ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
27.01.11
Справа №2а-14183/10/16/0170
(16:05)
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі судді Александрова О.Ю., при секретарі Габрись П.С., розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою
Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим
до Приватного підприємства "ЕКХ"
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція в м.Ялті АР Крим звернулася до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до НПриватного підприємства "ЕКХ" про стягнення податкового боргу у сумі 1090,00грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем не сплачуються у встановлені законодавством строки штрафні санкції за неподання та несвоєчасне подання декларацій з податку на додану вартість.
Позивач явку представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, надав клопотання про розгляд справи за відсутністю його представника.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином - судовою повісткою за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, про причини неявки суду не повідомив, заперечень на позов не надав.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з наступних підстав.
Приватне підприємство "ЕКХ" 18.07.2008р. зареєстроване виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим як юридична особа (а.с.10) (далі - відповідач).
Відповідач є платником податків та зборів, передбачених Законом України «Про систему оподаткування» та відповідно до ст.9 цього Закону зобов’язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
У відповідності до ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181 від 21.12.2001р. платники податків повинні надавати до органів ДПІ звітність за періодичністю, встановленою нормами діючого законодавства.
Відповідно до п.п.17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Актом №3249/15-2/36020147 від 04.12.2009р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності встановлено порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1. ст.. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закону України «Про податок на додану вартість», а саме: несвоєчасне подання податкових декларацій з податку на додану вартість за жовтень 2009р. (граничний строк подання - 20.11.2009р.), фактично подана 24.11.2009р. (а.с.29).
На підставі акту №3249/15-2/36020147 від 04.12.2009р. прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000021502/0 від 14.01.2010р. на суму 170,00грн., яке отримано відповідачем 30.01.2010р. (а.с.23-24).
Актом №203/15-2/36020147 від 03.02.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності встановлено порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1. ст.. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закону України «Про податок на додану вартість», а саме: несвоєчасне подання податкових декларацій з податку на додану вартість за грудень 2009р. (граничний строк подання - 20.01.2010р.), фактично подана 26.01.2010р. (а.с.18).
На підставі акту №203/15-2/36020147 від 03.02.2010р. прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000651502/0 від 13.03.2010р. на суму 170,00грн., яке отримано відповідачем 15.03.2010р. (а.с.16-17).
Актом №15/15-2/36020147 від 12.01.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності встановлено порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1. ст.. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закону України «Про податок на додану вартість», а саме: не подання податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2009р. (граничний строк подання - 21.12.2009р.) (а.с.70).
На підставі акту №15/15-2/36020147 від 12.01.2010р. прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000281502/0 від 04.02.2010р. на суму 170,00грн. У зв'язку з неможливістю вручення зазначене податкове повідомлення-рішення розміщено на дошці оголошень, про що складний акт № 406/15-2 від 10.03.2010р. (а.с.64-66).
Актом №1040/15-2/36020147 від 07.04.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності встановлено порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1. ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закону України «Про податок на додану вартість», а саме: не подання податкової декларації з податку на додану вартість за лютий 2010р. (граничний строк подання - 22.03.2010р.) (а.с.59).
На підставі акту №1040/15-2/36020147 від 07.04.2010р. прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000971502/0 від 30.04.2010р. на суму 170,00грн., яке отримано відповідачем 05.05.2010р. (а.с.54-55).
Актом №1391/15-2/36020147 від 05.05.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності встановлено порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1. ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закону України «Про податок на додану вартість», а саме: не подання податкової декларації з податку на додану вартість за березень 2010р. (граничний строк подання - 20.04.2010р.) (а.с.49).
На підставі акту №1391/15-2/36020147 від 05.05.2010р. прийнято податкове повідомлення - рішення №0001151502/0 від 20.05.2010р. на суму 170,00грн., яке отримано відповідачем 25.05.2010р. (а.с.44-45).
Актом №2681/15-2/36020147 від 04.06.2010р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності встановлено порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1. ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закону України «Про податок на додану вартість», а саме: не подання податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2010р. (граничний строк подання - 20.05.2010р.) та неповернення анульованого свідоцтва платника податку на додану вартість (а.с.49).
На підставі акту №2681/15-2/36020147 від 04.06.2010р. прийнято податкове повідомлення - рішення №0001641502/0 від 17.06.2010р. на суму 340,00грн., яке отримано відповідачем 21.06.2010р. (а.с.44-45).
Крім цього, Державною податковою інспекцією в м. Ялті АР Крим були виставлені перша податкова вимога від 19.02.2010р. №1/131, яка отримана 19.02.2010р. та друга податкова вимога від 14.06.2010р. №2/364, які отримані відповідачем 12.05.2010р. та 22.06.2010р., відповідно (а.с.76-77).
Відповідно до п.17.3 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією статтею, прирівнюється до сплати (стягнення) податку та оскарження їх сум.
Підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
Згідно з п.п.5.3.2 п.5.3. ст5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» у випадках апеляційного узгодження суми податкового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити її узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом десяти календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Самостійно відповідачем заборгованість сплачено у сумі 100,00грн.
Відповідно до пункту 1.2 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов’язання, це зобов’язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та в строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Згідно статті 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» однією із задач органів податкової служби є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.
Закон України «Про державну податкову службу в Україні» передбачає стягнення до бюджетів і державних цільових фондів сум недоїмок, пені у випадках, порядку і розмірах, передбачених законами України.
Примусове стягнення податкової заборгованості – передбачена законодавством України процедура погашення податкової заборгованості платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.
Як зазначено у пункті 1.7 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.
Стаття 41 Конституції України встановлює застереження, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Примусове відчуження об’єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умовами попереднього і повного відшкодування їх вартості.
Статтею 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» визначено, що активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов’язань виключно за рішенням суду.
Відповідач не надав суду доказів сплати заборгованості у сумі 1090,00грн., у зв’язку з чим вимоги позивача є обґрунтованими, такими що підтверджуються матеріалами справи та підлягають задоволенню повністю.
Оскільки, згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються, тому судові витрати по справі не підлягають стягненню з відповідача.
Вступна та резолютивна частини постанови проголошені в судовому засіданні 27.01.2011р. У повному обсязі постанову складено 31.01.2011р.
Керуючись ст.ст. 122,160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Приватного підприємства "ЕКХ" (код ЄДРПОУ 36020147) заборгованість з податку на додану вартість у сумі 1090,00грн. на р/р 31110104700039, державний бюджет, ГУГК в АР Крим м. Сімферополь, код платежу 34740850 в установі банку УГК в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Александров О.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2011 |
Оприлюднено | 31.01.2011 |
Номер документу | 13545188 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Александров О.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні