Постанова
від 07.02.2011 по справі 2а/1570/1115/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/1570/1115/2011

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 лютого 2011 року м.Одеса

Одеський окружний адміні стративний суд у складі:

голову ючого судді Корой С.М.

секретар судов ого засідання Дудка С .С.

розглянувши у відкри тому судовому засіданні спра ву за поданням державної под аткової інспекції у Суворовс ькому районі м.Одеси до дочір нього підприємства “Транспо ртно-експедиційний центр” пр о зупинення видаткових опера цій на рахунках, заборону від чуження майна та зобов' язан ня вчинити певні дії,суд , -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окру жного адміністративного суд у надійшло подання державної податкової інспекції у Суво ровському районі м. Одеси в я кому заявник просить зупинит и видаткові операції на раху нках дочірнього підприємств а “Транспортно-експедиційни й центр”; заборонити відчуже ння дочірнім підприємством “ Транспортно-експедиційний ц ентр” майна та зобов' язати допустити податкового керую чого для опису майна у податк ову заставу.

В поданні державної подат кової інспекції у Суворовськ ому районі м. Одеси зазначено , що згідно облікової картки з орендної плати з юридичних о сіб станом на 31.12.2008 р., 31.12.2009 р., 31.12.2010 р., 31.01.2011 р., розрахунку податковог о боргу, а також довідки про су ми податкового боргу станом на 31.01.2011р. дочірнє підприємство “Транспортно-експедиційний центр” має податковий борг у сумі 360 597, 04 грн. Відповідно до ви тягу про реєстрацію в Держав ному реєстрі обтяжень рухомо го майна від 05.02.2010 року активи д очірнього підприємства “Тра нспортно-експедиційний цент р” знаходяться у податковій заставі, термін дії 05.02.2015 рік. На підставі п.89.3 ст.89 Податкового кодексу України начальником державної податкової інспек ції у Суворовському районі м . Одеси прийнято рішення за №1 від 26.01.20111 року про опис майна до чірнього підприємства “Тран спортно-експедиційний центр ” у податкову заставу, з яким б оржник був ознайомлений. 02.02.2011 р оку податкового керуючого де ржавної податкової інспекці ї у Суворовському районі м. Од еси було не допущено до здійс нення опису майна, про що свід чить акт відмови платника по датків від опису майна у пода ткову заставу від 02.02.2011 року за №37/24-1. З урахуванням зазначених обставин та на підставі п. 89.4 с т. 89 Податкового кодексу Украї ни, ст.1833 Кодексу адміністрати вного судочинства України де ржавна податкова інспекція у Суворовському районі м. Одес и звернулась до суду з поданн ям про зупинення видаткових операцій на рахунках дочірнь ого підприємства “Транспорт но-експедиційний центр”; заб оронення відчуження майна та зобов' язання допуску подат кового керуючого до опису ма йна у податкову заставу.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримала в имоги та обґрунтування подан ня у повному обсязі.

Представник відпові дача в судовому засіданні за перечувала проти задоволенн я вимог подання, оскільки под атковому керуючому керівниц твом підприємства не вчиняло сь перешкод до здійснення оп ису майна в податкову застав у, крім того суми боргу на які посилається позивач є спірни ми у зв' язку з намірами оска рження рішення Одеського окр ужного адміністративного су ду.

Суд, заслухавши предс тавників сторін, дослідивши доводи подання та заперечень на нього, матеріали справи та обставини, якими обґрунтову ються вимоги, докази, якими во ни підтверджуються, встанов ив наступне.

23.09.1998 року Приморською рай онною адміністрацією викона вчого комітету Одеської місь кої ради було зареєстровано дочірнє підприємство “Транс портно-експедиційний центр” , що підтверджується довідко ю з Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України № 2108 (копія а.с.5).

Згідно повідомлення держа вної податкової інспекції у Суворовському районі м.Одеси про взяття на облік за неосно вним місцем обліку від 01.02.2011 рок у за №7293, дочірнє підприємство “Транспортно-експедиційний центр” взято на облік за неос новним місцем обліку у держа вні податковій інспекції у С уворовському районі м. Одеси , у зв' язку з наявністю підро зділу (об' єкта) за адресою м. Одеса, Суворовський район, ву л.Балківська, Б. 22 (копія а.с.6).

Судом встановлено, що відпо відно до договору оренди зем лі дочірньому підприємсту “Т ранспортно-експедиційний це нтр”, Одеською міською радою надано у строкове, платне вол одіння, користування земельн у ділянку площадею 17836 кв. м., що з находиться за адресою м. Одес а, вул. Балківська, 22-а.

Станом на 31.01.2011 рік дочірнє пі дприємство “Транспортно-екс педиційний центр” має податк овий борг у сумі 360 597, 04 гривень, щ о підтверджується облікової карткою з орендної плати з юр идичних осіб станом на 31.12.2008 р., 31 .12.2009 р., 31.12.2010 р., 31.01.2011 р., розрахунком п одаткового боргу, а також дов ідкою про суми податкового б оргу (а.с.8-11).

Відповідно до витягу про ре єстрацію в Державному реєстр і обтяжень рухомого майна (ко пія а.с.13) активи платника пода тків - дочірнього підприємст ва “Транспортно-експедиційн ий центр”, згідно з актом опис у від 04.02.2010 року №16 на підставі аб з.3 п.п.8.2.1 п.8.2. ст. 8 Закону №2181, знахо дяться в податковій заставі.

За період з 01.01.2010 року по 01.02.2011 року податковий борг з ор ендної плати дочірнього підп риємства “Транспортно-експе диційний центр” становить 142 569, 77 гривень, що підтверджуєтьс я довідкою про податковий бо рг та податковою декларацією орендної плати за земельні д ілянки державної і комунальн ої власності дочірнього підп риємства “Транспортно-експе диційний центр” (а.с.35-41).

Відповідно до наказу нача льника державної податкової інспекції у Суворовському р айоні м.Одеси та додатку №3 (а.с .14, 15), з метою забезпечення прак тичного виконання ст.89, 91, 92, 94, 95 ро зділу ІІ Податкового кодексу України та ст. 8 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужби»керуючись Порядком при значення та звільнення, а так ож функції та повноваження податкового керуючого, затве рдженого наказом ДПА України від 24.12.2010 року за №1035, головного д ержавного податкового ревіз ора - інспектора відділу пог ашення прострочених податко вих зобов' язань Томайлу Л юдмилу Петрівну призначен о податкових керуючим дочірн ього підприємства “Транспор тно-експедиційний центр”.

Керуючись ст. 89 розділу 2 Пода ткового кодексу України нача льником державної податково ї інспекції у Суворовському районі м. Одеси прийнято ріше ння №1 від 26.01.2011 року про опис май на у податкову заставу дочір нього підприємства “Транспо ртно-експедиційний центр” (к опія а.с. 16).

На підставі зазначеного рі шення, 02.02.2011 року податковим кер уючим Томайлою Л.П. було з дійснено спробу опису майна дочірнього підприємства “Тр анспортно-експедиційний цен тр” у податкову заставу, прот е відповідач не допустив под аткового керуючого до здійсн ення опису майна, про що склад ено відповідний акт (копія а.с .17).

Суд вважає, що подання держ авної податкової інспекції у Суворовському районі м.Одес и підлягає задоволенню з нас тупних підстав.

Згідно ст.19 Конституції Укр аїни органи державної влади та органи місцевого самовряд ування, їх посадові особи зоб ов'язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.

Відповідно до положе нь статті 10 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні»державні податков і інспекції в районах, містах без районного поділу, района х у містах, міжрайонні та об'єд нані спеціалізовані державн і податкові інспекції викону ють такі функції, а саме здійс нюють контроль за своєчасніс тю, достовірністю, повнотою н арахування та сплати податкі в та зборів.

Згідно п.3 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про систему оподат кування»від 25.06.1991 року №1251-XII, поло ження якого діяли під час спі рних правовідносин, платники податків та зборів зобов' я занні сплачувати належні сум и податків і зборів (обов' яз кових платежів) у встановлен і законом терміни.

Статтею 16 Податкового кодексу України передбачено , що платник податків зобов'яз аний: стати на облік у контрол юючих органах в порядку, вста новленому законодавством Ук раїни; вести в установленому порядку облік доходів і витр ат, складати звітність, що сто сується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у по рядку, встановленому податко вим та митним законодавством , декларації, звітність та інш і документи, пов'язані з обчис ленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки т а збори в строки та у розмірах , встановлених цим Кодексом т а законами з питань митної сп рави; подавати на належним чи ном оформлену письмову вимог у контролюючих органів (у вип адках, визначених законодавс твом) документи з обліку дохо дів, витрат та інших показник ів, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (пода ткових зобов'язань), первинні документи, регістри бухгалт ерського обліку, фінансову з вітність, інші документи, пов 'язані з обчисленням та сплат ою податків та зборів. У письм овій вимозі обов'язково зазн ачаються конкретний перелік документів, які повинен нада ти платник податків, та підст ави для їх надання; подавати к онтролюючим органам інформа цію, відомості про суми кошті в, не сплачених до бюджету в зв 'язку з отриманням податкови х пільг (суми отриманих пільг ) та напрями їх використання (щ одо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, вивіль нених у суб'єкта господарюва ння внаслідок надання пільги , у визначеному державою поря дку); подавати контролюючим о рганам інформацію в порядку, у строки та в обсягах, встанов лених податковим законодавс твом; виконувати законні вим оги контролюючих органів щод о усунення виявлених порушен ь законів з питань оподаткув ання та митної справи і підпи сувати акти (довідки) про пров едення перевірки; не перешко джати законній діяльності по садової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов'язків та вико нувати законні вимоги такої посадової особи; повідомляти контролюючим органам за міс цем обліку такого платника п ро його ліквідацію або реорг анізацію протягом трьох робо чих днів з дня прийняття відп овідного рішення (крім випад ків, коли обов'язок здійснюва ти таке повідомлення покладе но законом на орган державно ї реєстрації); повідомляти ко нтролюючі органи про зміну м ісцезнаходження юридичної о соби та зміну місця проживан ня фізичної особи - підприємц я; забезпечувати збереження документів, пов'язаних з вико нанням податкового обов'язку , протягом строків, установле них цим Кодексом; допускати п осадових осіб контролюючого органу під час проведення ни ми перевірок до обстеження п риміщень, територій (крім жит ла громадян), що використовую ться для одержання доходів ч и пов'язані з утриманням об'єк тів оподаткування, а також дл я проведення перевірок з пит ань обчислення і сплати пода тків та зборів у випадках, вст ановлених цим Кодексом.

Відповідно до положен ь ст.288 Податкового кодексу Ук раїни, підставою для нарахув ання орендної плати за земел ьну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Орг ани виконавчої влади та орга ни місцевого самоврядування , які укладають договори орен ди землі, повинні до 1 лютого п одавати органу державної под аткової служби за місцезнахо дженням земельної ділянки пе реліки орендарів, з якими укл адено договори оренди землі на поточний рік, та інформува ти відповідний орган державн ої податкової служби про укл адення нових, внесення змін д о існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 чис ла місяця, що настає за місяце м, у якому відбулися зазначен і зміни. Платником орендної п лати є орендар земельної діл янки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в о ренду. Розмір та умови внесен ня орендної плати встановлюю ться у договорі оренди між ор ендодавцем (власником) і орен дарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі о ренди, але річна сума платежу : не може бути меншою:для земел ь сільськогосподарського пр изначення - розміру земельно го податку, що встановлюєтьс я цим розділом; для інших кате горій земель - трикратного ро зміру земельного податку, що встановлюється цим розділом ; не може перевищувати: а) для з емельних ділянок, наданих дл я розміщення, будівництва, об слуговування та експлуатаці ї об'єктів енергетики, які вир обляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергі ї, включаючи технологічну ін фраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, р озподільчі пункти (пристрої) , електричні підстанції, елек тричні мережі), - 3 відсотки нор мативної грошової оцінки; б) д ля інших земельних ділянок, н аданих в оренду, - 12 відсотків н ормативної грошової оцінки; може бути більшою граничного розміру орендної плати, ніж з азначений у підпункті 288.5.2, у ра зі визначення орендаря на ко нкурентних засадах. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендн ої плати. Податковий період, п орядок обчислення орендної п лати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів з астосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділ у.

Згідно з п. 286.1. ст. 286 Податкового кодексу України , підставою для нарахування з емельного податку є дані дер жавного земельного кадастру . Відповідні органи виконавч ої влади з питань земельних р есурсів за запитом відповідн ого органу державної податко вої служби за місцезнаходжен ням земельної ділянки подают ь інформацію, необхідну для о бчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановле ному Кабінетом Міністрів Укр аїни.

Відповідно до п. 286.2. ст. 286 Податкового кодексу Ук раїни, платники плати за земл ю (крім фізичних осіб) самості йно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 л ютого поточного року подають відповідному органу державн ої податкової служби за місц езнаходженням земельної діл янки податкову декларацію на поточний рік за формою, встан овленою у порядку, передбаче ному статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій. При подан ні першої декларації (фактич ного початку діяльності як п латника плати за землю) разом з нею подається довідка (витя г) про розмір нормативної гро шової оцінки земельної ділян ки, а надалі така довідка пода ється у разі затвердження но вої нормативної грошової оці нки землі.

Пункт 286.3. статті 286 Податкового кодексу України передбачає, що платник плати за землю має право подавати щ омісяця нову звітну податков у декларацію, що звільняє йог о від обов'язку подання подат кової декларації до 1 лютого п оточного року, протягом 20 кале ндарних днів місяця, що наста є за звітним.

Відповідно до п. 287.1. ст. 287 Податкового кодексу України , власники землі та землекори стувачі сплачують плату за з емлю з дня виникнення права в ласності або права користува ння земельною ділянкою. У раз і припинення права власності або права користування земе льною ділянкою плата за земл ю сплачується за фактичний п еріод перебування землі у вл асності або користуванні у п оточному році.

Згідно з п. 287.3. ст. 287 Подат кового кодексу України, пода ткове зобов'язання щодо плат и за землю, визначене у податк овій декларації на поточний рік, сплачується рівними час тками власниками та землекор истувачами земельних діляно к за місцезнаходженням земел ьної ділянки за податковий п еріод, який дорівнює календа рному місяцю, щомісяця протя гом 30 календарних днів, що нас тають за останнім календарни м днем податкового (звітного ) місяця.

Пункт 287.4. статті 287 Подат кового кодексу України, пере дбачає, що податкове зобов'яз ання з плати за землю, визначе не у новій звітній податкові й декларації, у тому числі за н ововідведені земельні ділян ки, сплачується власниками т а землекористувачами земель них ділянок за місцезнаходже нням земельної ділянки за по датковий період, який дорівн ює календарному місяцю, щомі сяця протягом 30 календарних д нів, що настають за останнім к алендарним днем податкового (звітного) місяця.

Стаття 89 Податкового к одексу України передбачає, щ о у разі несплати у строки, вст ановлені цим Кодексом, суми г рошового зобов'язання, самос тійно визначеної платником п одатків у податковій деклара ції, - з дня, що настає за останн ім днем зазначеного строку - виникає право податкової зас тави.

Як встановлено судом, на час звернення до суду, дочі рнє підприємство “Транспорт но-експедиційний центр” має податковий борг, який є самос тійно визначеним відповідач ем, що відображено в податков ій декларації орендної плати за земельні ділянки державн ої і комунальної власності д очірнього підприємства “Тра нспортно-експедиційний цент р” (копія а.с.41), що підтверджує виникнення у державної подат кової інспекції у Суворовськ ому районі м.Одеси право пода ткової застави відповідно до Податкового кодексу України .

Відповідно до п.89.2 ст. 89 П одаткового кодексу України з урахуванням положень цієї с татті право податкової заста ви поширюється на будь-яке ма йно платника податків, яке пе ребуває в його власності (гос подарському віданні або опер ативному управлінні) у день в иникнення такого права і бал ансова вартість якого відпов ідає сумі податкового боргу платника податків, крім випа дків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше м айно, на яке платник податків набуде прав власності у майб утньому. У разі якщо балансов а вартість такого майна не ви значена, його опис здійснюєт ься за результатами оцінки, я ка проводиться відповідно до Закону України "Про оцінку ма йна, майнових прав та професі йну оціночну діяльність в Ук раїні". У разі збільшення суми податкового боргу складаєть ся акт опису до суми, відповід ної сумі податкового боргу п латника податків, у порядку, п ередбаченому цією статтею.

Так, відповідно до над аних пояснень представника д ержавної податкової інспекц ії у Суворовському районі м. О деси та наданої довідки, сума податкового боргу дочірньог о підприємства “Транспортно -експедиційний центр” за пер іод з 01.01.2010 року по 01.02.2011 року збіль шилась на 142 569, 77 гривень (а.с. 35).

Представник відповід ача у судовому засіданні не с простовує наявності у дочірн ього підприємства “Транспор тно-експедиційний центр” под аткового боргу, проте зазнач ає про наявність бажання оск арження зазначеної заборгов аності.

Суд вважає необґрунто ваним такі посилання оскільк и наявна у дочірнього підпри ємства “Транспортно-експеди ційний центр” заборгованіст ь є самостійно визначеною та відповідно до положень п. 56.11 с т. 56 Податкового кодексу Укра їни не підлягає оскарженню.

Згідно з п. 89.3 ст. 89 Податк ового кодексу України, майно , на яке поширюється право под аткової застави, оформлюєтьс я актом опису. До акта опису вк лючається ліквідне майно, як е можливо використати як дже рело погашення податкового б оргу. Опис майна у податкову з аставу здійснюється на підст аві рішення керівника органу державної податкової служби , яке пред'являється платнику податків, що має податковий б орг. Акт опису майна, на яке по ширюється право податкової з астави, складається податков им керуючим у порядку та за фо рмою, що затверджені централ ьним органом державної подат кової служби. Відмова платни ка податків від підписання а кта опису майна, на яке поширю ється право податкової заста ви, не звільняє такого платни ка податків від поширення пр ава податкової застави на оп исане майно. У такому випадку опис здійснюється у присутн ості не менш як двох понятих.

Пункт 89.4 статті 89 Податк ового кодексу України передб ачає, що у разі якщо платник по датків не допускає податково го керуючого для здійснення опису майна такого платника податків у податкову заставу та/або не подає документів, не обхідних для такого опису, по датковий керуючий складає ак т відмови платника податків від опису майна у податкову з аставу.

Наявний в матеріалах справи акт відмови платника податків від опису майна у по даткову заставу підтверджує факт не допуску податкового керуючого Томайли Л.П. до здійснення опису майна дочі рнього підприємства “Трансп ортно-експедиційний центр” у податкову заставу. А твердже ння представника відповідач а щодо неприбуття податковог о керуючого для здійснення о пису майна у податкову заста ву є безпідставними та не під твердженими жодними доказам и.

Відповідно до пункту 89.4 ста тті 89 Податкового кодексу Укр аїни орган державної податко вої служби звертається до су ду щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платни ка податків, заборону відчуж ення таким платником податкі в майна та зобов'язання таког о платника податків допустит и податкового керуючого для опису майна у податкову заст аву. Зупинення видаткових оп ерацій на рахунках платника податків та заборона відчуже ння таким платником податків майна діють до дня складення акта опису майна платника по датків у податкову заставу п одатковим керуючим або акта про відсутність майна, що мож е бути описано у податкову за ставу, або погашення податко вого боргу в повному обсязі. П одатковий керуючий не пізніш е робочого дня, що настає за дн ем складення зазначених у ць ому пункті актів, зобов'язани й надіслати банкам та іншим ф інансовим установам рішення про складення таких актів. Та ке рішення є підставою для по новлення видаткових операці й на рахунках платника подат ків.

Відповідно до п. 91.4 ст. 9 1 Податкового кодексу Україн и, строк, на який можуть бути з упинені видаткові операції, визначається судом, але не бі льше двох місяців. Зупинення видаткових операцій на раху нках платника податків може бути достроково скасовано за рішенням податкового керуюч ого або суду.

З урахуванням зазнач ених вище положень законодав ства судом встановлено, що ді ї податкового керуючого щодо спроби здійснення опису май на дочірнього підприємства “ Транспортно-експедиційний ц ентр” у податкову заставу та складання відповідного акту про його не допуск є обґрунто ваними та законними, у зв' яз ку з наявністю у відповідача податкового боргу та прийня ттям відповідного рішення пр о опис майна у податкову заст аву, прийнятого начальником державної податкової інспек ції в Суворовському районі м .Одеси.

Частиною 1 ст. 71 Кодексу ад міністративного судочинств а України передбачено, що кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення .

Враховуючи вищевикладе не та оцінюючи наявні у матер іалах справи докази в сукупн ості, суд дійшов висновку, що п одання державної податкової інспекції у Суворовському р айоні м. Одеси про зупинення в идаткових операції на рахунк ах дочірнього підприємства “ Транспортно-експедиційний ц ентр”; заборони відчуження д очірнім підприємством “Тран спортно-експедиційний центр ” майна та зобов' язання доп устити податкового керуючог о для опису майна у податкову заставу підлягають задоволе нню.

Керуючись: Законом України «Про державну податкову слу жбу в Україні», Податковим ко дексом України, ст. ст. 2, 4, 6, 9, 11, 69 -71, 8 6, 160-163, 167, 183 3 , 186, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Подання державної податкової інспекції у Суво ровському районі м. Одеси про зупинення видаткових операц ії на рахунках дочірнього пі дприємства “Транспортно-екс педиційний центр”, заборону відчуження дочірнім підприє мством “Транспортно-експеди ційний центр” майна та зобов ' язання допустити податков ого керуючого для опису майн а у податкову заставу - задо вольнити повністю.

Зупинити видатков і операції на рахунках дочір нього підприємства “Транспо ртно-експедиційний центр” (к од ЄДРПОУ 30128755): 26009311765801 у Акціонерн ому банку «Південний», МФО 328209, 65014 м. Одеса, пров. Сабанський, 2; 26 004249051 філія ВАТ «МТБ», МФО 328168, 65008, м. Іллічівськ, вул. Леніна, 28; 26009102769700 у АКЦ «УКРСИББАНК», м. Харків, МФО 351005, 61050, м.Харків, пр. Московсь кий, 60; 26038228138003, 26063228138001 у Южному ГРУ ЗА Т ФКБ «ПРИВАТБАНК», МФО 328704, 65036, м . Одеса, вул. Щорса, 125/1; 26006100103521 у АКБ «ФІНБАНК», МФО 328685, 65012, м. Одеса, ву л. Бєлінського, 16; 26004309328000 у ТОВ КБ « СКБ» м. Одеса, МФО 388313, 65026, м. Одеса, вул. Грецька, 5 (крім операцій з видачі заробітної плати та с плати податків, зборів, єдино го внеску на загальнообов'яз кове державне соціальне стра хування, а також визначених к онтролюючим органом грошови х зобов'язань платника подат ків) до дня складення акта опи су майна дочірнього підприєм ства “Транспортно-експедиці йний центр” у податкову заст аву податковим керуючим або акта про відсутність майна, щ о може бути описано у податко ву заставу, або погашення под аткового боргу в повному обс язі у строк не більше двох міс яців.

Постанова підлягає н егайному виконанню.

Постанова може бути ос каржена в апеляційному поряд ку до Одеського апеляційного адміністративного суду чере з Одеський окружний адмініст ративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Апеляцій на скарга на постанову суду п ершої інстанції подається пр отягом десяти днів з дня її проголошення. У разі засто сування судом частини третьо ї статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письм овому провадженні апеляційн а скарга подається протягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови. Копія ап еляційної скарги одночасно н адсилається особою, яка її по дає, до суду апеляційної інст анції.

Повний текст постанови ви готовлено та підписано судде ю о 16 год. 00 хв. 07.02.2011 року.

Суддя С.М.Корой

07 лютого 2011 року

Дата ухвалення рішення07.02.2011
Оприлюднено09.02.2011
Номер документу13668659
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/1115/2011

Ухвала від 04.02.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Постанова від 07.02.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні