2а-9550/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
03 грудня 2010 року 10:56 № 2а-9550/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т. при секретарі судового засідання Четвертак Я. І. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Заступника прокурора Деснянського району міста Києва в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у Деснянському районі м. Києва
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сенаки Плюс"
про стягнення заборгованості в сумі 50 688,72грн.
за участю представників сторін:
від позивача 1: Одуденко А.В., посвідчення № 125 від 04.06.2007 р.
від позивача 2: Нацюк Н.В., довіреність № 7026/9/10-017 від 19.10.2010 р.
від відповідача: не прибув
ВСТАНОВИВ:
Заступник прокурора Деснянського району міста Києва (надалі Позивач 1) в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у Деснянському районі м. Києва (надалі Позивач 2) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сенаки Плюс" (надалі Відповідач) про стягнення заборгованості в сумі 50 688,72 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 23.06.2010 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 2а-9550/10/2670 та призначено попереднє судове засідання.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 22.10.2010 р. закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
В судовому засіданні 03.12.2010 р. представники Позивачів пояснили, що позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач має консолідований податковий борг в сумі 50688, 72 грн., який виник у Відповідача в зв'язку з несплатою податкових зобов'язань, визначених податковими повідомленнями-рішеннями з податку на прибуток приватних підприємств, з податку на додану вартість та з комунального податку. Просили позов задовольнити повністю.
Відповідач в судове засідання не з'явився, відзив на позовну заяву не надав, заява про розгляд справи за відсутності Відповідача до суду не надходила.
Відповідно до частини восьмої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи. Позивачами надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців, відповідно до якого Відповідач знаходиться за адресою, на яку судом надсилались ухвали про відкриття провадження у справі та призначення її до судового розгляду, а також повістки–виклики.
Відтак, суд вважає відповідача належним чином повідомленим про день, час та місце розгляду справи.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення предстаників Позивачів, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
Відповідач ТОВ "Сенаки Плюс" зареєстроване Деснянською районною у м. Києві державною адміністрацією 23.07.2001 р. та є платником податків і зборів, передбачених Законом України "Про систему оподаткування", перебуває на податковому обліку у Державній податковій інспекції у Деснянському районі міста Києва.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено в судовому засіданні, Відповідач має заборгованість зі сплати з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 32972, 48 грн., який виник у результаті несплати податкових зобов"язань самостійно визначених Відповідачем у податкових деклараціях з податку на прибуток підприємств від 09.02.2007 р. №92160; від 31.03.2008 р. № 103536; від 02.04.2008 р. №103546; від 11.04.2008 р. №103605; від 11.04.2008 р. №103605; від 11.08.2008 р. №64291; від 22.12.2008 р. №112846; від 02.04.2008 р. №103546; від 03.02.2009 р. №140714.
За встановленими порушеннями Позивачем 2 прийняті податкові повідомлення-рішення: №0003321500\0 від 09.02.2007р. на підставі акта перевірки від 09.02.2007р.; №0033871500\0 від 18.06.2007р. на підставі акта перевірки №03511\1500\31571421 від 18.06.2007р.; №0009021500\0 від 25.03.2008р. на підставі акта перевірки №01611\150031571421 від 21.03.2008 р.; №0065681500\0 від 08.05.2008р. на підставі акта перевірки №2397 від 08.05.2008 р.; №0069061500\0 від 18.06.2008р. на підставі акта перевірки № 3051 від 18.06.2008 р.; №00І4901500\0 від 03.04.2009р. на підставі акта перевірки №2454\15-31571421 від 30.03.2009 р. №0031061500/0 від 25.08.2009р. на підставі акта перевірки №5722 від 25.08.2009 р.; №0041631500\0 від 24.11.2009р. на підставі акта перевірки №7732\15-31571421 від 20.11.2009 р.
Крім того, відповідач має заборгованість з податку на додану вартість в сумі 17690,29 грн., яка виникла на підставі поданих Відповідачем декларацій з податку на додану вартість: від 21.04.2008 р. №22396; від 20.08.2009 р. №112448; від 20.11.2009 р. №161037; від 20.01.2010 р. №190037 та прийнятих ДПІ у Деснянському районі м. Києва податкових повідомлень-рішень: від 29.02.2008 р. №0006571500\0; від 25.03.2008 р. №0009011500/0; від 07.04.2008 р. №0063511500\0; від 16.05.2008 р. №0066051500; від 20.05.2009 р. №0021431500\0.
Також відповідач має заборгованість з комунального податку в сумі - 25,95 грн., яка виникла на підставі визначених платником податку розрахунків №143321 від 06.02.2009 р., №47701 від 28.04.2009 р.
Розмір консолідованого податкового боргу Відповідача становить 50 688,72 грн.
Згідно з п. 5.1. ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкове зобов"язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої декларації. Зазначене податкове зобов"язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Відповідно до підпункту 5.2.1. статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення.
У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. Контролюючий орган зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом двадцяти календарних днів від дня отримання скарги платника податків на його адресу поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. У разі коли контролюючий орган надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до контролюючого органу вищого рівня, а при повторному повному або частковому незадоволенні скарги - до контролюючого органу вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження та зазначеного двадцятиденного строку для відповіді на нього.
Відповідно до підпункту 6.2.4 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», передбачено, що у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.
Згідно з підпунктом 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податкові вимоги.
Підпунктом 6.2.3 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»визначено, що перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання.; друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк, друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Державною податковою інспекцією у Деснянському районі направлялись Відповідачу податкові вимоги № 1/354 від 31.01.2007р., № 2/1023 від 23.04.2007 р., що підтверджується матеріалами справи. Однак, після проведених Позивачем заходів податковий борг залишився несплаченим.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про систему оподаткування», платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни, допускати посадових осіб державних податкових органів до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для перевірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
На виконання вимог підпункту 6.2.4 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»Позивач 2 розмістив податкові вимоги на дошці оголошень, що підтверджується, наявними в матеріалах справи копіями актів № 240 від 22.03.2007 р. та № 2/371 від 23.04.2007 р. відповідно.
Враховуючи всі заходи податкового органу з належного повідомлення Відповідача про наявність податкового боргу, заборгованість Відповідача є узгодженою. Як вбачається з матеріалів справи, відомості про їх оскарження в судовому або адміністративному порядку відсутні.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
У підпункті 2.3.1. пункту 2.3 статті 2 цього Закону передбачено, що органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу, є виключно податкові органи, а також державні виконавці у межах їх компетенції.
Згідно з вимогами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Наявність податкової заборгованості Відповідача також підтверджується, наявними в матеріалах справи копіями облікової картки платника ТОВ Сенаки Плюс", довідкою про заборгованість перед бюджетом № 1589/9/24-138 від 04.06.2010 р.
Доказів сплати зазначеної суми станом на день розгляду спору суду не надано.
Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись вимогами ст. ст. 69-71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Сенаки Плюс" ( код ЄДРПОУ 31571421, юридична адреса: вул. Маяковського, б. 6, м. Київ, 02217) на користь державного бюджету України заборгованість:
- з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 32972 (тридцять дві тисячі дев"ятсот сімдесят дві) грн. 48 коп. на р/р 31115029700004 УДК у Деснянському районі ГУДК у м. Києві, код платежу 11020202, ідентифікаційний номер 26077891, Банк ГУДК у м. Києві, МФО 820019;
- з податку на додану вартість в сумі 17690 (сімнадцять тисяч шістсот дев"яносто) грн. 29 коп. на р/р 31115029700004 УДК у Десняському районі ГУДК у м. Києві, код платежу 14010100, ідентифікаційний номер 26077891, банк ГУДК у м. Києві, МФО 820019;
- з комунального податку в сумі 25 (двадцять п"ять) грн. 95 коп. на р/р 31115029700004 УДК у Деснянському районі ГУДК у м. Києві, код платежу 16010200, ідентифікаційний номер 26077891, банк ГУДК у м. Києві, МФО 820019.
Постанова набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України, в судовому засіданні 03.12.2010 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Повний текст постанови складений та підписаний 06 грудня 2010 р.
Суддя Ю.Т. Шрамко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2010 |
Оприлюднено | 07.02.2011 |
Номер документу | 13610557 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шрамко Ю.Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні