ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
10 грудня 2010 року 14:14 № 2а-5256/10/2670
Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі суд ді Кузьменка В.А., за участю се кретаря Хижняк І. В. та предста вників:
позивача: Солов' я А.Б.;
відповідача: не з' явились
розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву
за позовом Контрольно-ревізійного у правління в місті Києві
до Державного підприємства “Київський науково-дослідни й інститут гідроприладів”
про вилучення коштів
На підставі частини трет ьої статті 160 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни в судовому засіданні 10 груд ня 2010 року проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
31 березня 2010 року (відпо відно до відмітки служби діл оводства суду) Контрольно-ре візійне управління в місті К иєві (далі по тексту - позива ч, КРУ в м. Києві) звернулось до Окружного адміністративног о суду міста Києва з адмініст ративним позовом до Державно го підприємства “Київський н ауково-дослідний інститут гі дроприладів” (далі по тексту - відповідач, ДП “КНДІ гідро приладів”), в якому просить ви лучити з відповідача коштів у сумі 12,3 тис. грн. до загальног о фонду бюджету міста Києва.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 31 березня 2010 року відкрито провадження в адміністратив ній справі №2а-5256/10/2670, закінчено п ідготовче провадження та при значено справу до судового р озгляду на 03 червня 2010 року.
В судове засідання 03 червня 2010 року не прибув представник відповідача, в зв' язку з чим оголошено перерву до 23 липня 2010 року. 23 липня 2010 року предста вники сторін в судове засіда ння не з' явились, внаслідок чого судом оголошено про від кладення розгляду справи на 05 жовтня 2010 року. 05 жовтня 2010 року судове засідання по справі н е відбулося у зв' язку з техн ічною неможливістю фіксуван ня судового процесу. Наступн е судове засідання призначен о на 03 листопада 2010 року. В судов ому засіданні 03 листопада 2010 р оку, у зв' язку з неявкою пред ставників сторін та клопотан ням позивача про відкладення розгляду справи, оголошено п ро відкладення розгляду спра ви на 25 листопада 2010 року.
25 листопада 2010 року в судове з асідання не прибув представн ик відповідача, позивачем за явлено клопотання про відкла дення розгляду справи, що ста ло підставою для відкладення розгляду справи на 10 грудня 2010 року.
В судовому засіданні 10 груд ня 2010 року представник позива ча позовні вимоги підтримав, представники відповідача не з' явились, хоча відповідач про час та місце слухання спр ави повідомлений належний чи ном, заперечення проти позов у не надав.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали та заслухавш и пояснення представника поз ивача, всебічно і повно з' яс увавши всі фактичні обставин и, на яких ґрунтується позов, о б' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, суд -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до пункту 1.2.3.1 плану контрольно-ревізійн ої роботи КРУ в м. Києві на IV ква ртал 2009 року та на підставі нап равлень на проведення ревізі ї від 16 жовтня 2009 року №№2254, 2253, 2252 п роведено планову ревізію фін ансово-господарської діяльн ості ДП “КНДІ гідроприладів” за період з 01 жовтня 2007 року по 0 1 жовтня 2009 року, про що складен о однойменний акт від 04 грудня 2009 року №08-30/1389 (далі по тексту - А кт ревізії).
В Акті ревізії серед ін шого встановлено, що відпові дачем протягом перевіреного періоду не нараховано та не п ерераховано до місцевого бюд жету плату за користування з емельною ділянкою, а саме: між відповідачем та ТОВ “Біофар мтех” укладено договір про н адання послуг та плати за зем лю від 01 січня 2007 року №95-БФ-2007; пун ктом 2.1.2 договору передбачена компенсація плати за землю, у тому числі: за площу територі ї під орендою (60,42 кв. м.), яка вико ристовується як землі комерц ійного використання; за площ у території під орендою (489 кв. м .), яка використовується для ро зміщення автотранспорту (зем лі комерційного використанн я Кф=2,50).Однак, згідно Витягу з т ехнічної документації №Ю-00734/200 7 про нормативну грошову оцін ку земельної ділянки від 02 жов тня 2007 року №85, зазначені площі (489 кв. м.), надані ТОВ “Біофартех ”, включені до земель дослідж ень та розробок, Кф=1,20. Таким чи ном, землі, що використовують ся ТОВ “Біофармтех” для розм іщення автотранспорту (489 кв. м .), підпадають під категорію фу нкціонального використання - землі комерційного викори стання. Загальний розмір пла ти до місцевого бюджету за ко ристування земельною ділянк ою (кадастровий №8000000000:72:063:0004) відпо відачу за період 01 жовтня 2007 ро ку по 01 жовтня 2009 року згідно ро зрахунку, підписаного у двох сторонньому порядку, повинен становити 287,7 тис. грн. Натоміс ть, згідно розшифровок оборо тів по дебету балансового ра хунку №6424 відповідачем сплаче но до місцевого бюджету за ко ристування земельною ділянк ою кошти у розмірі 118,4 тис. грн. С таном на 01 жовтня 2009 року в ДП “К НДІ гідроприладів” облікову ється кредиторська заборгов аність по сплаті до місцевог о бюджету плати за користува ння земельною ділянкою на за гальну суму 157,0 тис. грн.
Враховуючи викладене, в А кті ревізії зроблено висно вок про заниження розрахункі в за користування земельними ділянками, які використовую ться у комерційних цілях, від повідачем не відображено кре диторську заборгованість пе ред загальним фондом бюджету міста Києва, не нараховано та не перераховано до бюджету м іста Києва коштів за користу вання земельною ділянкою в с умі 12,3 тис. грн. (287,7 - (118,4+157,0) = 12,3).
З метою усунення виявлених під час ревізії порушень від повідачу надіслано лист від 25 грудня 2009 року №26-08-14-14/9173 “Про усу нення порушень, виявлених ре візією фінансово-господарсь кої діяльності ДП “КНДІ ГП” з вимогою, зокрема, перерахува ти кошти у сумі 12,3 тис. грн., недо отримані загальним фондом бю джету міста Києва, внаслідок заниження площ земель комер ційного використання.
На лист КРУ у м. Києві про усу нення порушень, виявлених ре візією, ДП “КНДІ гідроприлад ів” повідомив, що кошти у сумі 12,3 тис. грн., недоотримані зага льним фондом бюджету міста К иєва, будуть перераховані пі сля розблокування розрахунк ових рахунків інституту, оск ільки станом на 15 січня 2010 року на рахунки накладено арешт.
Позовні вимоги КРУ у м. Києв і обґрунтовує невиконанням в ідповідачем законних вимог д ержавної контрольно-ревізій ної служби, а саме кошти у сумі 12,3 тис. грн. станом на дату пода ння позову не перераховані.
Відповідач своїм правом на дати письмові заперечення пр оти позову не скористався, уп овноваженого представника в судові засідання не направи в.
Окружний адміністративний суд міста Києва вважає позов ні вимоги КРУ у м. Києві необґр унтованими та такими, що не пі длягають задоволенню, керуюч ись наступним.
Законом, що визначає статус державної контрольно-ревізі йної служби в Україні, її функ ції та правові основи діяльн ості є Закон України “Про дер жавну контрольно-ревізійну с лужбу в Україні”.
Відповідно до статті 1 Закон у України “Про державну конт рольно-ревізійну службу в Ук раїні” державна контрольно-р евізійна служба складається з Головного контрольно-реві зійного управління України, контрольно-ревізійних управ лінь в Республіці Крим, облас тях, містах Києві і Севастопо лі, контрольно-ревізійних пі дрозділів (відділів, груп) в ра йонах, містах і районах у міст ах.
Головним завданням держав ної контрольно-ревізійної сл ужби, згідно з частиною першо ю статті 2 Закону України “Про державну контрольно-ревізій ну службу в Україні”, є здійсн ення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінан сових ресурсів, необоротних та інших активів, правильніс тю визначення потреби в бюдж етних коштах та взяття зобов ' язань, ефективним використ анням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерськ ого обліку і фінансової звіт ності в міністерствах та інш их органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетн их установах і у суб' єктів г осподарювання державного се ктору економіки, а також на пі дприємствах і в організаціях , які отримують (отримували в п еріоді, який перевіряється) к ошти з бюджетів усіх рівнів т а державних фондів або викор истовують (використовували у періоді, який перевіряється ) державне чи комунальне майн о (далі по тексту - підконтроль ні установи), виконанням місц евих бюджетів, розроблення п ропозицій щодо усунення вияв лених недоліків і порушень т а запобігання їм у подальшом у.
Згідно з частинами другою - п' ятою цієї статті державни й фінансовий контроль реаліз ується державною контрольно -ревізійною службою через пр оведення державного фінансо вого аудита, перевірки держа вних закупівель та інспектув ання. Державний фінансовий а удит є різновидом державного фінансового контролю і поля гає у перевірці та аналізі фа ктичного стану справ щодо за конного та ефективного викор истання державних чи комунал ьних коштів і майна, інших акт ивів держави, правильності в едення бухгалтерського облі ку і достовірності фінансово ї звітності, функціонування системи внутрішнього контро лю. Результати державного фі нансового аудиту та їх оцінк а викладаються у звіті. Перев ірка державних закупівель по лягає у документальному та ф актичному аналізі дотриманн я підконтрольними установам и законодавства про державні закупівлі та проводиться ор ганами державної контрольно -ревізійної служби на всіх ст адіях державних закупівель. Результати перевірки держав них закупівель викладаються в акті. Інспектування здійсн юється у формі ревізії та пол ягає у документальній і факт ичній перевірці певного комп лексу або окремих питань фін ансово-господарської діяльн ості підконтрольної установ и, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів по рушення законодавства, встан овлення винних у їх допущенн і посадових і матеріально ві дповідальних осіб. Результат и ревізії викладаються в акт і.
Згідно з пунктами 2 та 5 части ни першої статті 8 Закону Укра їни “Про державну контрольно -ревізійну службу в Україні” головне контрольно-ревізійн е управління України, контро льно-ревізійні управління в Республіці Крим, областях, мі стах Києві і Севастополі вик онують такі функції, крім інш ого, проводять у підконтроль них установах ревізії фінанс ово-господарської діяльност і, використання і збереження фінансових ресурсів, необор отних та інших активів, прави льності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття з обов'язань, стану і достовірн ості бухгалтерського обліку та фінансової звітності; зді йснюють контроль за усунення м недоліків і порушень, виявл ених під час проведення держ авного фінансового контролю .
Відповідно до статті 10 Зако ну України “Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні” головному контрольн о-ревізійному управлінню Укр аїни, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Кри м, областях, містах Києві і Сев астополі, контрольно-ревізій ним підрозділам (відділам, гр упам) у районах, містах і район ах у містах надається право: 1) перевіряти у підконтрольни х установах грошові та бухга лтерські документи, звіти, ко шториси й інші документи, що п ідтверджують надходження і в итрачання коштів та матеріал ьних цінностей, проводити пе ревірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінн их паперів, сировини, матеріа лів, готової продукції, устат кування тощо); 2) безперешкодн ого доступу при проведенні р евізій на склади, у сховища, ви робничі та інші приміщення, щ о належать підконтрольним ус тановам, для їх обстеження і з ' ясування питань, пов'язани х з ревізією; призупиняти бюд жетні асигнування, зупиняти операції з бюджетними коштам и у випадках, передбачених за коном; 3) залучати на договірни х засадах кваліфікованих фах івців відповідних міністерс тв, державних комітетів, інши х органів державної виконавч ої влади, державних фондів, пі дприємств, установ і організ ацій для проведення контроль них обмірів будівельних, мон тажних, ремонтних та інших ро біт, контрольних запусків си ровини і матеріалів у виробн ицтво, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готов ої продукції, інших перевіро к з оплатою за рахунок спеціа льно передбачених на цю мету коштів; 4) вимагати від керівн иків підконтрольних установ , що ревізуються, проведення і нвентаризацій основних фонд ів, товарно-матеріальних цін ностей, грошових коштів і роз рахунків, у разі відмови у про веденні таких інвентаризаці й - звернутися до суду щодо спо нукання до проведення таких інвентаризацій, а до ухвален ня відповідного рішення судо м - у присутності понятих та пр едставників зазначених підп риємств, установ і організац ій, щодо яких проводиться рев ізія, опечатувати каси, касов і приміщення, склади та архів и на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування , зазначеного в протоколі. Пор ядок опечатування кас, касов их приміщень, складів та архі вів встановлюється Кабінето м Міністрів України; при пров еденні ревізій вилучати у пі дприємств, установ і організ ацій копії фінансово-господа рських та бухгалтерських док ументів, які свідчать про зло вживання, а на підставі рішен ня суду - вилучати до закінчен ня ревізії оригінали первинн их фінансово-господарських т а бухгалтерських документів із складенням опису, який скр іплюється підписами предста вника органу державної контр ольно-ревізійної служби та к ерівника відповідного підпр иємства, відповідної установ и, організації, та залишенням копій таких документів таки м підприємствам, установам, о рганізаціям; 5) одержувати від Національного банку України та його установ, банків та інш их кредитних установ необхід ні відомості, копії документ ів, довідки про банківські оп ерації та залишки коштів на р ахунках об' єктів, що ревізу ються, а від інших підприємст в і організацій, в тому числі н едержавних форм власності, - д овідки і копії документів пр о операції та розрахунки з пі дприємствами, установами, ор ганізаціями, що ревізуються. Одержання від банків інформ ації, що становить банківськ у таємницю, здійснюється у по рядку та обсязі, встановлени х Законом України “Про банки і банківську діяльність”; 6) о держувати від службових і ма теріально відповідальних ос іб об' єктів, що ревізуються , письмові пояснення з питань , які виникають у ході ревізій ; 7) пред' являти керівникам та іншим службовим особам підк онтрольних установ, що ревіз уються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законода вства з питань збереження і в икористання державної власн ості та фінансів, вилучати в с удовому порядку до бюджету в иявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші пл атежі, ставити перед відпові дними органами питання про п рипинення бюджетного фінанс ування і кредитування, якщо о тримані підприємствами, уста новами та організаціями кошт и і позички використовуються з порушенням чинного законо давства; 8) у судовому порядку стягувати у дохід держави ко шти, одержані підконтрольним и установами за незаконними угодами, без встановлених за коном підстав та з порушення м чинного законодавства; 9) нак ладати у випадках, передбаче них законодавчими актами, на керівників та інших службов их осіб підконтрольних устан ов адміністративні стягненн я; 10) звертатися до суду в інтер есах держави, якщо підконтро льною установою не забезпече но виконання вимог щодо усун ення виявлених ревізією пору шень законодавства з питань збереження і використання ак тивів. 11) пункт 11 статті 10 виключ ено; 12) проводити у суб' єктів господарювання, які мали пра вові відносини з підконтроль ною установою, зустрічні зві рки з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахун ків, що здійснювалися між ним и, для з' ясування їх реально сті та повноти відображення в обліку підконтрольної уста нови.
Як встановлено вище, позива ч в Акті ревізії встанови в, що ДП “КНДІ гідроприладів” не нараховано та не перерахо вано до місцевого бюджету пл ати за користування земельно ю ділянкою.
За приписами статті 2 Закону України “Про плату за землю” використання землі в Україн і є платним. Плата за землю спр авляється у вигляді земельно го податку або орендної плат и, що визначається залежно ві д грошової оцінки земель. Роз міри податку за земельні діл янки, грошову оцінку яких не в становлено, визначаються до її встановлення в порядку, ви значеному цим Законом. Власн ики земельних ділянок, земел ьних часток (паїв) та землекор истувачі, крім орендарів та і нвесторів - учасників угоди п ро розподіл продукції, сплач ують земельний податок.
З огляду на вказану норму, в бачається, що КРУ у м. Києві фа ктично встановило порушення по не нарахуванню та не сплат і відповідачем земельного по датку.
Суд також звертає увагу на н аявність в матеріалах справи копії розрахунку розміру пл ати ДП “КНДІ гідроприладів” до місцевого бюджету за кори стування земельною ділянкою (кадастровий номер №800000000:72:063:0004) з а період з 01.10.2007 по 01.10.2009, що складе ний головним контролером-рев ізором КРУ у м. Києві, та в яком у позивачем фактично визначе ну суму земельного податку, н алежного до сплати відповіда чем в місцевий бюджет за пері од з 01 жовтня 2007 року по 01 жовтня 2009 року, на рівні 287 719,10 грн.
Відповідно до статті 27 Зако ну України “Про плату за земл ю” контроль за правильністю обчислення і справляння земе льного податку, а також оренд ної плати за земельні ділянк и державної та комунальної в ласності здійснюється орган ами державної податкової слу жби.
Відповідно до статті 2 Закон у України “Про державну пода ткову службу в Україні” одни м завдань органів державної податкової служби є здійснен ня контролю за додержанням п одаткового законодавства, пр авильністю обчислення, повно тою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільови х фондів податків і зборів (об ов' язкових платежів), а тако ж неподаткових доходів, уста новлених законодавством (дал і - податки, інші платежі).
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в' язань юридичних або фізич них осіб перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами з податків і зборів (обов' яз кових платежів), включаючи зб ір на обов' язкове державне пенсійне страхування та внес ки на загальнообов' язкове д ержавне соціальне страхуван ня, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що засто совуються до платників подат ків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сф ері зовнішньоекономічної ді яльності, та визначає процед уру оскарження дій органів с тягнення є Закон України “Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами”.
Відповідно до пункту 2.1 стат ті 2 Закону України “Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами” контролюючими орга нами є: 2.1.1) митні органи - стосов но акцизного збору та податк у на додану вартість (з урахув анням випадків, коли законом обов' язок з їх стягнення аб о контролю покладається на п одаткові органи), ввізного та вивізного мита, інших податк ів і зборів (обов' язкових пл атежів), які відповідно до зак онів справляються при ввезен ні (пересиланні) товарів і пре дметів на митну територію Ук раїни або вивезенні (пересил анні) товарів і предметів з ми тної території України 2.1.2) орг ани Пенсійного фонду України - стосовно збору на обов' язк ове державне пенсійне страху вання; 2.1.3) органи фондів загаль нообов' язкового державног о соціального страхування - с тосовно внесків на загальноо бов' язкове державне соціал ьне страхування, у межах комп етенції цих органів, встанов леної законом; 2.1.4) податкові ор гани - стосовно податків і збо рів (обов' язкових платежів) , які справляються до бюджеті в та державних цільових фонд ів, крім зазначених у підпунк тах 2.1.1 - 2.1.3 цього пункту.
Згідно з пунктом 2.2 статті 2 З акону України “Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами” контролюючі органи ма ють право здійснювати переві рки своєчасності, достовірно сті, повноти нарахування та с плати лише стосовно тих пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів), які віднесені до їх ко мпетенції цим пунктом.
Порядок контролю з боку мит них органів за сплатою платн иками податків податку на до дану вартість та акцизного з бору встановлюється спільни м рішенням центрального пода ткового органу та центрально го митного органу.
Інші державні органи не маю ть права проводити перевірки своєчасності, достовірності , повноти нарахування та спла ти податків і зборів (обов' я зкових платежів), у тому числі за запитами правоохоронних органів.
За приписом підпункту 2.3.1 пун кту 2.3 статті 2 Закону України “ Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами” органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податков ого боргу (далі - органи стягне ння), є виключно податкові орг ани, а також державні виконав ці у межах їх компетенції.
Відповідно до частини друг ої статті 19 Конституції Украї ни органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Службові особи державних к онтрольно-ревізійних служб, відповідно до статті 12 Закону України “Про державну контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні”, зобов' язані суворо д одержувати Конституції Укра їни, законів України, прав та і нтересів громадян, підприємс тв, установ і організацій, що о хороняються законом. За неви конання або неналежне викона ння службовими особами держа вних контрольно-ревізійних с лужб своїх обов'язків вони пр итягаються до дисциплінарно ї та кримінальної відповідал ьності відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до частини друг ої статті 15 Закону України “Пр о державну контрольно-ревізі йну службу в Україні” законн і вимоги службових осіб держ авної контрольно-ревізійної служби є обов' язковими для виконання службовими особам и об' єктів, що ревізуються.
Враховуючи наведені право ві норми, беручи до уваги обст авини справи, Окружний адмін істративний суд міста Києва підсумовує, що органам держа вної контрольно-ревізійної с лужби не надано права здійсн ювати контроль за правильніс тю обчислення і справляння з емельного податку та звертат ися до суду з позовами про стя гнення заборгованості з тако го податку; органи державної контрольно-ревізійної служб и не є контролюючими органам и та органами стягнення; такі повноваження належать до ко мпетенції виключно органів д ержавної податкової служби; а тому вважає, що визначення п озивачем суми земельного под атку, що належить сплатити ві дповідачу (визначення суми п одаткового зобов' язання) ві дбулося поза межами повноваж ень, визначених Законом Укра їни “Про державну контрольно -ревізійну службу в Україні” , відтак вимога КРУ у м. Києві д о ДП “КНДІ гідроприладів” пе рерахувати кошти у сумі 12,3 тис . грн., недоотримані загальним фондом бюджету міста Києва, в наслідок заниження площ земе ль комерційного використанн я є протиправною.
Відповідно до пункту 19 Поря дку проведення інспектуванн я державною контрольно-ревіз ійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністр ів України від 20 квітня 2006 року №550, якщо під час ревізії виявл ено факти порушення законода вства, вжиття заходів щодо як их не належить до компетенці ї органів служби (зокрема, з пи тань обігу готівки, валютних операцій, формування об' єк та та/або бази оподаткування , ціноутворення, управління д ержавним майном, дотримання антимонопольного законодав ства та інших), посадові особи служби невідкладно письмово повідомляють про це керівни ку органу служби чи його заст упнику, які забезпечують інф ормування відповідних держа вних органів про такі факти.
Встановивши порушення від повідачем щодо правильності нарахування та сплати земел ьного податку КРУ у м. Києві ма ло проінформувати про вказан е порушення відповідний орга н державної податкової служб и.
Відповідно до частини перш ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґрун туються її вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.
Оцінивши докази, які є у спр аві, за своїм внутрішнім пере конанням, що ґрунтується на ї х безпосередньому, всебічном у, повному та об' єктивному д ослідженні, та враховуючи вс і наведені обставини, Окружн ий адміністративний суд міст а Києва вважає, що позовні вим оги КРУ у м. Києві про вилученн я з ДП “КНДІ гідроприладів” 12, 3 тис. грн. є необґрунтованими та задоволенню не підлягають .
Враховуючи викладене, керу ючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні адмініст ративного позову Контрольно -ревізійному управлінню в мі сті Києві відмовити повністю .
Постанова набирає закон ної сили відповідно до статт і 254 Кодексу адміністративног о судочинства України.
Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції за правилами, встанов леними статтями 185-187 Кодексу ад міністративного судочинств а України.
Суддя В.А. Кузьменко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2010 |
Оприлюднено | 04.02.2011 |
Номер документу | 13598269 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні