Постанова
від 08.02.2008 по справі 3/37а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

3/37А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

          

08.02.08                                                                                           Справа№ 3/37А

Суддя    Н.Березяк   при секретарі І. Сеник розглянула матеріали справи  

за поданням  начальника ДПІ у Галицькому районі м.Львова

до платника податків : ТзОВ „Формат”, м.Львів

Про : продовження терміну застосування адміністративного арешту активів ТзОВ „Формат”(79000, м.Львів, вул..Дж.Вашингтона, 8, Код ЄДРПОУ 20844941)

           

За участю представників:

Від  ДПІ у Галицькому районі: Хома Т.І. –представник

Від  ТзОВ „Формат”:  не з'явився

                        

           Сторонам роз'яснено зміст ст. ст. 27, 29, 49, 51 Кодексу  адміністративного  судочинства  України, а саме їх процесуальні права та обов'язки, зокрема право заявляти відводи.  Від здійснення технічної фіксації процесу представник позивача відмовився.          

          Суть спору: На розгляд  господарського суду Львівської області поступило подання начальника ДПІ у Галицькому районі м.Львова від 06.02.2008 року №2540/10-008 продовження строку адміністративного арешту активів ТзОВ „Формат” на термін 7200 годин (300 днів), на підставі п.п. 9.3.3 п. 9.3. ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 20.12.2000р. № 2181- III.

Заява отримана господарським судом Львівської області 07.02.2008 року о 10 год. 35хв. Ухвалою суду від 07.02.2008 року розгляд подання в судовому засіданні призначено на 08.02.2008 року на 14 год. 00 хв.

В судовому засіданні представник ДПІ у Галицькому районі свої  вимоги підтримав з тих підстав, що начальником ДПІ у Галицькому районі м.Львова було видано розпорядження від 23.01.2008 року №12 на підставі якого виписано направлення на  проведення планової  виїзної документальної перевірки ТзОВ „Формат” за наявності законних підстав для її проведення, однак у зв'язку з недопущенням працівників ДПІ до проведення перевірки та неподанням для перевірки бухгалтерських чи будь-яких інших  документів, така перевірка  не була проведена, що підтверджено відповідним актом. Також податковий орган зазначає, що ТзОВ „Формат”  було належним чином повідомлене про проведення  документальної перевірки підприємства повідомленням №277/23-111 від 11.01.2008 р., яке вручене уповноваженій особі товариства під розписку 14.01.2008 року, однак посадові особи документів для проведення  документальної перевірки не надали, що на думку заявника, свідчать про порушення платником податків п.п “г”п.9.1.2 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. № 2181- III. Право на проведення планової документальної перевірки виникло в податкового органу на підставі статті 11-1 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ(із змінами та доповненнями).    

          ТзОВ „Формат” участь уповноваженого представника в судове засідання не забезпечило, пояснення по суті подання суду не подало, вимог подання по суті не оспорило. Від отримання ухвали суду та копій подання ТзОВ „Формат” відмовилося, про що складено акт відмови від отримання та підпису.          За таких обставин суд вважає, що справа у відповідності до вимог ч.2 ст.128 КАС України, може бути розглянута за відсутності відповідача.

              Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представника податкової інспекції судом встановлено наступне:

   Згідно затвердженого ДПА України плану-графіку проведення документальних перевірок суб'єктів господарювання юридичних осіб, ДПІ у Галицькому районі було   надіслано на адресу ТзОВ „Формат” повідомленням № 277/23-111 від 11.01.2008р. про проведення перевірки,  яким повідомлено керівника підприємства про проведення виїзної планової  документальної перевірки  в період з 21.01.2008 року по 13.02.2008 року. Дане повідомлення вручено уповноваженій особі (Скиба) 14.01.2008 року ( що підтверджується розпискою).

          Відповідно до п.п.9.1.1 ст. 9 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників  податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” (далі Закон № 2181) адміністративний арешт активів платника податків є виключним способом забезпечення можливості погашення його податкового боргу.

          Адміністративний арешт активів платника податків може бути застосовано при з'ясуванні однієї з обставин зазначених в п.п.9.1.2 п.9.1 ст. 9 Закону  № 2181-ІІІ, зокрема, якщо  платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб податкового органу до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів або пов'язані з отриманням інших об'єктів оподаткування, електронних контрольно-касових апаратів, комп'ютерних систем, що застосовуються для розрахунків за готівку або з використанням карток платіжних систем, вагокасових комплексів, систем та засобів штрихового кодування (п.”г” п.п.9.1.2 ст. 9 Закону).

Як вбачається  із рішення про наявність обставин, які є підставою для застосування арешту у вигляді зупинення операцій на рахунку від 04.02.2008 р. ТзОВ „Формат” відмовилось від проведення планової перевірки.

          Право на проведення документальних перевірок органами податкової служби передбачено Законом України "Про державну податкову службу", Указом Президента України від 23.07.98 N 817/98 "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності", постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 619 "Про затвердження Порядку координації проведення планових виїзних перевірок органами виконавчої влади, уповноваженими здійснювати контроль за нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів)".

          Положеннями п.5.4 розділу 5 Порядку застосування адміністративного арешту активів платників, затвердженого Наказом ДПА України від 25.09.2001 року №386, зареєстрованого Міністерством юстиції України 05.10.2001 року за № 865/6056 передбачено, що однією із обставин застосування арешту активів є відмова платника податків від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб податкового органу до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів, або пов'язані з отриманням інших об'єктів оподаткування, електронних контрольно-касових апаратів, комп'ютерних систем, що застосовуються для розрахунків за готівку або з використанням карток платіжних систем, вагокасових комплексів, систем та засобів штрихового кодування.

          Відповідно до ч.1, ч.4 ст.11-1 Закону № 509-ХІІ, плановою виїзною перевіркою вважається перевірка платника податків … , яка передбачена в плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого платника податків чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Право на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення.  

          Згідно із п.п “г”п.9.1.2 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. № 2181- III(із внесеними змінами та доповненнями), арешт активів може бути застосовано, якщо з'ясовується, що платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення.

          Згідно із п.п.9.3.3. п.9.3 ст.9 Закону № 2181- III , арешт може бути накладено на активи строком до 96 годин від години підписання відповідного рішення керівником податкового органу (його заступником). Зазначений строк не може бути продовжений в адміністративному порядку, у тому числі за рішенням інших державних органів, за винятком випадків, коли власника заарештованих активів не встановлено (не виявлено), - у цьому випадку такі активи перебувають під режимом адміністративного арешту протягом строку, визначеного законодавством для визнання їх безхазяйними, або у разі коли такі активи є такими, що швидко псуються, - протягом граничного строку, визначеного законодавством, після якого вони підлягають продажу за процедурою, встановленою статтею 10 цього Закону.

Як вбачається з матеріалів справи, 23.01.2008 року ДПІ у Галицькому районі видано направлення  №135 на проведення  планової виїзної документальної перевірки  ТзОВ „Формат”.  При виході  працівників на юридичну адресу ТзОВ „Формат”, їх було недопущено до проведення перевірки, про що складено акт відмови від проведення планової документальної перевірки. Посадові особи підприємства, а саме керівник Водолажченко Лідія Володимирівна відмовилась від проведення планової документальної перевірки, пояснень щодо відмови від проведення перевірки не надала.

          04.02.2008 року начальник ДПІ у Галицькому районі  прийнято рішення про застосування адміністративного арешту активів платника податків, в якому зазначено про з'ясування обставин, передбачених  п.9.1.2 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”(платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення.

            Враховуючи наявність підстав та дотримання процедури застосування адміністративного арешту, суд дійшов до висновку про задоволення вимог заяви про застосування та продовження строку адміністративного арешту активів ТзОВ „Формат”  у вигляді зупинення операцій на рахунках на строк 7200 годин (300 днів).

                      На підставі вищенаведеного, керуючись п.п. 9.1.2 “г”п.9.1, п.п. 9.3.9 п.9.3 ст.9 Закону України “Про порядок погашення зобов”язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000р. № 2181- III(із внесеними змінами та доповненнями), п.2-1, п.6 Прикінцевих та перехідних положень та ст.ст.69-71,86,158,160,162,163,167 Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV(із змінами та доповненнями), суд-

ПОСТАНОВИВ:

1.Вимоги подання начальника Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова задоволити повністю.

2.Продовжити строк адміністративного арешту активів у вигляді зупинення операцій на рахунках ТзОВ „Формат” на 7200 годин (300 днів).

  Постанову може бути оскаржено в порядку, визначеному главою 1 розділу ІV КАС України.  

Повний текст Постанови виготовлений та підписаний, в порядку, визначеному ч.3 ст.160 КАС України, 09.02.2008р.

Суддя                                                                                                                            

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення08.02.2008
Оприлюднено14.02.2008
Номер документу1357192
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/37а

Постанова від 08.02.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні