Херсонський окружний адміністративний суд
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
УХВАЛА
11 січня 2011 р. Справа № 2а- 7087/10/2170
Суддя Херсонського окружного адміністративного суду Горшков В.М.,
розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Херсоні до Виробничо-комерційного колективного підприємства фірми "ОРК" про припинення юридичної особи,
встановив:
Позивач звернувся із адміністративним позовом до юридичної особи ВККПФ ОРК про припинення юридичної особи та зобов'язання відповідача вчинити дії спрямовані на державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, передбачені ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців".
Провадження в частині позовних вимог щодо зобов'язання ВККПФ ОРК вчинити дії спрямовані на державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, передбачені ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців" необхідно закрити з огляду на наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Пунктом 5 ч. 4 ст. 50 КАС України встановлено, що громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Повноваження органів державної податкової служби визначені у ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 24.12.1993р. № 3813-ХІІ, пунктом 17 частини першої якого передбачено, що органи державної податкової служби мають право звертатись у передбачених законом випадках до судових органів із заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Ні Законом України "Про державну податкову службу в Україні", ні Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" не передбачено право податкових органів звертатись до суду із позовами про зобов'язання юридичної особи вчиняти дії спрямовані на державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, передбачені 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців".
За таких обставин, державна податкова інспекція у м. Херсоні не має повноважень на звернення до суду із такими позовними вимогами.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України,
ухвалив:
Закрити провадження щодо частини позовних вимог про зобов'язання юридичної особи ВККПФ ОРК вчинити дії спрямовані на державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, передбачені ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців" у справі за позовом Державної податкової інспекції у м. Херсоні до ВККПФ ОРК про припинення юридичної особи.
Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з такою самою позовною заявою не допускається.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Херсонський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня її проголошення.
Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суду, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги, ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Горшков В.М.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2011 |
Оприлюднено | 03.02.2011 |
Номер документу | 13591136 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Горшков В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні