КИЇВСЬКИЙ ОК РУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
02 червня 2010 р. №2-а-4287/10/1070
приміщення суду за адресою :
м. Київ, бул. Лесі Українки , 26 , зал судових засідань № 1022
час прийняття постанови : 12 год. 37 хв.
Київський окружний адмін істративний суд у складі:
головуючого - судді Леонтович А.М.
при секретарі - Воро нюк М.М.
за участю представників ст орін:
від прокурора: Гале зник О.І.
від позивача: Бондаренко А.М.
від відповідача : не з'явився
від третьої особи: н е з'явився
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адмініст ративну справу
за позовом
Прокурора Вишгородськог о району Київської області в інтересах держави в особі Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті до
третя особа Приватного підприємств а «Компанія «Транс - Сервіс »
Територіальне управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті у Київській області про стягнення стягнення адм іністративно-господарських санкцій та пені в сумі 44 200 грн. 00 коп.
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Вишгородського району Київської області (да лі - прокурор) звернувся до с уду в інтересах держави в осо бі Головної державної інспек ції на автомобільному трансп орті (далі - позивач), третя о соба - Територіальне управл іння Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті у Київській області з позовом про стягнення з прив атного підприємства «Компан ія «Транс-Сервіс» (далі - від повідач) фінансової санкції в сумі 44 200 грн. 00 коп. до Державно го бюджету України.
В судовому засіданні предс тавник позивача та прокурор позовні вимоги мотивовано пі дтримали, просили суд позов з адовольнити.
Представник відповідача т а третьої особи в судове засі дання не з'явились, про дату, ч ас та місце судового розгляд у повідомлялися належним чин ом, заяв про неможливість при буття до суду не надходило.
Неприбуття в судове засіда ння представників сторін без поважних причин або неповід омлення ними про причини неп рибуття не є перешкодою для р озгляду справи (частина друг а статті 128 Кодексу адміністра тивного судочинства України ).
Судом визнано за можливе розглянути справу у відсутн ості відповідача та третьої особи на підставі наявних у с праві доказів.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з' ясувавши фактичні обс тавини, на яких ґрунтується п озов, оцінивши докази, які маю ть юридичне значення для роз гляду справи і вирішення спо ру по суті, вислухавши предст авника позивача, суд вважає в становленими наступні обста вини та відповідні їм правов ідносини.
Як вбачається з матеріалі в справи, а саме з довідки АА № 163805 від 26.06.2008 року з Єдиного держа вного реєстру підприємств та організацій України, зазнач ено що відповідач займається такими видами діяльності як : нерегулярні пасажирські пе ревезення; автомобільний ван тажний транспорт; організаці я перевезень пасажирів; посе редництво в торгівлі товарам и широкого асортименту та ді яльність автомобільного рег улярного транспорту .
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 60 Закону Укр аїни “Про автомобільний тран спорт” за порушення законода вства про автомобільний тр анспорт до автомобільних пе ревізників застосовуються с анкції за надання послуг з пе ревезень пасажирів та вантаж ів без оформлення документів , перелік яких визначений ста ттями 39 та 48 цього Закону, - штра ф у розмірі ста неоподаткову ваних мінімумів доходів гром адян.
Статтею 48 Закону України “П ро автомобільний транспорт” встановлено, що документами для фізичної особи, що здійсн ює вантажні перевезення на д оговірних умовах, є, зокрема, д ля водія: посвідчення водія в ідповідної категорії, реєстр аційні документи на транспор тний засіб, ліцензійна карт ка, товарно-транспортна накл адна або інший визначений за конодавством документ на ван таж, інші документи, передба чені законодавством Україн и.
Судом встановлено що, протя гом квітня - листопада 2009 рок у працівниками територіаль ного управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті у Київські й області проводилась переві рка додержання умов законода вства України про автомобіль ний транспорт.
За результатами перевірок складено 26 актів проведення п еревірок додержання вимог за конодавства про автомобільн ий транспорт під час виконан ня перевезень пасажирів і ва нтажів автомобільним трансп ортом за №№ 000977, 001114, 001290, 001370, 001512, 001529, 001533, 00153 5, 002023, 002279, 002282, 002296, 002572, 002583, 018481, 105383, 105732, 105536, 105595, 124001, 1 24015, 124150, 124281, 124287, 124288, 153732.
На підставі перелічених ак тів перевірок Територіальни м управлінням Головавтотран сінспекції в Київській облас ті прийнято постанови про за стосування фінансових санкц ій за №№ 001542, 001609, 001726, 001727, 001728, 001729, 001739, 001882, 001951, 0 01952, 002104, 002105, 002106, 002146, 002233, 002234, 002252, 002290, 002291, 002292, 002293, 00229 4, 002295, 002467, 002468, 002497 згідно з яких до від повідача на підставі абзацу 3 частини першої статті 60 Зако ну України «Про автомобільни й транспорт» застосовано фін ансові санкції у загальному розмірі 44 200 грн. 00 коп.
Зазначені постанови було н аправлено відповідачу згідн о п. 29 Порядку здійснення держ авного контролю на автомобіл ьному транспорті та згідно з п. 32 даного Порядку до вищого з а підпорядкуванням органу де ржавного контролю протягом 1 0 днів після їх винесення не ос каржувались.
Процедура здійснення держ авного контролю за додержанн ям суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у сфері автомобільного тран спорту, за додержанням, зокре ма, вимог законодавства про а втомобільний транспорт, наяв ністю відповідних ліцензій і ліцензійних карток, визначе на Порядком здійснення держа вного контролю на автомобіль ному транспорті, затверджени м постановою Кабінету Мініст рів України від 8 листопада 2006 № 1567 (надалі - Порядок).
Відповідно до пункту 28 Поря дку, фінансова санкція повин на бути перерахована суб'єкт ом господарювання на зазначе ний у постанові рахунок не пі зніше ніж протягом п'ятнадця ти днів після отримання ним к опії постанови про застосува ння фінансових санкцій, про що повідомляється орган дер жавного контролю, посадовою особою якого винесено відпо відну постанову.
Представник позивача в суд овому засіданні підтвердив, що в адміністративному та су довому порядку постанова не оскаржувалась.
На час розгляду справи та ви несення рішення по суті заяв лених позовних вимог доказів про сплату зазначеної суми в ідповідачем не надано.
Згідно частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повин на довести ті обставини, на як их ґрунтуються її вимоги та з аперечення, крім випадків, вс тановлених статтею 72 цього Ко дексу.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, системного аналізу полож ень чинного законодавства Ук раїни та матеріалів справи, б еручи до уваги ту обставину, щ о суму заборгованості до Дер жавного бюджету України відп овідач у встановлені законод авством строки не сплатив; до казів погашення відповідаче м зазначеної заборгованості на день винесення рішення не надано, суд дійшов висновку п ро обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.
Керуючись статтями 11-14, 69-71, 79, 86, 94, 122, 159-163, 167, 185-186, 254 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов Прокурора Вишгор одського району Київської об ласті в інтересах держави в о собі Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті до Приватного підприє мства «Компанія «Транс - Се рвіс», третя особа - Територіа льне управління Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті у Київські й області про стягнення стяг нення адміністративно-госпо дарських санкцій та пені в су мі 44 200 грн 00 коп. - задовольнити.
Стягнути з Приватного підп риємства «Компанія «Транс - Сервіс» (код ЄДРПОУ 35755124) до Дер жавного бюджету України адмі ністративно-господарські шт рафи в сумі 44 200 (сорок чотири тисячі двісті) грн. 00 коп.
Постанова відповідно до ча стини 1 статті 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого цим К одексом, якщо таку заяву не бу ло подано.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними статтями 185-187 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, шляхом подання через суд першої інстанції заяви п ро апеляційне оскарження з н аступним поданням протягом д вадцяти днів апеляційної ска рги. Апеляційна скарга може б ути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження.
Суддя: (підпис) А.М. Леонтович
З оригіналом згідно. Суд дя
Повний текст постанови в иготовлено 04.06.2010 року
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2010 |
Оприлюднено | 11.02.2011 |
Номер документу | 13688397 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Леонтович А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні