Постанова
від 01.07.2010 по справі 2-а-4277/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКР УЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

1 липня 2010 р. №2-а-4277/10/1070

приміщення суду за адресою :

м. Київ, бул. Лесі Українки , 26 , зал судових засідань № 1018

час прийняття постанови : 10 год. 35 хв.

Київський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого - судді Леонтович А.М.

при секретарі - Воро нюк М.М.

за участю представників ст орін:

від позивача: не з'явився

від відповідача : не з'явився

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адмініст ративну справу

за позовом

Державної податкової інс пекції у Вишгородському райо ні Київської області до Київської обласної держ авної інспекції по відтворен ню, охороні рибних ресурсів т а регулюванню риболовства про стягнення податкової за боргованості в сумі 341 грн. 47 ко п.

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Державна подат кова інспекція у Вишгородськ ому районі Київської області звернулась з позовною заяво ю до суду, в якій просить стяг нути з відповідача - Київсь кої обласної державної інспе кції по відтворенню, охороні рибних ресурсів та регулюва нню риболовства податкової з аборгованості в сумі 341 грн 47 ко п.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що зг ідно з даними податкового об ліку у відповідача утворилас я заборгованість перед бюдже том за податком з власників т ранспортних засобів та інших самохідних машин та механіз мів. Податкові органи в силу з акону від імені держави здій снюють функції з контролю за своєчасністю , правильністю нарахування та сплатою пода тків і зборів (обов' язкових платежів), а також стягнення з платників податків заборгов аності перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами.

Представник позивача у су дове засідання не з'явився, 01.07. 2010 року до суду надійшло клопо тання представника позивача - Колодій О.М. про розгля д справи за відсутності пред ставника позивача та зазначи в, що позовні вимоги підтриму є в повному обсязі.

Представник відповідача повторно в судове засідання не з' явився, про розгляд спр ави повідомлявся належним ч ином, відзиву на позов не нада в, явку своїх представників в судове засідання не забезпе чив. Ухвала про відкриття про вадження у справі та признач ення її до судового розгляду , а також повістки про виклик в судове засідання надсилалис ь відповідачу за адресою, за я кою відповідач зареєстрован ий в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців. Відпо відно до ст. 35 КАС України вваж ається, що повістку вручено ю ридичній особі, якщо вона дос тавлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка вк азана її представником, і це п ідтверджується підписом від повідної службової особи.

Згідно з ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців» якщо відом ості, які підлягають внесенн ю до Єдиного державного реєс тру були внесені до нього, то т акі відомості вважаються дос товірними.

Відповідно до ч. 1 ст. 19 зазнач еного Закону встановлено, що у разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містя ться в Єдиному державному ре єстрі, не пов' язана із зміна ми до установчих документів юридичної особи або не підля гає державній реєстрації, ви конавчий орган юридичної осо би або уповноважена ним особ а зобов' язаний подати (наді слати рекомендованим листом ) державному реєстратору за м ісцезнаходженням юридичної особи заповнену реєстраційн у картку про внесення змін до відомостей про юридичну осо бу, які містяться в Єдиному де ржавному реєстрі.

Київська обласна державна інспекція по відтворенню, ох ороні рибних ресурсів та рег улюванню риболовства заявку про внесення змін до відомос тей щодо місцезнаходження юр идичної особи не подавало.

Неприбуття в судове засіда ння представників сторін без поважних причин або неповід омлення ними про причини неп рибуття не є перешкодою для р озгляду справи (частина друг а статті 128 Кодексу адміністра тивного судочинства України ).

Відповідач відзиву на позо вну заяву, заперечень проти п озову, будь-яких пояснень, за яв чи клопотань суду не надав .

Розглянувши подані докум енти і матеріали, всебічно і п овно з' ясувавши фактичні об ставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які ма ють юридичне значення для ро згляду справи і вирішення сп ору по суті, суд вважає встано вленими наступні обставини т а відповідні їм правовідноси ни.

Київська обласна державна інспекція по відтворенню, ох ороні рибних ресурсів та рег улюванню риболовства зареєс трована Вишгородською район ною державною адміністраціє ю Київської області 14.03.1995 року ( реєстраційний номер - 10003625957, і дентифікаційний код - 23569688), як п латник податків перебуває на обліку у Вишгородській об'єд наній державній податковій і нспекції Київської області.

Відповідачем було подано до ДПІ у Вишгородському райо ні розрахунок суми податку з власників транспортних засо бів та інших самохідних маши н і механізмів на 2007 рік: згідно з розрахунком сума податку з а ІІІ та IV квартал становить 489 грн 00 коп., Податкові зобов' я зання, визначені відповідаче м згідно з розрахунком були н им частково погашені в розмі рі 151 грн 98 коп.

У серпні 2007 року працівника ми ДПІ у Вишгородському райо ні проведено перевірку своєч асності сплати податкового з обов' язання по збору за заб руднення навколишнього прир одного середовища до бюджету (Акт від 07.08.2007 № 491/15-2). Перевіркою в становлено факти несвоєчасн ої сплати узгоджених сум под аткових зобов' язань за цим видом податку. За результата ми перевірки податковим орга ном на підставі підпункту 17.1.7 п ункту 17.1 статті 17 Закону Україн и від 21.12.2000 № 2181-III прийнято і надіс лано на адресу відповідача п одаткове повідомлення-рішен ня від 07.08.2007 №0008121503/0, яким до відпов ідача застосовано штрафну са нкцію в сумі - 103 грн 08 коп.,

Сума штрафних санкцій визн ачена вищезгаданим податков им повідомленням-рішенням по гашена частково за рахунок п ереплати 45 грн 07 коп., на частин у суми у розмірі 54 грн 73 коп. зме ншено у зв' язку з поданням в ідповідачем уточнюючого под аткового розрахунку збору за забруднення навколишнього п риродного середовища за півр іччя 2007 року, яким зменшено сум у збору до сплати на 54 грн 73 коп .

Таким чином, на день судовог о розгляду заборгованість ві дповідача за податку з власн иків транспортних засобів та інших самохідних машин і мех анізмів становить 341 грн 47 коп.

Надаючи правової оцінки ві дносинам, що виникли між стор онами, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Відповідно до статті 14 Зако ну України від 25.06.1991 № 1251-XII «Про си стему оподаткування» подато к з власників транспортних з асобів та інших самохідних м ашин і механізмів, а також збі р за забруднення навколишньо го природного середовища нал ежать до загальнодержавних п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).

Згідно зі статтею 1 Закону У країни від 11.12.1991 №1963-XII «Про подато к з власників транспортних з асобів та інших самохідних м ашин і механізмів» платникам и податку з власників трансп ортних засобів та інших само хідних машин і механізмів є п ідприємства, установи та орг анізації, які є юридичними ос обами, іноземні юридичні осо би (далі - юридичні особи), а так ож громадяни України, інозем ні громадяни та особи без гро мадянства (далі - фізичні особ и), які здійснюють першу реєст рацію в Україні, реєстрац ію, перереєстрацію транспорт них засобів та/або мають заре єстровані в Україні згід но з чинним законодавством в ласні транспортні засоби, як і відповідно до статті 2 цього Закону є об'єктами оподаткув ання.

Об' єкти оподаткування і с тавки податку визначаються с таттями 2, 3 цього Закону.

Частиною першою статті 5 Зак ону України від 11.12.1991 №1963-XII «Про п одаток з власників транспорт них засобів та інших самохід них машин і механізмів» пере дбачено, що податок з власник ів транспортних засобів та і нших самохідних машин і меха нізмів сплачується юридични ми особами - щоквартально рів ними частинами до 15 числа міся ця, що настає за звітним кварт алом.

Відповідно до пункту 1.2 стат ті 1 Закону України від 21.12.2000 № 2181-I II «Про порядок погашення зобо в'язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами» податков е зобов'язання - це зобов'язанн я платника податків сплатити до бюджетів або державних ці льових фондів відповідну сум у коштів у порядку та у строки , визначені цим Законом або ін шими законами України.

Згідно з пунктом 1.3 статті 1 З акону України від 21.12.2000 № 2181-III под атковим боргом (недоїмкою) є п одаткове зобов'язання (з урах уванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узг оджене платником податків аб о узгоджене в адміністративн ому чи судовому порядку, але н е сплачене у встановлений ст рок, а також пеня, нарахована н а суму такого податкового зо бов'язання.

Статтею 5 Закону України від 21.12.2000 № 2181-III передбачено, що подат кове зобов'язання, самостійн о визначене платником податк ів у податковій декларації, в важається узгодженим з дня п одання такої податкової декл арації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оск аржене платником податків в адміністративному або судов ому порядку. Податкове зобов 'язання платника податків, на раховане контролюючим орган ом, вважається узгодженим у д ень отримання платником пода тків податкового повідомлен ня, якщо платник податків не з дійснив адміністративного о скарження визначеної суми по даткового зобов'язання. Узго джена сума податкового зобов 'язання, не сплачена платнико м податків у строки, визначен і цією статтею, визнається су мою податкового боргу платни ка податків.

Згідно з підпунктом 17.1.7 пунк ту 17.1 статті 17 Закону України в ід 21.12.2000 № 2181-III у разі, коли платник податків не сплачує узгодже ну суму податкового зобов'яз ання протягом граничних стро ків, визначених цим Законом, т акий платник податку зобов'я заний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці до 30 ка лендарних днів, наступних за останнім днем граничного ст року сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у р озмірі десяти відсотків пога шеної суми податкового боргу ; при затримці від 31 до 90 календ арних днів включно, наступни х за останнім днем граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання , - у розмірі двадцяти відсоткі в погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є біль шою 90 календарних днів, наступ них за останнім днем граничн ого строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язан ня, - у розмірі п'ятдесяти відс отків погашеної суми податко вого боргу.

Відповідно до підпункту 3.1.1 п ункту 3.1 статті 3 Закону Україн и від 21.12.2000 № 2181-III активи платника податків можуть бути примус ово стягнені в рахунок погаш ення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Органами, уповноваженими з дійснювати заходи з погашенн я податкового боргу, згідно з підпунктом 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закону України від 21.12.2000 № 2181-III, є виключно податкові органи.

Згідно з пунктом 11 статті 10 З акону України від 04.12.1990 №509-ХІІ «П ро державну податкову службу в Україні», державні пода ткові інспекції в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податков і інспекції подають до судів позови до підприємств, устан ов, організацій та громадян п ро визнання угод недійсними і стягнення в доход держави к оштів, одержаних ними за таки ми угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без устано влених законом підстав, а так ож про стягнення заборговано сті перед бюджетом і державн ими цільовими фондами за рах унок їх майна.

Відповідно до статті 11 Коде ксу адміністративного судоч инства України розгляд і вир ішення справ в адміністратив них судах здійснюються на за садах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду с воїх доказів і у доведенні пе ред судом їх переконливості.

Статтею 71 Кодексу адміністр ативного судочинства передб ачено, що кожна сторона повин на довести ті обставини, на як их ґрунтуються її вимоги та з аперечення.

Позивачем надано суду дока зи наявності у відповідача п одаткової заборгованості, на явності у позивача компетенц ії відносно стягнення з відп овідача податкового боргу.

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, аналізу положень чинного законодавства України та ма теріалів справи, беручи до ув аги те, що доказів погашення в ідповідачем зазначеної забо ргованості на день прийняття рішення не надано, суд дійшов висновку про обґрунтованіст ь позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задово ленню.

Відповідно до частини друг ої статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и якщо судове рішення ухвале не на користь сторони - суб' є кта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони вс і здійснені нею документальн о підтверджені судові витрат и, пов' язані із залученням с відків та проведенням судови х експертиз. Позивач не надав суду доказів понесення ним с удових витрат, тому підстави для присудження на його кори сть судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 11-14, 69-71, 79, 86, 94 , 122, 159-163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Державної податко вої інспекції у Вишгородсько му районі Київської області до Київської обласної держав ної інспекції по відтворенню , охороні рибних ресурсів та р егулюванню риболовства про с тягнення податкової заборго ваності в сумі 341 грн. 47 коп. - за довольнити.

Стягнути з Київської облас ної державної інспекції по в ідтворенню, охороні рибних р есурсів та регулюванню рибол овства (07300, Київська область, В ишгородський район, м. Вишгор од, вул. Шолуденка, 11, ідентифік аційний код 23569688) на користь Де ржавного бюджету України заб оргованість в сумі 341 (трист а сорок одна) грн. 47 коп.

Постанова відповідно до ча стини 1 статті 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого цим К одексом, якщо таку заяву не бу ло подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними статтями 185-187 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, шляхом подання через суд першої інстанції заяви п ро апеляційне оскарження з н аступним поданням протягом д вадцяти днів апеляційної ска рги. Апеляційна скарга може б ути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження.

Суддя: А.М . Леонтович

З оригіналом згідно. Суд дя

Повний текст постанови в иготовлено 05.07.2010 року

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2010
Оприлюднено11.02.2011
Номер документу13688447
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4277/10/1070

Постанова від 01.07.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні