Постанова
від 02.06.2010 по справі 2-а-4287/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОК РУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

02 червня 2010 р. №2-а-4287/10/1070

приміщення суду за адресою :

м. Київ, бул. Лесі Українки , 26 , зал судових засідань № 1022

час прийняття постанови : 12 год. 37 хв.

Київський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого - судді Леонтович А.М.

при секретарі - Воро нюк М.М.

за участю представників ст орін:

від прокурора: Гале зник О.І.

від позивача: Бондаренко А.М.

від відповідача : не з'явився

від третьої особи: н е з'явився

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адмініст ративну справу

за позовом

Прокурора Вишгородськог о району Київської області в інтересах держави в особі Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті до

третя особа Приватного підприємств а «Компанія «Транс - Сервіс »

Територіальне управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті у Київській області про стягнення стягнення адм іністративно-господарських санкцій та пені в сумі 44 200 грн. 00 коп.

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Вишгородського району Київської області (да лі - прокурор) звернувся до с уду в інтересах держави в осо бі Головної державної інспек ції на автомобільному трансп орті (далі - позивач), третя о соба - Територіальне управл іння Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті у Київській області з позовом про стягнення з прив атного підприємства «Компан ія «Транс-Сервіс» (далі - від повідач) фінансової санкції в сумі 44 200 грн. 00 коп. до Державно го бюджету України.

В судовому засіданні предс тавник позивача та прокурор позовні вимоги мотивовано пі дтримали, просили суд позов з адовольнити.

Представник відповідача т а третьої особи в судове засі дання не з'явились, про дату, ч ас та місце судового розгляд у повідомлялися належним чин ом, заяв про неможливість при буття до суду не надходило.

Неприбуття в судове засіда ння представників сторін без поважних причин або неповід омлення ними про причини неп рибуття не є перешкодою для р озгляду справи (частина друг а статті 128 Кодексу адміністра тивного судочинства України ).

Судом визнано за можливе розглянути справу у відсутн ості відповідача та третьої особи на підставі наявних у с праві доказів.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з' ясувавши фактичні обс тавини, на яких ґрунтується п озов, оцінивши докази, які маю ть юридичне значення для роз гляду справи і вирішення спо ру по суті, вислухавши предст авника позивача, суд вважає в становленими наступні обста вини та відповідні їм правов ідносини.

Як вбачається з матеріалі в справи, а саме з довідки АА № 163805 від 26.06.2008 року з Єдиного держа вного реєстру підприємств та організацій України, зазнач ено що відповідач займається такими видами діяльності як : нерегулярні пасажирські пе ревезення; автомобільний ван тажний транспорт; організаці я перевезень пасажирів; посе редництво в торгівлі товарам и широкого асортименту та ді яльність автомобільного рег улярного транспорту .

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 60 Закону Укр аїни “Про автомобільний тран спорт” за порушення законода вства про автомобільний тр анспорт до автомобільних пе ревізників застосовуються с анкції за надання послуг з пе ревезень пасажирів та вантаж ів без оформлення документів , перелік яких визначений ста ттями 39 та 48 цього Закону, - штра ф у розмірі ста неоподаткову ваних мінімумів доходів гром адян.

Статтею 48 Закону України “П ро автомобільний транспорт” встановлено, що документами для фізичної особи, що здійсн ює вантажні перевезення на д оговірних умовах, є, зокрема, д ля водія: посвідчення водія в ідповідної категорії, реєстр аційні документи на транспор тний засіб, ліцензійна карт ка, товарно-транспортна накл адна або інший визначений за конодавством документ на ван таж, інші документи, передба чені законодавством Україн и.

Судом встановлено що, протя гом квітня - листопада 2009 рок у працівниками територіаль ного управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті у Київські й області проводилась переві рка додержання умов законода вства України про автомобіль ний транспорт.

За результатами перевірок складено 26 актів проведення п еревірок додержання вимог за конодавства про автомобільн ий транспорт під час виконан ня перевезень пасажирів і ва нтажів автомобільним трансп ортом за №№ 000977, 001114, 001290, 001370, 001512, 001529, 001533, 00153 5, 002023, 002279, 002282, 002296, 002572, 002583, 018481, 105383, 105732, 105536, 105595, 124001, 1 24015, 124150, 124281, 124287, 124288, 153732.

На підставі перелічених ак тів перевірок Територіальни м управлінням Головавтотран сінспекції в Київській облас ті прийнято постанови про за стосування фінансових санкц ій за №№ 001542, 001609, 001726, 001727, 001728, 001729, 001739, 001882, 001951, 0 01952, 002104, 002105, 002106, 002146, 002233, 002234, 002252, 002290, 002291, 002292, 002293, 00229 4, 002295, 002467, 002468, 002497 згідно з яких до від повідача на підставі абзацу 3 частини першої статті 60 Зако ну України «Про автомобільни й транспорт» застосовано фін ансові санкції у загальному розмірі 44 200 грн. 00 коп.

Зазначені постанови було н аправлено відповідачу згідн о п. 29 Порядку здійснення держ авного контролю на автомобіл ьному транспорті та згідно з п. 32 даного Порядку до вищого з а підпорядкуванням органу де ржавного контролю протягом 1 0 днів після їх винесення не ос каржувались.

Процедура здійснення держ авного контролю за додержанн ям суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у сфері автомобільного тран спорту, за додержанням, зокре ма, вимог законодавства про а втомобільний транспорт, наяв ністю відповідних ліцензій і ліцензійних карток, визначе на Порядком здійснення держа вного контролю на автомобіль ному транспорті, затверджени м постановою Кабінету Мініст рів України від 8 листопада 2006 № 1567 (надалі - Порядок).

Відповідно до пункту 28 Поря дку, фінансова санкція повин на бути перерахована суб'єкт ом господарювання на зазначе ний у постанові рахунок не пі зніше ніж протягом п'ятнадця ти днів після отримання ним к опії постанови про застосува ння фінансових санкцій, про що повідомляється орган дер жавного контролю, посадовою особою якого винесено відпо відну постанову.

Представник позивача в суд овому засіданні підтвердив, що в адміністративному та су довому порядку постанова не оскаржувалась.

На час розгляду справи та ви несення рішення по суті заяв лених позовних вимог доказів про сплату зазначеної суми в ідповідачем не надано.

Згідно частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повин на довести ті обставини, на як их ґрунтуються її вимоги та з аперечення, крім випадків, вс тановлених статтею 72 цього Ко дексу.

Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, системного аналізу полож ень чинного законодавства Ук раїни та матеріалів справи, б еручи до уваги ту обставину, щ о суму заборгованості до Дер жавного бюджету України відп овідач у встановлені законод авством строки не сплатив; до казів погашення відповідаче м зазначеної заборгованості на день винесення рішення не надано, суд дійшов висновку п ро обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.

Керуючись статтями 11-14, 69-71, 79, 86, 94, 122, 159-163, 167, 185-186, 254 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Прокурора Вишгор одського району Київської об ласті в інтересах держави в о собі Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті до Приватного підприє мства «Компанія «Транс - Се рвіс», третя особа - Територіа льне управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті у Київські й області про стягнення стяг нення адміністративно-госпо дарських санкцій та пені в су мі 44 200 грн 00 коп. - задовольнити.

Стягнути з Приватного підп риємства «Компанія «Транс - Сервіс» (код ЄДРПОУ 35755124) до Дер жавного бюджету України адмі ністративно-господарські шт рафи в сумі 44 200 (сорок чотири тисячі двісті) грн. 00 коп.

Постанова відповідно до ча стини 1 статті 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого цим К одексом, якщо таку заяву не бу ло подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними статтями 185-187 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, шляхом подання через суд першої інстанції заяви п ро апеляційне оскарження з н аступним поданням протягом д вадцяти днів апеляційної ска рги. Апеляційна скарга може б ути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження.

Суддя: (підпис) А.М. Леонтович

З оригіналом згідно. Суд дя

Повний текст постанови в иготовлено 04.06.2010 року

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.06.2010
Оприлюднено11.02.2011
Номер документу13688397
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4287/10/1070

Постанова від 02.06.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні