ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
13.01.11
Справа №2а-14369/10/18/0170
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Лавренчук О.В., при секретарі Асєєвій Л.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції в м. Ялта АРК
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Цифрові інтегральні системи"
про стягнення
за участю представників:
від позивача – не з’явився;
від відповідача – не з’явився
Суть спору: Державна податкова інспекція в м. Ялта АРК звернулась в Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Цифрові інтегральні системи" про стягнення 18049,84грн. штрафних (фінансових) санкцій у тому числі пеня 212,42 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем не сплачена заборгованість по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Позивач у судове засідання не з'явився про місце, день та час його проведення повідомлений належним чином, про що є розписка про отримання повістки (а.с.25), причини неявки не відомі.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про місце, день та час його проведення повідомлений належним чином про що є поштове повідомлення (а.с.24), причини неявки не відомі.
Відповідно до ч. 2 ст. 128 КАС України неприбуття у судове засідання без поважних причин представника сторони або третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення ними про причини неприбуття, не є перешкодою для розгляду справи.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстрований виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим в якості юридичної особи 11.09.2006 року, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (а.с.7).
Відповідач є платником податків та зареєстрований в ДПІ в м. Ялта з 13.09.2006р №6342, що підтверджується довідкою ДПІ в м. Ялта №6014/9/29-0 від 29.06.10р. (а.с.8).
Згідно п. 3 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» платники податків і зборів (обов’язкових платежів) зобов’язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов’язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Пунктом 1.2 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами» від 21.12.2000, № 2181-III встановлено, що податкове зобов’язання – це зобов’язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів в порядку і в терміни, визначені цим Законом.
Згідно ст. 2 Закону України «Про плату за землю» від 03.07.1992, № 2535-XII використання землі в Україні є платним, а плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визначеному цим Законом.
Статтею 5 Закону України «Про плату за землю» визначено, що об'єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди.
Статтею 14 Закону України «Про плату за землю» визначено, що платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
Статтею 17 Закону України «Про плату за землю» визначено, що податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Пунктом 5.1 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами» зазначено, що податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Згідно поданих ТОВ "Цифрові інтегральні системи" податкових декларацій, а саме:
- №2765 від 26.01.2009р. в якій самостійно визначено податкове зобов’язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, згідно з якою сума заборгованості за 2009 рік склала 13163,80 грн. (січень-вересень 2009р. – 1096,98 грн. та жовтень-грудень 2009р. – 1097,00 грн.) та вважається узгодженою (а.с.11);
- №56269 від 09.07.2009р. в якій самостійно визначено податкове зобов’язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, згідно з якою сума заборгованості за 2009 рік склала 1900,85 грн. (червень-грудень 2009р. – 271,55 грн.) та вважається узгодженою (а.с.12);
- №3701 від 28.01.2010р. в якій самостійно визначено податкове зобов’язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, згідно з якою сума заборгованості за 2010 рік склала 36458,55 грн. (січень 2009р. - березень 2010р. – 3038,22 грн. та квітень-грудень 2009р. – 3038,21 грн.) та вважається узгодженою (а.с.9);
- №42259 від 29.05.2009р. в якій самостійно визначено податкове зобов’язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, згідно з якою заборгованості за 2009 рік склала 25167,04 грн. (січень 2009р. - квітень 2010р. – 1096,98 грн. та травень-грудень 2009р. – 2597,39 грн.) та вважається узгодженою (а.с.10).
Таким чином, заборгованість ТОВ "Цифрові інтегральні системи", згідно поданих відповідачем податкових декларацій орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності та розрахунку позивача про стягнення податкової заборгованості становить за податковими деклараціями №2765 від 26.01.2009р. за 1 місяць 2009р. 297,00 грн. усього податкова заборгованість, яка підлягає сплаті за зазначений період з урахуванням часткової сплати становить 297,00 грн.; №56269 від 09.07.2009р. за 1 місяць 2009р. 271,55 грн. усього заборгованість, яка підлягає сплаті за зазначений період становить 271,55 грн.; №3701 від 28.01.2010р. за 3 місяці 2010р. 7964,34 грн. усього податкова заборгованість, яка підлягає сплаті за зазначений період з урахуванням часткової сплати становить 16195,60 грн., за №42259 від 29.05.2009р. за 4 місяці 2010р. 8231,26 грн. усього податкова заборгованість, яка підлягає сплаті за зазначений період з урахуванням часткової сплаті становить 1285,69 грн.
Таким чином, загальна сума самостійно визначеного податкового зобов’язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності податкової заборгованості відповідача за розрахунковий період складає 18049,84 грн. у тому числі пеня за несвоєчасне погашення податкового зобов’язання у сумі 212,42 грн.
Підпунктом 6.2.1. пункту 6.2. ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
У зв’язку з чим позивачем на адресу відповідача було направлено податкові вимоги про наявність заборгованості за орендну плату з юридичних осіб перша №1/83 від 26.01.10р., яка була отримана відповідачем нарочним 24.03.10р., та друга №2/278 від 26.04.10р. яка була отримана відповідачем нарочним 13.05.10р. (а.с.13).
Також, позивачем було винесене податкове рішення №22 від 16.06.10р. про стягнення з відповідача коштів та продаж активів платника податків в рахунок погашення податкового боргу відповідача.
Відповідачем у встановленому законом порядку податкові вимоги та рішення позивача не оскаржені та не надані докази того, що вимоги прийняті з порушенням вимог чинного законодавства.
В результаті несплати відповідачем податкового зобов’язання утворилася заборгованість в сумі 18049,84 грн., що підтверджується розрахунком виникнення податкового боргу за орендну плату з юридичних осіб (а.с.22).
З огляду на зазначене вище, сума заборгованості відповідача за несвоєчасну сплату орендної плати з юридичних осіб за земельні ділянки державної та комунальної власності у сумі 18049,84 грн., є узгодженою.
Приймаючи до уваги те, що відповідачем у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази сплати заборгованості за не сплачення заборгованості за орендну плату з юридичних осіб, суд вважає, що позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Цифрові інтегральні системи" штрафні (фінансові) санкції (98650, Ялта, смт. Масандра, Южнобережне шосе, 1, ЄДРПОУ 34556825) у сумі 18049,84 грн. на р/р №33217812700039 місцевого бюджету м. Ялта код платежу 13050200 установа банку УДК в м. Ялта ГУ ДКУ в АРК МФО 824026.
Постанова може бути оскаржена в Севастопольський апеляційний адміністративний суд через Окружний адміністративний суд АР Крим шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня її проголошення.
У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Лавренчук О.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.01.2011 |
Оприлюднено | 03.02.2011 |
Номер документу | 13589707 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Лавренчук О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні