Рішення
від 10.01.2011 по справі 9/77-1747
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

9/77-1747

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"10" січня 2011 р.Справа № 9/77-1747

Господарський суд Тернопільської області

у складі   судді Гевка В.Л.             

Розглянув справу

за позовом  Відкритого акціонерного товариства "Тернопільобленерго", вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль, 46010            

до Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації, вул. Б.Хмельницького, 54, м.Зборів, Тернопільська область, 47200           

про cтягнення витрат за наданні пільги  по оплаті за електроенергію  в сумі 2 419 грн. 48 коп.  

За участю представників :

позивача: Бойко. Л.О., довіреність № 4898/24  від 31.12.09 р.

                                Касій В.В., довіреність № 3080/24  від 05.08.10 р.

            відповідача: Левицька Г.В., довіреність №30 від 10.01.2011р.

Представникам позивача та відповідача роз'яснено права та обов'язки учасників судового процесу у відповідності до приписів ст.ст. 20, 22, 81-1 ГПК України.

Судом в порядку ст.81-1 ГПК України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася через відсутність відповідного клопотання.

У судовому засіданні 10.01.2011р. оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення.

Суть справи: Позивач - Відкрите акціонерне товариство "Тернопільобленерго", вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль звернувся до господарського суду Тернопільської області з позовом до Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації, вул. Б.Хмельницького, 54, м.Зборів, Тернопільська область про cтягнення витрат за наданні пільги  по оплаті за електроенергію  в сумі 2 419 грн. 48 коп.  

Позов обґрунтовується належним чином завіреними копіями: розрахунку видатків на відшкодування витрат, пов'язаних з наданням пільг у вересні 2009р., у жовтні 2009р., у листопаді 2009р., у грудні 2009р., у січні 2010р., у лютому 2010р., у березні 2010р., у квітні 2010р., у травні 2010р., у червні 2010р., у липні 2010р., у серпні 2010р., у вересні 2010р., актів звіряння розрахунків за надані населенню послуги на які надаються пільги; та іншими матеріалами.

Ухвалою господарського суду від 29.10.2010р. порушено провадження у даній справі та її розгляд вперше призначено на 08.11.2010р. В порядку ст. 77 ГПК України розгляд справи відкладався на 22.11.2010р. та на 20.12.2010р. через неподання сторонами необхідних для розгляду справи документів, а також в судовому засіданні оголошувалась перерва до 06.12.2010р. Разом з тим, в зв'язку з перебуванням судді Гевко В.Л. на лікарняному, розгляд справи з 20.12.2010р. було перенесено на 10.01.2011р.

За клопотанням, поданим відповідачем в судовому засіданні 13.12.2010р., судом ухвалою від 13.12.2010р. № 9/77-1747 продовжено строк вирішення спору у відповідності до ч. 4 ст. 69 ГПК України до 13.01.2011р.

Представники позивача в судове засідання 10.01.2011р. прибули, позовні вимоги підтримали повною мірою із врахуванням заяв про збільшення суми позовних вимог від 18.11.2010р. №4546/24 (вх. № 19112(н) від 18.11.2010р.) та від 14.12.2010р. №4890/24 (вх. № 19992(н) від 16.12.2010р.), відповідно до яких позивач зазначив, що за час підготовки позову та розгляду справи в суді, було проведено з відповідачем звіряння по нарахуванню пільг категорії “ звільнені зі служби за віком хворобою та вислугою років працівників міліції ”ще за жовтень та листопад 2010 р., та просить стягнути з відповідача суму недоотриманих ним коштів за надані вказаній категорії споживачів пільг, що станом на 01.12.2010р. становить:

-          2 878 грн. 47 коп. - витрат за надані пільги по оплаті за електроенергію на поточний рахунок із спеціальним режимом використання 26033323101210 в філії –Тернопільське обласне управління ВАТ "Державний ощадний банк України", МФО 338501, код 23586882;

-          102 грн. –державного мита, 236 грн. –витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на п/р 260053000146 в ТОУ ВАТ "Ощадбанк" м. Тернопіль, МФО 338545, код 00130725.          

Відповідно до  ч. 4 ст. 22 ГПК України позивач  вправі  до  прийняття  рішення  по  справі  збільшити розмір позовних вимог за умови дотримання встановленого порядку досудового врегулювання спору у випадках, передбачених статтею 5 цього Кодексу, в цій частині, відмовитись від позову  або зменшити розмір позовних вимог.

Враховуючи вищевикладене, суд розглянувши зазначені вище заяви позивача про збільшення позовних вимог приймає їх до розгляду, як як такі, що подані в порядку статті 22 ГПК України та не суперечать чинному законодавству і не порушують чиїх-небудь прав і охоронюваних законом інтересів.

Одночасно, суд зазначає, що в разі збільшення позовних вимог, якщо його прийнято господарським судом, має місце нова ціна позову, виходячи з якої й вирішується спір.

Враховуючи зазначене, у справі має місце нова ціна позову і позовні вимоги про стягнення з Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації, вул. Б.Хмельницького, 54, м.Зборів, Тернопільська область на користь Відкритого акціонерного товариства "Тернопільобленерго", вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль 2878 (дві тисячі вісімсот сімдесят вісім) грн. 47 коп. - витрат за надані пільги по оплаті за електроенергію на поточний рахунок із спеціальним режимом використання 26033323101210 в філії Тернопільське обласне управління ВАТ "Державний ощадний банк України", МФО 338501, код 23586882.

Представник відповідача в судове засідання 10.01.2011р. прибув. Позовні вимоги в запереченні на позовну заяву №1218 від 29.10.2010р. та в судовому засіданні не визнає, посилаючись на неврахування позивачем: 1.Постанови КМУ від 01.08.1996р. №879; 2. Виділений обсяг коштів на відшкодування пільг у Державному бюджеті України на 2009рік, в якому не враховано надання працівникам міліції, звільненим зі служби за віком, хворобою та вислугою років 50-процентної знижки по оплаті спожитої електроенергії без урахування норм; 3. неприведеність до узгодження чинного законодавства. В зв'язку з чим зазначає, що передбачені законодавством пільги з оплати житлово-комунальних послуг надаються зазначеній категорії громадян за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, та крім того, визначені постановою КМУ №879 від 01.08.96р. норми пільгового споживання житлово-комунальних послуг поширюються на всі категорії громадян, які відповідно до житлово-комунальних послуг поширюються на всі категорії громадян, які відповідно до законодавства мають право на пільги.

Разом з тим, представлені суду акти звіряння розрахунків за надані населенню послуги, на які надаються пільги, між Зборівським РЕМ та головним розпорядником коштів місцевого бюджету, проведені станом на 01.10.2010р., на 01.11.2010р. та на 01.12.2010р., підписані представниками як позивача так і відповідача.

Розглянувши матеріали справи, оцінивши представлені докази, заслухавши доводи представника позивача та заперечення представника відповідача, господарський суд встановив наступне.

Статтею 1 ГПК України передбачено, що підприємства, установи, організації, інші юридичні особи мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів. Відповідно до ст. 2 ГПК України господарський суд порушує провадження у справі за позовами, зокрема підприємств і організацій, які звертаються до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.

За змістом положень вказаних норм, правом на пред'явлення позову до господарського суду наділені, зокрема юридичні особи, фізичні особи –підприємці, а суд шляхом вчинення провадження у справі здійснює захист осіб, права та охоронювані законом інтереси яких порушені або оспорюються.

Відповідно до ч. ч. 4, 7 ст. 22 Закону України "Про міліцію" працівникам міліції та членам їх сімей надається 50-процентна знижка по оплаті жилої площі, комунальних послуг, а також палива в межах норм, встановлених законодавством (ч. 4 ст. 22 із змінами, внесеними згідно із Законом N107-VI від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням Конституційного Суду N10-рп/2008 від 22.05.2008 р.); за працівниками міліції, звільненими зі служби за віком, хворобою або вислугою років, зберігається право на пільги за цим Законом за умови, якщо середньомісячний сукупний доход сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (ч. 7 ст. 22 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2484-12  від 19.06.92 р., N107-VI від 28.12.2007р. - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 від 22.05.2008 р.). До прийняття змін, визнаних Рішенням Конституційного Суду N10-рп/2008 від 22.05.2008р. неконституційними,  ч. ч. 4, 7 зазначеної статті були викладені в наступній редакції: "працівникам міліції та членам їх сімей надається 50-процентна знижка по оплаті жилої площі, комунальних послуг, а також палива; за працівниками міліції, звільненими зі служби за віком, хворобою або вислугою років, зберігається право на пільги за цим Законом".

Згідно п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1996 р. № 879 "Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати" саме Державному комітету по житлово-комунальному господарству, Міністерству палива та енергетики надано право давати в межах своєї компетенції роз'яснення щодо реалізації пільг на житлово-комунальні послуги.

Листом № 32-01/6-2934 від 17.12.2009р. Департамент електроенергетики Міністерства палива та енергетики України повідомив, що постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1996 р. № 879 "Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати" (із змінами і доповненнями) є підзаконним нормативно-правовим актом, якою керуються відповідні органи, установи та організації у разі, коли на це є пряме посилання у відповідних законах України, відповідно до яких споживачам надаються пільги на користування житлово-комунальними послугами. А також, зазначено, що працівникам міліції, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років згідно з чинним законодавством надається 50% знижка по оплаті за всю спожиту електроенергію за місяць.

Матеріали справи свідчать, що ВАТ "Тернопільобленерго" (Зборівський район електричних мереж) (далі - позивач) в період з 01 вересня 2009 року по 01 грудня 2010 року постачало споживачам електроенергію зі знижкою в сумі її оплати по категорії "звільнені зі служби за віком, хворобою або вислугою років працівники міліції", оскільки вони мають пільги в оплаті за спожиту електроенергію, відповідно до Закону України "Про міліцію" від 20.12.1990р. №565-ХІІ, Закону України "Про електроенергетику" від 16.10.1997р. №575/97, Правил користування електричною енергією для населення, затверджених  постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1999р. №1357 та інших нормативних документів.

Проте, як вбачається із представлених суду доказів, спір винник внаслідок того, що Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації (далі - відповідач) не погодилось відшкодувати витрати по наданню пільг в розмірі 2878 грн. 47 коп.

Порядок відшкодування суми витрат, які виникли внаслідок постачання електричної енергії пільговим категоріям споживачів, визначено у Бюджетному кодексі України в редакції що діяла до 2011р., Законі України "Про Державний бюджет України  на 2009 рік", Законі України "Про Державний бюджет України  на 2010 рік", Положенні про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003р. № 117 (надалі - Положення) та Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 р. № 256.

У Бюджетному кодексі України в редакції що діяла до 2011р. під субвенціями розуміють міжбюджетні трансферти для використання на певну мету в порядку, визначеному  тим  органом, який прийняв рішення про надання субвенції (пункт 37 частини 1 статті 2) у Державному бюджеті України можуть  передбачатися такі міжбюджетні трансферти місцевим бюджетам: 1) дотація вирівнювання бюджету Автономної Республіки Крим, обласним бюджетам, бюджетам міст Києва та Севастополя, районним бюджетам та бюджетам міст республіканського Автономної Республіки Крим та міст обласного значення; 2) субвенція на здійснення програм соціального захисту; 3) субвенція на компенсацію втрат доходів бюджетів  місцевого самоврядування  на виконання власних повноважень внаслідок надання пільг, встановлених державою; 4) субвенція на виконання інвестиційних проектів; 5) інші субвенції (частина 1 статті 97).

Кабінет Міністрів України може здійснювати протягом 2009 року перерозподіл загального обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та допомоги населенню між їх видами та між місцевими бюджетами виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг та субсидій населенню (ст.37 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" №835-VІ від 26.12.2008року).

В 2010 році згідно статті 46 Бюджетного кодексу України "Бюджетні призначення в разі несвоєчасного прийняття закону про Державний бюджет України", якщо до початку нового бюджетного періоду не набрав чинності закон про Державний бюджет України, Кабінет Міністрів України має право здійснювати витрати Державного бюджету України відповідно до цієї статті Кодексу.

Відповідно до ст. 38 Закону України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот надаються житлові субсидії населенню та пільги зазначеним в даній категорії громадян. Кабінет Міністрів України може здійснювати протягом 2010 року перерозподіл загального обсягу субвенцій з Державного бюджету місцевим бюджетам на надання  пільг, субсидій та допомоги населенню між їх видами та між місцевими бюджетами виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій та допомоги населенню, згідно статті 36 Закону України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" №835-VІ від 26.12.2008року.

Забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із чинним законодавством, здійснюється за допомогою Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, відповідно до Положення.

Відповідно до ст. 102 Бюджетного кодексу України в редакції що діяла у 2010р. видатки місцевих бюджетів, передбачені у підпункті "б" п. 4 ч. 1 ст. 89 цього Кодексу, а саме видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення, державні програми соціального захисту, пільги ветеранам війни і праці, фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002р. №256 затверджено Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету (надалі –Порядок), який серед іншого передбачає порядок надання пільг працівникам міліції, звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років.

Даним Порядком визначено механізм фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення, в тому числі надання пільг працівникам міліції, звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років, шляхом надання  субсидій населенню на оплату зокрема електроенергії, за рахунок субвенцій з державного бюджету (п. 1 Порядку).

В силу п. 2 Порядку, головні розпорядники коштів місцевих бюджетів (якими згідно п. 3 Порядку є керівники головних  управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення)  ведуть персоніфікований облік отримувачів за видами пільг в тому числі звільнених із служби за віком, хворобою  або  вислугою років військовослужбовців Служби безпеки, працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, а також  здійснюють  розрахунки  з постачальниками послуг на підставі отриманих від них щомісячних звітів щодо послуг, наданих отримувачам, які мають право на відповідні пільги.

З матеріалів справи вбачається, що у відповідності до п.23 "Порядку підтвердження заборгованості, що виникла внаслідок неповних розрахунків за енергоносії", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №191 від 22.02.2006р., Зборівський РЕМ ВАТ "Тернопільобленерго" надавав управлінню праці та соціального захисту населення Зборівської райдержадміністрації акти звіряння за кожний місяць в двох екземплярах про наявність та розмір заборгованості з пільг, наданих звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років працівникам міліції.  

Разом з тим, як свідчать матеріали справи, а саме представлений позивачем розрахунок заборгованості, станом на 01 грудня 2010р. фактично спожито 9503,89 кВт/год. Таким чином з врахуванням часткової сплати в сумі 6676,87 грн. заборгованість відповідача, станом на час розгляду спору, становить 2878 грн. 47 коп.

Однак, як стверджує позивач Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації не виконало своїх обов'язків по здійсненню заходів соціального захисту, а саме відшкодування збитків від наданих позивачем вищезазначеній категорії громадян пільг по оплаті електроенергії в спірний період.

Одночасно, розглянувши заперечення відповідача, в частині того, що позивачем не враховано те, що пільги працівникам міліції повинні надаватись з врахуванням встановлених норм, суд відхиляє його з огляду на наступне.

Згідно пункту 68 розділу II Закону N107-VI від 28.12.2007р. "Про Державний бюджет України на 2008" рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України було внесено ряд змін у Закон України "Про  міліцію", зокрема, внесено зміни у статтю 22 Закону, серед яких, частину четверту даної статті доповнено словами "в межах норм, встановлених законодавством", а також частину сьому  доповнено словами "за умови, якщо середньомісячний сукупний доход сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України".

Проте, Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 від 22.05.2008р. визнано  такими,  що  не  відповідають Конституції України (є неконституційними), положення статті 67 розділу I, пунктів 2-4, 6-8, 10-18, підпункту 7 пункту 19, пунктів 20-22, 24-34, підпунктів 1-6, 8-12 пункту 35, пунктів 36-100 розділу II "Внесення змін до деяких законодавчих актів України" та пункту 3 розділу III "Прикінцеві положення" Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України".

Ч. 2 статті 152 Конституції України визначено, що закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

А тому, у період, що оспорюється, стаття 22 Закону України "Про міліцію", діяла у редакції до прийняття змін, визнаних Рішенням Конституційного Суду N10-рп/2008 від 22.05.2008р. неконституційними,  а саме ч. ч. 4, 7 статті 22 Закону України "Про  міліцію"були викладені в наступній редакції: "працівникам міліції та членам їх сімей надається 50-процентна знижка по оплаті жилої площі, комунальних послуг, а також палива; за працівниками міліції, звільненими зі служби за віком, хворобою або вислугою років, зберігається право на пільги за цим Законом".

При цьому, посилання відповідача на інші підзаконні нормативно-правові акти суд розцінює критично, так як за загальним правилом вища юридична сила закону  полягає у  тому,  що  всі підзаконні  нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити  їм.  Зазначене правило підпорядкованості таких актів законам закріплене у положеннях Конституції України. Отже, у випадку суперечності норм  підзаконного  акта  нормам закону  слід  застосовувати  норми закону,  оскільки він має вищу юридичну силу.

Питання застосування нормативно-правових актів, виданих одним і тим же органом, які мають різну юридичну силу та не узгоджуються між собою,  відображені у листі Міністерства юстиції від 26 грудня 2008  року  N  758-0-2-08-19  "Щодо   практики застосування норм права у випадку колізії". Зокрема, у пункті 3 листа зазначається,  що у разі існування неузгодженості між актами,  виданими одним і тим же органом,  але які мають різну юридичну  силу,  застосовується  акт вищої  юридичної  сили.  Наприклад, у  випадку  суперечності норм закону  та  Конституції  України,  які  прийняті Верховною   Радою   України,   колізія   вирішується   на  користь Конституції, яка має найвищу юридичну силу.

Крім того судом враховано, що у Законі України "Про Державний бюджет" на 2009р.", Законі України "Про Державний бюджет на 2010р." у Бюджетному Кодексі України у редакції до 2011р., відсутні посилання на обмеження нормами споживання електроенергії, про які вказує відповідач.

А тому, в даному випадку відсутні підстави і застосовувати положення постанови КМУ від 01.08.1996р. №879, на які посилається відповідач, так як, відсутнє посилання на норми споживання у Законі. При цьому, положення, ч. 4 та 7 ст. 22 Закону України "Про міліцію", які передбачали такі посилання, визнанні неконституційними  Рішенням Конституційного Суду N10-рп/2008 від 22.05.2008р.

Також, суд бере до уваги те, що згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1996р. №879 "Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати", Державному комітетові по житлово-комунальному господарству, Міністерству палива та енергетики надано право давати в межах своєї компетенції роз'яснення щодо реалізації пільг на житлово-комунальні послуги. Міністерство палива та енергетики України, в межах компетенції наданої постановою КМУ від  01.08.1996р. №879, листом від 17.12.2009р. за №32-01/6-2934 надало роз'яснення щодо застосування норм, визначених вищезазначеною постановою КМУ, в якому наведено: "Працівникам міліції, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років згідно з чинним законодавством надається 50% знижка по оплаті за всю спожиту електроенергію за місяць.

Таким чином, з врахуванням вищенаведеного, суд вважає доведеним з боку позивача безпідставність відмови відповідача відшкодовувати витрати по наданню пільг в розмірі 2878,47 грн.

Згідно вимог ст. ст. 32, 33 Господарського процесуального кодексу України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.

Враховуючи вищезазначене, оцінивши докази у їх сукупності, розглянувши усі обставини справи та враховуючи, що відповідач, станом на день розгляду справи, заявлену в позові суму заборгованості не погасив (належних доказів протилежного не представив), а тому позовні вимоги про стягнення з Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації 2878,47 грн. витрат за надані пільги по оплаті за електроенергію, підлягають задоволенню, як обґрунтовано заявлені, підтверджені матеріалами справи та визнані відповідачем.

При цьому, на підставі ст. 49 ГПК України, державне мито в сумі 102 грн. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 236 грн. покладаються на відповідача у справі та підлягають стягненню в користь позивача.

Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст. 43, 49, 82, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

                                                                                  ВИРІШИВ:

          1.  Позов задовольнити.

2. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації, вул. Б.Хмельницького, 54, м.Зборів, Тернопільська область (ідент. код 03195688), р/р 35214001000570 ГУДКУ у Тернопільській області м.Тернопіль, МФО 838012 на користь Відкритого акціонерного товариства "Тернопільобленерго" (Зборівського району електричних мереж), вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль (ідент. код 00130725) –2878 (дві тисячі вісімсот сімдесят вісім) грн. 47 коп. - витрат за надані пільги по оплаті за електроенергію на поточний рахунок із спеціальним режимом використання 26033323101210 в філії Тернопільське обласне управління ВАТ "Державний ощадний банк України", МФО 338501, код 23586882.

3. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації, вул. Б.Хмельницького, 54, м.Зборів, Тернопільська область (ідент. код 03195688), р/р 35214001000570 ГУДКУ у Тернопільській області м.Тернопіль, МФО 838012 на користь Відкритого акціонерного товариства "Тернопільобленерго", вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль (ідент. код 00130725) - 102 (сто дві) державного мита та 236 (двісті тридцять шість) грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на п/р 260053000146 в ТОУ ВАТ "Ощадбанк" м. Тернопіль, МФО 338545, код 00130725.          Накази видати після набрання рішенням суду законної сили.

          

          На рішення суду, яке не набрало законної сили, сторони мають право подати апеляційну скаргу, а прокурор –апеляційне подання, протягом десяти днів з дня  підписання рішення, через місцевий господарський суд.

 

           Суддя                                                                                          В.Л. Гевко

            Повне рішення складено та підписано 17.01.2011р.

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення10.01.2011
Оприлюднено02.02.2011
Номер документу13576549
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/77-1747

Судовий наказ від 28.01.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 08.11.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 06.12.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Рішення від 10.01.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні