Рішення
від 28.01.2011 по справі 14/162-10-4855
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/162-10-4855

          

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"28" січня 2011 р.Справа  № 14/162-10-4855

За позовом  Відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" в особі, якою є Одеська філія відкритого акціонерного товариства "Укртелеком";    

до відповідача Малого підприємства "Югтранс Лтд" Товариство з обмеженою відповідальністю      

про стягнення 8608,52грн.

Суддя Горячук Н.О.

Представники:

Від позивача: не з'явився

Від відповідача: не з'явився;

          Суть спору: Відкрите акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Одеської філії відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" звернулося до господарського суду Одеської області з позовом про стягнення з відповідача за договором №0811 ОДС КОР від 02.03.2006р. борг у сумі 8608,52грн. у тому числі 8512,64грн. основного боргу, 95,88грн. пені. Відповідач у засідання суду не з`явився, відзив на позов не представив, справа розглядається відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України  за наявними в ній матеріалами.  

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне:

Згідно рішення загальних зборів акціонерів ВАТ „Укртелеком”(протокол №3 від 16.04.2004р.) та наказу ВАТ „Укртелеком” №173 від 14.05.2004р. запроваджені нові назви філій ВАТ „Укртелеком”, зокрема, у Одеської дирекції ВАТ „Укртелеком” змінено назву на Одеська філія ВАТ "Укртелеком" з правонаступництвом в частині основної діяльності.          02.03.2006р. ВАТ „Укртелеком” в особі Одеської філії ВАТ „Укртелеком" (далі „Утел”) та Мале підприємство "Югтранс Лтд" ТОВ (далі Споживач) уклали договір №0811 ОДС КОР про надання послуг бізнес –мережі утел (далі договір).

          Відповідно до п. 1.1. договору на підставі ліцензії на здійснення діяльності у галузі зв'язку на території України, виданої державним регулюючим органом в галузі зв'язку, Утел надає споживачу на території України послуги зв'язку (далі послуги), а споживач приймає надані послуги та сплачує їх вартість відповідно до діючих тарифів.

          Під послугами слід розуміти всі послуги, які можуть надаватись бізнес –мережею Утел та які замовлені споживачем шляхом укладання відповідної додаткової угоди. (п. 1.2 договору)

          Утел зобов'язується, організувати лінію(ї) зв'язку та надавати послуги, як це визначено у відповідній додатковій угоді чи додатку. Організація лінії(й) зв'язку та надання послуг відбувається при умові наявності технічної можливості. (п. 2.1.1 договору).

          Утел зобов'язується, при відсутності технічної можливості пропонувати Споживачу інші варіанти підключення для утворення такої можливості. При цьому відносини сторін визначаються окремими угодами. (п. 2.1.2 договору).

          Утел зобов'язується, у разі припинення надання принаймні однієї з послуг або виникненні перерв у їх наданні вживати всі заходи по відновленню надання послуг у повному обсязі. Проінформувати споживача про причину припинення або перерв та очікуваний термін відновлення надання послуг у повному обсязі протягом 3 робочих годин після отримання повідомлення від споживача (п. 2.1.3 договору).

          Споживач зобов'язується, своєчасно сплачувати вартість наданих згідно з цим договором послуг. (п. 2.2.3 договору)

          Не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, Утел виставляє Споживачу рахунок для оплати вартості наданих послуг. (п. 3.1 договору).

Споживач повинен оплатити рахунок за послуги протягом десяти календарних днів з моменту його тримання, шляхом перерахування належної до сплати суми на розрахунковий рахунок Утел. (п. 3.2 договору).

Вартість послуг визначається на підставі встановлених Утел тарифів, що діяли на момент надання послуг згідно з додатками до договору. (п. 3.3 договору).

У разі затримки споживачем оплати понад один місяць після розрахункового Утел має право обмежити надання послуг. При цьому Утел надсилає споживачу письмове нагадування-попередження про можливість призупинення надання послуг. Якщо протягом місяця після одержання попередження споживач не погасить заборгованість, Утел має право призупинити надання послуг. (п. 3.7 договору).

          При несплаті боргу протягом місяця з дня призупинення надання послуг, Утел має право припинити дію договору. Припинення дії договору не звільняє споживача від сплати боргу та пені. (п. 3.8 договору)

          В разі затримки оплати за надані послуги понад встановлені договором терміни, Споживач сплачує Утел пеню, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який нараховується пеня, за кожну добу затримки відповідно до Закону України „Про телекомунікації”. (п. 4.2 договору).

Сплата неустойки (пені, штрафу) не звільняє винну сторону від виконання взятих на себе зобов'язань.(п. 4.4 договору).

                    Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 02 березня 2007р. При відсутності технічної можливості для надання послуг і відмови споживача від умов" п. 2.1.2, договір вважається неукладеним.(п. 5.1 договору).

          В разі, коли жодна з сторін за два тижня до закінчення терміну дії договору не заявить про своє небажання надалі продовжувати співробітництво, договір вважається продовженим на кожний наступний рік на таких самих умовах. (п. 5.2 договору).

          Всі документи,  на підставі яких виконується договір (додатки, акти, листи тощо), є його невід'ємною частиною. (п. 6.3 договору)

          Передбачені договором права та обов'язки ВАТ „Укртелеком", в тому числі проведення розрахунків, реалізуються Одеською філією ВАТ „Укртелеком" через Центр обслуговування споживачів та продажу послуг. (п. 6.11 договору).

          02.03.2006р. сторонами була підписана додаткова угода №1 про надання послуг найвищої якості до договору №0811 ОДС КОР від 02.03.2006р. з додатком №1.

          01.07.2006р. сторони підписали додаткову угоду №2 про надання послуг телефонного зв'язку до договору №0811 ОДС КОР від 02.03.2006р. з додатком №2.1

                    01.07.2006р. сторонами була підписана додаткова угода №3 про надання послуг некомутованого доступу до мережі Інтернет до договору №0811 ОДС КОР від 02.03.2006р. з додатками №А, №3.1

          Згідно з п.5 ст. 33 Закону України „Про телекомунікації" споживач телекомунікаційних послуг зобов'язаний виконувати умови договору про надання телекомунікаційних послуг, в тому числі, своєчасно оплачувати отримані ним телекомунікаційні послуги.

За період з 01.05.2010р. по 01.09.2010р., відповідач отримав телекомунікаційні послуги (МТЗ, МТТЗ, мережі мобільного зв'язку, підтримка лінії зв'язку, абонплата інтернет, статична ІР адрес, абонплата) на загальну суму –8512,64грн., але виставлені позивачем рахунки своєчасно не оплатив.

           Згідно ст. 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від виконання зобов'язання не допускається.

          Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства.

          Ч. 1 ст. 903 Цивільного кодексу України встановлено: якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, строки та порядку встановлені договором.

          Відповідно до п. 4.2 договору позивач просить стягнути з відповідача пеню у сумі 95,88грн. (розрахунок у матеріалах справи)

          Станом на день розгляду справи відповідач борг не сплатив, документи які спростовують позовні вимоги не представив.

          Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Під час розгляду справи відповідачем не було належним чином доведено виконання своїх зобов'язань за договором .

          Враховуючи викладене та те, що представлені матеріали справи засвідчують обґрунтованість позовних вимог, позов підлягає задоволенню у сумі 8608,52грн., у тому числі 8512,64грн. основного боргу, 95,88грн. пені. Судові витрати покладаються на відповідача згідно ст. ст. 44, 49 ГПК України.

Керуючись ст.ст. 44, 49, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України суд, -

В И Р І Ш И В:

          1. Позов задовольнити.

           2. Стягнути з Малого підприємства "Югтранс Лтд" Товариство з обмеженою відповідальністю (65014, м. Одеса, пров. Нахімова, 2, р/р 26008310845701 в АБ „Південний”, МФО 328209, код 13903494) на користь Відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Одеської філії ВАТ "Укртелеком" (65029, м. Одеса, вул. Садова, 10, р/р 26004258 в ООД “Райффайзен банк “Аваль”, МФО 328351, код ЗКПО 01186691) 8512 /вісім тисяч п'ятсот дванадцять/ грн. 64коп. боргу, 95 /дев'яносто п'ять/ грн. 88коп. пені, 102 /сто дві/ грн. 00коп. держмита, 236 /двісті тридцять шість/ грн. 00коп. за ІТЗ судового процесу.

Наказ видати згідно зі ст. 116 ГПК України.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 85 ГПК України.

          

Суддя                                                                            Горячук Н.О.

Повний текст рішення складений та підписаний 01.02.2011р.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення28.01.2011
Оприлюднено04.02.2011
Номер документу13600062
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/162-10-4855

Рішення від 28.01.2011

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 12.01.2011

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 12.01.2011

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні