Ухвала
від 18.01.2011 по справі 12/388(2а-1136/08)
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 12/388(2а-1136/08) Головуючий у 1-й і нстанції: Цвіркун Ю.І.

Суддя-доповідач: Чаку Є.В .

У Х В А Л А

Іменем України

"18" січня 2011 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у скла ді колегії суддів:

Головуючого: Чаку Є.В.,

Суддів: Хрімлі О.Г., Кор отких А.Ю.,

при секретарі: Сесемко А.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Міністерство економ іки України на постанову Окр ужного адміністративного су ду м. Києва від 26 листопада 2009 ро ку у справі за адміністратив ним позовом Державного підпр иємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Е нергоатом»»до Міністерства економіки України, 3-тя особа Товариство з обмеженою відпо відальністю НВК «АСКЕНН»про скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до су ду з позовом визнати протипр авним рішення Міжвідомчої ко місії з питань державних зак упівель від 21 грудня 2007 року №01/3 6-723рш та скасувати його.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 26 листопада 2009 року позовні вимоги задоволено.

Не погоджуючись з прийнято ю постановою, відповідач под ав апеляційну скаргу, в якій п росить скасувати дану постан ову та прийняти нову, якою від мовити в задоволенні позовни х вимог, посилаючись на те, що судом першої інстанції пору шено норми матеріального та процесуального права.

Заслухавши суддю-допові дача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної с карги, колегія суддів вважає , що апеляційну скаргу слід за лишити без задоволення, а оск аржувану постанову суду - без змін.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198 та ст . 200 КАС України, суд апеляційно ї інстанції залишає скаргу б ез задоволення, а постанову с уду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правил ьно встановив обставини спра ви та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріал ьного і процесуального права .

Задовольняючи позовн і вимоги, суд першої інстанці ї зазначив, що оскаржуване рі шення від 21 грудня 2007 року №01/36-723р ш Міжвідомчою комісією з пит ань державних закупівель при йняті з порушенням вимог чин ного законодавства.

Колегія суддів погод жується з висновками суду пе ршої інстанції.

Міжвідомчою комісією з питань державних закупіве ль 21 грудня 2007 року прийняті рі шення №01/36-723рш про відміну заку півлі робіт із заміни теплоі золяції гермозони реактивно го відділення блоку №1 ВП ЮУ АЕ С та робіт з заміни теплоізол яції гермозони реактивного в ідділення блоку №2 ВП ЮУ АЕС.

В зв' язку з тим, що ЗУ «Про закупівлю товарів , робіт і послуг за державні ко шти»втратив чинність, Міжвід омча комісія з питань держав них закупівель припинила сво ю діяльність без правонаступ ників.

Згідно п.9 постанови пл енуму Вищого адміністративн ого суду України від 06 березня 2008 року №2 при визначенні проце суального правонаступництв а судам слід виходити з того, х то є правонаступником у спір них правовідносинах, та врах овувати, що якщо під час розгл яду адміністративної справи буде встановлено, що орган де ржавної влади, орган місцево го самоврядування, рішення, д ії чи бездіяльність яких оск аржуються, припинили свою ді яльність, то в такому випадку суду необхідно залучити до у часті у справі їх правонасту пників. У випадку ж відсутнос ті правонаступників суду нео бхідно залучити до участі у с праві орган, до компетенції я кого належить вирішення пита ння про усунення порушень пр ав, свобод чи інтересів позив ача.

Відповідно до п.1 Полож ення про Міністерство економ іки України, затвердженого у казом Президента України від 23 жовтня 2000 року № 1159/2000 Мінеконом іки України є головним (прові дним) органом у системі центр альних органів виконавчої влади у забезпеченні реаліз ації єдиної державної політ ики економічного і соціаль ного розвитку

України.

Відповідно до п.2 поста нови Кабінету Міністрів Укра їни від 28 березня 2008 року №274 «Пр о здійснення закупівель това рів, робіт і послуг за державн і кошти»(втратив чинність) фу нкції спеціально уповноваже ного центрального органу вик онавчої влади з питань коорд инації закупівель товарів, р обіт і послуг за державні кош ти було покладено на Міністе рство економіки України.

Отже, колегія суддів п огоджується з тим, що відпові дачем по даній справі повинн о бути саме Міністерство еко номіки України.

Оскаржуване рішення Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель мотиво вані тим, що позивачем не було оприлюднено звіт про провед ення процедур закупівлі у од ного учасника на відповідні роботи.

Колегія суддів не мож е погодитися з такими виснов ками з огляду на наступне.

Відповідно до ч.4 ст.4-1 З У «Про закупівлю товарів, роб іт і послуг за державні кошти »(чинного на момент виникнен ня спірних правовідносин) за мовник оприлюднює інформаці ю, передбачену цим Законом, в і нформаційних системах в мер ежі Інтернет шляхом її напра влення до таких систем у пап еровому або електронному ви гляді в порядку, передбачено му інформаційними системам и.

Між позивачем та ТОВ « Європейське консалтингове а гентство»19 квітня 2006 року укла дено договір №169/11-НАЄК, згідно з яким Замовник (ДП «Укртранс газ»Національної акціонерн ої компанії «Нафтогаз Україн и») доручає, а інформаційна си стема бере на себе зобов' яз ання надавати інформаційні п ослуги щодо забезпечення роз міщення інформації в інформа ційній системі в мережі Інте рнет. Отже, оприлюднення інфо рмації відбувається шляхом н аправлення її до ТОВ «Європе йське консалтингове агентст во».

З матеріалів справи в бачається, що рішенням Госпо дарського суду с. Києва від 20 ж овтня 2008 року №42/157 за позовом ДП «Національна атомна енергог енеруюча компанія «Енергоат ом»»до ТОВ «Європейське конс алтингове агентство», відпов ідача (ТОВ «Європейське конс алтингове агентство») розмі стити в мережі Інтернет на по рталі «державні закупівлі Ук раїни»оголошення про резуль тати торгів, протоколи розкр иття пропозицій, акцепти та п овідомлення за результатами торгів та звіти про результа ти здійснених процедур закуп івель ДП«Національна атомна енергогенеруюча компанія «Е нергоатом»».

Зважаючи на викладен е, колегія суддів приходить д о висновку, що позивачем вжит о всіх необхідних заходів дл я оприлюднення звітів про ре зультати здійснення процеду ри закупівлі у одного учасни ка товарів, робіт і послуг за д ержавні кошти.

Колегія суддів пого джується з висновками суду п ершої інстанції та вважає, що суд першої інстанції правил ьно встановив обставини спра ви та прийняв рішення з дотри манням норм матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарг и не спростовують висновки с уду першої інстанції, а тому а пеляційну скаргу потрібно за лишити без задоволення, а оск аржувану постанову суду без змін.

Керуючись ст. ст. 160, 198, 200, 205, 206, 254 КА С України суд, -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Міні стерства економіки України - залишити без задоволення.

Постанову Окружного адмін істративного суду м. Києва ві д 26 листопада 2009 року - залишит и без змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення, ал е може бути оскаржена до Вищо го адміністративного суду Ук раїни в порядок і строки, визн ачені ст.212 КАС України.

Головуючий суддя:

Судді:

Ухвала складена в повно му обсязі 21.01.11

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2011
Оприлюднено28.01.2011
Номер документу13517119
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —12/388(2а-1136/08)

Ухвала від 18.01.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні