ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
09 грудня 2010 року 16:05 № 2а-12143/10/2670
За позовом Державної податкової інсп екції у Дарницькому районі м іста Києва
до Приватного підприємства «Пантера»
про зобов' язання надати коп ії документів та допустити п осадових осіб до проведення позапланової виїзної докуме нтальної перевірки,
Суддя Смолій І.В.,
Секретар судового засід ання Колесник І.Ю.
Представники:
Від позивача Лихоборов В.В. довіреніс ть № 62 від 03.03.10
Від відповідача не з' явився
На підставі ч. 3 ст. 160 КАСУ в судовому засіданні 09.12.2010 прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Державна податкова інспе кція у Дарницькому районі мі ста Києва звернулась до Окру жного адміністративного суд у м.Києва з позовом до Приватн ого підприємства «Пантера»п ро зобов' язання надати копі ї документів та допустити по садових осіб до проведення п озапланової виїзної докумен тальної перевірки.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 20 .08.10р. відкрито провадження у ад міністративній справі та при значено до розгляду у попере дньому судовому засіданні на 15.09.10р.
Судові засідання, що призна чались судом з 15.09.10р. по 30.09.10р., від кладались судом у зв' язку з необхідністю надати суду не обхідні матеріали по справі.
Ухвалою суду 18.10.10р. було закін чено підготовче провадження та призначено справу до розг ляду по суті на 05.11.10р.
Судове засідання, що призна чалося судом на 05.11.10р. було знят о з розгляду у зв' язку з техн ічною неможливістю фіксації .
Судові засідання, що призна чались судом з 17.11.10р. по 30.11.10р., від кладались судом у зв' язку з необхідністю надати суду не обхідні матеріали по справі.
У судове засідання 09.12.10р. не з ' явився належним чином пові домлений представник відпов ідача. Представник позивача позовні вимоги підтримав пос илаючись на позовну заяву.
Відповідач суду заперечен ь з приводу позову не надав та явку свого представника не з абезпечив.
Дослідивши матеріали спра ви, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «П антера»(далі - Відповідач) з ареєстровано Дарницькою рай онною у м. Києві державною адм іністрацію 12.02.1998р., та взяте на о блік ДПІ у Дарницькому район і міста Києва (далі - Позивач ) 10.03.1998.
Відповідно до листа №4524/7/35-208 пе ршого заступника Голови - на чальника УПМ ДПА у м.Києві від 29.04.10р. до Позивача, виникла необ хідність провести позаплано ву документальну перевірку В ідповідача в зв' язку з наяв ністю інформації про те, що ПП «Пантера»проводи лись сумнівні фінансові опер ації, які мають ознаки легалі зації (відмивання) доходів, од ержаних злочинним шляхом, та які відповідають критеріям, визначеним в Положенні про б анк даних про сумнівні фінан сові операції, затвердженого наказом ДПА України від 21.05.2003 № 233.
Так, відповідно до п.п.8.2 п.8 Пор ядку обліку платників податк ів, зборів (обов' язкових пла тежів), затвердженого наказо м ДПА України від 19.02.1998р. №80, ДПІ у Дарницькому районі м.Києва б уло виписано Наказ №452-П від 08.07.1 0р. та направлення №595 від 08.07.10р. д ля проведення позапланової в иїзної документальної перев ірки ПП «Пантера»(код ЄДРПОУ 25400539) за період 01.07.2007р. по 30.06.2010р.
21.07.2010р. працівниками ДПІ у Дар ницькому районі м. Києва на пі дставі направлення № 595 від 08.07.10 р. та з метою проведення перев ірки було здійснено виїзд на юридичну адресу ПП «Пантера », а саме м. Київ, пр-т Бажана, 9 -Б, кв. 179 та встановлено, що пі дприємство та його посадові особи за зазначеною адресою не знаходиться, про що складе но акт обстеження місцезнахо дження від 08.07.2010 року.
Пунктом 1 ст. 10 Закону України „Про державну податкову слу жбу в Україні" передбачено, що державні податкові інспекці ї в районах, містах без районн ого поділу, районах у містах, м іжрайонні та об'єднані держа вні податкові інспекції вико нують, зокрема, таку функцію, я к здійснення контролю за сво єчасністю, достовірністю, по внотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів).
Згідно з ст. 4 Закону України “Про систему оподаткування” платниками податків і зборі в (обов'язкових платежів) є юри дичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України по кладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові п латежі).
Відповідно до п.1.1 ст. 1 Закону України “Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами” платники податків - юридичні особи, їх філії, відділення, і нші відокремлені підрозділи , що не мають статусу юридично ї особи, а також фізичні особи , які мають статус суб'єктів пі дприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на як их згідно з законами покладе но обов'язок утримувати та/аб о сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), пеню та штрафні санкції.
Згідно з ч.6 ст. 111 Закон Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»Позаплановою виїзною перевіркою вважаєть ся перевірка, яка не передбач ена в планах роботи органу де ржавної податкової служби і проводиться за наявності хоч а б однієї з таких обставин: 1) з а наслідками перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про поруш ення платником податків зако нів України про оподаткуванн я, валютного законодавства, я кщо платник податків не нада сть пояснення та їх документ альні підтвердження на обов' язковий письмовий запит орга ну державної податкової служ би протягом десяти робочих д нів з дня отримання запиту; 2) п латником податків не подано в установлений строк податко ву декларацію або розрахунки , якщо їх подання передбачено законом; 3) виявлено недостові рність даних, що містяться у п одатковій декларації, подані й платником податків, якщо пл атник податків не надасть по яснення та їх документальні підтвердження на обов'язкови й письмовий запит органу дер жавної податкової служби про тягом десяти робочих днів з д ня отримання запиту; 4) платник податків подав у встановлен ому порядку скаргу про поруш ення законодавства посадови ми особами органу державної податкової служби під час пр оведення планової чи позапла нової виїзної перевірки, в як ій вимагає повного або частк ового скасування результаті в відповідної перевірки; 5) у р азі виникнення потреби у пер евірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові ві дносини з платником податків , якщо платник податків не над асть пояснення та їх докумен тальні підтвердження на обов 'язковий письмовий запит орг ану державної податкової слу жби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту; 6) проводиться реорганізація ( ліквідація) підприємства; 7) ст осовно платника податків (по садової особи платника подат ків) у порядку, встановленому законом, податковою міліціє ю заведено оперативно-розшук ову справу, у зв'язку з чим є по треба у проведенні позаплано вої виїзної перевірки фінанс ово-господарської діяльност і такого платника податків; 8) у разі, коли вищестоящий орга н державної податкової служб и в порядку контролю за досто вірністю висновків нижчесто ящого органу державної подат кової служби здійснив переві рку документів обов'язкової звітності платника податків або висновків акта перевірк и, складеного нижчестоящим к онтролюючим органом, та вияв ив їх невідповідність вимога м законів, що призвело до нена дходження до бюджетів сум по датків та зборів (обов'язкови х платежів). Позапланова виїз на перевірка в цьому випадку може ініціюватися вищестоящ им органом державної податко вої служби лише у тому разі, ко ли стосовно посадових або сл ужбових осіб нижчестоящого о ргану державної податкової с лужби, які проводили планову або позапланову виїзну пере вірку зазначеного платника п одатків, розпочато службове розслідування або порушено к римінальну справу; 9) платнико м подано декларацію з від'ємн им значенням з податку на дод ану вартість, яке становить б ільше 100 тис. гривень.
Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, що ДПІ у Дарницькому районі міста Ки єва дотримані встановлені за коном вимоги щодо проведення планової документальної пер евірки відповідача, а відпов ідач ухиляючись від проведен ня вищезазначеної перевірки внаслідок незнаходження за юридичною адресою та неповід омлення свого фактичного міс цезнаходження перешкоджає з дійсненню позивачем його фун кцій, визначених ст. 10 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні” та реалі зації його повноважень, вста новлених ст. 11 Закону України “Про державну податкову служ бу в Україні”.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги ДПІ у Дарницькому район і міста Києва підлягають зад оволенню.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відпові дача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністр ативний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Державної подат кової інспекції у Дарницьком у районі міста Києва задовол ьнити повністю.
2. Зобов' язати Приватне під приємство «Пантера»надати к опії необхідних документів з питань правильності обчисле ння та повноти перерахування коштів до бюджету за період з 01.07.2007 по 30.06.2010, а саме: оборотні від омості, первинні банківські документи (виписки банку, пла тіжні документи), первинні ка сові документи (касові книги , касові ордери, авансові звіт и), прибуткові та видаткові на кладні, податкові накладні, а кти виконаних робіт, книгу пр одажу та придбання товарів, р обіт, послуг, договори, угоди, контракти, звіти та декларац ії, договори купівлі-продажу нерухомого майна.
3. Зобов' язати Приватне під приємство «Пантера»допусти ти посадових осіб ДПІ у Дарни цькому районі м.Києва до пров едення позапланової виїзної документальної перевірки з питань правильності обчисле ння та повноти перерахування коштів до бюджету за період з 01.07.2007 по 30.06.2010.
Постанова може бути оск аржена до суду апеляційної і нстанції протягом десяти дні в з дня її складення в повному обсязі за правилами, встанов леними ст.ст. 185-187 КАС України, шл яхом подання через суд першо ї інстанції заяви про апеляц ійне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти д нів апеляційної скарги.
Апеляційна скарга може б ути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження.
Суддя І.В. Смолій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.12.2010 |
Оприлюднено | 07.02.2011 |
Номер документу | 13610736 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Смолій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні