ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
10 грудня 2010 року < Час п роголошення > № 2а-11957/10/2670
Окружний адміністрати вний суд міста Києва у складі головуючого судді Васильчен ко І.П., при секретарі Крушени цькому В., вирішив адміністра тивну справу
за позовом ОСОБА_1
до
третя особа
про Шевченківської районної у місті Києві державної адмі ністрації
ОСОБА_2
визнання неправомірними р еєстраційних дій, скасування записів про внесення змін до Єдиного державного реєстру,
за участю представникі в сторін:
від позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_3
від відповідача: Фесенко І.Л.
від третьої особи: ОСОБА_2
встановив:
Позивач звернувся до Ок ружного адміністративного с уду міста Києва з позовом до Ш евченківської районної у міс ті Києві державної адміністр ації. З урахуванням поданих у точнень позовних вимоги, про сив суд: визнати протиправни ми реєстраційні дії проведен і Шевченківською районною у місті Києві державною адміні страцією щодо внесення змін до відомостей про дочірнє пі дприємство акціонерного тов ариства фірми «Рігонда-Серві с»- Український регіональний техно-торгівельний центр «Р ігонда»м. Київ, які містяться в Єдиному державному реєстр і щодо зміни керівника та сві доцтва про державну реєстрац ію у зв' язку з його втратою: з апис 4 від 22.07.2008 № 10741060004013131, підтвердж ення відомостей про юридичну особу; запис 7 від 25.03.2009 № 10749990008013131 , скасування реєстраційної дії за судовим рішенням; запи с 8 від 25.03.2009 № 10749990009013131, скасуван ня реєстраційної дії за судо вим рішенням; запис 9 від 17.09.2009 № 10741060011013131, підтвердження відо мостей про юридичну особу; зо бов' язати Шевченківську ра йонну у місті Києві державну адміністрацію внести до Єди ного реєстру записи про скас ування записів про підтвердж ення відомостей про юридичн у особу (№ 10741060004013131 від 22.07.2008 та № 10741 060011013131 від 17.09.2009), які містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо зміни керівника на ОС ОБА_2, відновити запис керів ник - ОСОБА_1 та щодо замі ни свідоцтва про державну ре єстрацію у зв' язку з його вт ратою (№ 10749990008013131 від 25.03.2009 та № 10749990009013131 від 25.03.2009).
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що при здійсненні реєс траційних дій державним реєс тратором внесена недостовір на інформація про керівника дочірнього підприємства акц іонерного товариства фірми « Рігонда-Сервіс»- Український регіональний техно-торгівел ьний центр «Рігонда»м. Київ, н еправомірно проведено замін у свідоцтва про державну реє страцію зазначеної юридично ї особи зразка серії АОО № 019 114 на нове серії А)! № 130442 на підставі втрати свідоцтва пр о державну реєстрацію. Відпо відач на свій розсуд провів н еправомірні реєстраційні ді ї № 10749990008013131 та № 10749990009013131, ска сувавши записи про добровіль не виконання постанови Окруж ного адміністративного суду міста Києва від 06.10.2008 року.
Ухвалою суду від 26.10.2010 року за кінчено підготовче провадже ння у справі та призначено сп раву до судового розгляду на 09.11.2010 року.
Ухвалою суду від 11.11.2010 року су дом, в порядку ст. 53 КАС України , залучено до участі у справі в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2, у зв ' язку з чим розгляд справи в ідкладений на 30.11.2010 року.
В судових засіданнях 30.11.2010 ро ку та 10.12.2010 року представник від повідача проти позову запере чила повністю, зазначила, що о скаржувані позивачем реєстр аційні дії вчинені державним реєстратором відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб т а фізичних осіб - підприємці в».
Третя особа проти позову за перечила, зазначила, що підст ав для задоволення адміністр ативного позову немає з огля ду на те, що ОСОБА_2 є єдиним керівником дочірнього підпр иємства акціонерного товари ства фірми «Рігонда-Сервіс»- Український регіональний те хно-торгівельний центр «Ріго нда»м. Київ.
Дослідивши наявні в матері алах справи докази, оцінивши їх в сукупності, заслухавши п ояснення представників стор ін, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, суд ом встановлено наступне.
Позивачем оскаржуються ре єстраційні дії, проведені де ржавним реєстратором Шевчен ківської районної у місті Ки єві державної адміністрації щодо внесення змін до Єдиног о державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб - п ідприємців відносно дочірнь ого підприємства акціонерно го товариства фірми «Рігонда -Сервіс»- Український регіон альний техно-торгівельний це нтр «Рігонда»м. Київ, а саме ві домомстей щодо зміни керівни ка зазначеної юридичної особ и з ОСОБА_1 на ОСОБА_2
Закон України «Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців»(далі - Закон) регулює ві дносини, які виникають у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб, а також фізичних ос іб - підприємців.
Стаття 1 Закону визначає, що державний реєстратор - посад ова особа, яка відповідно до ц ього Закону від імені держав и здійснює державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців. Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована сист ема збирання, накопичення, за хисту, обліку та надання інфо рмації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців .
Дія Закону поширюється на д ержавну реєстрацію всіх юрид ичних осіб незалежно від орг анізаційно-правової форми, ф орми власності та підпорядку вання, а також фізичних осіб - підприємців. Законом можуть бути встановлені особливост і державної реєстрації об'єд нань громадян (у тому числі пр офесійних спілок), благодійн их організацій, політичних п артій, органів державної вла ди та органів місцевого само врядування, асоціацій органі в місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у т ому числі кредитних спілок), б ірж, а також інших установ та о рганізацій. Міністерство юст иції України та його територ іальні органи здійснюють реє страцію (легалізацію) об'єдна нь громадян (у тому числі проф есійних спілок та їх об'єднан ь), благодійних організацій, п олітичних партій, творчих сп ілок та їх територіальних ос ередків, адвокатських об'єдн ань, торгово-промислових пал ат, асоціацій органів місцев ого самоврядування, інших ус танов та організацій, визнач ених законом, та видають свід оцтво про державну реєстраці ю, оформлене державним реєст ратором у відповідному викон авчому комітеті міської ради міста обласного значення аб о у районній, районній у міста х Києві та Севастополі держа вній адміністрації за місцез находженням юридичної особи (стаття 3 Закону).
Статтею 4 Закону встановлен о, що державна реєстрація юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення фа кту створення або припинення юридичної особи, засвідченн я факту набуття або позбавле ння статусу підприємця фізич ною особою, а також вчинення і нших реєстраційних дій, які п ередбачені цим Законом, шлях ом внесення відповідних запи сів до Єдиного державного ре єстру. Порядок проведення де ржавної реєстрації юридични х осіб та фізичних осіб - підпр иємців включає, зокрема: пере вірку комплектності докумен тів, які подаються державном у реєстратору, та повноти від омостей, що вказані в реєстра ційній картці; перевірку док ументів, які подаються держа вному реєстратору, на відсут ність підстав для відмови у п роведенні державної реєстра ції; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну о собу - підприємця до Єдиного д ержавного реєстру; оформленн я і видачу свідоцтва про держ авну реєстрацію та виписки з Єдиного державного реєстру. Зміни до установчих докумен тів юридичної особи, а також з міна прізвища та/або імені, та /або по батькові (далі - імені) а бо місця проживання фізичної особи - підприємця підлягают ь обов'язковій державній реє страції шляхом внесення відп овідних змін до записів Єдин ого державного реєстру в пор ядку, встановленому цим Зако ном. Представництва, філії ін оземних компаній в Україні п ідлягають акредитації на тер иторії України в порядку, вст ановленому законом.
Державний реєстратор на те риторії відповідної адмініс тративно-територіальної оди ниці: проводить державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців; про водить резервування наймену вань юридичних осіб; передає органам державної статистик и (далі - органи статистики), де ржавної податкової служби, П енсійного фонду України та ф ондів соціального страхуван ня повідомлення та відомості з реєстраційних карток про в чинення реєстраційних дій, я кі передбачені цим Законом, у тому числі щодо створення аб о ліквідації відокремлених п ідрозділів юридичних осіб; ф ормує, веде та забезпечує збе рігання реєстраційних справ (крім реєстраційних справ юр идичних осіб, зареєстрованих відповідно до частини четве ртої статті 3 цього Закону). Як що кількість державних реєст раторів у виконавчому коміте ті міської ради міста обласн ого значення або районної, ра йонної в містах Києві та Сева стополі державної адміністр ації становить три і більше о сіб, зберігання реєстраційни х справ забезпечує відповідн а посадова особа структурног о підрозділу (відділу, управл іння), який створюється для ор ганізаційного та матеріальн о-технічного забезпечення ро боти державних реєстраторів ; здійснює оформлення та вида чу свідоцтв про державну реє страцію (крім видачі свідоцт в юридичним особам, зареєстр ованим відповідно до частини четвертої статті 3 цього Зако ну), а також їх заміну; оформлю є та видає виписки, довідки з Є диного державного реєстру; п роводить державну реєстраці ю змін до установчих докумен тів юридичних осіб та держав ну реєстрацію зміни імені аб о місця проживання фізичних осіб - підприємців; проводить державну реєстрацію припине ння юридичних осіб та держав ну реєстрацію припинення під приємницької діяльності фіз ичними особами - підприємцям и; звертається до суду із заяв ою про зміну мети установи у в становленому законом порядк у; здійснює оформлення, видач у та засвідчення юридичним о собам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них; вносить до Єдиног о державного реєстру відомос ті про державну реєстрацію о соби на підставі рішення суд у; здійснює інші дії, передбач ені цим Законом (стаття 6 Закон у).
Частиною 6 статті 9 Закону вс тановлено, що заміна свідоцт ва про державну реєстрацію п роводиться у разі: внесення з мін до установчих документів юридичної особи, якщо ці змін и пов'язані із зміною наймену вання юридичної особи; внесе ння змін до відомостей про юр идичну особу, якщо ці зміни по в'язані із зміною місцезнахо дження юридичної особи; внес ення змін до відомостей про ф ізичну особу - підприємця, якщ о ці зміни пов'язані із зміною імені та/або місця проживанн я фізичної особи - підприємця ; втрати або пошкодження свід оцтва про державну реєстраці ю. Заміна свідоцтва про держа вну реєстрацію у зв'язку із вн есенням змін до установчих д окументів юридичної особи, я кщо ці зміни пов'язані із змін ою найменування юридичної ос оби, здійснюється при провед енні державної реєстрації зм ін до установчих документів юридичної особи. Для заміни с відоцтва про державну реєстр ацію у зв'язку з його втратою а бо пошкодженням засновники ( учасники) юридичної особи (фі зична особа - підприємець) або уповноважений ними орган чи особа повинні подати держав ному реєстратору особисто (н адіслати рекомендованим лис том з описом вкладення) такі д окументи: заяву встановленог о зразка про заміну свідоцтв а про державну реєстрацію; не придатне для використання с відоцтво про державну реєстр ацію, якщо підставою для замі ни свідоцтва є його пошкодже ння; документ, що підтверджує внесення плати за публікаці ю повідомлення про втрату аб о заміну свідоцтва про держа вну реєстрацію; довідку, вида ну органом внутрішніх справ за місцезнаходженням юридич ної особи (фізичної особи - під приємця), про реєстрацію заяв и про втрату оригіналу свідо цтва про державну реєстрацію , якщо підставою для заміни св ідоцтва є його втрата; докуме нт про підтвердження внесенн я реєстраційного збору за за міну свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його вт ратою або пошкодженням.
Суд звертає увагу, що частин ою 10 статті 9 Закону встановле но, що державному реєстратор у забороняється вимагати дод аткові документи для проведе ння заміни свідоцтва про дер жавну реєстрацію у зв'язку з й ого втратою або пошкодженням , якщо вони не передбачені час тиною дев'ятою цієї статті.
Відповідно до частини 14 ста тті 9 Закону, якщо документи по даються представником юриди чної особи, державному реєст ратору додатково пред' явля ється паспорт та надається д окумент або нотаріально посв ідчена копія документа, що за свідчує повноваження предст авника.
18.06.2007 року державному реєстра тору Шевченківської РДА у м. К иєві уповноваженою особою до чірнього підприємства акціо нерного товариства фірми «Рі гонда-Сервіс»Український ре гіональний техно-торговельн ий центр «Рігонда»м. Київ бул и подані документи для зміни свідоцтва про державну реєс трацію юридичної особи у зв' язку з його втратою, а саме: кв итанція, що підтверджує внес ення плати за публікацію пов ідомлення про втрату або зам іну свідоцтва про державну р еєстрацію; квитанція, що підт верджує внесення реєстрацій ного збору за заміну свідоцт ва про державну реєстрацію у зв' язку з його втратою або п ошкодженням; заява про замін у свідоцтва про державну реє страцію у зв' язку з його втр атою від 18.06.2007; довіреність від 24.05.2007 за підписом директора під приємства Чалого А.М.
Зазначене підтверджується наявною в матеріалах справи належним чином завіреною ко пією реєстраційної справи.
На підставі поданих докуме нтів, державним реєстратором здійснено заміну свідоцтва про державну реєстрацію дочі рнього підприємства акціоне рного товариства фірми «Ріго нда-Сервіс»Український регі ональний техно-торговельний центр «Рігонда»м. Київ на нов е.
Враховуючи наведене, суд пр иходить до виноску, що позовн і вимоги про визнання неправ омірними (протиправними) дій державного реєстратора щодо заміни свідоцтва про держав ну реєстрацію є необґрунтова ними, безпідставними та таки ми, що задоволенню не підляга ють, оскільки, як вже зазначал ось вище, при вчинені зазначе них реєстраційних дій держав ний реєстратор діяв на підст аві, у межах повноважень та у с посіб, що визначені Законом У країни «Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців», з вик ористанням повноваження з ме тою, з якою це повноваження на дане.
Статтею 17 Закону встановлен о, що відомості про юридичну о собу або фізичну особу - підпр иємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом в несення записів на підставі відомостей з відповідних реє страційних карток та відомос тей, що надаються юридичними особами державному реєстрат ору за місцезнаходженням реє страційної справи згідно із законодавством України. В Єд иному державному реєстрі міс тяться такі відомості щодо ю ридичної особи: повне наймен ування юридичної особи та ск орочене у разі його наявност і; ідентифікаційний код юрид ичної особи; організаційно-п равова форма; центральний чи місцевий орган виконавчої в лади, до сфери управління яко го належить державне підприє мство або частка держави у ст атутному фонді юридичної осо би, якщо ця частка становить н е менше 25 відсотків; місцезнах одження юридичної особи; пер елік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі ім'я, місце проживання, іденти фікаційний номер фізичної ос оби - платника податків, якщо з асновник - фізична особа; найм енування, місцезнаходження т а ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; ви ди діяльності; відомості про органи управління юридичної особи; прізвище, ім'я, по батьк ові, дата обрання (призначенн я) та ідентифікаційні номери фізичних осіб - платників под атків, які обираються (призна чаються) до органу управлінн я юридичної особи, уповноваж ених представляти юридичну о собу у правовідносинах з тре тіми особами, або осіб, які маю ть право вчиняти дії від імен і юридичної особи без довіре ності, у тому числі підписува ти договори; дані про наявніс ть обмежень щодо представниц тва від імені юридичної особ и; дані про розмір статутного фонду (статутного або складе ного капіталу), у тому числі ча стки кожного із засновників (учасників), а також розмір спл аченого статутного фонду (ст атутного або складеного капі талу) на дату проведення держ авної реєстрації та дата зак інчення його формування; дат а та номер запису про проведе ння державної реєстрації юри дичної особи, дати та номери з аписів про внесення змін до н ього; підстави для відмови у п роведенні державної реєстра ції; серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію, дат а видачі або заміни свідоцтв а про державну реєстрацію; да ні про установчі документи, д ати та номери записів про вне сення змін до них; підстави дл я відмови у проведенні держа вної реєстрації змін до уста новчих документів; дата та но мер запису про скасування де ржавної реєстрації змін до у становчих документів юридич ної особи; дата та номер запис у про втрату свідоцтва про де ржавну реєстрацію; дата та но мер запису про втрату оригін алів установчих документів; дані про дату постановки на о блік та дату зняття з обліку в органах статистики, державн ої податкової служби, Пенсій ного фонду України, фондів со ціального страхування; дані про відокремлені підрозділи юридичної особи; дані про пер ебування юридичної особи в п роцесі припинення, зокрема д ата реєстрації рішення засно вників (учасників) або уповно важених ними органів про при пинення юридичної особи, від омості про комісію з припине ння (ліквідатора, ліквідацій ну комісію тощо); дата затверд ження передавального акта аб о розподільчого балансу; дан і про юридичних осіб, правона ступником яких є зареєстрова на юридична особа; дані про юр идичних осіб - правонаступни ків; дата прийняття, дата набр ання законної сили та номер с удового рішення щодо припине ння юридичної особи, що не пов 'язане з банкрутством, щодо по рушення (припинення) провадж ення у справі про банкрутств о, щодо визнання її банкрутом , щодо скасування державної р еєстрації припинення; дата т а номер запису про державну р еєстрацію припинення юридич ної особи, підстава для його в несення; дата та номер запису про відміну державної реєст рації припинення юридичної о соби, підстава для його внесе ння; номер та дата розпорядже ння про скасування реєстраці ї випуску акцій, винесеного у повноваженою особою Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку; місце пров едення державної реєстрації , а також місце проведення інш их реєстраційних дій, передб ачених цим Законом; місцезна ходження реєстраційної спра ви; дані про видачу виписок, ви тягів, довідок з Єдиного держ авного реєстру; прізвище, ім'я та по батькові посадової осо би, що внесла до Єдиного держа вного реєстру запис про держ авну реєстрацію юридичної ос оби, внесла зміни до цього зап ису або внесла запис про держ авну реєстрацію припинення ю ридичної особи; фінансова зв ітність про господарську дія льність юридичної особи (крі м бюджетних установ) у складі балансу і звіту про річні фін ансові результати; дані, що от римані в порядку взаємообмін у інформацією з відомчих реє стрів органів статистики, де ржавної податкової служби, П енсійного фонду України, фон дів соціального страхування : дати та номери записів про вз яття на облік в органах стати стики, державної податкової служби, Пенсійного фонду Укр аїни, фондів соціального стр ахування, дати та номери запи сів про зняття з обліку в орга нах статистики, державної по даткової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціал ьного страхування, дані про в иди діяльності, в тому числі п ро основний вид діяльності; і нша додаткова інформація про здійснення зв'язку з юридичн ою особою; відомості про відк риття та закриття рахунків ю ридичних осіб; відомості про накладення та зняття арешті в на рахунки юридичних осіб т а їх майно (у тому числі на зак ріплене за відокремленими пі дрозділами); відомості про ві дкриття виконавчого провадж ення щодо юридичних осіб.
Відповідно до ст. 19 Закону у р азі, якщо зміна відомостей пр о юридичну особу, які містять ся в Єдиному державну реєстр і, не пов' язана із змінами до установчих документів юриди чної особи або не підлягає де ржавній реєстрації, виконавч ий орган юридичної особи або уповноважена ним особа зобо в' язаний подати (надіслати рекомендованим листом) держа вному реєстратору за місцем знаходження реєстраційної с прави юридичної особи заповн ену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містя ться в Єдиному державну реєс трі.
Якщо реєстраційна картка п ро внесення змін до відомост ей про юридичну особу, які міс тяться в Єдиному державному реєстрі, подається особисто особою, уповноваженою викона вчим органом юридичної особи , державному реєстратору дод атково пред' являється пасп орт та документ, що підтвердж ує повноваження особи.
Як вбачається з реєстрацій ної справи, 19.06.2007 року державном у реєстратору уповноваженою особою дочірнього підприємс тва акціонерного товариства фірми «Рігонда-Сервіс» Укра їнський регіональний техно-т орговельний центр «Рігонда» м. Київ подані документи для в несення до Єдиного державног о реєстру змін до відомостей про керівника юридичної осо би, а саме: реєстраційна картк а «форми 4»від 19.06.2007; довіреніст ь від 14.06.2007 за підписом директор а підприємства ОСОБА_2; до датково надана завірена копі я наказу президента фірми «Р ігонда-Сервіс»Краже А. ві д 25.05.2007р. про призначення директ ором ОСОБА_2
Частиною 5 статті 19 Закону вс тановлено, що державний реєс тратор має право залишити бе з розгляду реєстраційну карт ку про внесення змін до відом остей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державн ому реєстрі, якщо реєстрацій на картка оформлена з поруше нням вимог, встановлених ста ттею 8 цього Закону або якщо до реєстраційної картки не дод ано документи, передбачені ч . 1 цієї статті, або якщо до держ авного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних ді й.
Як вбачається з реєстрацій ної справи, у державного реєс тратора не було встановлених Законом підстав для залишен ня без розгляду поданих доку ментів.
Щодо посилань позивача на т е, що подані державному реєст ратору документи є фіктивни ми та підробленими, а відомос ті, зазначені в них є недостов ірними, то слід зазначити нас тупне.
Державному реєстратору, як вже зазначалось вище, подают ься документи встановленого зразка. Перелік документів, н еобхідний для вчинення реєст раційних дій визначений Зако ном.
До повноважень державного реєстратора не віднесено пе ревірку достовірності подан их документів, зокрема відпо відність підпису уповноваже ної особи та відбитку печатк и на поданих документах.
З огляду на наведене, суд пр иходить до висновку, що недос товірність, на думку позивач а, документів, поданих держав ному реєстратору не є підста вою для відмови державного р еєстратора виконувати покла дені на останнього чинним за конодавством функції.
Суд звертає увагу, що до дер жавному реєстратору не надан і повноваження встановлюват и законність призначення ке рівника підприємства чи прав омірність обіймання останні м керівної посади підприємст ва. Як вже зазначалось вище, до повноважень державного реєс тратора віднесено перевірку поданих документів на відпо відність їх Закону «Про держ авну реєстрації юридичних ос іб та фізичних осіб - підпри ємців». Уповноваженим органо м, який може встановити закон ність повноважень директора підприємства є відповідний орган юридичної особи (загал ьні збори акціонерів та інше ) або суд.
Щодо посилань позивача на н еправомірність внесення дер жавним реєстратором записів до ЄДР на виконання постанов и Окружного адміністративно го суду міста Києва, то слід за значити наступне.
Постановою Окружного адмі ністративного суду міста Киє ва від 06.10.2008 року визнано протип равними реєстраційні дії від 19.06.2007 року №10741070003013131, №10741080002013131 , №10741080002013131 від 18.06.2007 року, прове дені Шевченківською районно ю у місті Києві державною адм іністрацією щодо внесення зм ін до відомостей про юридичн у особу, які містяться в Єдино му державному реєстрі стосов но зміни керівника, засобів з в' язку, зміни свідоцтва про державну реєстрацію у зв' я зку з його втратою. Зобов' яз ано Шевченківську районну у м. Києві державну адміністра цію внести до Єдиного держав ного реєстру записи про скас ування записів про зміну сві доцтва про державну реєстрац ію на підставі втрати свідоц тва про державну реєстрацію (номер запису 10741080002013131 від 18.06.20 07) та про зміну керівника на ОСОБА_2 та засобів зв' язку на телефон та телефакс (номер запису 10741070003013131 від 19.06.2007).
На виконання судового ріше ння державним реєстратором 2 3.06.2008 року до Єдиного державног о реєстру внесені відповідні записи про проведені реєстр аційні дії.
Згодом, з' ясувалось, що заз начене вище рішення суду не н абуло чинності (постанова не вступила в законну силу), оскі льки зазначене судове рішенн я оскаржено до суду апеляцій ної інстанції.
У зв' язку з повідомленням про не набрання судовим ріше ння законної сили, державний реєстратор вніс запис до ЄДР про скасування записів, внес ений на виконання судового р ішення, оскільки зазначене с удове рішення не набрало зак онної сили.
19.02.2010 року на адресу відповід ача надійшла ухвала Київсько го апеляційного адміністрат ивного суду, якою скасовано п останову Окружного адмініст ративного суду міста Києва в ід 06.10.2008 року.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про визнання дій державного реєстратора неправомірними (протиправни ми) задоволенню не підлягают ь.
Крім того, суд звертає увагу , що позивач, якщо він є уповно важеним директором підприєм ства, може звернутись до держ авного реєстратора у встанов леному законом порядку із за явою про внесення змін до Єди ного державного реєстру відн осно юридичної особи керівни ком якої він є.
Щодо позовних вимог про зоб ов' язання державного реєст ратора внести зміни до Єдино го державного реєстру, то слі д зазначити, що внесення запи сів до Єдиного державного ре єстру є дискреційними (виклю чними) повноваженнями держав ного реєстратора. Суд позбав лений можливості втручатись в діяльність уповноваженого органу та впливати на викона ння останнім функцій, поклад ених на нього чинними законо давством. З огляду на наведен е, суд приходить до виноску пр о відсутність підстав для за доволення позовних вимог про зобов' язання державного ре єстратора внести зміни до Єд иного державного реєстру.
Керуючись статтями 69, 70, 71, 157, 158-1 63, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні адмініст ративного позову відмовити п овністю.
Постанова набирає законно ї сили відповідно до ст. 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185, 186, 187 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.
Суддя І.П. Васильченко
Постанова складена в повному обсязі та підписан а 17.12.2010 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2010 |
Оприлюднено | 04.02.2011 |
Номер документу | 13598077 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Васильченко І.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні