової служби за контр актом, особам начальницького і рядового складу органів вн утрішніх справ та членам їх с імей», затвердженого постано вою КМУ від 17.07.1992 року № 393 (далі - Порядок № 393), який містить пере лік робіт, які зараховуються до стажу і серед якого відсут нє навчання у цивільних навч альних закладах.
Відповідно до п.2 Порядку №393 час навчання у цивільних вуз ах зараховується до вислуги років додатково лише при при значенні пенсії згідно з п. а с т.12 Закону України «Про пенсій не забезпечення військовосл ужбовців та осіб начальницьк ого і рядового складу органі в внутрішніх справ».
Зазначене порушення призв ело до завищення витрат на оп лату праці внаслідок завищен ня надбавок за вислугу років 18-ти особам середнього і стар шого начальницького складу в ідповідача на загальну суму 23 298,41 грн. та відповідно до зайв ого нарахування та перерахув ання внесків до державних ці льових фондів на суму 8 480,61 грив ень.
По-друге: ревізією дотриман ня законодавства при встанов ленні, нарахуванні та виплат і відсоткової надбавки за ви слугу років вільнонайманим п рацівникам відповідача вста новлено, що протягом 2008, 2009 років та станом на 01.06.2010 за рахунок ко штів загального фонду держав ного бюджету вільнонайманим працівникам колонії (в тому ч ислі медичним працівникам ту беркульозної лікарні) нарахо вується та виплачується відс откова надбавка за вислугу р оків (за безперервну роботу), я ка не передбачена вимогами ч инного законодавства для дан ої категорії працівників.
Згідно додатку №4 до Постано ви КМУ від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату п раці працівників на основі Є диної тарифної сітки розряді в і коефіцієнтів з оплати пра ці працівників установ, закл адів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» зат верджено схему тарифних розр ядів посад (професій) робітни ків та у п. 3 Постанови визначе но перелік надбавок та допла т до них. Аналогічні умови опл ати праці затверджені наказо м Державного департаменту Ук раїни з питань виконання пок арань «Про впорядкування умо в оплати праці працівників Д ержавної кримінально-викона вчої служби України, які не ма ють спеціальних знань рядово го і начальницького складу» від 11.11.2005 року №184.
Зазначені нормативно-прав ові акти не передбачають вст ановлення надбавки за вислуг у років та безперервну робот у.
Проте, протягом періоду з 01.01 .2008 року по 31.12.2009 року працівника м туберкульозної лікарні при колонії нарахована та сплач ена надбавка за вислугу рокі в (безперервну роботу) на зага льну суму 533 064,50 грн., що не відпов ідає вимогам п.4 спільного нак азу Міністерства праці та со ціальної політики і міністер ства охорони здоров'я Україн и від 05.10.2005 року №308/519 «Про впорядк ування умов оплати праці пра цівників закладів охорони зд оров'я та установ соціальног о захисту населення», що приз вело до проведення завищених витрат на оплату праці у зага льній сумі 533 064,50 гривень.
Крім того, позивач зазначив , що потягом періоду з 01.01.2008 року по 31.12.2009 року працівникам відпо відача, які не належать до вій ськовослужбовців та не мають звань рядового і начальниць кого складу, не є державними с лужбовцями, нарахована та сп лачена відсоткова надбавка з а вислугу років (безперервну роботу) у загальній сумі 60 318,11 г рн., що не відповідає вимогам п .6 Постанови КМУ «Про упорядку вання структури та умов грош ового забезпечення військов ослужбовців, осіб рядового і начальницького складу» від 07.11.2007 року № 1294 та не передбачена вимогами Постанови КМУ від 30. 08.2002 року № 1298 «Про оплату праці п рацівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і ко ефіцієнтів з оплати праці пр ацівників установ, закладів та організацій окремих галуз ей бюджетної сфери».
Зазначене порушення призв ело до проведення завищених витрат на оплату праці на заг альну суму 60 318,11 грн.
Таким чином, суд погоджуєть ся з висновками представникі в позивча про те, що загалом ві дповідачем безпідставно вст ановлено відсоткову надбавк у за вислугу років окремим пр ацівникам колонії на загальн у суму 593 382,61 грн. (533 064,50 грн. + 60 318,11), з як их було відшкодовано лише 3 538,1 5 гривень.
По-третє: як наслідок по нез аконно оплачених сумах з опл ати праці зайво сплачено вне ски до державних цільових фо ндів на загальну суму 224 575,33 грн .
Відповідно до п.2 ст.15 Закону України «Про державну контро льно-ревізійну службу в Укра їні» законні вимоги службови х осіб державної контрольно- ревізійної служби є обов'язк овими для виконання службови ми особами об'єктів, що ревізу ються.
З урахуванням викладеного , представники позивача, на ду мку суду обґрунтовано просил и суд зобов'язати Алчевську в иправну колонію №13 виконати В имогу від 01.07.2010 року № 130-14/695 в части ні відшкодування 837 718,20 грн., у то му числі: зайво виплачених су м з оплати праці у сумі 23 298,41 грн .; завищених витрат на оплату п раці у сумі 589 844,46 грн.; зайво спла чених внесків до державних ц ільових фондів у сумі 224 575,33 грн .
Позивач вказує на те, що до т еперішнього часу вимога КРУ в Луганській області від 01.07.2010 р оку №130-14/695 не виконано в повному обсязі.
Пунктом 7 ст. 10 Закону України “Про державну контрольно-ре візійну службу в України» пе редбачено, що Головному конт рольно-ревізійному управлін ню України, Контрольно-ревіз ійним управлінням в АР Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі, контрольно-ревізійн им підрозділам у районах, міс тах, містах і районах у містах надається право пред'являти керівникам та іншим службов им особам підконтрольних уст анов, що ревізуються, вимоги щ одо усунення виявлених поруш ень законодавства з питань з береження і використання дер жавної власності та фінансів , вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізія ми приховані і занижені валю тні та інші платежі, ставити п еред відповідними органами п итання про припинення бюджет ного фінансування і кредитув ання, якщо отримані підприєм ствами, установами та органі заціями кошти і позички вико ристовуються з порушенням чи нного законодавства.
Згідно з п. 7 ст. 10 Закону Украї ни «Про державну контрольно- ревізійну службу в України» від 26.01.1993 року № 2939-ХП (далі-Закон № 2939) за наслідками проведеної р евізії на адресу відповідача були направлені обов'язкові вказівки (вимога) КРУ в Луганс ькій області від 01.07.2010 року №130-14/69 5, яку відповідач отримав 01.07.2010 р оку, що підтверджується відп овідним підписом (аркуші спр ави 37-39).
Згідно п.10 ст.10 Закону № 2939 орга нам державної контрольно-рев ізійної служби надається пра во звертатися до суду в інтер есах держави, якщо підконтро льною установою, не забезпеч ено виконання вимог щодо усу нення виявлених ревізією пор ушень законодавства.
Визначення підконтрольних установ наведено у ч.1 ст.2 Зако ну, до яких належать міністер ства та інші органи виконавч ої влади, державні фонди, бюдж етні установи, суб'єкти госпо дарювання державного сектор у економіки, а також підприєм ства і організації, які отрим ують (отримували в періоді, як ий перевіряється) кошти з бюд жетів усіх рівнів та державн их фондів або використовують (використовували у періоді, я кий перевіряється) державне чи комунальне майно.
Оскільки згідно з ст.2 Закон у № 2939 контроль за використову ванням і збереженням державн ого майна і бюджетних засобі в покладений на органи держа вної контрольно-ревізійної с лужби, позивач має правові пі дстави, відповідно до вимог ч инного законодавства, для пр оведення ревізії фінансово-г осподарської діяльності від повідача.
Відповідачем не було оскар жено до суду вимогу Контроль но-ревізійного управління в Луганській області від 01.07.2010 ро ку №130-14/695, а відтак вона є чинною та підлягає обов' язковому виконанню з боку відповідача .
Згідно акту № 130-21/013 від 23.06.2010 рок у, підставою для прийняття ви моги стали висновки ревізії щодо порушення чинного закон одавства України при встанов лені надбавок за вислугу рок ів особам рядового і начальн ицького складу Алчевської ВК № 13 за 2008, 2009 та січень-травень 2010 р оку, встановленні, нарахуван ні та виплаті відсоткової на дбавки за вислугу років віль нонайманим працівникам відп овідача протягом 2008, 2009 років та станом на 01.06.2010 за рахунок кошт ів загального фонду державно го бюджету та як наслідок по н езаконно оплачених сумах з о плати праці зайво сплачених внесків до державних цільови х фондів.
Зазначені факти достатньо обґрунтовано позивачем, під тверджено наявними в матеріа лах справи документами та не спростовано представником в ідповідача під час судового засідання. Тому суд вважає по зовні вимоги, в частині зобов ' язання відповідача забезп ечити повне відшкодування зб итків до загального фонду бю джету Луганської області на загальну суму 837 718,20 грн., такими , що підлягають задоволенню.
Статтею 19 Конституції Украї ни передбачено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закон ами України.
Відповідно до вимог ч.1 ст.11 К АС України, розгляд і вирішен ня справ в адміністративних судах здійснюється на засада х змагальності сторін та сво боди в наданні ними суду свої х доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч.1 ст.71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на яких ґру нтуються її вимоги та запере чення.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень чи нного законодавства України та матеріалів справи, суд дій шов висновку, що викладені в п озовній заяві доводи позивач а є обґрунтованими та такими , що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійснені позивачем, з ві дповідача не стягуються.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71 , 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Контро льно-ревізійного управління в Луганській області до Алче вської виправної колонії № 13 у правління державного департ аменту виконання покарань у Луганській області, третя ос оба яка не заявляє самостійн их вимог на предмет спору на с тороні відповідача - департа мент виконання покарань у Лу ганській області про зобов' язання виконати вимогу від 01.0 7.2010 року № 130-14/695 в частині відшкод ування грошових коштів задов ольнити повністю.
Зобов' язати Алчевсь ку виправну колонію № 13 управл іння державного департамент у виконання покарань у Луган ській області, код ЄДРПОУ - 08562750 (94203, Луганська область, м. Алчев ськ, вул.. Матросова, 23) виконати вимогу Контрольно-ревізійно го управління в Луганській о бласті 01.07.2010 року № 130-14/695 в частині відшкодування в сумі - 837 718,20 (в ісімсот тридцять сім тисяч с імсот вісімнадцять грн. 20 коп. ) грн., у тому числі: зайво випла чених сум з оплати праці у сум і - 23 298,41 (двадцять три тисячі д вісті дев' яносто вісім грн. 41 коп.) грн.; завищених витрат н а оплату праці у сумі -589 844,46 (п' я тсот вісімдесят дев' ять тис яч вісімсот сорок чотири грн . 46 коп.) грн.; зайво сплачених вн есків до державних цільових фондів у сумі - 224 575,33 (двісті дв адцять чотири тисячі п' ятсо т сімдесят п' ять грн. 33 коп.) гр н.
Постанова суду перш ої інстанції набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого Кодексом ад міністративного судочинств а України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання ап еляційної скарги судове ріше ння, якщо його не скасовано, на бирає законної сили після по вернення апеляційної скарги , відмови у відкритті апеляці йного провадження або набран ня законної сили рішенням за наслідками апеляційного про вадження
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повн оважень у випадках та порядк у, передбачених частиною чет вертою статті 167 цього Кодексу , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Повний текст постано ви був складений та підписан ий 25 січня 2011 року.
Суддя А.А. Лагутін
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2011 |
Оприлюднено | 02.02.2011 |
Номер документу | 13509358 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гімон Микола Михайлович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гімон Микола Михайлович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Лагутін А.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні