Постанова
від 17.01.2011 по справі 2а-9637/10/1870
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІС ТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 січня 2011 р. Спр ава № 2а-9637/10/1870

Сумський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого судді - Кунець О .М.

за участю:

секретаря судового засіда ння - Вольської А.Г.,

представника позивача - Г олуб А.В.,

представника відповідача - Сайка А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Суми адміністрат ивну справу за позовом Контр ольно-ревізійного управлінн я в Сумській області до Сумсь кої міської виборчої комісії про призначення та визначен ня строку проведення позапла нової виїздної ревізії ,-

В С Т А Н О В И В:

14.12.2010р. Контрольно-ревізій не управління в Сумській обл асті (далі по тексту - позива ч, КРУ в Сумській області) звер нулося до суду з адміністрат ивним позовом до Сумської мі ської виборчої комісії (далі по тексту - відповідач, Сумс ька міська ВК), в якому просить :

- призначити позапланову ви їзну ревізію окремих питань фінансово-господарської дія льності Сумської міської ВК ;

- визначити строк проведенн я позапланової виїзної ревіз ії окремих питань строком на 15 робочих днів, з 27.12.2010 р. по 18.01.2011 р.

Свої вимоги мотивує тим, що на адресу КРУ в Сумській обла сті від гр..ОСОБА_3 (член діл ьничної ВК) надійшла заява, в я кій повідомляється про недот римання визначених чинних за конодавством прав членів діл ьничних виборчих комісій на оплату праці та інші факти в д іяльності Сумської міської в иборчої комісії, а саме щодо н еправомірного використання бюджетних коштів на обслуго вування карткових рахунків в філії «ПриватБанк», викорис тання бюджетних коштів на пр идбання канцелярських товар ів та бланків на голосування , безпідставного повернення коштів до бюджету , в тому числ і призначених на додаткове з аохочення. На письмовий запи т КРУ в Сумській області до Су мської міської виборчої комі сії щодо надання документів та пояснень з приводу поруше них у зверненні питань було в ідмовлено, з посиланням на те , що в зв' язку з значним обсяг ів документів відповідач нем ає технічної можливості для їх подання. У зв' язку з цим, я к зазначає позивач, провести перевірку з питань, порушени х у зверненні ОСОБА_3, немо жливо без проведення позапла нової виїзної ревізії. Тому п озивач просить суд призначит и позапланову виїзну ревізію окремих питань фінансово-го сподарської діяльності Сумс ької міської виборчої комісі ї, строком на 15 робочих днів у п еріод з 27.12.2010 р. по 18.01.2011 р.

В судовому засіданні предс тавник позивача Голуб А.В. позовні вимоги в частині стр оків проведення ревізії уточ нила та просила суд призначи ти позапланову виїзну ревізі ю окремих питань фінансово-г осподарської діяльності Сум ської міської виборчої коміс ії, строком на 15 робочих днів, з моменту набрання законної с или постанови по даній справ і.

Представник відповідача Сайко А.О. в судовому засіда нні зазначив, що заробітна пл ата членам виборчої комісії виплачена в повному обсязі. К рім того повідомив, що у зв' я зку із закінченням виборчого процесу, всі документи готую ться до передачі в архів. Одн ак, будь-яких документів на п ідтвердження вищезазначени х обставин відповідачем до с уду не було надано.

Суд, заслухавши пояснення п редставників сторін, вивчивш и матеріали справи та оцінив ши докази в їх сукупності, вва жає, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню в повн ому обсязі, виходячи з наступ ного:

В судовому засіданні встан овлено, що 15.11.2010 року на адресу К РУ в Сумській області надійш ла заява від ОСОБА_3 /а.с.4-6/, в якій повідомляється про нед отримання визначених чинних законодавством прав членів дільничних виборчих комісій на оплату праці та інші факти в діяльності Сумської міськ ої виборчої комісії, а саме що до неправомірного використа ння бюджетних коштів на обсл уговування карткових рахунк ів в філії «ПриватБанк», вико ристання бюджетних коштів на придбання канцелярських тов арів та бланків на голосуван ня, безпідставного поверненн я коштів до бюджету, в тому чис лі призначених на додаткове заохочення. В результаті чог о позивач з метою перевірки з аяви ОСОБА_3. звернувся до Сумської міської ВК (лист від 18.11.2010 №08-14/7194) щодо надання пояснен ь та їх документальних підтв ерджень /а.с.7-8/.

Відповідач, на звернення КР У в Сумській області щодо над ання документів та пояснень, листом вих..№87 від 25.11.2010 повідоми в, що у зв' язку із значним обс ягом документів, які відпові дно до запиту необхідно нада ти управлінню, Сумська міськ а ВК немає технічних можливо стей для їх подання /а.с.9/.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України “Про державну контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні” від 26 січня 1993 року N 2939-XII (да лі - Закон) головним завданн ям державної контрольно-реві зійної служби є здійснення д ержавного фінансового контр олю за використанням і збере женням державних фінансових ресурсів, необоротних та інш их активів, правильністю виз начення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань , ефективним використанням к оштів і майна, станом і достов ірністю бухгалтерського обл іку і фінансової звітності в міністерствах та інших орга нах виконавчої влади, в держа вних фондах, у бюджетних уста новах і у суб'єктів господарю вання державного сектору еко номіки, а також на підприємст вах і в організаціях, які отри мують (отримували в періоді, я кий перевіряється) кошти з бю джетів усіх рівнів та держав них фондів або використовуют ь (використовували у періоді , який перевіряється) державн е чи комунальне майно (далі - п ідконтрольні установи), вико нанням місцевих бюджетів, ро зроблення пропозицій щодо ус унення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Згідно розділу 3 Порядку роз гляду звернень та організаці ї особистого прийому громадя н в органах державної контро льно-ревізійної служби, затв ердженого наказом Головного КРУ України №383 від 28.10.08 р., посад ові особи органів ДКРС під ча с розгляду звернень зобов'яз ані уважно розглянути їх по с уті, можуть у разі потреби вим агати у виконавців матеріали попередніх перевірок з пита нь, зазначених у зверненні, на правляти працівників на місц я для перевірки викладених у зверненнях обставин, вживат и в межах своїх повноважень і нших заходів для об'єктивног о вирішення порушених автора ми звернень питань, приймати рішення про усунення причин і умов, які спонукають авторі в скаржитися.

Звернення вважається вирі шеним, якщо розглянуті всі по ставлені в ньому питання, при йнято обґрунтоване рішення, вжиті необхідні заходи щодо його виконання та повідомлен о заявника про результати ро згляду звернення і прийняте рішення.

За зверненнями, в яких повід омляється про факти порушень на підприємствах, в установа х чи організаціях, підконтро льних органам ДКРС, законода вства з фінансових питань пр иймається одне з рішень щодо :

а) включення питань, поставл ених у зверненні, до програми планової виїзної ревізії, як а вже розпочата або буде пров одитись в порядку, установле ному законодавством;

б) призначення позапланово ї виїзної ревізії у випадку, в изначеному пунктом 3 частини п'ятої статті 11 Закону Україн и "Про державну контрольно-ре візійну службу в Україні";

в) відмови у проведенні реві зії у випадках, коли вирішенн я поставлених у зверненні пи тань не входить до компетенц ії органів ДКРС, коли зазначе ні питання вже були перевіре ні попередніми ревізіями.

Згідно з п. 3 ч. 5 ст. 11 Закону Ук раїни "Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн і" позаплановою виїзною реві зією вважається ревізія, яка не передбачена в планах робо ти органу державної контроль но-ревізійної служби і прово диться за наявності хоча б од нієї з таких обставин: у разі в иникнення потреби у перевірц і відомостей, отриманих від о соби, яка мала правові віднос ини з підконтрольною установ ою, якщо підконтрольна устан ова не надасть пояснення та ї х документальні підтверджен ня на обов'язковий письмовий запит органу державної конт рольно-ревізійної служби про тягом десяти робочих днів з д ня отримання запиту.

Оскільки на письмовий запи т КРУ в Сумській області відп овідач не надав письмових по яснень та документів на їх пі дтвердження, позивач був поз бавлений можливості провест и перевірку поставлених у зв ерненні питань, що в свою черг у обумовлює необхідність про ведення позапланової виїзно ї ревізії..

Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за н аявності підстав для її пров едення на підставі рішення с уду.

Враховуючи вищезазначене, суд вважає, що позовні вимоги позивача щодо призначення п озапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-го сподарської діяльності Сум ської міської виборчої коміс ії, а саме дослідження питанн я щодо нарахування заробітн ої плати ОСОБА_3 (члену діл ьничної комісії по виборам д епутатів місцевих рад та міс ького голови) є правомірними , обґрунтованими і відповідн о, підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позо в Контрольно-ревізійного упр авління в Сумській області д о Сумської міської виборчої комісії про призначення та в изначення строку проведення позапланової виїздної ревіз ії - задовольнити

Надати дозвіл на проведенн я позапланової виїзної перев ірки окремих питань фінансов о-господарської діяльності С умської міської виборчої ком ісії (40030, м. Суми, пл. Незалежност і, 2, ід. код 34012930): дослідження пит ання щодо нарахування заробі тної плати ОСОБА_3 - члену д ільничної комісії по виборам депутатів місцевих рад та мі ського голови.

Визначити строк проведенн я позапланової виїзної реві зії окремих питань - 15 робочих днів, з моменту набрання зако нної сили даної постанови.

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Сумський окружний ад міністративний суд шляхом по дачі апеляційної скарги на п останову суду протягом десят и днів з дня отримання к опії повного тексту постанов и.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Повний текст постанови скл адено 24.01.2011 року.

Суддя (підпис) О.М. Кунець

З оригіналом згід но

Суддя О.М. Кунець

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2011
Оприлюднено28.01.2011
Номер документу13515240
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9637/10/1870

Постанова від 17.01.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Ухвала від 15.12.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Ухвала від 15.12.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

Постанова від 17.01.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні