ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 вересня 2010 р. Справа № 2а-8026/10/0470
Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:
головуючого судді Рищенко А. Ю.
розглянувши у письмовом у провадженні у місті Дніпро петровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податково ї інспекції у Жовтневому рай оні м. Дніпропетровська до Пр иватного підприємства "Уніве рсал Продукт і К" про припинен ня юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ:
06 липня 2010 року Державна податкова інспекція у Жовтн евому районі м. Дніпропетров ська звернулася до Дніпропет ровського окружного адмініс тративного суду з позовом до приватного підприємства «Ун іверсал Продукт і К» про прип инення юридичної особи.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Державній податковій інспе кції у Жовтневому районі м. Дн іпропетровська як платник по датків та інших обов'язкових платежів, проте при здійснен ні своєї діяльності порушує вимоги діючого законодавств а, а саме не подає звітність пр о отримані доходи з вересня 200 8 року, що не дає можливості ко нтролюючим органам здійснюв ати контроль за додержанням вимог податкового та іншого законодавства, заборгованос ті по платежам до бюджету не м ає.
У судове засідання сторони не з' явились. Від представн ика позивача надійшло клопот ання про розгляд справи без й ого участі.
З адреси відповідача повер нувся конверт із поштовою ві дміткою про відсутність зазн аченого підприємства за вказ аною адресою.
Як вбачається з матеріалів справи, конверт відповідачу було направлено за адресою, в казаною у наданій Довідці з Є диного державного реєстру юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців.
Згідно ч. 8 ст. 35 КАС України вв ажається, що повістку вручен о юридичній особі, якщо вона д оставлена за адресою, внесен ою до відповідного державног о реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписо м відповідної службової особ и.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС Укр аїни, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому з асіданні, але прибули не всі о соби, які беруть участь у спра ві, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і мі сце судового розгляду, суд ма є право розглянути справу у п исьмовому провадженні у разі відсутності потреби заслуха ти свідка чи експерта.
Суд, вивчивши наявні в справ і докази та оцінивши їх у суку пності вважає необхідним зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.
Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Дніпр опетровської міської ради 19.09 .2005 року (а.с. 6).
Згідно довідки Державної п одаткової інспекції у Жовтне вому районі м. Дніпропетровс ька відповідач з вересня 2008 ро ку не подає декларації та док ументи податкової звітності , що є грубим порушенням чинно го законодавства України, по рушенням законних інтересів держави (а.с. 5).
Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.
Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.
За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.
Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.
Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .
У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.
Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.
Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).
Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов' язано з бан крутством юридичної особи, з окрема є неподання протягом року органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності відповідно до за кону.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року.
Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .
Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.
Позивачем надано довідку, п ро відсутність у відповідача заборгованості перед бюджет ом (а.с.12).
З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .
Керуючись ст.ст 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у Жовтневому районі м. Д ніпропетровська до приватно го підприємства «Універсал П родукт і К» про припинення юр идичної особи задовольнити п овністю.
Припинити юридичну особу п риватного підприємства «Уні версал Продукт і К» (49000, м. Дні пропетровськ, вул. Олеся Гонч ара, буд. 21, кв. 12, код ЄДРПОУ 33769549) .
Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони були пода ні у встановлені строки. У раз і подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня проголошення п останови заяви про апеляційн е оскарження і подання після цього протягом двадцяти дні в апеляційної скарги, з подач ею її копій відповідно до кіл ькості осіб, які беруть участ ь у справі.
Суддя
А. Ю. Рищенко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.12.2010 |
Оприлюднено | 03.02.2011 |
Номер документу | 13589959 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рищенко Андрій Юрійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рищенко Андрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні