копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 січня 2011 р. Справа № 2а-9749/10/1870
Суддя Сумського окружного адміністративного суду Гелета С.М., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в місті Суми до товариства з обмеженою відповідальністю "Люкойл" про стягнення податкового боргу ,-
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція в місті Суми звернулась до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю "Люкойл" про стягнення податкового боргу в сумі 1010,11 грн., в тому числі 670,49 грн. з податку на додану вартість та 339,62 грн. з податку на прибуток.
Свої вимоги мотивує тим, що ДПІ в м. Суми були проведені невиїзні документальні перевірки з питань неподання декларацій з податку на прибуток за 11 місяців 2008 року та несвоєчасного подання декларацій за 2008 рік, з питань дотримання вимог чинного податкового законодавства з питань затримки у поверненні податковому органу реєстраційного свідоцтва платника податку на додану вартість №100077416, з питань затримки подання податкової декларації з податку на додану вартість за липень та вересень 2009 року та з питань сплати узгоджених сум податкового зобов’язання з податку на додану вартість за червень, липень 2008 року.
За результатами перевірок були винесені податкові повідомлення-рішення №0008251501/0/82166 від 30.11.2009р., яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на прибуток в розмірі 340,00 грн., №0010161503/0/84930 від 08.12.2009р., яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість в розмірі 170,00 грн., №0010171503/0/84931 від 08.12.2009р., яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість в розмірі 340,00 грн., №0006771503/0/83233 від 03.11.2008р., яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість в розмірі 250,00 грн. та №0006761503/0/83234 від 03.11.2008р. яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість в розмірі 19,80 грн.
Дані податкові повідомлення-рішення в установлений строк відповідачем не оскаржені, сума податкового боргу в розмірі 1010,11 грн. не сплачена.
Відповідач належним чином повідомлявся про відкриття скороченого провадження за адресою, зазначеною в витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме: 40030, м. Суми, вул. Н. Сироватська, 52, офіс 100 та зважаючи на норми ст. ст. 35, 40 КАС України, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Перевіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, виходячи з наступного.
ТОВ "Люкойл" зареєстроване як юридична особа, включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується копією довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.36-37), знаходиться на обліку в ДПІ в м. Суми.
Як вбачається із матеріалів справи, 22 жовтня 2010 року ДПІ в м. Суми було проведено невиїзну документальну перевірку ТОВ "Люкойл" з питань неподання декларацій з податку на прибуток за 11 місяців 2008 року та несвоєчасного подання декларації за 2008 рік, за результатами якої було складено акт №7335/15-1/35384524/760 від 22.10.2009р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності (а.с.20).
Перевіркою було встановлено порушення відповідачем п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" та п.п. "а", "б" п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин), що виявилось у неподанні декларації з податку на прибуток підприємства за 11 місяців 2008 року (граничний строк подання 22.12.2008р.) та несвоєчасному поданні декларації з податку на прибуток підприємства за 2008 рік (граничний строк подання 09.02.2009р.).
На підставі акту перевірки та відповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин) ДПІ в м. Суми було прийняте податкове повідомлення-рішення №0008251501/0/82166 від 30 листопада 2009 року (а.с.19), яким ТОВ "Люкойл" була визначена сума штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 340,00 грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення не було отримане ТОВ "Люкойл" в зв’язку з незнаходженням за юридичною адресою та було розміщено на дошці податкових оголошень (повідомлень), про що складено акт №1195/15-1/35384524 від 14.12.2009р. (а.с.18).
Також, 01 грудня 2009 року ДПІ в м. Суми була проведена документальна невиїзна (камеральна) перевірка з питань дотримання вимог чинного податкового законодавства ТОВ "Люкойл" з питань затримки у поверненні податковому органу реєстраційного свідоцтва платника податку на додану вартість №100077416 за результатами якої складено акт №8365/15-314/35384524 від 01.12.2009р. про результати невиїзної документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства (а.с.28).
Перевіркою було встановлено порушення позивачем абз. 14 п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин), а саме затримка у поверненні податковому органу реєстраційного свідоцтва платника податку на додану вартість №100077416 від 15.11.2007р.
На підставі акту перевірки та відповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин) ДПІ в м. Суми було прийняте податкове повідомлення-рішення №0010161503/0/84930 від 08 грудня 2009 року (а.с.26), яким ТОВ "Люкойл" була визначена сума штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 170,00 грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення не було отримане ТОВ "Люкойл" в зв’язку з незнаходженням за юридичною адресою та було розміщено на дошці податкових оголошень (повідомлень), про що складено акт №1060/15-314/35384524 від 14.12.2009р. (а.с.25).
Крім того, 01 грудня 2009 року ДПІ в м. Суми була проведена перевірка з питань дотримання вимог чинного податкового законодавства ТОВ "Люкойл" податкової декларації з податку на додану вартість за липень та вересень 2009р., за результатами якої складено акт №8366/15-314/35384524 від 01.12.2009р. про результати невиїзної документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства (а.с.32).
Перевіркою було встановлено порушення відповідачем абз. "а" п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин), а саме порушено граничні терміни подання декларацій з податку на додану вартість за липень 2009р. та вересень 2009р.
На підставі акту перевірки та відповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин) ДПІ в м. Суми було прийняте податкове повідомлення-рішення №0010171503/0/84931 від 08 грудня 2009 року (а.с.30), яким ТОВ "Люкойл" була визначена сума штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 340,00 грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення не було отримане ТОВ "Люкойл" в зв’язку з незнаходженням за юридичною адресою та було розміщено на дошці податкових оголошень (повідомлень), про що складено акт №1159/15-314/35384524 від 14.12.2009р. (а.с.29).
Також, 31 жовтня 2008 року ДПІ в м. Суми було проведено документальну невиїзну перевірку з питань сплати ТОВ "Люкойл" узгоджених сум податкового зобов’язання з податку на додану вартість за червень, липень 2008 року, за результатами якої було складено акт №8789/15-314/35384524 від 31.10.2008р. (а.с.35).
Перевіркою було встановлено порушення відповідачем п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин), а саме встановлено несвоєчасну сплату до бюджету узгоджених податкових зобов’язань з податку на додану вартість, згідно податкової декларації з ПДВ за червень 2008р. із затримкою на 92 календарні дні та несвоєчасну сплату до бюджету узгоджених податкових зобов’язань з податку на додану вартість, згідно податкової декларації з ПДВ за липень 2008р. із затримкою на 59 календарних днів.
На підставі акту перевірки та відповідно до п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин) ДПІ в м. Суми були прийняті податкові повідомлення-рішення №0006761503/0/83234 від 03.11.2008р. (а.с.34), яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість в розмірі 19,80 грн. та №0006771503/0/83233 від 03.11.2008р. (а.с.33), яким визначено суму податкового зобов’язання з податку на додану вартість в розмірі 250,20 грн., які були отримані особисто директором ТОВ "Люкойл", про що свідчить його особистий підпис на корінцях рішень (а.с.33,34).
Із розрахунку суми податкового боргу вбачається, що станом на 19.05.2010 року сума податкового боргу відповідача за узгодженим податковим зобов’язанням з податку на додану вартість становить 670,49 грн., в тому числі 662,92 грн. штрафних санкцій, 7,57 грн. пені та 339,62 грн. боргу з податку на прибуток підприємств, що підтверджується матеріалами справи, в тому числі обліковою карткою ТОВ "Люкойл" з податку на прибуток приватних підприємств (а.с.8).
Вказані податкові повідомлення-рішення відповідачем не оскаржувались, суми штрафних санкцій, які відповідач, відповідно до ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", повинен був сплатити в десятиденний термін від дня отримання цих податкових повідомлень-рішень, сплачені ним не були.
Відповідно до п.п. 6.2.1 п.6.2. ст.6 Закону України "Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відповідачу направлялась перша податкова вимога (а.с.15), та в зв’язку з непогашенням суми боргу друга податкова вимога № 2/1226 від 15.09.2008р. (а.с.16), тому заявлена позивачем сума боргу є узгодженим податковим зобов’язанням відповідача у розумінні п. 5.2 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
Враховуючи, що сума податкового зобов’язання на момент розгляду справи залишається несплаченою відповідачем, що підтверджується матеріалами справи, суд приходить до висновку, що вимоги позивача щодо стягнення з ТОВ "Люкойл" податкового боргу в загальному розмірі 1010,11 грн., в тому числі 670,49 грн. податку на додану вартість та 339,62 грн. податку на прибуток є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 256 КАС України постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження підлягають виконанню негайно.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції в місті Суми до товариства з обмеженою відповідальністю "Люкойл" про стягнення податкового боргу – задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Люкойл" (40030, м. Суми, вул. Н.Сироватська, 52, офіс 100, і.к. 35384524) в доход бюджету 1010,11 грн., в тому числі 670,49 грн. заборгованості зі сплати податку на додану вартість (на р/р 31111029700002, ГУДКУ в Сумській області, МФО 837013, код одержувача 23636315) та 339,62 грн. заборгованості з податку на прибуток приватних підприємств (на р/р 31119009700002, ГУДКУ в Сумській області, МФО 837013, код одержувача 23636315).
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня отримання постанови в повному обсязі.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження, набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження, закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя (підпис) С.М. Гелета
З оригіналом згідно
Суддя С.М. Гелета
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2011 |
Оприлюднено | 11.02.2011 |
Номер документу | 13697808 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Гелета
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні