Постанова
від 30.12.2010 по справі 2а-6398/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 серпня 2010 р. Справа № 2а-6398/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:

головуючого судді Рищенко А. Ю.

розглянувши у письмовом у провадженні у місті Дніпро петровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податково ї інспекції в Амур-Нижньодні провському районі м. Дніпроп етровська до Торгівельно-вир обничого підприємства "Маяк" добровільної громадської ор ганізації "Центр розвитку пі дприємств інвалідів" про при пинення юридичної особи, -

ВСТАНОВИВ:

25 травня 2010 року Державн а податкова інспекція в Амур -Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська звернул ася до Дніпропетровського ок ружного адміністративного с уду з позовом до торгівельно -виробничого підприємства «М аяк» добровільної громадськ ої організації «Центр розвит ку підприємств інвалідів» пр о припинення юридичної особи .

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Державній податковій інспе кції в Амур-Нижньодніпровськ ому районі м. Дніпропетровсь ка як платник податків та інш их обов'язкових платежів, про те при здійсненні своєї діял ьності порушує вимоги діючог о законодавства, а саме не под ає звітність про отримані до ходи з 11.12.2008 року, що не дає можли вості контролюючим органам з дійснювати контроль за додер жанням вимог податкового та іншого законодавства, заборг ованості по платежам до бюдж ету не має.

У судове засідання сторони не з' явились. Від представн ика позивача надійшло клопот ання про розгляд справи без й ого участі.

З адреси відповідача повер нувся конверт із поштовою ві дміткою про відсутність зазн аченого підприємства за вказ аною адресою.

Як вбачається з матеріалів справи, конверт відповідачу було направлено за адресою, в казаною у наданій Довідці з Є диного державного реєстру юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців.

Згідно ч. 8 ст. 35 КАС України вв ажається, що повістку вручен о юридичній особі, якщо вона д оставлена за адресою, внесен ою до відповідного державног о реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписо м відповідної службової особ и.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС Укр аїни, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому з асіданні, але прибули не всі о соби, які беруть участь у спра ві, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і мі сце судового розгляду, суд ма є право розглянути справу у п исьмовому провадженні у разі відсутності потреби заслуха ти свідка чи експерта.

Суд, вивчивши наявні в справ і докази та оцінивши їх у суку пності вважає необхідним зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.

Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Дніпр опетровської міської ради 26.12 .2002 року (а.с. 5, 7-10).

Згідно довідки Державної п одаткової інспекції в Амур-Н ижньодніпровському районі м . Дніпропетровська відповіда ч з 11.12.2008 року не подає декларац ії та документи податкової з вітності, що є грубим порушен ням чинного законодавства Ук раїни, порушенням законних і нтересів держави (а.с. 13).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.

Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.

Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).

Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов' язано з бан крутством юридичної особи, з окрема є неподання протягом року органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності відповідно до за кону.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року.

Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .

Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.

Позивачем надано довідку, п ро відсутність у відповідача заборгованості перед бюджет ом (а.с.14).

З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .

Керуючись ст.ст 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції в Амур-Нижньодніпровсь кому районі м. Дніпропетровс ька до торгівельно-виробничо го підприємства «Маяк» добро вільної громадської організ ації «Центр розвитку підприє мств інвалідів» про припинен ня юридичної особи задовольн ити повністю.

Припинити юридичну особу т оргівельно-виробничого підп риємства «Маяк» добровільно ї громадської організації «Ц ентр розвитку підприємств ін валідів» (49023, м. Дніпропетровсь к, пр. Газети «Правда», буд. 29, к. 4 20/3, Ідентифікаційний код 32328808).

Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.

Постанова суду може бути ос каржена до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апе ляційної скарги через Дніпро петровський окружний адміні стративний суд протягом деся ти днів з дня отримання поста нови.

Суддя

А. Ю. Рищенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.12.2010
Оприлюднено03.02.2011
Номер документу13589956
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6398/10/0470

Ухвала від 07.06.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Постанова від 30.12.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні